ID: 215587
Od 200 do 400 zł za dobę dla kierowców wykonujących pracę za granicą za każdy dzień spędzony poza Po
ID: 215587
ID: 215587
Głos TLP w dyskusji na temat wynagrodzenia kierowców.
Głos TLP w dyskusji na temat wynagrodzenia kierowców.
~etransport.pl
Posty (104)
~Ngine | idiotow za kółko szukają. Wsiadać dziady za fajerę a nie tworzyć prawo. Żeby tworzyć prawo trzeba mieć wiedzę, szkołę odpowiednią, tytuły i zasługi oraz stanowisko. Wy myślicie że jak się dogadacie z pseudo kancelariami i im zapłacicie, to w Polsce na wasze żądanie będzie zmieniane prawo, byście mogli dalej kiwać kierowców i przewoźników z zachodu. Marzenia. | |||
~Tomi | Czytam ten post TLP i odnoszę wrażenie że ryczał za nocleg w pełni się należy o co tak bardzo wnioskowania że się nie należy. Myślę koledzy dajmy sobie spokój z polskimi działami idź my do Niemca pracujemy za 2 -3 tyś euro za miesiąc i mamy święty spokój. Banda przesuwnych baranów i nic więcej | |||
~moris | dawidku mam jedno pytanie kiedy zeby myles ostatnio | |||
~Forest glemp | Po co te głupie dyskusje? Na parkingu albo CB każdy gamon mądry, a jak sef zadzwoni to sefie sefie, ja pojadę, nie ma sprawy. I jeszcze by drugiego sprzedał. | 1 | ||
~phu | co za banda pajaców, sami niech jezdza za 75 zl za dobe albo 200 na miedzynarodowce, pajace. | |||
~gość | Przeciez jest słuszna władza, wszystkim pomaga, likwiduje niesprawiedliwość społeczna. | |||
~gość | Czy obecna władza robi cokolwiek dla największej branży transportowej w Europie, a być może jednej z największych na świecie? Nic nie robi i nic nie będzie robiła. | |||
~gnebca gamoni | kierowcow nie brakuje, prawko CE ma wiele osob ale lezy nie tknięte - dlaczego bo każdy sobie wykalkulowal ze lepiej za 3ty 8h dziennie niż za 6tys 3tyg na wygnaniu nic się nie zmieni jak w tym zawodzie nie zaczna dobrze płacic przyjdą Białorusini po ukraincach a później wprowadza wam ten milog 8, 5E/h jak w PL na wozku widłowym będziecie mieć za 1h pracy będziecie mieć 25zl netto niestety ale fakty sa takie kurs 3msc dla szympansa nie może oscylować na godziwa zapłatę chyba lepiej isc na marynarza tam miska i kojo jest jak się nalezy | |||
~phu | Finansowo wiadomo lepiej byc marynarzem ale praca moim zdaniem TRUDNIEJSZA. Sa plusy i minusy wszystkiego, na statku nocleg w lozku i bardzo dobre jedzonko gratis, ale delegacje i nawet po pol roku. Specyfika pracy nie dla kazdego. I podczas wachty trzeba zapie... ć. Coś za coś. | |||
ese
| ~phu 2017-04-17 00:24:32 Finansowo wiadomo lepiej byc marynarzem ale praca moim zdaniem TRUDNIEJSZA.. "- Eee... Chyba niemożliwe.. Przecież taki statek do nawet w połowie tak szybko nie plynie jak ciężarówka jedzie. I w ruchu mniejszym. To powinno ze dwa tygodnie przeszkolenia wystarczyć jeśli ktoś C+E by nie miał i spokojnie (chyba) da radę. A jeśli tak unikalne uprawnienia jak C+E ktoś posiada, to raz-dwa złapie co i jak i do przodu | |||
tonidriver
| Na moje to ta robota jest dobra dla młodych, którzy kredytu na dom nie chcą brać. Pojeździć 4 lata coś zbudować a potem innej roboty szukać. Lepiej 4 lata w budzie niż 30 lat kredytu. | |||
~silwio | A jak to coś wybudować?Przecież wszyscy tutaj wiedzą że kiero zarabia tylko 2000 brutto a reszta to nie zarobek, a z tej dwójki ciężko w 4-lata budować... chyba:) | 1 | ||
tonidriver
| pokaż mi jednego który te 50 euro dziennie wydaje na jedzenie, szczają w butelki i jedzą ze słoików. | |||
~silwio | Dlatego spytałem o co biega, bo wg. "mundrych"na tym forum kiero zarabia tylko 2000 zł (brutto) a diety to nie zarobek więc ich chyba siem nie odkłada:) | 1 | ||
~silwio | A co do jedzenia ze słoików to ja też to robię (bo żona mi robi słoiczki) i wiem co zjadam:) aha... niestety nie sikam... do butelki:) | |||
~edek | a kogo to obchodzi co kto i jak je w trasie... ? Polskiego żyda sknera to obchodzi co kto do michy wrzuca by mu nie dać albo dać jak najmniej. To tak jakby w pubie zatrudnić kelnerkę dać minimalną 1700 wali po 13h cały dzień dziewcze ale jej nie zapłaci nadgodzin by miała na rekę należnę i na emeryturę bo... 300zł napiwku ma... haha takie to polskie *łone sknery żydowskie wszystko wezmę pod uwagę tylko by nie dać ale dać grabe nic nie kosztuje | |||
~kutang | za 2 brutto mozna wybudowac prywatnego toy toya | |||
