ID: 213505
Kabotaz Niemcy
ID: 213505
ID: 213505
Witajcie Panowie i Kobiety miedzy nami ; )
Mój niwy pracodawca mówi mi ze od piątku zaczynam prace i jeżdżę tylko po DE. cały czas.
Pytanie teraz wiem ze nie można tylko po DE. Zawsze do tej pory po 3 żal. Lądowałem sie w innym państwie a teraz co mam zrobić jak bedzie kontrola to chcą wiedziec wszystkie papiery co woziłem aż do załadunku w innym kraju i według tego liczą ile razy sie lądowałem w DE...
jak wy to robicie ze by afery nie było???
Przegibane. .
Witajcie Panowie i Kobiety miedzy nami ; )
Mój niwy pracodawca mówi mi ze od piątku zaczynam prace i jeżdżę tylko po DE. cały czas.
Pytanie teraz wiem ze nie można tylko po DE. Zawsze do tej pory po 3 żal. Lądowałem sie w innym państwie a teraz co mam zrobić jak bedzie kontrola to chcą wiedziec wszystkie papiery co woziłem aż do załadunku w innym kraju i według tego liczą ile razy sie lądowałem w DE...
jak wy to robicie ze by afery nie było???
Przegibane. .
~Gsx1200- Aniol*.neoplus.adsl.tpnet.pl
*.neoplus.adsl.tpnet.pl
Posty (15)
~Gsx1200- Aniol | jak w temacie... | |||
~BoSS | Kolego, ja bym uwazal bo w niemczech za to do pierdla idziesz. 3 miesiace to za pierwszy raz, potem juz tylko wiecej. | |||
Dawid87
| Gsx, ty chyba nie masz pojęcia na co się piszesz, za pierwszym razem jak trafisz na wyrozumiałość policji to będzie ok, a jak będziesz to robił dalej i cie złapią możesz mieć nie mały problem, tłumaczenia bo szef kazał juz nie przejdą | |||
~sid | jazda po niemczech tylko w niemieckiej firmie - tylko taka praca na terenie niemiec jest legalna | |||
~Hejka | ??? Taa każdy sie trzyma kabotazu hehe bo padnę ; ) | |||
Azrael
| Dzięki panu Dawid87 dowiedziałem się dziś czegoś nowego, pewnie dla tego że po niemczech w ogóle nie jeżdżę... ale warto wiedzieć na przyszłość... choć do nazilandu mi nie spieszno... kiedyś jeździłem ale nigdy nie robiłem kabotażu zawsze rozładunek załadunek pod volkswagenem praca w kółkach, stąd moja niewiedza... | |||
jacek-kuba
| No ale co z kolegą aniołem będzie jak tą wiedzę przyswoi? Chłopak nie wyjedzie już nigdzie teraz. | |||
Azrael
| jeśli chodzi o mnie to nick nie jest związany z Aniołem... ale nie ważne. jak na razie nie zanosi się abym zmienił pracę i jeździł do nazioli... | |||
jacek-kuba
| Azrael -oprócz ciebie są jeszcze inni. Popatrz może kto założył wątek. Nie bądź tak w siebie wpatrzony. | |||
~Milicjant | dwa ładunki po De i Wy/pad bo możesz się zdziwić ile to kosztuje. | |||
jacek-kuba
| Milicjant z jakiego parkingu masz te dane? Szkoda, że nie doczytam, bo wyjeżdżam za kwadrans | |||
~Milicjant | no to oświeć mnie ile można tych ładunków kabotażowych robić | |||
jacek-kuba
| Tyle na ile pozwala konwencja w UE | |||
jacek-kuba
| Niemiecki kabotaż, ale jak? Rozporządzenie (WE) nr 1072/2009 z dnia 21. 10. 2009 r. wprowadziło kilka kluczowych regulacji, które powinien znać każdy przewoźnik wykonujący przewozy kabotażowe. Jedną z nich jest wymóg określony w art. 8 ust. 1, dotyczący posiadania licencji wspólnotowej. Wymóg posiadania licencji wspólnotowej dotyczy przewoźników wykonujących przewozy pojazdami o dopuszczalnej masie całkowitej (DMC) przekraczającej 3, 5 tony. Rozporządzenie nie narzuca takiego obowiązku na przewoźników wykonujących przewozy pojazdami o DMC nieprzekraczającej tego tonażu, czyli tzw. busiarzy. Rozporządzenie określa również szczegółowe warunki wykonywania przewozów kabotażowych, które dotyczą już wszystkich przewoźników. Art. 8 ust. 2 dopuszcza wykonanie: 3 przewozów w ciągu 7 dni, liczonych od daty rozładunku towaru wwiezionego do kraju na liście CMR, do ostatniego rozładunku towaru przewożonego w ramach przewozu kabotażowego, 1 przewozu w ciągu 3 dni, liczonych od daty wjazdu do kraju bez ładunku do rozładunku towaru przewożonego w ramach przewozu kabotażowego. Dodatkowo art. 8 ust. 3 rozporządzenia nakłada obowiązek, aby kierowca posiadał przy sobie dokumenty potwierdzające 8222; przewóz w przychodzącym ruchu międzynarodowym oraz każdy kolejny wykonany przewóz kabotażowy. 8221;. Informacje otrzymywane od przewoźników potwierdzają, że lokalne organy kontrolne dość skutecznie czuwają nad przestrzeganiem warunków wykonywania przewozów kabotażowych i niejednokrotnie nakładają na przewoźników dotkliwe kary finansowe. | |||
jacek-kuba
| OK spadam -pozdrawiam |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz