ID: 215799
Dobre zarobki 4, 5 tyś. Nie bądźcie śmieszni dziady
ID: 215799
ID: 215799
Dziady nie dajcie takich ogłoszeń nie bądźcie zalosni. dobre zarobki zaczynają się od 7 tyś. W górę. nawet Ukraińcy nie będą za tą jałmużnę jeździć.
Dziady nie dajcie takich ogłoszeń nie bądźcie zalosni. dobre zarobki zaczynają się od 7 tyś. W górę. nawet Ukraińcy nie będą za tą jałmużnę jeździć.
~Konserwa*.play-internet.pl
*.play-internet.pl
Posty (317)
~DIXI | konserwa moze wklej tu swój pasek z wypłaty lub potwierdzenie przelewu a nie robisz z siebie i innych pajaca tu juz na tym forum był taki jak ty (dobry kolega sie podpisywał ) bardzo szybko jego kłamstwa wyszły na jaw | |||
~Rysiek777 | ja bym wrzucił PITa ale tam nie ma warunków pracy wiec zaraz będą opowieści że to nie możliwe że tyle kierowca za 8h nie zarabia nigdzie... | |||
~Bolek | To kiedy obejrzymy twój pitek Rysiu? | |||
~dobry kolega | znowu pracuje w ch pensja 4200 chf netto miedzynarodowka a przeloty kolo domu w tygodniu jutro pracuje musze odstawic auto do ch robota do 11 godziny dniowka 200 chf | -1 | ||
Dawid87
| dobry co znów cie wyrzucili, że masz nowa prace, a no tak zapomniałem jak kiedyś pisałeś ze w CH jest koniunktura i zwalniają nawet dobrych kierowców. w Polsce dobry kierowca śpi spokojnie bo o pracę nie musi się bać. | |||
~dobry kolega | no sie ma robie na cysternach chemicznych plus kontenery intermodal plyny auto na weekend pod domem oczywiscie blachy ch bo do niemieckich nie wsiadam obciach | -1 | ||
~dobry kolega | rs 4 na weekend stoi w ch szkoda | |||
~Pan Kierowca | dafidku87 co u ciebie tatuś pozwolił na forum się wypowiadać??? autka umyte? spedycje na kolanach obleciałeś??? | |||
Dawid87
| Pan kierowca. z takiego pana jak ty mój dziadek na konia wchodził. czyli zwykły ciul kładł się, a dziadek po nim wchodził na konia. mycie auta jest obowiązkiem kierowcy. warto poza tym co się należy znać obowiązki | -1 | ||
~kierowca | Kolego od tego są myjnie w normalnych firmach, a skoro tak masz u siebie w firmie to okey, ale musisz zapewnić pracownikowi odzież roboczą i oczywiście myje ten twój skład na młotkach i nie powinno być problemu. | |||
~Ronin | Dajcie juz spokój Dawidkowi. Wypije kakałko i pójdzie spac. | |||
~Pan Kierowca | dafidek87 ewentualnie dostanie w kakałko... | |||
Dawid87
| odzież robocza jest zapewniona przed wejściem kierowcy do kabiny, auta się myje na młotkach bo to praca, plac jest wylany betonem z ka*alizacja, wiec nie widzę potrzeby płacić 50% więcej za myjnie. w transporcie nie jest aż tak kolorowo by szastac kasa na lewo i prawo. jutro zaladunek koln do duisburg 70 km za 300 euro, no jak żyć, i jeszcze myjnie jechać, | -1 | ||
~Pan Kierowca | dobre dafidku87 obowiązkiem kierowcy jest rzetelne wykonywanie swoich obowiązków nie mycie twojego szrotu zima minus 20 kierowca zamiast jechać bawić się z dziećmi w końcu tyle ich nie widział to u ciebie maślaku myje auto żal mi Twoich kierowców przygłupów... | |||
~Pan Kierowca | dafidku87 skoro nie wiesz jak żyć to się powieś... przynajmniej raz w życiu spełnisz dobry uczynek... | -2 | ||
RobsonFXPL
| *a, Panie i Panowie kierowcy, u nas jest patologia, jeżdżę w autobusem w PKSach i jest porażka jeśli chodzi o stawkę za godzinę, ale drivery na zestawach to mają przewalone - 4k-5k / na m-c - policzcie wszystkie godziny od przyjazdu na bazę przed trasą do wyjazdu do domu po kursie, podzielcie waszą wypłatę przez godziny to wam wyjdzie jak panu Mieciowi ochroniarzowi 5 - 6 zl / h | |||
RobsonFXPL
| to jest patologia i trzeba z tym coś zrobić, przecież pomyślcie, jesteśmy krwio obiegiem kraju, bez nas wszystko leży, pracodawcy nas łoją na kasę, przepisy i ustawy to robią z nas najbardziej inwigilowanych ludzi na świecie, każdą minutę życia trzeba udokumentować i się z niej spowiadać, karty, tarczki, mandaty, jeździ się tak żeby nie dać się złapać do kontroli - paranoja | |||
erto1
| dawid tobie to już się we łbie całkiem poprzewracało, jakim prawem zmuszasz kogoś do mycia twojego złomu? od tego są myjnie, a kierowców widać masz ze wschodu bo Polak tak łatwo by się nie dał rolować takiemu wyciskaczowi jak ty | |||
~Bolek | Dziady juź tak majom, że zmuszajom do roboty kierowców | |||
