Josephs.ScotBorowiak Properties LtdToll House Properties Ltd

Staranowani przez ciężarówki

ID: 217246


Za większość wypadków na polskich drogach odpowiadają kierowcy samochodów osobowych jednak w 2016 r. nastąpił ogromny wzrost wypadków z winy kierowców ciężarówek. Skąd ten dramatyczny skok?

~etransport.pl

Wątek dotyczy tej informacji prasowej

Posty (123)

~Ł ysy
Co się dziwić, jak przymuł po 3miesięcznym kursie uważa się za mistrza kierownicy.
Zbieramy plon systemu " kształcenia " kierowców.
Nie zganiajcie winy na Ukraińców, bo ci akurat w przeciwieństwie do polskich gnojków są objeżdżeni. Wielu starych polskich kierowców, to zazwyczaj kolesie mający problem z alkoholem.

3

tago
Koledzy każdego szkoda. Ci Nieszczęśnicy na pewno mieli rodziny, dzieci i marzenia. Wyrazy ogromnego współczucia Rodzinie i Najbliższym. Koledzy odeszliście od nas na wieczną pauzę, dla Was tacho zatrzymało się już na wieczność. Niech Wam ziemia lekką będzie. : (
~Ł ysy
tago. Mamy psalmy, treny pisać? Taka jest kolej życia. Warto się zastanowić, co robić, aby w przyszłości uniknąć wypadków z udziałem ciężarówek wiedząc, że powożą nimi ludzi.
Od kwalifikacji tych ludzi zależy los jeżdżących po drogach.

1

tago
Łysy nie stać Cię nawet na troszkę współczucia? ! Jeśli uważasz, że powinniśmy napisać psalm, bądź tren, to możemy usiąść i coś wymyślimy, chociaż uprzedzam, że nie posiadam zdolności poetyckich - co innego czytać.
Wielokrotnie podnosiłem na forach, że pier*olić fix-y, bo w większości są to wymysły jedynie spedycji, które prześcigają się z ofertami u zleceniodawcy. Towar będzie jak kierowca dowiezie i nie na godzinę 0:00, tylko powinna być przewidziana rozpiętość czasowa np. 0:00 - 2:00 z czego 0:00 powinna być osiągalna bez żadnego przeginania. Ten wypadek jest ewidentnym przykładem na to do czego prowadzą fix-y. Ciężarówka, to nie pociąg, czy samolot, a i tam również zdarzają się duże opóźnienia czasowe.
tago
Łysy proszę powiedz, czy teraz jakikolwiek spedytor, bądź spedycja zostanie pociągnięta do odpowiedzialności karnej za to, że kierowca był pod presją czasową i dlatego pewnie doszło do dramatycznego w konsekwencjach wypadku, śmierci uczciwie pracujących kierowców oraz być może dozgonnego kalectwa niczemu nie winnych przypadkowych osób? ! Już Ci odpowiadam, bo nie będziesz miał racjonalnych argumentów. Nikt nikomu nic nie zrobi i nie pociągnie do odpowiedzialności karnej -chociaż ja uważam, że aby ukrócić takie praktyki bezkarnych spedycji, prokurator w tym właśnie ewidentnym przypadku powinien w końcu dobrać się im do tyłka. Problem ma jedynie rodzina nieszczęśników, bo o nich samych nawet nie będę wspominał, ponieważ Ich już nie ma.
tago
puchatek61. Jeśli to była kurierka, to nie mogło być inaczej. Może tak w końcu ktoś zastanowiłby się, czy nie powinno się troszkę zwolnić tempo życia i raz na zawsze zakończyć ten narastający z dnia na dzień "wyścig szczurów"? ! Czy ktoś kto czeka na np. wodę kolońską, a zamówił ją dzisiaj musi ją otrzymać już jutro i to najlepiej o godzinie 6:00, aby przed wyjściem do pracy jeszcze się nią pochlapać? ! A pytam się, co by się takiego stało, gdyby otrzymał ją np. o godzinie 14:00, a może nawet kolejnego dnia o godzinie 6:00? ! Dzięki temu wszyscy użytkownicy dróg byliby znacznie bezpieczniejsi na drodze i każdy każdego dnia dojeżdżałby do swoich najbliższych do domu cały, zdrowy i uśmiechnięty.

