ID: 217153
Schade Będzin
ID: 217153
ID: 217153
Czy ktoś tam pracuje? Jak oceniacie firmę?
Czy ktoś tam pracuje? Jak oceniacie firmę?
~Piter*.static.inetia.pl
*.static.inetia.pl
Posty (66)
~Viktor 7 lat temu | Były chciało by się wrócić do Schade, Co? Głupio tym co przeszli do konkurencji i teraz okazuje się że mniejsza wypłata. Nie bój się wynagrodzeń nie obniżą. | |||
~Kiero. tv 7 lat temu | 1. Jeśli firma płaci kierowcy od km tzn że łamie prawo. Chcesz pracować u przestępców? 2. Oferuje najniższą krajową jako podstawę. A co drogi kolego-kierowco jak zachorujesz, pójdziesz na urlop albo będziesz chciał wziąść kredyt? Od takich "firm" ja trzymam się z daleka. Szerokości! | |||
~dawny Szadok 7 lat temu | I też od nich uciekłem. Nie będę dolewał diesla za swoją kase aby wykazac niższe spalanie, jakaś paranoja z tą firmą, nigdzie tego nie ma. Trzymać się z daleka od nich | |||
~były 7 lat temu | NIE POLECAM omijać szerokim łukiem, typowa prywata kosztem kierowcy ! | |||
~Lulek 7 lat temu | Prywata w czystym wydaniu, omijać szeroko ! | |||
~Jam 7 lat temu | Według wypowiadających się na tym forum i pozostałych w Polsce nie ma normalnych firm transportowych. Tylko zachodnie, chociaż też już nie wszystkie. Poprostu nie leży wam ta branża i trzeba szukać pracy w innym zawodzie | |||
~Ł ysy 7 lat temu | Ale jaja. W Euroglasie każdy z szoferów rzuca siódemkami, ósemkami. | |||
~Viktor 7 lat temu | ~Łysy bo takie są zarobki obecnie :) | |||
~Byly 7 lat temu | Tia, jak za 2000zl nalejesz disla za swoje haha Dajecie sie * w * bez mydła a biuro sie tylko cieszy jakich to frajerow ma | |||
~Viktor 7 lat temu | Pokolenie kiermanów co odbierają sobie "oszczędności " i sprzedają musi wymrzeć. Dla nich nie ma miejsca w Schade i dla tego taką pianę biją. Jak ktoś szuka dobrej pracy to do biura zapraszam bo na forach same trolle. | |||
~Byly 7 lat temu | Byłem, widziałem, nie polecam. Premie dostajesz za bronienie złodziei czy lepsze traski od spedytora co by te 7000 wyszło? | |||
~Kazik Szczupaj 7 lat temu | Czesc. Szukaja z opolskiego kierowcy na betonladera kroś się oriętuje co to za praca jakie zarobki i detale pracy? Zachęcam rownież do wypowiedzi osoby które prowadzące te betonladery (spedydorów) | |||
~megadeth36 7 lat temu | Panowie zmiany są ale niewielkie płaci się z kilometra, nie powiem raz wziąłem 8900 wypłaty kilka razy ponad 7000 na rękę jak jeździłem na euroglasie. ale jazda tam wiązała się z przyjazdem busem załadunek o 5 rano i ogień na tłoki żadnej pauzy 9 h po przyjeździe busem. jazda na innych hutach czyli Saint-Gobain i Guardian (od niedawna ) już tak różowo nie ma dużo przerzutów między hutami i średnia spalania skacze do ponad 30 L na 100 km i już wtedy dostawałem na rękę z podstawą 5500 za miesiąc jeżdżenia. Dzięki nim zacząłem moją przygodę z jeżdżeniem zestawami i dzięki im za to ale system opłacania kierowców do bani, większość dyspozytorów ok (np Sebastian Kostrzewski) ale jest też jeden niezbyt ok nazwisko pominę bo może się zmienił :P. Teraz to grupa Lanutti i do tego wykupili Delta Trans. Szczerze nie polecam lepiej zapytać o pracę w Van huet pod częstochową | |||
~DUGI 6 lat temu | *ly gadacie super firma zarobki super praca na szkle tak samo dyspo nie wszyscy nidzie nie jest na100% pracuje wiem i nie tankuje za swoja norme mam ok no ale jak ktos jest furmanem a nie kieowca to do obslogi TOI TOIA niech idzie | |||
~Szo szo 6 lat temu | Coraz gorzej... | |||
~Kierowca 6 lat temu | Nie jeździ się za km lub frachty. Tyle jest firm do wyboru, a wy siedzicie w dziadostwie. W dobrej firmie są diety i podstawa | |||
Ł ysy
