Josephs.ScotBorowiak Properties Ltd

Założenie firmy transportowej

ID: 219932


Mam do zainwestowana 80 tys złotych i od długiego czasu chodzi mi po głowie swoj zestaw. Mieszkam na Śląsku, w mojej okolicy jest masa magazynów typu raben, fresh, 2xlidl, 2x biedronka, nagel, dsv i wiele innych. Moje pytanie kieruje do osób które maja swoje żelastwa, nie do januszow magistrów parkingowych. Interesowałby mnie zakup premiumki euro 5 i podjęcie współpracy z któraś z wyżej wynienionych firm, aczkolwiek inne tez wchodzą w grę lecz zastanawiają mnie stawki jakie mógłbym od nich dostać o ile byli by Zainteresowani współpraca z tak małym przewoźnikiem. Czy jest możliwość pracy z takimi molochami i codziennie zjazdy na bądź co drugi dzień? I czy 3 zł za kilometr jest Wogole realny? Bo czytają to forum to albo niektórzy naprawdę na łeb upadli albo Poprostu kłamią mówiąc o stawkach. Dziękuje z góry za odpowiedz.

~Kamil
*.40.249.80.threembb.co.uk

Posty (40)

~Kamil
Czytając wasze komentarze nie dziwie się ze Polski transport leży i robi pod siebie skoro ponad połowa osób w nim uczestnicząca to osoby z porażeniem mózgowym lub conajmniej zostali splodzeni w pobliżu reaktora w Czarnobylu. W każdym bądź razie dzięki za odpowiedz tym którym w żyłach nie płynie sok cebulowy i chcieli w jakikolwiek sposób pomoc.
~maro
Kamil oceniasz polski transport po wpisach na forum?
~jan11967
Kamil co ty chcesz zrobić za 80 tys. Premiumka euro 5 nawet 2008 r około 50 tys (deikatnie mówiąć już trzeba w nią wkładać) +vat. Paliwo na 2 misiace zanim ci pieniądze pierwsze spłyna 25tys, ubezpieczenie konia min 5500. do tego zus a i potem kasa na vat i dochodowy. Jak bedziesz miał 180 to startuj a z 80tys to sobie wyluzuj ahhahah.
~jan11967
jak będziesz sam jeździł bez kredytów to 10tys zostanie jak oczywiści Tobie pieniązki spłyną. a 3 zł za samego konia to na kraju nie ma opcji no chyba, że wierzysz w cuda
~Kamil
Oczywiście ze sam chciałem jeździć, zdaje sobie sprawę z tego ze nie dałbym rady przeżyć z jednego zestawu siedzieć na * w domu :) mówiąc o 3 zł miałem na myśli o zestawie z firanka bo na chłodnie to raczej nie ten budzet
~Kamil
3 zl pod spedycja na firanie, zapomnij.
~jan11967
realna stawka pod spedycja jaką dostaniesz to 2, 6 max 2, 7 za kazdy km. Bo jak ci obiecują 3 zł za pelny to wydjzie ci 2, 6-2, 7 na pusto pełno. Nie chce ci podcinać skrzydeł ale za 80 tys to nic sensownego nie kupisz i jak nie mas zod kogo pozyczyc to lepiej być kierowca i zarobic min 4 tys i masz świety spokój bo uwiesz mi miejsce siedzenia zalezy od punktu widzenia a wypowiadający sie kierowcy o milionowych zarobkach dziadtasnówn nie beirz pod uwagę. no ale każdy ma swoj rozum
ese
Istnieje tu ciekawe zjawisko; Wszyscy (prawie) wiedzą doskonale, że transport to niesamowicie dochodowa działalność. I zamiast taką działalność/firmę zakładać i robić dużą kasę, wolą pracować u/na kogoś narzekając lamentująco na za niskie zarobki, za dużo pracy, brak szacunku itd.. Trudno to pojąć.

