ID: 215848
FIAT DUCATO 2. 3 Multijet2 180 KM
ID: 215848
ID: 215848
Witam wszystkich e-transportowiczów! ; -)
Planuje zakupy Fiata Ducato 2. 3 Multijet2 180 KM bez adblue.
Prosiłbym o wypowiedź przede wszystkim osób posiadających te auto na temat jego wad/zalet, chciałbym dowiedzieć się na co wrócić uwagę przy kupnie i coś więcej na temat awaryjności tego ducato, z góry dziękuje za odpowiedź :-)
Witam wszystkich e-transportowiczów! ; -)
Planuje zakupy Fiata Ducato 2. 3 Multijet2 180 KM bez adblue.
Prosiłbym o wypowiedź przede wszystkim osób posiadających te auto na temat jego wad/zalet, chciałbym dowiedzieć się na co wrócić uwagę przy kupnie i coś więcej na temat awaryjności tego ducato, z góry dziękuje za odpowiedź :-)
~DawidKn*.oxylion.net.pl
*.oxylion.net.pl
Posty (13)
~DawidKn | jak w temacie... | |||
~podbijam temat | refresh | |||
~Jurek | Padło a nie silnik | |||
~bolo | Gdzie są daty??? | |||
~krzychu | Panowie moje Ducato 2. 3 180 km autolaweta ma 18 miesięcy ma nalatane 300000 tys i nic w silniku nie robiłem tylko olej co 20 tys klocki filtry i opony. | |||
~Wojtek84 | Ja mam ducato z tym silnikiem i 120 000 km narazie odpukać bez problemu. Tak jak kolega pisał, klocki, olej... | |||
~G... | Odpowiadam na temat założony 3 lata temu, ale może komuś pomoże. Ducato kwiecień 2020r z 2. 3 180kM autolaweta. Aktualny przebieg 110tyś i do tej pory bezawaryjnie pracuje, raz zapalił się check ale jechało normalnie i po 50km zgasł. -6 razy wymieniony olej, -założone nowe opony na przód przy przebiegu 65tyś -przy 60tyś zmienione klocki przód, tył idealne, teraz czeka mnie wymiana znów klocków na przodzie, -przy 90tyś spaliła się lewa h7 -przy 80tyś mocno przeładowany wiózł t5 long z Francji, rozszczelniła się felga ale to po tygodniu z tej trasy. Co dziwne jechał na pusto, po 2 tygodniach strzeliły druty w oponie tej felgi. Serwis ją wymienił na nową. Po tej przygodzie zmieniłem na trochę mocniejsze 225/75 16 118/116R W sumie to po odebraniu nowego, miał w serwisie tylko regulację świateł i zbieżności. Na przeglądach gwarancyjnych olej tylko Selenia filtry... Ogólnie jestem zadowolony niskie spalanie przy delikatnej jeździe z miasta do miasta 8, 5 potrafi zrobić, na autostradzie 9-10. Na serwis Fiata nie narzekam. Ale gdyby na początku roku wyszedł nowy Master to być może na niego bym się zdecydował... | |||
~Michał | Witam Chciałbym opisać moje auto kupione z salonu 2017 Maj 2. 3 180 KM L4H2 Do dzisiaj ma przejechane 140 tys bez problemów auto oszczędne spalanie około 9. 5 w trybie mieszanym trasa można spokojnie zejść 8, 5. Do tej pory wymieniona przepustnica przy 90 tys km Reszta bez zastrzeżeń olej co 10-12 ważne żeby specyfikacja się zgadzała C2 do Euro 6 ja zalewam Motul Sam tu chciałem sprawdzić doświadczenia właścicieli takiego modelu. Wszystko zależy oczywiście od użytkowania więc ktoś opisze że sprzęgło padło za szybko itp to nie koniecznie musi być odnośnik =) Tarcze do wymiany przy 135tys klocki przód zmienione przy 90 tyś linka Coręcznego itp same drobne eksploatacyjne naprawy. Czy kupił bym jeszcze raz i czy polecił znajomym, zadbany model tak myślę nawet ze fiat zrobil lepszy silnik niz inżynierowie od Tdi, ale do CDI to mu brakuje=) Przy zakupie cena Sprintera była x2 więc wybór dla mnie był czysto ekonomiczny. Pierwszy fiat i szczerze powiem ze jestem zadowolony. | |||
~300D | czas na wymianę rozrządu moja opinia na temat tego silnika jest inna wystarczy spojrzeć na klin walu korbowego, łańcuch spinający wałki, dźwigienki popychaczy, przelewy wtryskiwaczy. wszystko to badziew. a 140tys km to się robi w rok. | |||
~300D | do tego fatalna powłoka lakiernicza | |||
~300D | hamulec ręczny jeszcze masz? pewnie nie. nie masz i nie będziesz miał, bo to kolejny badziew | |||
jacek-kuba
| Uwaga na gościa 300d. Na kierowcę się nie nadawał, dostał szpica. Teraz pracuje w ka na le, ale odkręca tylko osłony silnika. Ignorować bolszewika. | |||
~Bajerek70 | Hej Mój Ducato 2. 3 multijet 180 KM rocznik 2000wrzesień niestety model już z ADblue. Na dzień dzisiejszy mam przejechane 534000 km i oprócz problemu właśnie z Adblue to odpukać żadnych problemów. Olej wymieniam co 25 tys. z filtrem oleju, a co drugą wymianę dodatkowo filtr paliwa i powietrza. Oprócz podstawowych wymian typu olej, filtry, klocki czy tarcze, rozrząd wymieniałem 3 razy, co 170 tys. Generalnie to jest to moje drugie Ducato i jestem z obu bardzo zadowolony. Dodam tylko że od 2001 roku wyszło nowe Ducato z silnikiem 2. 2 i jest to totalna porażka. Rozrządy padają przed upływem 100 tys. Km I to byłoby na tyle |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.