ID: 215848
FIAT DUCATO 2. 3 Multijet2 180 KM
ID: 215848
ID: 215848
Witam wszystkich e-transportowiczów! ; -)
Planuje zakupy Fiata Ducato 2. 3 Multijet2 180 KM bez adblue.
Prosiłbym o wypowiedź przede wszystkim osób posiadających te auto na temat jego wad/zalet, chciałbym dowiedzieć się na co wrócić uwagę przy kupnie i coś więcej na temat awaryjności tego ducato, z góry dziękuje za odpowiedź :-)
Witam wszystkich e-transportowiczów! ; -)
Planuje zakupy Fiata Ducato 2. 3 Multijet2 180 KM bez adblue.
Prosiłbym o wypowiedź przede wszystkim osób posiadających te auto na temat jego wad/zalet, chciałbym dowiedzieć się na co wrócić uwagę przy kupnie i coś więcej na temat awaryjności tego ducato, z góry dziękuje za odpowiedź :-)
~DawidKn*.oxylion.net.pl
*.oxylion.net.pl
Posty (13)
~DawidKn | jak w temacie... | |||
~podbijam temat | refresh | |||
~Jurek | Padło a nie silnik | |||
~bolo | Gdzie są daty??? | |||
~krzychu | Panowie moje Ducato 2. 3 180 km autolaweta ma 18 miesięcy ma nalatane 300000 tys i nic w silniku nie robiłem tylko olej co 20 tys klocki filtry i opony. | |||
~Wojtek84 | Ja mam ducato z tym silnikiem i 120 000 km narazie odpukać bez problemu. Tak jak kolega pisał, klocki, olej... | |||
~G... | Odpowiadam na temat założony 3 lata temu, ale może komuś pomoże. Ducato kwiecień 2020r z 2. 3 180kM autolaweta. Aktualny przebieg 110tyś i do tej pory bezawaryjnie pracuje, raz zapalił się check ale jechało normalnie i po 50km zgasł. -6 razy wymieniony olej, -założone nowe opony na przód przy przebiegu 65tyś -przy 60tyś zmienione klocki przód, tył idealne, teraz czeka mnie wymiana znów klocków na przodzie, -przy 90tyś spaliła się lewa h7 -przy 80tyś mocno przeładowany wiózł t5 long z Francji, rozszczelniła się felga ale to po tygodniu z tej trasy. Co dziwne jechał na pusto, po 2 tygodniach strzeliły druty w oponie tej felgi. Serwis ją wymienił na nową. Po tej przygodzie zmieniłem na trochę mocniejsze 225/75 16 118/116R W sumie to po odebraniu nowego, miał w serwisie tylko regulację świateł i zbieżności. Na przeglądach gwarancyjnych olej tylko Selenia filtry... Ogólnie jestem zadowolony niskie spalanie przy delikatnej jeździe z miasta do miasta 8, 5 potrafi zrobić, na autostradzie 9-10. Na serwis Fiata nie narzekam. Ale gdyby na początku roku wyszedł nowy Master to być może na niego bym się zdecydował... | |||
~Michał | Witam Chciałbym opisać moje auto kupione z salonu 2017 Maj 2. 3 180 KM L4H2 Do dzisiaj ma przejechane 140 tys bez problemów auto oszczędne spalanie około 9. 5 w trybie mieszanym trasa można spokojnie zejść 8, 5. Do tej pory wymieniona przepustnica przy 90 tys km Reszta bez zastrzeżeń olej co 10-12 ważne żeby specyfikacja się zgadzała C2 do Euro 6 ja zalewam Motul Sam tu chciałem sprawdzić doświadczenia właścicieli takiego modelu. Wszystko zależy oczywiście od użytkowania więc ktoś opisze że sprzęgło padło za szybko itp to nie koniecznie musi być odnośnik =) Tarcze do wymiany przy 135tys klocki przód zmienione przy 90 tyś linka Coręcznego itp same drobne eksploatacyjne naprawy. Czy kupił bym jeszcze raz i czy polecił znajomym, zadbany model tak myślę nawet ze fiat zrobil lepszy silnik niz inżynierowie od Tdi, ale do CDI to mu brakuje=) Przy zakupie cena Sprintera była x2 więc wybór dla mnie był czysto ekonomiczny. Pierwszy fiat i szczerze powiem ze jestem zadowolony. | |||
~300D | czas na wymianę rozrządu moja opinia na temat tego silnika jest inna wystarczy spojrzeć na klin walu korbowego, łańcuch spinający wałki, dźwigienki popychaczy, przelewy wtryskiwaczy. wszystko to badziew. a 140tys km to się robi w rok. | |||
~300D | do tego fatalna powłoka lakiernicza | |||
~300D | hamulec ręczny jeszcze masz? pewnie nie. nie masz i nie będziesz miał, bo to kolejny badziew | |||
jacek-kuba
| Uwaga na gościa 300d. Na kierowcę się nie nadawał, dostał szpica. Teraz pracuje w ka na le, ale odkręca tylko osłony silnika. Ignorować bolszewika. | |||
~Bajerek70 | Hej Mój Ducato 2. 3 multijet 180 KM rocznik 2000wrzesień niestety model już z ADblue. Na dzień dzisiejszy mam przejechane 534000 km i oprócz problemu właśnie z Adblue to odpukać żadnych problemów. Olej wymieniam co 25 tys. z filtrem oleju, a co drugą wymianę dodatkowo filtr paliwa i powietrza. Oprócz podstawowych wymian typu olej, filtry, klocki czy tarcze, rozrząd wymieniałem 3 razy, co 170 tys. Generalnie to jest to moje drugie Ducato i jestem z obu bardzo zadowolony. Dodam tylko że od 2001 roku wyszło nowe Ducato z silnikiem 2. 2 i jest to totalna porażka. Rozrządy padają przed upływem 100 tys. Km I to byłoby na tyle |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz