ID: 216449
Brak kierowców wyzwaniem rynku transportowego w Polsce
ID: 216449
ID: 216449
W ostatnich latach znacząco wzrosła liczba obcokrajowców pracujących dla polskich firm transportowych.
W ostatnich latach znacząco wzrosła liczba obcokrajowców pracujących dla polskich firm transportowych.
~etransport.pl
Posty (67)
~Wojtas. Kc. | Panowie jedynym rozwiazaniem zeby ktos zwrócił uwage na problemy w tym zawodzie to tylko zeby ten transport stanol na jeden dzien i to wystarczy. Bez transportu nie ma nic !!! Rozpeta sie burza. I tylko w tedy sie moze cos poprawić. Tak jak bylo we francji. Swoje wywalczyli Wszystko stanęło i sie obsrali. I u nas tylko to pomoze nic innego. | |||
ese
| ~Wojtas. Kc. 2017-05-04 22:23:21 Panowie jedynym rozwiazaniem zeby ktos zwrócił uwage na problemy w tym zawodzie to tylko zeby ten transport stanol na jeden dzien i to wystarczy - A tak konkretnie to kto ma zwrócić uwagę i na jakie problemy? | |||
~szymon | Kierowców brakuje, a dziadtransy coraz bezczelniejsze. Na Olx. pl jeden z tych co szuka kierowców do pracy krzyżykami się podpisuje, sugerując wyraźnie, że robota u niego to mogiła... | |||
ese
| ~szymon 2017-05-04 22:46:17 Kierowców brakuje, a dziadtransy coraz bezczelniejsze.. "- I gdzie tu logika? | |||
~Wojtas. Kc. | Ese. Jakie problemy? Przecież kazdy tu pisze od samego poczatku. Problemem chociażby jest ze nie ma komu jezdzic i z roku na rok coraz mniej kierowców. W zakladach pracy kasa idzie w górę a tu nic. Większość zatrudnionych od najnizszej krajowej ( pytanie a co potem jak bedziesz na emeryturce bedzie ci wesolo? ? ) kasa marna. Kazdy woli isc odwalic 8 h codzien w domu i ma praktycznie ta sama pensje co kierowca. I gdzie tu l logika. A jak jest traktowany kierowca na zaladunkach? ? Nie wolno ci sie odezwac bo specjalnie zaladuja cie po 5 godzinach. | |||
ese
| ~Wojtas. Kc. 2017-05-04 23:41:32 Ese. Jakie problemy? Przecież kazdy tu pisze od samego poczatku. Problemem chociażby jest ze nie ma komu jezdzic i z roku na rok coraz mniej kierowców. W zakladach pracy kasa idzie w górę a tu nic. Większość zatrudnionych od najnizszej krajowej.. "- No właśnie. I gdzie tu logika? Z jednej strony piszesz, że nie ma kto jedzić, a z drugiej narzekasz, że " Większość zatrudnionych od najnizszej krajowej.. ". Pytanie się nasuwa proste: Jeśli nie ma kto jeździć, to dlaczego przy takim deficycie "większość pracuje/ jest zatrudniona od najniższej krajowej"? Wyroki z sądu mają jak galernicy, czy z jakiegoś inego powodu nie wezmą kawałka kartki by napisać wymówienie umowy na dotychczasowych warunkach? | |||
~volvo | tajemnica poliszynela ese | |||
ese
| Znaczy, lubimy sobie ponarzekać, by koledzy na parkingu z podziwem patrzyli i słuchali, co my zrobimy zaraz, jak tylko do firmy zajedziemy. I kluczykami o biurko aż zadzwonią! | |||
irish_dude
| I kluczykami o biurko i dziada do sądu ! A jak ! Kto bogatemu zabroni? ?? | |||
ese
| No właśnie! A patrzta i słuchajta! | |||
~Lolek | ~szymon 2017-05-04 22:46:17 Kierowców brakuje, a dziadtransy coraz bezczelniejsze. Na Olx. pl jeden z tych co szuka kierowców do pracy krzyżykami się podpisuje, sugerując wyraźnie, że robota u niego to mogiła... Dobre, człowiek się cale życie uczy :) | |||
~Lolek | Na co mamy patrzeć ese, na Ciebie? | |||
jacek-kuba
| Sytuacja robi się kuriozalna. Forumowi doktorzy transportowi, wyczytali w prasie branżowej-artykuł Pana profesora -który w ciężarówce nawet nie siedział-w sumie nie musiał, że na międzynarodówce obecnie jeździ 150 tys samochodów. Ale wcześniej powstał artykuł-że wzrasta liczba aut niepracujących. Brakuje 100tys kierowców -czyli kto jeździ? Chciałem jedynie w ogromnym skrócie, zwrócić Waszą uwagę na wiedzę forumowych pracodawców. Naturalnie, że międzynarodówka, to nie jest cały transport-ale liczby są co najmniej sprzeczne. | |||
~Sven | Bzdura totalna 10000tys koszt zrobienia kwalifikacji to nie jest przyczyną tylko najniższa krajowa podstawa !!! Bieda niech zdycha zestawy pod płot Ja w fabryce mam 2100netto plus dodatki tak ze wnioski jakie?? | |||
~Rysiek777 | oferta pracy : dla kierowcy (wymagane PJ C+E z kodem 95, do tego karta do tacho, aktualne badania + zaświadczenie o niekaralności ) - 2000zł brutto dla kasjerki - wymagania - chęć do pracy - 3000zł brutto | |||
~sid | Rysiek ale za kase nie posadzisz bezzebnego smierdzacego buraka bo nik nic u ciebie nie kupi ; ] | |||
~Ł ysy | " kierowców brakuje, a dziadtransy co raz bezczelniejsze "- musiałem zacytować. Wszystko wskazuje, że kierowców nie brakuje. Nawet się rymneło. | |||
~Ł ysy | W Polsce nie ma nakazu pracy. Jak praca nie pasuje, nie pracować. | |||
~sid | 2017-05-04 16:56:55 ~gnebca 20 17-05-04 14:20:25 któy kierowca dom wybudował? a jeśli nawet wybudował to... "- No to wybudował czy nie wybudował? JAK KIEROWCA PO BUDOWLANCE TO bardzo prawdopodobne ze wybudowal | |||
~sid | ~Ł ysy 2017-05-05 08:48:26 W Polsce nie ma nakazu pracy. Jak praca nie pasuje, nie pracować. -W POLSCE nie ma pracy jest za to w wuj ROBOTY a robota glupiego lubi | |||
~Rysiek777 | sid - to tylko przykład jeden z wielu bo do zakładu utrzymania komunalnego miasta wizerunek pracownika jest bez znaczenia i porównanie ofert będzie podobne, czyli kierowca ma być z doświadczeniem i teczką dokumentów oraz najlepiej bezdomny i nie umiejący liczyć ( żeby godzin nie liczył) a w wielu innych zawodach wystarczają chęci | |||
~sid | - Rysiek ktos ich tego nauczyl -ze kierowca to frajer... stawiam na bezzebnych sioferakow z LLU, WSC... | -1 | ||
~szkodagadać | Kierowców nie brakuje, takie artykuliki to propaganda mająca na celu umożliwienie ściągniecie jeszcze więcej ludzi z UA. Stawki spadają a dziadtransy mają się wspaniale - magnesiki, frachty/kilometry i chamskie odzywki były - są - będą. Ostatnio z pepikiem (kiero) na załadunku gadałem to się za głowę łapał jak usłyszał jakie tu są zwyczaje. | -1 | ||
~DIXI | Rysiek i sid to blizniaki wczesniaki wiec po urodzeniu musieli dojrzewac w inkubatorach a z racji tego ze urodzili sie za czasów komuny w których często były przerwy w dostawie prądu efekt ich niedorozwoju widoczny jest do dnia dzisiejszego z ich wiedzą prawniczą podał bym Polske do sondu o odszkodowanie | |||
jacek-kuba
| Nie ma sensu się przegadywać. W najbliższych latach należy spodziewać się ogromnej automatyzacji. Więc zawód dziada umrze śmiercią naturalną. Tyle, że oni do wyuczonych zawodów nie wrócą -bo tam również będą automaty. Panowie K | |||
jacek-kuba
| Przepraszam coś nacisnąłem. Panowie Kierowcy natomiast, będą nadzorowali maszyny z lampką szampana w dłoni. | |||
~Wilku | jacek-kuba: A czy nie będzie raczej tak, że dziad jako posiadacz zestawów znajdzie kolejny pretekst, żeby obniżyć stawkę kierowcy-"nadzorcy", który w kabinie będzie większość czasu "odpoczywał"? | |||
~Wilku | Najlepszym rozwiązaniem byłoby przejęcie przez kierowców spraw w swoje ręce. Zestaw w leasing, związek ownerów-kierowców mający chody w spedycji... Czy jednak w Polszy takie rzeczy możliwe? | |||
~Rad | Nie ma to jak automaty. U naszych przewoźników stoi po 10 dwudziestoletnich premiumek z łysymi oponami. Może jakby się zjednoczyli w pięciu przewoźników i sprzedali te klamoty to kupili by na spółę jednego automata. I wtedy tymi 5 tyś co zapłaciliby kierowcy mogą się podzielić | |||
~Rysiek777 | ale jak obciążyć automata za uszkodzony towar? czy że brakuje jednego kartonu? ?? no jak? ? |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.