ID: 215037
Niemcy: Rada Federalna o tygodniowym odpoczynku w samochodzie
ID: 215037
ID: 215037
Nowelizacja ustawy została przyjęta w piątek przez Radę Federalną, która podjęła decyzję o zmianie ustawy. Grzywna za regularny tygodniowy odpoczynek spędzony w samochodzie staje się coraz bardziej realna.
Nowelizacja ustawy została przyjęta w piątek przez Radę Federalną, która podjęła decyzję o zmianie ustawy. Grzywna za regularny tygodniowy odpoczynek spędzony w samochodzie staje się coraz bardziej realna.
~etransport.pl
Posty (102)
~lol | nie maci szacunku dla kierowców trzymając ich w budach po 4 tygodnie, więc zachód was tego nauczy. | |||
~lol | unijny rynek pracy jest dość szeroki więc wolę pójść do wroga 2000 oiro niż do polskiego dziada za 2000 zł brutto. | -2 | ||
Dawid87
| lol słyszałeś kiedyś by kierowca był zmuszony bronią, przemocą do pracy 4/1 lub podobnym systemie, czyli pójdziesz do zachodniej firmy i będziesz miał weekendy wolne? gdzie? na placu firmowym, Rysiek dziady nie padną idzie mi to na rękę | 2 | ||
~Tołdi | U Niemca za to będziesz jeździł od poniedziałku do piątku, w wekendy wsadzi cię w busa do 3, 5 t - będziesz obrabiał dystrybucję po wsiach lub miastach. W najlepszym razie dostaniesz piętrowe kojo z przejszczanym na wylot materacem w 12 osobowym kontenerze socjalnym. I od poniedziałku od nowa! | 3 | ||
~lol | kolego a znasz ustawę o czasie pracy kierowcy, i gdzie kierowca powinien spędzać długą pauze. To że polskie prawo tego nie respektuje nie znaczy że dziadtrans może ci ustalać grafik 4 tygodnie na zachodzie. Sprawą tą powinne się zająć w końcu i polskie służby takie jak BAG, udawanie że przepisy w polsce niesą łamane zakrawa na wielką hipokryzję naszego wymiaru sprawiedliwości i służb kontrolujących przewoźników | |||
~silwio | No i znowu "koopa"wrzasku przed 1-ym maja... a po pierwszym ustali się nową datę manny z nieba:) :) | 2 | ||
~lol | nie chodzi tu o to czy ktoś zmusza, bo żaden dziad nie jest w stanie tego zrobić, ale o wyeliminowanie takich patologii które dziadostwo stosuje. | |||
Dawid87
| lol czy ty czytasz co piszesz,? o czasie pracy kierowcy, "kolego a znasz ustawę o czasie pracy kierowcy, i gdzie kierowca powinien spędzać długą pauze" auto naczepa namiot gdzie mu się podoba. dwa " Sprawą tą powinne się zająć w końcu i polskie służby takie jak BAG" a auta które wracają po 4 tygodniach nie są kontrolowane? pierwsze słyszę. co do drugiego twojego wpisu to zupełnie nic nie rozumie, jesteś w trasie powiedzmy taki super rejon Niemiec DE7 i trzeba już jechać do domu bo zakaz robienia przerwy w aucie, do domu ładunek 0, 3 centa na Hiszpanie 0, 9centa jak myślisz który ładunek zabierze twój szef | |||
~Nero | Podystukuj moze wpierw z kolegami na parkingu, ktorym taki system pasuje. | |||
~Pawlo | lol ty przypale zmień zawód. Ja np. nie wyobrażam sobie pracy na miejscu od rana do wieczora, Wolę odwalić swoje 3, 4 tyg i jak człowiek posiedzieć z rodziną kilkanaście dni. A ty się chłopie męczysz w tym zawodzie, kto cię jeszcze zatrudnia? | 3 | ||
wesolek
| siema Dawidzie - wirtualny przewożniku. co słychać na parkingu forumowym. widze, że wujek googielek jest ci pomocny, jak przystało na wirtualnego przewożnika. nadal jednak nie odpowiedziałeś na pytanie; czym sie różni list przewozowy, cemerka od wuzetki. :::) ::) ::) | -2 | ||
wesolek
| tak powinno być koniec i kropka. płacić barany za weekendy spędzane w trasie, jeżeli nie zapewniło sie panu kierowcy noclegu. tak pisze ksiunszka i od tego nie ma odwołania. ::) ::) | -1 | ||
Dawid87
| zapisz sobie bo drugi raz nie będę tłumaczył wz dowód wydania na zewnątrz. list przewozowy dowód zawarcia umowy nie musi być, go posiadać kierowca wystarczy wysłać tradycyjna poczta lub e-mail. a co to CMR nie będę ci tłumaczył jesteś cieciem z bramy i chyba wiesz z czego piszesz skąd towar przyjechał co przyjechało i jaka firma przywiozła. | 1 | ||
~Obserwator | Jak już mali polscy przewoźnicy upadną to polscy kierowcy będą musieli iść do niemieckich czy francuskich molochów gdzie kierowca będzie tylko numerem. Czy będzie im tam lepiej. Nie wiem. Ale myślę że nikogo nie będzie interesować że kierowca chce do Polski do domu jechać. Teraz może jeszcze kogoś to interesuje. Ale jak zniknie konkurencja ze wschodu to kogo będzie to obchodzić. | |||
~yaco | Braknie kierowców a nie pracy bo ktoś te towary musi wozić. Normalnych kierowców jest co raz więcej nie godzą się na obozy pracy. Komuś się wydaje że 10 tys za obozy pracy to za dużo to czemu k... brakuje kierowców do uja? 5 tys za obozy pracy gdzie lepiej 1, 5 etatu lepiej zgrać na wykładanie towaru i masz więcej na emeryturę a i zdążysz wiadomości oglądnąć i się wykąpać w domu a nie w łaźni u Janka z Tczewa | |||
~lol | dla takich dziadów jak ty niema znaczenia gdzie kierowca powinien spędzać pauze wekendową ale dla kierowcy ma i to ogromne znaczenie, czy kut.. sie myślisz że mieszkanie w budzie przez 230 dni w roku to jest normalna rzecz. Pir... lnij się w słup przygłu... pie panie pawelku. | |||
~lol | powiem jedno te forum jest przesiąknięte dziadoską patologią i tyle co mam do powiedzenia. | |||
Dawid87
| yaco jak by podzielić twoja wypowiedź na pół to wspólności żadnej, nie pasuje 4/1 czemu nie idziesz na te 1. 5 etatu? dwa daj namiary na tych co pracują 4/1 za 5 tysi jak mają pojęcie o pracy biorę ich. rano lecę po nowe auta Man, volvo reszta według życzenia kierowcy. | -1 | ||
wesolek
| Dawidku masz pałe z odpowiedzi. jednak dokładnie nie przeczytałeś. listem przewozowym posługuje sie na terenie polski, natomiast listem przewozowym zwanym cmr, posługuje sie, gdy wyjezdzasz z polski do innego kraja i nazywa sie go także międzynarodowym listem przewozowym. jest dowodem zawarcia umowy między przewożnikiem a dostawcą towaru i może zawierać specyfikacje przewożonego towara.. ::) ::) | -2 | ||
Dawid87
| wesołek tu tumanie, nie zaskoczyłes ze piszemy o transporcie międzynarodowym. skocz do początku tematu. | |||
~yaco | Dawid87 mam w d... twoją ująwą fuchę za darmozjada i oszukiwania na kwitach. u mnie liczy się stawka za godzinę w pracy i takową mam bo raz durny nie jestem a dwa pracuję bo umiem i chcę a resztę to się domyśl. Nie zmienia to faktu, że nie zgadzam się z uprawiania żydostwem popartym oszustwem jak zapewne w twoim udzile może byc | 1 | ||
~yaco | ... dodam, że mam 1 etat i bardzo mi pasuje jestem uczciwy i firma jest uczciwa i każdy się szanuje bo coś mam wrażenie a w PL standardy dla ciebie i wielu nieosiągalne | |||
Dawid87
| jest zakaz robienia 45h w Niemczech, zgłaszasz wolne auto super kody 6 i 7. dzwonią do ciebie z ładunkiem 0. 3 centa do Polski lub 0. 9 do Hiszpanii albo Włoch ciekawe który wasz szef weźmie, na jasne ze ten do Polski, qurwa macie fantazję. | |||
~arek | czas najwyższy. | |||
Dawid87
| stawka godzinowa, minutowa, dniowa, dzienna, tygodniowa, jak umiesz mnożyć, dzielić, dodawać, obejmować. co za różnica | |||
~gnebca gamoni | a z tej hiszpani to do PL za ile wracac beddziesz gamoniu za 0, 5? | |||
~volv o | gnębca mam pytanie jesteś spedytorem, nie wiem na czym polegają twoje obowiązki, ale chodzi mi o to czy polatasz całym składem na przerzutach za euro, z giełdy? dzięki z góry za odpowiedź | |||
~gnebca gamoni | sa kierunki gdzie sa takie stawki | |||
~gnebca gamoni | ale z giełdy to lipa | |||
~volv o | ale pod spedycją to chyba większa lipa? |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.