ID: 219932
Założenie firmy transportowej
ID: 219932
ID: 219932
Mam do zainwestowana 80 tys złotych i od długiego czasu chodzi mi po głowie swoj zestaw. Mieszkam na Śląsku, w mojej okolicy jest masa magazynów typu raben, fresh, 2xlidl, 2x biedronka, nagel, dsv i wiele innych. Moje pytanie kieruje do osób które maja swoje żelastwa, nie do januszow magistrów parkingowych. Interesowałby mnie zakup premiumki euro 5 i podjęcie współpracy z któraś z wyżej wynienionych firm, aczkolwiek inne tez wchodzą w grę lecz zastanawiają mnie stawki jakie mógłbym od nich dostać o ile byli by Zainteresowani współpraca z tak małym przewoźnikiem. Czy jest możliwość pracy z takimi molochami i codziennie zjazdy na bądź co drugi dzień? I czy 3 zł za kilometr jest Wogole realny? Bo czytają to forum to albo niektórzy naprawdę na łeb upadli albo Poprostu kłamią mówiąc o stawkach. Dziękuje z góry za odpowiedz.
Mam do zainwestowana 80 tys złotych i od długiego czasu chodzi mi po głowie swoj zestaw. Mieszkam na Śląsku, w mojej okolicy jest masa magazynów typu raben, fresh, 2xlidl, 2x biedronka, nagel, dsv i wiele innych. Moje pytanie kieruje do osób które maja swoje żelastwa, nie do januszow magistrów parkingowych. Interesowałby mnie zakup premiumki euro 5 i podjęcie współpracy z któraś z wyżej wynienionych firm, aczkolwiek inne tez wchodzą w grę lecz zastanawiają mnie stawki jakie mógłbym od nich dostać o ile byli by Zainteresowani współpraca z tak małym przewoźnikiem. Czy jest możliwość pracy z takimi molochami i codziennie zjazdy na bądź co drugi dzień? I czy 3 zł za kilometr jest Wogole realny? Bo czytają to forum to albo niektórzy naprawdę na łeb upadli albo Poprostu kłamią mówiąc o stawkach. Dziękuje z góry za odpowiedz.
~Kamil*.40.249.80.threembb.co.uk
*.40.249.80.threembb.co.uk
Posty (40)
~Kamil 8 lat temu | Czytając wasze komentarze nie dziwie się ze Polski transport leży i robi pod siebie skoro ponad połowa osób w nim uczestnicząca to osoby z porażeniem mózgowym lub conajmniej zostali splodzeni w pobliżu reaktora w Czarnobylu. W każdym bądź razie dzięki za odpowiedz tym którym w żyłach nie płynie sok cebulowy i chcieli w jakikolwiek sposób pomoc. | |||
~maro 8 lat temu | Kamil oceniasz polski transport po wpisach na forum? | |||
~jan11967 8 lat temu | Kamil co ty chcesz zrobić za 80 tys. Premiumka euro 5 nawet 2008 r około 50 tys (deikatnie mówiąć już trzeba w nią wkładać) +vat. Paliwo na 2 misiace zanim ci pieniądze pierwsze spłyna 25tys, ubezpieczenie konia min 5500. do tego zus a i potem kasa na vat i dochodowy. Jak bedziesz miał 180 to startuj a z 80tys to sobie wyluzuj ahhahah. | |||
~jan11967 8 lat temu | jak będziesz sam jeździł bez kredytów to 10tys zostanie jak oczywiści Tobie pieniązki spłyną. a 3 zł za samego konia to na kraju nie ma opcji no chyba, że wierzysz w cuda | |||
~Kamil 8 lat temu | Oczywiście ze sam chciałem jeździć, zdaje sobie sprawę z tego ze nie dałbym rady przeżyć z jednego zestawu siedzieć na * w domu :) mówiąc o 3 zł miałem na myśli o zestawie z firanka bo na chłodnie to raczej nie ten budzet | |||
~Kamil 8 lat temu | 3 zl pod spedycja na firanie, zapomnij. | |||
~jan11967 8 lat temu | realna stawka pod spedycja jaką dostaniesz to 2, 6 max 2, 7 za kazdy km. Bo jak ci obiecują 3 zł za pelny to wydjzie ci 2, 6-2, 7 na pusto pełno. Nie chce ci podcinać skrzydeł ale za 80 tys to nic sensownego nie kupisz i jak nie mas zod kogo pozyczyc to lepiej być kierowca i zarobic min 4 tys i masz świety spokój bo uwiesz mi miejsce siedzenia zalezy od punktu widzenia a wypowiadający sie kierowcy o milionowych zarobkach dziadtasnówn nie beirz pod uwagę. no ale każdy ma swoj rozum | |||
