ID: 221199
TomTom 6250
ID: 221199
ID: 221199
Wasze opinie, sugestie, czy sprzęt jest wart tej ceny?
Wasze opinie, sugestie, czy sprzęt jest wart tej ceny?
Posty (191)
~Damex | Kiedyś mialem. starego tomka później seria via bylem zadowolony a teraz nam 6250 i jest bajka zadnej innej igo si e chowa do niej polecam | 2 | ||
~sam u siebie | dziadtrans wam nie wybuli 2 kafle na tomtoma. a samemu z własnej kasy wybulić to trzeba być de*ilem... polecam oryginalnego NAVITELa jest to ruski system ale ma wszystkie opcje takie jak tomtom 6000 i kosztuje w tablecie 550 pln | 2 | ||
~rao | Taa... i oczywiście za friko ciągnie informacje o korkach i ruchu? Trzeba być de*ilem, żeby wydać 550zł na coś takiego. 1950zł. Idzie trafić kupony promocyjne minus 20, 25 a nawet 30%. To już jest coś koło 1500zł. Minus vat (pogadać z dziadem, wziąć fakturę, może odda) to masz urządzenie z mapami dożywotnimi, informacjami traffic itd live za 1200zł. Drogo? Jak na moje akceptowalnie. | 2 | ||
~Paweł | Nawigacja jest strasznie powolna... wyszukać cokolwiek na działającej trasie 1000km jest tragedią a często restartuje się. brak podstawowej funkcji jak aktualne współrzędne oraz ręcznego dodawania fotoradarów (jest tylko opcja zgłoś). Ta nawigacja nie jest warta 1900zł a co najwyżej 1000zł. | 2 | ||
~Tom | Skąd można dorwać kody promocyjne? Czy ma ktoś num. tel. do siedziby tomtom? | 2 | ||
~paweł | tomtom dobrze prowadzi ale trasę z pl do es będzie obliczał 15 min hehe ktos tu już napisał że wyszukiwanie czegoś po trasie to porażka, kup sobie tablet 7 cali jakiś normalny nie byle co za 200 zł i wgraj mapy, masz do wyboru tomtoma, sygic, automapa, igo primo i wiele innych | 2 | ||
~anekd | Mam starego tomtoma ale zaczyna szwankować. Mam na nim wgraną dużą bazę firm i innych przydatnych punktów POI. Czy da się je przenieść na tego 6250 za pośrednictwem komputera tak jak w starych urządzeniach? | 2 | ||
~Wolek | Mam problem nie pokazuje na pasku parkingow wzdluz trasy pomimo wybrania tej opcji w ustawieniach. Pokazuje tylko w poblizu miejsca docelowego. Czy tylko ja tak mam? | 2 | ||
~Karol | Warto zainwestować w tą właśnie nawigację, jest rewelacyjna. Szybko Ci się zwróci np. Twój bezcenny czas oraz pienieniądze, bo świetnie omija korki oraz ostrzega przed fotoradarami | 2 | ||
~Endrju | Ja mam 6000 ale w sumie to jest to to samo. Jak jeździsz wszędzie płatnymi to jest ok, ale jak zamierzasz czasem jechać landami we Francji czy Włoszech to od razu sobie odpuść tą navi. Często zamiast pojechać jakąś nką to prowadzi przez pola i po krzakach, często we FR nadziewa się na wiadukty, czasem potrafi też nadrobić niepotrzebnir bardzo dużo km. Osobiście ten mój Tomtom lezy w schowku i nie zapowiada się bym go jeszcze kiedyś użył. Igo prowadzi o wiele lepiej, już o szybkości działania np na tablecie w porownaniu do TT to nie wspominam. Badziew za duze pieniadze. | 2 | ||
Robinek
| Ponizej link gdzie opisywalem swoje spostrzezenia odnosnie tomtom 6000 s://etransport . pl/forum214021. 0. html | -2 | ||
Robinek
| s://etransport. pl/forum214021. 0. html | -2 | ||
Robinek
