ID: 213859
Start firmy transportowej do 3, 5t (busy) pytania
ID: 213859
ID: 213859
Witam. Mocno zastanawiam się nad zainwestowaniem we własnego busa typu Renault Master 10ep. Chcę zainwestować trochę gotówki zastanawiałem się nad zestawami ciężarowymi typu wywrotka, ale stwierdziłem że mógłbym nie dać rady finansowo. Chciałbym oczywiście wziąć nowego busa w leasing. I w związku z tym kilka pytań.
1. Jaki byłyby pieniądze potrzebne na start z leasingiem, ubezpieczeniem, i ogólnie wszystkim co potrzebne?
2. Wyczytałem że licencja na transport jest niepotrzebna. Czy to prawda?
3. Jak znaleźć dobrą spedycję pod taki samochód?
4. Czy to jest duże ryzyko czy raczej umiarkowane (chodzi mi o opłacalność czy można cokolwiek z tego zarobić)?
5. Czy można od razu posadzić kierowcę na taki zestaw, czy jeździć samemu?
6. Jak wygląd (poglądowa) kalkulacja takiej działalności ( chodzi mi o zysk w zakresie od-do)?
Ogólnie jestem zawodowym kierowcą 40ton. Miałem wcześniej swojego Mana 24. 403 ale to bylo auto z 98 roku i co zarobił to zabrał (części, padnięta skrzynia). I sprzedałem go, na szczęście bez straty. Ale zrozumiałem że na 40 ton to minimum 200 tysięcy. Wiem że na 3, 5t nie zarobię tyle co na 40t ale myślę że i ryzyko mniejsze do tego biorąc nowy sprzęt mam jakąś tam gwarancję.
Proszę jeśli ktoś może o konkretne odpowiedzi na pytanie i jeśli o czymś zapomniałem to o własne uwagi.
Pozdrawiam.
Witam. Mocno zastanawiam się nad zainwestowaniem we własnego busa typu Renault Master 10ep. Chcę zainwestować trochę gotówki zastanawiałem się nad zestawami ciężarowymi typu wywrotka, ale stwierdziłem że mógłbym nie dać rady finansowo. Chciałbym oczywiście wziąć nowego busa w leasing. I w związku z tym kilka pytań.
1. Jaki byłyby pieniądze potrzebne na start z leasingiem, ubezpieczeniem, i ogólnie wszystkim co potrzebne?
2. Wyczytałem że licencja na transport jest niepotrzebna. Czy to prawda?
3. Jak znaleźć dobrą spedycję pod taki samochód?
4. Czy to jest duże ryzyko czy raczej umiarkowane (chodzi mi o opłacalność czy można cokolwiek z tego zarobić)?
5. Czy można od razu posadzić kierowcę na taki zestaw, czy jeździć samemu?
6. Jak wygląd (poglądowa) kalkulacja takiej działalności ( chodzi mi o zysk w zakresie od-do)?
Ogólnie jestem zawodowym kierowcą 40ton. Miałem wcześniej swojego Mana 24. 403 ale to bylo auto z 98 roku i co zarobił to zabrał (części, padnięta skrzynia). I sprzedałem go, na szczęście bez straty. Ale zrozumiałem że na 40 ton to minimum 200 tysięcy. Wiem że na 3, 5t nie zarobię tyle co na 40t ale myślę że i ryzyko mniejsze do tego biorąc nowy sprzęt mam jakąś tam gwarancję.
Proszę jeśli ktoś może o konkretne odpowiedzi na pytanie i jeśli o czymś zapomniałem to o własne uwagi.
Pozdrawiam.
~stefan101*.107.141.196
*.107.141.196
Posty (31)
~stefan101 | jak w temacie... |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.