2

~gość
Ci co narzekają na stawki to ci którzy chcieliby za takie pracować. A tak to siedza na forum i *lą głupoty

1

~Kamil
Póki co jest to tylko chłodna kalkulacja i rozważanie czy jest sens się w to pchać. Nie chciałbym być zamknięty na tydzień w kabinie i wracać do domu tylko na weekend bo taki tryb życia nie mi nie odpowiada. Przeglądam również oferty na busa szukając ładunków na clicktrans do tego można by dołożyć transa i tez nie jest to aż tak głupi pomysł biorąc pod uwagę brak tacho oraz eksploatacje dostawczaka. Będę kontaktował się z colian logistic i zobaczę co są w stanie zaoferowac
300D
może tak-solo trzy osie w chłodni i Fresh Gliwice?
300D
o transie zapomnij, kto ci będzie przy tym siedział, to nie jest takie myk i już.

1

sumi85
Kamil na tym forum raczej poparcia nie znajdziesz ryzykuj wóz albo przewóz. Ja też z kolegom otwieramy firmę transportową ( dwie lawety jedna na kat B druga na C + HDS ) i stawiamy na jedną kartę albo się uda albo nie bo na forach wiadomo że zawsze cie zgnoją to nowa konkurencji, życzę powodzenia.

-2

~Kamil
Solowka we freshu ogarnia dostawy do sklepów i pewnie trzeba się na* paleciakiem? Dzięki kolego za wsparcie, gdybym miał brać kredyt to pewnie bym się na to nie porywał, ale mając sprzęt za gotówkę to większość można odzyskać w razie gdyby coś nie poszło. A robotę macie nagrana na lawety czy giełda
300D
1. Nie. - Solówka robi trasy po PL- jeden lub dwa rozładunki, stawka taka jak chciałeś.
2. Nie. -Masz gotówkę to ją miej. Cywilizowany bisnes polega na finansowaniu przez bank a nie na ryzyk/fizyk z własnych środków. Giełdy olej, za cienki jesteś, szkoda marnować czasu-Ty, jeżdzij i dbaj o sprzęt.
piotr2075
Kolego-stawek w kraju nie znam. Jednak mój dobry kolega ma właśnie jeden ciągnik z wanną. Kiedy rozmawiałem z nim tak szczerze to powiedział mi wprost. Na sam start sezonu co roku musi mieć zabezpieczone 100 tyś. złotych.
Oto jego wyliczenia. Pierwsza faktura spłynie mu po 2 miesiącach od rozpoczęcia sezonu. Wierzę że to prawda ponieważ lata temu tak płaciła SKANSKA i wiele innych dużych firm. Dlaczego dwa miesiące-ano fakturę wystawia kolega za zakończony miesiąc a firma dla której jeździ ma kolejny miesiąc na zapłacenie tejże faktury. Do tego musisz doliczyć koszty paliwa, zus i jakieś drobne naprawy. Oczywiście spróbuj ale wydaje mi się że masz zbyt mały kapitał. Pozdrawiam i powodzenia

-1

~Kamil
Wg mnie największym kosztem prowadzenia tego typu działalności jest paliwo a rabeng i inne tego typu firmy rzekomo oferują tankowanie bezgotówkowe na wybranych stacjach
300D
Kamil- Jaka jest dziś cena paliwa?
~Kamil
Ponad 4 zł a co? :)
irish_dude
Pajac zakłada wątek (de*ilny, moim zdaniem), z góry zakłada, że gówno się dowie, więc wyzywa na oślep.
Potem ględzi coś o rozważaniu, giełdach, etc.

Po polsku dwóch zdań sklecić nie potrafi i chce wyciąć konkurencję na Śląsku, mając niespełna 20tys. euro.