| Witam Tak chciałem się pochwalić swoimi spostrzeżeniami z użytkowania dwóch nawigacji a mianowicie TomTom Trucker 6000 i Snooper 8100. Cena zakupu - Snooper droższy o okolo 500zł (mam tu na myśli cenę zakupu kiedy produkt byl uwazany za nowość). Informacje o ruchu drogowym: Snooper posiadam TMC a TT - LiveTraffic łączność poprzez karte SIM. Z mojego doswiadczenia do gustu lepiej mi przypadl system TT z uwagi ze chyba szybciej podaje innformacje o zdarzeniach, np. w niemczech korek na okolo 4-5 km o czym informowal TT a Snooper w ogole tego korka nie widzial, zamknieta droga w anglii gdzie TT wyznaczyl trase objazdu a Snooper nie widzial zamknietej drogi pomimo ze byla zamknieta juz dzien wczesniej. TT posiada żywsze kolory i przyjazniesza dla oka grafike, lepiej tez spisuje sie w sloncu. Snooper posiada radio i tv - tylko albo nie umiem tego obsluzyc albo to pic na wode bo jeszcze nigdzie nie udalo mi sie posluchac radia ani tez obejrzec cos w telewizji. Jesli chodzi o przewoz materialow niebezpiecznych to Snooper posiada nie klasy materialow niebezpiecznych (jak to ma IGo) tylko kody przejazdu tunelami co uwazam za praktyczniejsze. Niedawno przewozilem materialy niebezpieczne kl. 3 i do pokonania mialem ok 320km gdybym jechal bez ADR jednak po wprowadzeniu danych Snooper wyznaczyl mi trase ktora wynosila ponad 700km natomiast TT wyznaczyl trase normalnej dlugosci czyli 320km gdzie na trasie mialem tunel ktorym z tym ladunkiem nie moglem przejechac a wiec troche wprowadzil mnie w maliny, dopiero po ustawieniu ze wioze materialy wybuchowe opinal ten tunel i trasa wynosila ok 400km. Snooper wyznaczyl taka dluga trase gdyz jak sie okazalo ze w swoich danych mial wprowadzony w pewnym miejscu zakaz wjazdu z materialami niebezpiecznymi pomimo ze w rzeczywistosci takiego nie bylo a wiec pomimo aktualizacji ma nieaktualne dane. W TT mapy sa dozywotnie i tak samo w Snooperze. W TT to znaczy ze do czasu trwania technicznego wsparcia a nie wiem jak to jest w Snooperze - pewnie podobnie. Fajna sprawa ze Snooper przy wiekszym zblizeniu pokazuje w rejonie ograniczenia tonazowe czy wysokosciowe. TT posiada boczny pasek (za co duzy plus) z informacja ile kilometrow do nablizszego miejsca odpoczynku (parkingu) czy stacji paliw gdzie mozna sobie sledzic i wiesz gdzie mozesz dojechac jesli ci sie konczy czas jazdy czy czas pracy oczywiscie przy zalozeniu ze beda tam wolne miejsca. Szkoda ze w anglii ani TT ani Snopper nie pokazuje parkingow "lay-by" moze to spowodowane niwielka ich wilkoscia zazwyczaj na 2-4 samochody tylko pokazuja serwisy. Snooper posiada jakas imitacje licznika czasu jazdy ktora to nic innego jak stoper ktory nie rozpoznaje czy stoisz czy jedziesz caly czas liczac czas. Wedlug mnie TT jest bardziej intuicyjny. W Snooperze mozemy kontrolowac cisnienie w kolach oczywiscie po zakupieniu dodatkow na wentyle kol, mozemy tez podlaczyc kamere ktora bedzie nas wspomagala podczas cofania. Snooper posiada polska nakladke gdzie czesc jest po polsku czes po angielsku co uwazam ze za ta kase jest nie dopracowane. Na koniec przeliczanie tras: TT to mistrz zamulania a jak dasz mu jeszcze np materialy niebezpieczne to przelicza ze dwie minuty natomiast Snooper pod tym wzgledem to mistrz!!! Jakby ktos mial pomysl jak ogladac tv i posluchac radia w Snooperze to z checia wyslucham | -2 | ||
~kuska | witam wszystkich posiadaczy urządzeń tom tom i przestrzegam przed zakupem kupiłem 5100[ reklama oczywiście super] nie będę się rozpisywał o mapach są znośne czy też funkcjach gdyż okroili je do minimum dno, w porównaniu do po przednich modeli ale naj większy problem to kontakt w przypadku awarii. Maja padła w 26 miesiacu czyli miesiąc po gwarancji po dwóch dniach prób kontaktu udało misie dodzwonić podałem swoje dane model urządzenia jeszcze nie zdążyłem powiedzieć jaki mam problem a miły pan powidział 105 euro za naprawę chyba umiał czytać w myślach potem zaraz zaproponował mi zakup nowego po rabacie z 1500 zł na 1300zł dla mnie jest działanie celowe a mój przypadek nie jest odosobniony sprawdzałem na innych forach i nie dotyczy to tylko mojego modelu jak na tak poważną firmę to porażka albo celowe działanie więc jeśli kogoś interesuje nawigacja na dwa lata to może kupić o innych problemach w czasie użytkowania wolę nie pisać pozdrawiam | 2 | ||