ese
8 lat temu | Istnieje tu ciekawe zjawisko; Wszyscy (prawie) wiedzą doskonale, że transport to niesamowicie dochodowa działalność. I zamiast taką działalność/firmę zakładać i robić dużą kasę, wolą pracować u/na kogoś narzekając lamentująco na za niskie zarobki, za dużo pracy, brak szacunku itd.. Trudno to pojąć. | 2 | ||
~gość 8 lat temu | Ci co narzekają na stawki to ci którzy chcieliby za takie pracować. A tak to siedza na forum i *lą głupoty | 1 | ||
~Kamil 8 lat temu | Póki co jest to tylko chłodna kalkulacja i rozważanie czy jest sens się w to pchać. Nie chciałbym być zamknięty na tydzień w kabinie i wracać do domu tylko na weekend bo taki tryb życia nie mi nie odpowiada. Przeglądam również oferty na busa szukając ładunków na clicktrans do tego można by dołożyć transa i tez nie jest to aż tak głupi pomysł biorąc pod uwagę brak tacho oraz eksploatacje dostawczaka. Będę kontaktował się z colian logistic i zobaczę co są w stanie zaoferowac | |||
300D
8 lat temu | może tak-solo trzy osie w chłodni i Fresh Gliwice? | |||
300D
8 lat temu | o transie zapomnij, kto ci będzie przy tym siedział, to nie jest takie myk i już. | 1 | ||
sumi85
8 lat temu | Kamil na tym forum raczej poparcia nie znajdziesz ryzykuj wóz albo przewóz. Ja też z kolegom otwieramy firmę transportową ( dwie lawety jedna na kat B druga na C + HDS ) i stawiamy na jedną kartę albo się uda albo nie bo na forach wiadomo że zawsze cie zgnoją to nowa konkurencji, życzę powodzenia. | -2 | ||
~Kamil 8 lat temu | Solowka we freshu ogarnia dostawy do sklepów i pewnie trzeba się na* paleciakiem? Dzięki kolego za wsparcie, gdybym miał brać kredyt to pewnie bym się na to nie porywał, ale mając sprzęt za gotówkę to większość można odzyskać w razie gdyby coś nie poszło. A robotę macie nagrana na lawety czy giełda | |||
300D
8 lat temu | 1. Nie. - Solówka robi trasy po PL- jeden lub dwa rozładunki, stawka taka jak chciałeś. 2. Nie. -Masz gotówkę to ją miej. Cywilizowany bisnes polega na finansowaniu przez bank a nie na ryzyk/fizyk z własnych środków. Giełdy olej, za cienki jesteś, szkoda marnować czasu-Ty, jeżdzij i dbaj o sprzęt. | |||
piotr2075
8 lat temu | Kolego-stawek w kraju nie znam. Jednak mój dobry kolega ma właśnie jeden ciągnik z wanną. Kiedy rozmawiałem z nim tak szczerze to powiedział mi wprost. Na sam start sezonu co roku musi mieć zabezpieczone 100 tyś. złotych. Oto jego wyliczenia. Pierwsza faktura spłynie mu po 2 miesiącach od rozpoczęcia sezonu. Wierzę że to prawda ponieważ lata temu tak płaciła SKANSKA i wiele innych dużych firm. Dlaczego dwa miesiące-ano fakturę wystawia kolega za zakończony miesiąc a firma dla której jeździ ma kolejny miesiąc na zapłacenie tejże faktury. Do tego musisz doliczyć koszty paliwa, zus i jakieś drobne naprawy. Oczywiście spróbuj ale wydaje mi się że masz zbyt mały kapitał. Pozdrawiam i powodzenia | -1 | ||
~Kamil 8 lat temu | Wg mnie największym kosztem prowadzenia tego typu działalności jest paliwo a rabeng i inne tego typu firmy rzekomo oferują tankowanie bezgotówkowe na wybranych stacjach | |||
300D
8 lat temu | Kamil- Jaka jest dziś cena paliwa? | |||
~Kamil 8 lat temu | Ponad 4 zł a co? :) | |||
irish_dude
8 lat temu | Pajac zakłada wątek (de*ilny, moim zdaniem), z góry zakłada, że gówno się dowie, więc wyzywa na oślep. Potem ględzi coś o rozważaniu, giełdach, etc. Po polsku dwóch zdań sklecić nie potrafi i chce wyciąć konkurencję na Śląsku, mając niespełna 20tys. euro. Jak mawiał mój znajomy: żyła i wąskie drzwi... | |||