Jak mawiał mój znajomy: żyła i wąskie drzwi...
~Lucjan
Przy zakładaniu firmy transportowej nie można zapomnieć o bezpieczeństwie, które zapewnią lokalizatory gps. U mnie w firmie mamy je firmy transmobil. Dzięki nim mamy pewność, że wszyscy pracownicy pracują uczciwie i są wobec nas lojalni, a w razie kradzieży auta, wiem że będziemy w stanie go szybko namierzyć.
ninobzik
luek co jadsz na śniadnie???
~Karol Dębski
Też miałem takie pomysły, a skończyło się tak że nadal jeżdżę w ITS TRANSPORT ; D Niby dobrze jest mieć swój biznes, ale jak przychodzi co do czego to jest masa ogarniania.. Pracuje w ITS i nie narzekam, pieniądze dobre i chociaż nie muszę się martwić o nic innego, aby dowodzić wszystko na czas i wolne :) Mi takie coś odpowiada, chociaż tak jak mówiłem też myślałem o założeniu firemki
~Elzbieta
-
Jestem doradcą kredytowym Elzbieta Breha, Czy potrzebujesz 100% finansowania? ja
może zaspokoić twoje potrzeby finansowe za mniej
spłacić, dlatego ufundujemy ci tylko 2, 5% stopy procentowej.
Niezależnie od okoliczności, samozatrudniony, emeryt, biedny
ocena zdolności kredytowej, możemy pomóc. Elastyczna spłata,
Skontaktuj się z nami @: elzbietabreha01@gmai l. com


INFORMACJE DLA MĘŻCZYZN

Twoje imiona... . .
Twój kraj... ...
Twoje miasto... ...
Twój adres...
Twój zawód...
Twój stan cywilny...
Obecny status w miejscu pracy...
Numer telefonu... ...
Miesięczny przychód... ...
Czas trwania pożyczki... ...
Kwota pożyczki... ...

Dzięki i mam nadzieję, że wkrótce skontaktujemy się z Tobą, abyśmy mogli Cię wysłać
warunki kredytu, warunki i harmonogram spłat

Twoja szybka odpowiedź na tę wiadomość zostanie bardzo doceniona.

Z poważaniem
~Krystian
Moim zdaniem priorytetem jest zapoznanie się z teorią zakładania własnej firmy :
s://abc-szkolenia . com/uslugi/audyt-dor adztwo-adr-i-tsl/zak ladanie-firmy-transp ortowej/
~kiero1978
~Kamil nie sluchaj tych glupot, kazdy ci powie ze transport sie nie oplaca ze co miesiac dokladaja do interesu. Ja tez powoli startuje z tym biznesem, juz 10 lat jazdy u kogos wystarczy. Poznalem co i jak zlapalem pare kontaktow i cheja do przodu.
~pazz
Da się prowadzić to w taki sposób by mieć zysk, chyba nie ulega to żadnej wątpliwości. Ja jako kierowca spotkałem się z bardzo wieloma niedociągnięciami i nabrałem na tym doświadczenia w 4 firmach. Od roku jeżdżę na swoim i warto zahaczyć o temat dobrego salonu i serwisu, kart paliwowych i ogólnego prowadzenia działalności - podstawy rodzaju, czyli podwykonawcy, pracownicy, ubezpieczenia, rodzaj zatrudnienia i koszty, w dalszej kolejności specjalistyczne szkolenia, zezwolenia i koncesje. Odpowiednie prowadzenie spedycji daje dużo, bardzo dużo. Warto teraz zainwestować w Mercedesy, a mamy np. na mazowszu dobre salony oferujące nadzwyczaj dobre warunki. Takie salony są np. w Siedlcach i Emilianowie i mowa tu oczywiście o autach ciężarowych przystosowanych do przewozów różnego rodzaju
~Nidus
Kolega wyżej dobrze napisał, ja teraz jeżdżę dla niemca bo mój poprzedni pracodawca się wyłożył na kosztach, do tego źle dobrane auta i nieserwisowane co prowadziło do zakłócenia realizacji i kar :) Mercedesy to porządne maszyny i salony te na mazowszu polecam
~gość
- Kamil. Daj sobie spokój, bo przerobisz swoje oszczędności. To moja rada od serca. Te bydlaki spedycyjne Ciebie, jako początkującego, okradną. Zapamiętaj moje słowa. Wszyscy będą Ciebie robili w balona, a najbardziej kierman.

1

~szaman
nidus, sporo sie mowi o tych mazowieckich salonach merola ostatnio. wiesz moze jak onie wygladaja cenowo na tle lokalnej konkurencji?
Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 3.227.239.160

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2024
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels