ID: 216082
Przesunięcie towaru
ID: 216082
ID: 216082
Witam. Podjąłem ładunek piwa w kartonach z centralnej Polski na Pomorze. Oczywiście na załadunku nie mogłem być obecny i kontrolować jak przebiegał. Po przyjeździe do miejsca docelowego okazało siś że cały towar jest przesunięty z palet do przodu. Palety dosunięte do siebie ale między towarem odległość ok. 20 cm. Magazynier stwierdził źle załadowany towar, palety po długości a nie w poprzek i towar się zsuną do przodu. Nie mógł tego odebrać i skierował zwrot do nadawcy.
Witam. Podjąłem ładunek piwa w kartonach z centralnej Polski na Pomorze. Oczywiście na załadunku nie mogłem być obecny i kontrolować jak przebiegał. Po przyjeździe do miejsca docelowego okazało siś że cały towar jest przesunięty z palet do przodu. Palety dosunięte do siebie ale między towarem odległość ok. 20 cm. Magazynier stwierdził źle załadowany towar, palety po długości a nie w poprzek i towar się zsuną do przodu. Nie mógł tego odebrać i skierował zwrot do nadawcy.
~Maxigut*.146.70.55.mobile.internet.t-mobile.pl
*.146.70.55.mobile.internet.t-mobile.pl
Posty (30)
~Maxigut | jak w temacie... | |||
~Tylko volvo | Szukasz ludzi by pomogli przełożyć towar? Nie pamiętasz gwałtownego hamowania? | 2 | ||
~marszalek0 | W takim przypadku piszesie. Kierowca nie byl obecny przy zal. Nie bierze odpowiedzialnos i za zaladowany towar. i ilosc. Wszystko. Odpowiedzialnosc spada na zaladowce. Jesli nie bexa chcieli sie zgodzic na Twoj wpis nawet w wz powiedz prosze rozladowac. Dziala niednokrotnie to praktykowalem za granica. | 2 | ||
~marszalek0 | Puchatek znasz realia. Doskonale zdajesz sobie sprawe lub powinienes ze w takim przypadku wina bedzie po stronie kierowcy. Wpis po odebfaniu papierow bez wczesniejszego podpiasniu sie po papierami. Jesli mnie laduja bez mojej obecnosci zawsze tak robie. Dotad nie placilem za zadne straty wynikajace z transportu. | |||
~pop | Dlaczego nie sprawdziłeś po załadunku jak odjechałeś od rampy naczepy/zabezpieczen ia towaru!? | |||
~volvo | jeżeli towar nie był uszkodzony, a tylko przesunął się po palecie, nie może to być podstawą do odmowy przyjęcia zamówienia. nie daj sie wkręcić Maxigut | |||
~volvo | rozumiem że trafiłeś na wózkowego typu roszczeniowe kalesony, który zaalarmował przełożonego na widok powywracanych palet | |||
~volvo | Szukasz ludzi by pomogli przełożyć towar? Nie pamiętasz gwałtownego hamowania? o ile to sie mogło wysunąć poza palete, 10 cm? | |||
~volvo | a jeżeli kartony sie ześlizgnęły z palety, to to samo można zrobić w przeciwną strone sztaplarką | |||
~volvo | wiem że utrudnianie transportu przez polskich magazynierów jest wręcz legendarne w opinii kierowców z innych państw co przyjeżdżają do nas na rozładunki | -2 | ||
~volvo | kiedyś duńczycy załadowali mi chałwe pod plandeke w upałach sierpniowych. koleś w magazynie w warszawie ''10 razy'' kontrolował, sprawdzał, aż w końcu przyjął towar. ( tak jak by załadowca, fabryka chałwy, nie wiedział co robi ) | -1 | ||
~volvo | trzymał mnie pół dnia w niepewności, a nie był to żaden półprodukt, tylko zapakowany, gotowy produkt do sprzedaży | |||