~kgb | Takie pieniądze zarabia większość polskich kierowców, więc nie wiem skąd ten wrzask. Te wasze 7 okupione są życiem prywatnym. Człowiek nie urodził się po to żeby za*ać. I właśnie dlatego od końca marca nie pracuję już na międzynarodówce. Wole chleb ze smalcem i cebulą w*ać ale być u siebie w kraju jak panisko i nie płaszczyć się przed jakimś gebelsem albo żabojadem. | |||
~Baki | Ostatnio z Maszońskim stałem na pauzie. Cały czas mówił mi jaki to on jest silny i jaką dużą kasę zarabia. Ale co godzinkę biegał po parkingu i żebrał o fajeczki, mimo tego że miał cztery sklepy z fajkami. | |||
~p. | Czy 0. 45zł za km (bez podstawy, diet i innych... ), to dobra płaca na międzynarodówce? Albo inaczej - czy wszyscy tak płacą? Jestem nowy w zawodzie, dlatego pytam. Nie mam jeszcze rozeznania na rynku pracy, a dodam, że u mnie w firmie wszyscy jeżdżą za takie pieniądze i pracują już kilka/kilkanaście lat, więc albo takie są realia, albo przed zrobieniem C+E naczytałem się zbyt dużo różnych forum i liczyłem na "szóstki" i "siódemki"... Może ktoś normalny się wypowiedzieć? Dziękuję. | |||
~Zakręcony | p... w zadanym pytaniu wszystko zależy od tego ile zrobisz kilometrów co w dużej mierze zależy od spedytorów. Twoja praca to nie tylko "robienie kilometrów". Twoja praca to wszystko to, co jest opisane w UoCPK. Jeżeli szanujesz swój czas to przelicz to sobie na godziny i dodatkowo dołóż koszty jakie będziesz ponosił w związku z brakiem możliwości pobytu w domu (obiad, toaleta itp. ). | |||
erto1
| do "p" rachunek jest prosty jak jedziesz to zarabiasz, a co z urlopem? pewnie zero, a święta też zero jak zachorujesz to szkoda gadać. To jest system korzystny tylko w jedną stronę, musisz mieć podstawę bo nie ma szału ale zawsze masz jakieś tam pieniążki, i oczywiście dodatek od kilometra te 40 gr. to jako tako, ale jeden warunek że zrobisz te 10 000 kil. Taki system bez podstawy jest korzystny ale dla właściciela firmy a nie dla pracownika | |||
~p. | Kurczę... napiszę tak - jeżeli mam spędzić w trasie, za granicą, jakieś 24 dni (średnio) za 4000/4500 zł, to chyba lipa??? Słyszy się, że takie pieniądze można dostać jeżdżąc po kraju, a nie na wygnaniu... Druga rzecz - 10000 km w miesiąc to chyba też tak sobie? Już pomijam fakt, dlaczego moje wynagrodzenie ma być zależne od ilości km... To jak nie ma ładunku i kwitnę na pompie, to co, tak o za friko? Przecież jestem w pracy. Nie wiem, dlatego pytam innych kolegów. Tak jak pisałem, w firmie, w której jeżdżę wszyscy jeżdżą za tyle i tak podobno jest wszędzie. A ja naczytałem się i nasłuchałem głupot na forach/parkingach... Urlopów - niet, chorobowych tak samo. Generalnie samo 0. 45 zł i to wszystko. | |||
~p. | Za 3/1 busiarz zarabia więcej i ma wywalone na tacho, na zakazy, na wszystko... Jedzie i śpiewa. Tu tyle, że jestem częściej w domu, ale w ogólnym rozrachunku wychodzi podobna ilość dni w trasie. | |||
erto1
| do "p" nie jest tak wszędzie poszukaj dobrze to znajdziesz dobrą firmę, ta stara śpiewka że tak wszyscy mają jest bzdurą zazwyczaj dzieje się tak w małych mieścinach gdzie wszyscy się znają dzwonią do siebie na wzajem i chcą ustalać zarobki dla kierowców według ich uznania, | |||
erto1
| do "P" zawsze musisz mieć podstawę bez tego to szkoda nawet wsiadać do auta, tak to niestety wygląda w naszym kraju że nadal pracodawca próbuje okradać pracownika, nie nauczyło nikogo to że dobry pracownik przynosi nie wymierne korzyści firmie, człowiek doceniany i zadowolony z zarobków pracuje dużo lepiej i wydajniej, ale co o tym mogą wiedzieć tacy ludzie co podorabiali się na oszukiwaniu innych, 90% firm transportowych ma właścicieli żywcem oderwanych od pługa i tak to niestety wygląda | |||
~ormo | erto1. Wciśnij na luz, bo głupoty piszesz. Wysokość zarobków nie ma znaczenia. Leń zawsze będzie leniem. Złodziej złodziejem. Teraz najweselsze. Wiesz dlaczego w ten, a nie inny sposób zbudowana jest siatka płac w polskich firmach? Tu kłania się etos pracy polskich kierowców. Dać wam godzinówkę to zachlacie się na śmierć. Będziecie robić po 5 tyś km. Wypadałoby spojrzeć w lustro, a później zastanpwić się czy wyzywanie szefów od złodziei jest zasadne. Parking żyje swoim życiem. | 2 | ||
~ormo | Jeszcze kilka miesięcy, a polski "kiero" spokornieje. Będzie bardzo grzeczny. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.