~Lucjan 7 lat temu | Przy zakładaniu firmy transportowej nie można zapomnieć o bezpieczeństwie, które zapewnią lokalizatory gps. U mnie w firmie mamy je firmy transmobil. Dzięki nim mamy pewność, że wszyscy pracownicy pracują uczciwie i są wobec nas lojalni, a w razie kradzieży auta, wiem że będziemy w stanie go szybko namierzyć. | |||
ninobzik
7 lat temu | luek co jadsz na śniadnie??? | |||
~Karol Dębski 7 lat temu | Też miałem takie pomysły, a skończyło się tak że nadal jeżdżę w ITS TRANSPORT ; D Niby dobrze jest mieć swój biznes, ale jak przychodzi co do czego to jest masa ogarniania.. Pracuje w ITS i nie narzekam, pieniądze dobre i chociaż nie muszę się martwić o nic innego, aby dowodzić wszystko na czas i wolne :) Mi takie coś odpowiada, chociaż tak jak mówiłem też myślałem o założeniu firemki | |||
~Elzbieta 6 lat temu | - Jestem doradcą kredytowym Elzbieta Breha, Czy potrzebujesz 100% finansowania? ja może zaspokoić twoje potrzeby finansowe za mniej spłacić, dlatego ufundujemy ci tylko 2, 5% stopy procentowej. Niezależnie od okoliczności, samozatrudniony, emeryt, biedny ocena zdolności kredytowej, możemy pomóc. Elastyczna spłata, Skontaktuj się z nami @: elzbietabreha01@gmai l. com INFORMACJE DLA MĘŻCZYZN Twoje imiona... . . Twój kraj... ... Twoje miasto... ... Twój adres... Twój zawód... Twój stan cywilny... Obecny status w miejscu pracy... Numer telefonu... ... Miesięczny przychód... ... Czas trwania pożyczki... ... Kwota pożyczki... ... Dzięki i mam nadzieję, że wkrótce skontaktujemy się z Tobą, abyśmy mogli Cię wysłać warunki kredytu, warunki i harmonogram spłat Twoja szybka odpowiedź na tę wiadomość zostanie bardzo doceniona. Z poważaniem | |||
~Krystian 6 lat temu | Moim zdaniem priorytetem jest zapoznanie się z teorią zakładania własnej firmy : s://abc-szkolenia . com/uslugi/audyt-dor adztwo-adr-i-tsl/zak ladanie-firmy-transp ortowej/ | |||
~kiero1978 6 lat temu | ~Kamil nie sluchaj tych glupot, kazdy ci powie ze transport sie nie oplaca ze co miesiac dokladaja do interesu. Ja tez powoli startuje z tym biznesem, juz 10 lat jazdy u kogos wystarczy. Poznalem co i jak zlapalem pare kontaktow i cheja do przodu. | |||
~pazz 6 lat temu | Da się prowadzić to w taki sposób by mieć zysk, chyba nie ulega to żadnej wątpliwości. Ja jako kierowca spotkałem się z bardzo wieloma niedociągnięciami i nabrałem na tym doświadczenia w 4 firmach. Od roku jeżdżę na swoim i warto zahaczyć o temat dobrego salonu i serwisu, kart paliwowych i ogólnego prowadzenia działalności - podstawy rodzaju, czyli podwykonawcy, pracownicy, ubezpieczenia, rodzaj zatrudnienia i koszty, w dalszej kolejności specjalistyczne szkolenia, zezwolenia i koncesje. Odpowiednie prowadzenie spedycji daje dużo, bardzo dużo. Warto teraz zainwestować w Mercedesy, a mamy np. na mazowszu dobre salony oferujące nadzwyczaj dobre warunki. Takie salony są np. w Siedlcach i Emilianowie i mowa tu oczywiście o autach ciężarowych przystosowanych do przewozów różnego rodzaju | |||
~Nidus 6 lat temu | Kolega wyżej dobrze napisał, ja teraz jeżdżę dla niemca bo mój poprzedni pracodawca się wyłożył na kosztach, do tego źle dobrane auta i nieserwisowane co prowadziło do zakłócenia realizacji i kar :) Mercedesy to porządne maszyny i salony te na mazowszu polecam | |||
~gość 6 lat temu | - Kamil. Daj sobie spokój, bo przerobisz swoje oszczędności. To moja rada od serca. Te bydlaki spedycyjne Ciebie, jako początkującego, okradną. Zapamiętaj moje słowa. Wszyscy będą Ciebie robili w balona, a najbardziej kierman. | 1 | ||
~szaman 6 lat temu | nidus, sporo sie mowi o tych mazowieckich salonach merola ostatnio. wiesz moze jak onie wygladaja cenowo na tle lokalnej konkurencji? |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...

Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.