~kierowca | Mam 6250. Po niecałym roku padła karta sim. Urządzenie wymienili na - uwaga - inne, używane. Po awanturze kazali odesłać, wymienią na nowe, ale bez pudełka i akcesoriów, w opakowaniu zastępczym, czyli z moim pudłem nie będzie się zgadzał numer seryjny. Druga rzecz to traffic. Od 2 miesięcy w pl jest problem z działaniem, nie potrafią sobie poradzić z problemem. Niestety to chyba jedyne urządzenie dla ciężarówek z wbudowaną kartą sim, czyli teoretycznie bezpłatne w europie. Inne muszą mieć roaming przez smartfona, a to kosztuje. | 2 | ||
~kierowca | Aha, to mój 4 tomtom, żaden nie dotrwał do końca gwarancji bez usterki. | 2 | ||
~Tort | Traffic to najmniejszy problem można łatwo bez dodatkowych kosztów podejrzeć w Gogle maps, Maps. me więcej nie znam. | 2 | ||
VincentVega
| w moim tom tomie TRUCKER 5000 jest tak dużo błędnych informacji nie mających nic wspólnego z rzeczywistością (mowa o opcji dla ciężarówek) że ustawiam opcje dla osobówek jeździ sie wtedy wygodniej ... tylko ja tą nawigacje traktuje trochę jako gadżet bo drogi znam sam o wiele lepiej niż nawigacja dla kierowców rozpoczynających karierę NIE POLECAM i odradzam bo ślepo wierząc tej nawigacji można czasem się mooocno zdziwić gdzie potrafi wyprowadzić | -2 | ||
Pogromcabadziewia
| Tomtom go Prof 6250 to szajs jakich mało Nie wiem jak jest z innymi urządzeniami ale moja potrafi się sama restartować zamulić co nie zdarzyło mi się z innymi nawigacjami To jednak szczegół chociaż ważny Trafic to jakaś porażka raz mi pokazała 14 km baustelle i spowolnienie, pomyślałem tyle km i spowolniony ruch to będzie stan ale nie chciało nie się omijać więc pojechałem w to niby 14km baustelle Jadę Patrze nie ma nic 90 na zegarkami nogi z gazu nieściągalnej To jest Tomtom właśnie Dwa razy wybroniła mnie przed rozstawionymi śmietnikami w Niemczech raz na autobusie 9 sztuk menda rozstawiła w jednym miejscu obok siebie a potem na zalesionej landowce taki mały że ledwo widoczny Ale potem 4 razy bym wjechał na stacjonarny a nie pokazała Drogę przy parametrach solówki a nie mówiąc tira wyznacza o 30-40km więcej niż potrzeba Będzie antyreklama na YT na pewno bo to szajs do kwadratu Albo Garmin albo Igo zaktualizowana chociaż ta druga to też różnie Teraz przetestuje Farmona dezl780 zobaczymy chociaż z tego co widzę to z trądzikiem w nim też może być różnie Jeżdżę 20lat i nie potrzebuje takich badziewie ale kupiłem mówię będę omijał korki no to bym musiał omijać ciągle jedynie jak jest zatrzymany ruch warto omijać o ile to jeszcze prawda | -2 | ||
~JAREK | Od kilku dni jestem posiadaczem Go 6250. Po kilku dniowych doświadczeniach z użytkowania urządzenia i kontaktach z producentem potwierdzam, że funkcja serwisów dostępnych za pośrednictwem karty SIM nie DZIAŁAJĄ. Problem jest globalny a na pytanie jak długo potrwa usuwanie problemy TOMTOM nie potrafi odpowiedzieć. | 2 | ||