~ormo | Czyżby koncert życzeń miał ograniczenia? A może życie pisze inny scenariusz, odmienny do parkingowych opowieści? Zastanawiam się czy do parkingowej ellllittty dociera fakt, wraz ze zmianą systemu zatrudnienia zmienią się zarobki? Patrząc na wypociny parkingowych mędrców za tygodniową jazdę kasa powinna być identyczna jak za system 3/1, 4/1. Ciekawe co z tego wyniknie? Ja wiem, a wy dowiecie się czując to na własnej du pie. | 1 | ||
~kiero | ~ormo faktycznie coraz więcej kierowców odczuwa na wlasnej d. pie podejmując pracę u zachodnich pracodawców jak ich polskie dziadtransy robili na kasie w bambuko... na szczęście o wynagrodzenie tych co jeszcze pracują u polskich dziadów zaczynają dbać zachodnie państwa wprowadzając MiLogi itp... | |||
MANnalegalu
| ja takie przepisy dotyczace mojej placy wprowadzilem sam sobie juz 6 lat temu i nie trzeba bylo mi do tego grona ekspertow i informacji prasowej... | 1 | ||
ese
| ~kiero 2017-04-17 21:00:49 ~ormo fakt ycznie coraz więcej kierowców odczuwa na wlasnej d. pie podejmując pracę u zachodnich pracodawców jak ich polskie dziadtransy robili na kasie w bambuko... na szczęście o wynagrodzenie tych co jeszcze pracują u polskich dziadów zaczynają dbać zachodnie państwa wprowadzając MiLogi itp... "- 1. Czy to nie wstyd, że zamiast samemu zadbać o swój interes, czeka się "by zachodnie państwa zadbały.. "?? I czy naprawdę można być tak naiwnym, by liczyć, że "zachodnim państwom" tak bardzo leży na sercu interes pracownika ze wschodu, z Polski szczegółnie? 2. Faktycznie, dzięki temu, że coraz więcej kierowców podejmuje pracę u zachodnich pracodawców, same zachwyty stamtąd słychać. Jak choćby z załączeniu: "Czes c nie płaca - trzeba zgłośic do SCHUFA to niemiecki BIK zgłosić do Bundesfinanzhof niech wyśla pracownika na kontrole Finanzamt" "Wit am o firmie dumler trochę wiem ale polecać jej raczej nie będę gonitwa wyciąganie kart na rozładunkach oczywiście to pokazali polscy kierowcy.. " 2012-01-22 21:14:19 Firma Meyer Logistik to wielka lipa. Płacą i owszem ale za taką pracę jaką tam się wykonuje to gówno nie pieniądze. Obiecują również pomagać w załatwianiu różnych spraw, zapomnijcie o tym 2012-12-09 10:46:50 firma kp to obuz pracy dla polaków własnie z tamtąd uciekłem obciąrzenia za wszystko praca po 15, 17godzin czasami noc w aucie dwie tury dziennie rozładunek i załadunek lerguty sprzet to jeszcze chyba hitler woził tymi naczepami nic nie działa sklepy w centrum berlina to sa przygotowane na auta solówki ciasne parkingi podjazdy do sklepu szok. | 1 | ||
Maryan
| ~ormo 2017-04-17 17:52:42 nie sr aj żarem koleś, przecie u ciebie 340 zł dniówki wychodzi | |||
ese
| ~Kierowca 2016-08-0 6 20:11:10 Firma Forstmann Transporte jest najgorszą firmą z jaką się spotkałem zawodowo. Biorąc pod uwagę również polskie firmy transportowe. (To nie przesada!) | |||
leon
| Nadal uważam że władni transportu naszego kraju robią wszystko by chronić tylko swoją d.. Perfidia i ich obłuda przekroczyła już wszelkie granice. Min ten artykuł to pokazuje. | |||
wesolek
| o kużwa już sie jakiś szemrany dziadotrans uaktywnił, stawiając mi minusa a kit mu w oczko. ::) ::) ::) | -3 | ||
leon
| nie "blużnij"... ju go nie masz... | |||
leon
| już | |||
~phu | ese powiem cos niepopularnego jako kierowca, polska firma ktora jest ok (wyplaca kase nie obciaza za NIBY nadmierne spalanie (NIBY tj. roznica 2 litry od sredniej i raz mniej raz wiecej a nie 5 litrow wiecej non stop (na100) ) ma sie w miare normalne stosunki z szefem czy spedytorem taka firma to zloto o ktore trzeba dbac i trzeba szanowac... a ze duzo "kolegow" po fachu tego nie rozumie, albo licza ile to "sef" zarobi nie znajac i nie majac pojecia o kosztach prowadzenia firmy i nerwach z tym zwiazanych to jest jak jest... pozniej szefostwo z gory patrzy zle nawet na tych dobrych pracownikow i dopiero trzeba sobie na szacunek z ich strony zasluzyc z czasem.. | 2 | ||
~!!!iiii | Kierowca powinien, być pracownikiem kontaktowym. Nie powinno obchodzić ile zostaje szefowi. Dostaje tyle na ile się umówił (wycenił) i na takich warunkach na jakie również się umówił. | |||
~!!!iiii | Wypłatę dostaje w całości brutto i zanosi do ZUS i US tyle ile musi lub więcej jeśli uważa, że jest to warte przyszłej emerytury. | 2 |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.