6 lat temu | Kierowca. Jak są diety, to kilometrów nie trzeba wyrabiać? Szef płaci za leżenie. Chyba jesteś idiotą. | |||
~Kierowca 6 lat temu | Łysy nie rozumiesz, że za km i frachty się nie jeździ? | |||
~Kierowca 6 lat temu | Czasy się zmieniły łysy, musisz to zrozumieć | |||
~Kierowca 6 lat temu | Łysa idioto, jeśli ty jeździsz za km to jesteś de*ilem | |||
leon
6 lat temu | Około pięć stowek to może być 250 zł. Około... | |||
~Pjoter 6 lat temu | Dziad trans. Ludzi mają za nic. Polak się nie liczy. Ważniejszy Ukrainiec, ale to pewnie dlatego, że Prezes ma swoje biuro pracy na Ukrainie i zbija kasę. Omijać szerokim łukiem. | |||
~Zainteresowany 6 lat temu | Prosze powiedziec czy na loaderach ze szklem ile zarobie kasy i jak czesto w domu? Jaki system pracy? Proszę o sensowną odpowiedź. Dziękuję | |||
~Michał 6 lat temu | Na szkle 10-12dni/2-3dni wolnego. Kasa to podstawa, a reszta zależy od spalania i kilometrów. Możesz zarobić 9000zł, a równie dobrze 5500zł. Niemniej jednak zależy na jaką hutę trafisz i czy zjazd busem czy autem na bazę. Aczkolwiek Ukraina i Białoruś ma diety, więc ich gonią, a my na kilometrówce stoimy. Będę szczery, jeszcze rok temu bym polecił prace, dziś mówię, daj sobie spokój, szkoda czasu i nerwów. | |||
~Mario 6 lat temu | Ja już na szczęście zakończyłem współpracę z firmą. Jeździłem chłodnią na Aldi i zdecydowanie nie polecam. Teoretycznie zarabia się nie mniej niż 5k, ale praktycznie można się zdziwić, bo za wszystko potrącają z pensji, za uszkodzenie ciągnika/naczepy, za uszkodzenie towaru i na dodatek dowiesz się dopiero o tym jak dostaniesz obciętą pensję na konto. Dział techniczny w tej firmie to raczej film Barei, o dziurach na bazie nie wspomnę... generalnie mają Cię w * | |||
~peres 6 lat temu | Masz racje. Byłem tam na bazie to istne sito. Wozy przynajmniej nówki... ; ) | |||
~Siofer 5 lat temu | Mało Robię Dużo Stekam I Zadnej Pracy Się Nielekam. | |||
~Krystian Ł. 5 lat temu | Cześć. Pracowałem w Shade przez ok. 10 miesięcy. Przyjęli mnie bez doświadczenia i wszystkiego nauczyli. Ciągniki nowe Volvo 460, stan techniczny mojej naczepy był bez zastrzeżeń. Obsługiwałem hutę Saint Gobain i Euroglas. Praca bardzo wymagająca, szczególnie na Euroglasie, ponieważ dojazdy busem i bardzo krótkie pobyty w domu. Płacą od ilości przejechanych kilometrów (ważne spalanie!!!) plus premie i oczywiście podstawa. Średnio przejeżdżałem ok. 10000km. Zarabiałem średnio ok. 7400PLN. Można "wyciągnąć" więcej, szczególnie na Euroglasie, bo jak wspomniałem, tam według mnie jest ciężej. Dyspozytorzy od Saint Gobaina - Łukasz i Michał (nie pamiętam nazwisk, ale są ma stronce Shade) - są w porządku, dobrze mi się z nimi współpracowało. Ostatnie kilka miesięcy "pracowałem" na Euroglasie, a zlecenia dostawałem od dyspozytorów: Bartosza Nowaka i Michała Karskiego, z którymi współpracowało mi się bardzo dobrze. Podkreślam słowo bardzo. Dział techniczny ok. Kierowcy bardzo pomocni, co dla mnie było istotne, bo przecież byłem żółtodzióbem. Były też i zgrzyty, ale w sumie mało istotne i nie warte dyskusji. Tam gdzie są ludzie, czasem dochodzi do pewnych tarć. Zwolniłem się z przyczyn czysto osobistych. Takie są moje spostrzeżenia. Nie mam porównania, bo była to moja pierwsza firma, w której pracowałem jako kierowca. Pozdrawiam. Krystian Ł. | |||
~Mason 4 lat temu | Miałem przygodę z Aldi Nie polecam Praca 1 dzień na 4 następnego ja 10 a w środę na 14 Zero życia prywatnego. Mi nawet kasy nie wypłacili więc firma dno :) | |||
w51w
około roku temu | Po 2 tygodniach szkolenia wydają certyfikaty ekonomicznej jazdy oraz Order Mariny |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...

Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.