~michalkonto | Niestety TomTom 6250 posiada bardzo wiele minusów. zgłosiłem kilka mankamentów do firmy TomTom zobaczymy na ile sobie z nimi poradzić. W nowym urządzeniu zablokowano wiele potrzebnych ustawień i dogodnych funkcji z poprzednich urządzeń. TomTom powinien pytać użytkowników jakich funkcji się pozbyć a najlepiej gdyby po prostu pozostawił wszystkie ustawienia i użytkownik sam mógłby decydować z których korzystać z których nie. Można wybrać tylko dwa rodzaje trasy najszybsza i najkrótsza. Aby podglądać mapę trzeba kliknąć mały przycisk umieszczony w lewym dolnym rogu ekranu nie jak to miało miejsce wcześniej dotykając ekran w dowolnym miejscu. Nie ma już wirtualnych przycisków które przesuwaly mapę do miejsca docelowego lub aktualnej pozycji utrudnia to o tyle korzystanie z nawigacji że podczas szybszego przybliżania mapy można się zgubić i trzeba szukać swojej pozycji lub trasy oddalając mapę. Urządzenie często się restartuje i czasem zawiesza. Bardzo długo wyszukuje trasy dla ciężarówek. trzeba z urządzenia korzystać bardzo powoli bo klikając zbyt szybko zawiesimy urządzenie często się przycina. Głos można ustawić na wyższym poziomie niemniej jednak jest bardzo zniekształcony biorąc pod uwagę na przykład głos Andrzeja który od lat znam i jego barwa jest zupełnie inna na urządzeniach na przykład 5150 truck 1005 live. Ogromnym minusem dla mnie jest przeniesienie informacji o obecnej drodze na prawy pasek usługi Traffic. Dolny pasek z informacjami był bardzo przejrzysty łatwo było się zorientować w informacjach które nas interesowały były też bardzo czytelne w tej chwili na pasku Trafic upchane zostały okrojone informacje z dolnego paska dodatkowo na dole i u góry ekranu pojawiły się inne instrukcje, jednym słowem panuje tam chaos. Nawigacja błędnie planuję trasy dla ciężarówek (ten błąd zgłosiłem już a nawet zgłaszałem wielokrotnie do Tom Tom), oczekuję na załatwienie sprawy. Otóż nawigacja w niektórych miejscach przy ustawieniu prędkości 80 km/h omija pewne obwodnice na przykład Wenecja we Włoszech, wystarczy zmienić prędkość na 90 km/g i trasa planowana jest prawidłowo Innym przykładem jest Lyon we Francji ale tam trzeba już zmienić prędkość na 98 km/g jeśli chodzi o to by pojechać obwodnicą Paryża a nie przez jego centrum prędkość trzeba zmienić już na 100 km. Takich mankamentów jest dużo więcej niemniej jednak trzeba pamiętać, że samo ustawienie większej prędkości nie rozwiązuje problemów bo nie wiadomo gdzie na mapie znajdują się inne ograniczenia ustawienie poza tym zmiana prędkości powoduje błędne obliczenie czasu dojazdu do celu. Jest to jednak jakiś sposób na ominięcie problemu który na razie nie został rozwiązany. nie przypadło mi do gustu to że urządzenie w momencie utraty sygnału GPS podświetlony jest w tym samym kolorze kiedy ten sygnał posiada nie można zmienić kolorów mapy jak to miało miejsce we wcześniejszych urządzeniach a dotykając poszczególną ulicę nie widzimy podglądu jej nazwy czy numeru musimy ją mocno przydusić a w tym celu trzeba najpierw bardzo mocno przybliżyć mapę co wydłuża czas biorąc pod uwagę fakt że urządzenie się bardzo przymula. Podczas planowania trasy urządzenie nie pyta czy droga ma być płatna później wybraną trasę można zmienić już w ustawieniach co wydłuża czas planowania. Negatywną zmianą jest też brak zielonego koloru na płatnych odcinkach autostrad. Jeśli chodzi o plusy to na pewno urządzenie jest bardzo przyjemnie wykonane wygląda na bardzo nowoczesne. Nie ma problemów z zasięgiem GPS pamięta zaplanowaną trasę i punkty trasy po wyłączeniu. Wygodnie można aktualizować urządzenie korzystając z WiFi ale w tym miejscu trzeba podkreślić że to WiFi musi być takim które mamy w domu nie z aktualizujemy urządzenia w trasie ponieważ nie zalogujemy się do strony za pośrednictwem samego urządzenia chyba że mamy przy sobie komputer. Z uchwytu magnetycznego jestem bardzo zadowolony niemniej jednak to nie nowość a jedno z bardzo dobrych rozwiązań, z których korzysta wiele urządzeń. Czytelność wyświetlacza i podświetlenie jest naprawdę imponująca w innych urządzeniach trzeba było się wpatrywać tym bardziej w słoneczne dni tutaj urządzenie naprawdę sobie z tym radzi. Wsparcie techniczne stara się pomagać w rozwiązaniu problemów niemniej jednak to wsparcie nie przyniosło na razie efektów. Jak na razie korzystam z urządzenia testuje je i mam nadzieję że wymieniłem to wiele informacji które przydadzą się w przyszłości. korzystam z urządzeń firmy TomTom od wielu lat i ogólnie jestem zadowolony mimo tych wielu wad mam nadzieję że TomTom dołoży wszelkich starań żeby rozwiązać problemy. Polecam wszystkim użytkownikom którzy zauważają błędy o ich zgłaszanie i przesyłanie do firmy TomTom myślę że to w większym stopniu przyczyni się do poprawy sytuacji. | 2 | ||
~kierowca | Usługi taffic w tomtomach wyprodukowanych od maja 2018 nie działają w polsce, urządzenie ma problem z kartą sim. Infolinia twierdzi, że walczą z problemem. Urządzenia starsze działają bez problemu. U mnie cyrk był jeszcze inny. Wysłałem do naprawy, przysłali inne, używane. Odesłałem, mieli przysłać nowe ale bez opakowania oryginalnego. Przysłali używane, porysowane i - UWAGA!!! - inny model. Nie dla ciężarówek. Dopiero za trzecim razem dostałem urządzenie nowe. Czy działał traffic nie wiem, nawet nie otworzyłem, sprzedałem. Jedynym wyjściem, żeby traffic działał w pl jest podłączenie go pod wifi. Ja robiłem sobie router ze smartfona. Inaczej nie działa. Ale jaki jest sens kupowania urządzenia, które rzekomo ma za darmo pokazywać nam sytuację na drodze, skoro pożera nam bajty? A jak ktoś nie ma internetu w aucie to może zapomnieć o trafficu. Problem tomtom zna, nic z nim nie robi, | 2 | ||
4corners
| Uzywam od pol roku. Fakt troche droga lecz nadrabia wbudowan karta SIM i livetrafikiem. Problemow zadnych nie mam. Kupiona w MM w Polsce. Co kilka dni aktualizacja, podjezdzam pod wifi i aktualizuje jesli chce. Dobra opcja jest mozliwosc zaplanowania trasy w komputerze czy telefonie i wyslanie jej do navi. Ogolnie polecam. | -2 | ||
~Karol | Super nawigacja- polecam każdemu kierowcy | 2 | ||
~Uty | Przed świętami dobra reklama. Nawigacja, działa. Jak ktoś nie myśli sorry przed minami nie uchroni, ale jako prezent jest ok. | 2 | ||
~Pawel | Tomtom 6250 nie ma wprowadzonych wszystkich adresow malych miejscowosci dzwonilem na infolinie i tak mi powiedzieli, jakas kpina zeby nawi za prawie 2000zl nie doprowadzala do celu. Czy tez macie takie problemy? A moze to wina mapy europe truck | 2 | ||
~kierowca | Niestety tak jest!Jak jeździsz po dużych miastach i centrach logistycznych to daje radę, ale już mniejsze miejscowości i firmy to już nie dla tomka. Za tą kasę zdecydowanie słabo wypada, oczekiwałoby się więcej. Tak samo ten trafic korka na 10-15min już szuka objazdu, jedziesz w ten niby korek i okazuje się, że wszyscy jadą jak ta lala. A o trasach po 1000km nie wspomnę, bo liczy i liczy, potrafi się przyciąć w najmniej oczekiwanym momencie. Szybko się pozbyłem tej niby rewelacji i zostałem przy sprawdzonej mapie Igo. | 2 | ||
~Pawel | Dzieki za szybka odpowiedź i pomoc. Dobrze chociaz stworzyli apke "mydrive" na smartfon bo w niej moge wyszukac juz kazdy adres szczegółowo i przeslac ta trase z fona na nawi. | 2 | ||
~kierowca | Spoko to tylko moja opinia oparta na własnych przygodach z tym tomkiem, jak wszędzie będą zadowoleni i mniej zadowoleni. Jednak patrząc na cenę to wymagałoby się więcej. | 2 | ||
~Tomzen85 | Witam. Zakupiłem tomtom 6250 i nie działa na korki bez udostępnienia z tel sieci. To normalne? | 2 |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.