-2

tago
puchatek61. Odsyłam do mojego wpisu z godziny 11:47. Kurierka, to nie bezimienna organizacja - tam również są spedycje i spedytorzy, którzy planują transporty.
~Marian Gumofilc
... praca zawód pasja hobby marzenia miłość...

1

~volvo
DK17 między Kołbielą a Garwolinem zablokowana.
wypadeczek z dwoma tirami, busem i dwiema osobówkami
~Ł ysy
tago. Nie mam ochoty na bezsensowne dyskusje, wiem jedno, całą winę za stan obecnego transportu ponosi ustawodawca i rządzący. Masowe wydawanie licencji biedakom i przygłupom musiało się skończyć tragicznie. Mamy wolny rynek, ale też działalność licencjonowana / koncesjonowana, a tu jest wręcz konieczna regulująca ręka ustawodawcy.
Dziwisz się, że przygłupy robią wszystko, aby przeżyć? Jest min 20% za dużo samochodów do potrzeb rynku, stąd jeden wielki cyrk.
Zrzucanie winy na spedycje, głupawych przewoźników czy kierowców mija się z prawdą.
W pyskówkach na jałowe tematy nie uczestniczę.

2

tago
Kolego puchatek61. Po pierwsze to ja w transporcie nie zaczynam, a jestem w nim już od... a może i jeszcze dłużej. Będę musiał zmienić swój nick na "misjonasz" - ponieważ swoje pisanie traktuję jako misję. Otarłem się w transporcie już chyba o każde możliwe stanowisko od kiero zaczynając, spedytora, właściciela firmy transportowej - nie powiodło się i teraz ponownie kiero. Uważam, że posiadam dość sporą wiedzę w tej dziedzinie i w każdym miejscu spotykałem się z ogromną niesprawiedliwością na odcinku człowiek - człowiek. Transport, to ogromnie stresująca i odpowiedzialna praca dla każdego funkcjonującego w nim ogniwa, które nie do końca rozumieją swojego miejsca, aby żyć w zgodzie, wyrozumiałości i wzajemnym poszanowaniu.

-2

~Ł ysy
Nie oszukujmy się, zbawieniem dla polskiego transportu jest brak wykwalifikowanych kierowców. Mowa o tej chwili. W przeciwnym razie stado przewoźniczych świrów, przygłupów pokupowałoby tysiące dodatkowych samochodów zgodnie z zasadą :
"zarabiałem tyle i tyle, spada zyskowność z jednostki transportowej, trzeba dokupić samochodów"
Przykre , ale tak myśli większość transportowych przygłupów. Pomijam biedaków, którzy nie znając branży biorą furę w leasing i burdelizują rynek. Zazwyczaj są to parkingowi mędrcy.
Taki jest obraz obecnego polskiego transportu.
Na koniec : dzięki przygłupiastym szefom durnie zza kierownicy dostają wody sodowej. Pany Kierowce, trzymajcie kciuki za transportowych głupków. Jak oni zginą, czeka was łopata.

2

tago
Łysy widzę, że nie stać Cię na wychylenie nosa poza własny interes i próby chociaż w minimalnym stopniu ogarnięcia problemu w szerszym kontekście. Puchatek61 pozwolisz, że ja pozostanę przy swoich spostrzeżeniach i nie będę identyfikował się z Twoimi.

-2

tago
Łysy zgadzam się z Tobą, co do wielu nieodpowiedzialnych przewoźników, których nie cec*e instynkt samozachowawczy i myślenie perspektywiczne.
~Ł ysy
tago. Wybacz, ale postu z godz 12:15:14 nie rozumiem. Opisałem genezę obecnego stanu transportu, a Ty walisz tekst :" nie stać Cię na wychylenie nosa poza własny interes i próby chociaż w minimalnym stopniu ogarnięcia problemu w szerszym kontekście "
Widzisz jeszcze szerszy kontekst?
Żegnam, jak przystało na dziadtransa drutowanie fur czeka.

1

tago
Łysy rozjechaliśmy się z tematami, bo Ty piszesz o postępowaniu nieodpowiedzialnych przewoźników, a ja o nieodpowiedzialnych spedycjach, a to nie to samo i mieliśmy prawo do swoich własnych zdań. Niemniej ja pozostaję przy swoim, ponieważ nie do końca jest ona Tobie na rękę. Ty oczekujesz jednego, aby kiero jeździł i nie marudził. Również idę podrutować troszkę swój składzik.