~Rysiek777 | kiepsko były ostreczowane skoro się przesunęło | 1 | ||
~Misiek | volvo podrzuć coś jeszcze z uniwersytetu parkingowego. Ciekawe opowieści sci-fc zawsze lubię poczytać. | |||
~maro | Misiek kup sobie jakąś książke i przeczytaj. Nie masz nic do przekazania-nie pisz. | |||
~volvo | Misiek kiedyś miałem załadowane kartony na paletach od połowy naczepy. ruszając spod świateł wyskoczył mi pies i musiałem gwałtownie zahamować, a że prędkość była mała to auto stanęło w miejscu, a naczepa bęba. w kabinie usłyszałem przewracające sie palety. na szczęście upadek zatrzymała łata z przodu, która wygięta w łuk, dowiozła palety pod kątem 45 stopni do odbiorcy. ten stwierdził brak uszkodzenia zawartości lekko pogiętych kartonów ( płyn colgate ) i wysłał 2 wózki do wyładunku z boku : jeden wyciągał, drugi przytrzymywał i pionował. taką szkołe ja dostałem | |||
~volvo | naczepa dęba | |||
~z. | zapachniało biedrą :D | |||
~z. | a tak poważniej, wiozłem kiedyś wodę mineralną FR-DE do centrum dystrybucyjnego, gwałtowne hamowanie pamiętam, lekko się to przechyliło. Odmowa przyjęcia. Szybkie poszukiwanie firmy, która podejmie się ponownego ułożenia towaru i powtórny podjazd z dostawą a nie zaraz do nadawcy... | |||
Assad
| Maxigut, nie jestem smakoszem ale jakie to piwo w Polsce w kartonach sprzedają? | |||
~pop | hm... jeżeli zaplombowali Ci naczepę to osobiście wyłożyłbym laske na temat (nie moja sprawa) | |||
Assad
| pop, jak nie dostaniesz wypłaty bo firmę obciążyli to już zacznie być twoja sprawa. Plomba niczego tu nie zmienia. Inna sprawa gdyby były braki w towarze. | |||
~rao | Towar powinien być tak zapakowany, załadowany i zabezpieczony, żeby wytrzymał gwałtowne hamowanie. Koniec kropka. Rozumiem wyjazd towaru z boku naczepy, bo to świadczy o zbyt szybkim pokonywaniu zakrętów. Ale hamowanie? Zawsze może się wydarzyć coś na drodze. Jak piwo tylko wyjechało z palet ale nic się nie stało to niech się odbiorca nie wygłupia. | |||
300D
| Farby na podkarpaciu, ten sam problem. Palety trzeba stawiać po szerokości, bo dołem słabo streczowane, wszystko się przesuwa. Standard kużwa, nikt nigdzie nie streczuje towaru na dole razem z paletą, robi to maszyna. Lipa jak u Maxiguta to nic nowego nic dziwnego. | 1 | ||
300D
| A tłumaczenie, że nie byłem przy załadunku, to se możesz wsadzić... albo kit wstawić na et. | |||
300D
| (Oczywiście na załadunku nie mogłem być obecny i kontrolować jak przebiegał) Tu, pieprzysz Maxigut bzdury. | |||
300D
| Puchatek-dowożą, pilnują załadunku i rozładunku. na tych farbach umoczylem pare zł. i nie dało sie tego wyrwać z ocp. | |||
300D
| Najlepsze jest to, że nadawca stwierdził : spoko, to się zdarza, proszę nam to odwieżdż. przebierzemy, wybierzemy. Obciążyli tylko za uszkodzone pojemniki, nieuszkodzone zagospodarowali, fracht zapłacili... Ładować po szerokości i nie ma problemu. | |||
Beess
| ~Maxigut- jeśli możesz, to napisz, jak się sprawa zakończyła i kto za tą "wycieczkę " zapłacił. | |||
300D
| Maxigut olał własny wątek i raczej nie napisze prawdy. Nic nowego nic dziwnego. | 1 |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...

Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.