-2

tago
Widzisz Rysiek, a jednak można z Łysym porozmawiać i nie wyzywać się wzajemnie. :)

-1

~Zen
Z czego afera? Podajecie liczby oczywiście samochody ciężarowe powodują 10 razy mniej wypadków ale jest ich 10 razy więcej. Pomimo, ze to najtrudniejsza i najwyzsza kategoria Prawa Jazdy nie zapominajcie o tym, ze za kierownica ciężarówki jest tez człowiek. Po co wiec zganiać na spedycje, gonienie itp. skoro zawodzi czynnik ludzki. To takie trudne? Oczywiście poziom szkolenia znaczaco sie rozni od osobowek to tak jakby kierowca osobowki zdawał po kilku latach egzamin z PJ w ruchu, a później następny to jak zdać ce, no wiedza o ruchu sie juz ryje w kopule trochę. Co wini? Człowiek
~Zen
10 razy mniej znaczy sie
~były kiero
Zen ciekawe "Pomimo, ze to najtrudniejsza i najwyzsza kategoria Prawa Jazdy", skąd masz taka wiedzę. Chyba jednak coś się zmieniło w polskim prawie jazdy ostatnio. 10 razy mniej pisz jak masz pisać takie bzdury, bo nie daj Bóg jeszcze ktoś w to uwierzy i potem to dopiero będzie na parkingach gadka, że on to ma najwyższą kategorię.
~Zen
Zobaczcie co by bylo gdybyśmy my kierowcy dużych jeszcze nie wertowali kwalifikacji, dla kierowców małych przypomnę, ze to wiedza z przepisów ruchu, prawa pracy, przepisów europejskich, umiejętności unikania zachować agresywnych, nacisku podczas szkolen na nas o odpowiedzialności za nasze czyny czego małych nie uczą, a powinni. Gdyby nie to i poleganie nie na naszej wiedzy tylko na sugestiach innych "mądrzejszych" co to by wtedy bylo. Szkoleni jesteśmy dobrze, Ci z urzędu pracy tez ale jak w małych ludzie są różni. Nie zapominajmy tez, ze kiedy mały puknie lekko nic sie nie stanie a jak my pukniemy lekko to harmonijka sie robi. Pozdrawiam i nie szukajcie afery, winni są ludzie
~Zen
Były kiero poprawiłem swoja wypowiedz jak widzisz, dane są proste i oczywiste na każdym kursie kwalifikacji masz te dane, w każdej książce dla dużych masz te dane wiec o co chodzi?
~Zen
Były kiero bo to jest kategoria wyższa i jest to kategoria najtrudniejsza do zdobycia, ludzie schodzą z autobusów i nie mogą zdać ciężarówki z przyczepa i niejednokrotnie powtarzają, ze nie sadzili ze będzie tak ciężko. To słowa kierowców autobusów, dane są z wiedzy każdego zawodowego wiec gdzie widzisz problem? Nie odpowiadaj bo nie napisałem nic co jest bez sensu
g-a
Widząc tytuł tego wątku w pierwszej chwili pomyślałem, że to wyjaśnienie stanu w którym się znajdują niektórzy forumowicze...

-1

300D
Mandaty są za małe. Matoł za fajerą nie czuje bata aż do granicy PL.
Polityków interesują słupki, żaden nie odważy się podnieść swego szlachetnego głosu przeciw zdurniałym wyborcom.

-1

300D
Przyznać się matoły- zjecie na radiu każdego jadącego zgodnie z przepisami.
~Ł ysy
tago. Bez głupich przewoźników nie ma pazernych spedycji.
Rynek burdelizują nie spedycje, a głupawi przewoźnicy. Bez względu na wielkość firmy.

2

~Ł ysy
Wracając do tematu kwalifikacji obecnie powożących, temat można zamknąć jednym słowem : tragedia.
Zero umiejętności, zero wiedzy, zero odpowiedzialności.
To też wina ustawodawcy.

2

300D
Najkrótsza droga to podnieść wysokość mandatów za predkość, odległość, czerwone, przejścia dla pieszych, wyprzedzanie, linija ciągła... I to tak do poziomu zachodniej europy- za 20km/h-1000zł.

Wtedy taki tago przestanie pieprzyć o naciskach spedytora. Co poradzić, do matołów trzeba brutalnie.

-1

300D
zośka nie pitol, może i powinien a może startował w maratonach. nie pitol co on powinien, żyć powinien.

-1

Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 18.119.108.233

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2024
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels