ID: 213094
Nowe naczepy dwuosiowe o ładowności ponad 25t
ID: 213094
ID: 213094
Dzięki nowatorskiej konstrukcji nośnej, naczepy ważą tylko nieco ponad 4200 kg.
Dzięki nowatorskiej konstrukcji nośnej, naczepy ważą tylko nieco ponad 4200 kg.
~etransport.pl
Posty (24)
~gość | A spedycja i tak załaduje do 40 ton masy całkowitej. Więc dla kogo to będzie oszczędność? Więc ta oszczędność jest tylko wyliczona na podstawie możliwości zabrania większej ilości towaru. | |||
~ktosik | zara. zesta ktorym jezdze, na pusto wazy 15500kg max. jesli naczepa wazy 6500 to ciagnik 9000 teraz podpinam te naczepe czyli zestaw 9 + 4 = 13t 13 + 25 = 38t 38t na 4 osiach, gdzie 1 os ma zazwyczaj okolo 7t 31t na 3 osie... w teorii moze sie udac, w praktyce - watpie oszczednos c na oponach? ciekawe jak. w koncu te cztery opony dostana niezle po biezniku.. duzo wiecej nizby bylo ich 6 | |||
300D
| Do tego ciągnik elektryczny i steropian można wozić jeszcze taniej. | |||
300D
| to fajne: ( umożliwia załadunek towarów o masie ponad 25t, z zachowaniem obowiązujących limitów dotyczących obciążenia osi. ) | |||
~ktosik | teoretycznie sie da. jesli cignik jest lzejszy, to i wiecej mozna zaladowac nie przekraczajac limitow | |||
300D
| to też fajne: (oszczędności z eksploatacji naszych naczep dwuosiowych mogą sięgać nawet kilku tysięcy euro rocznie. ) | |||
300D
| nie lżejszy tylko trzyosiowy... | |||
~ktosik | jak zaladuje 25050kg z dwuosiowym ciagnikiem to tez jest ponad 25t | |||
300D
| To jest proste... kupujesz tę droższą naczepe bo jest lżejsza i ładujesz mniej bo jest słabsza a żeby ładować więcej to kupujesz droższy ciągnik trzyosiowy który jest cięższy a że jest cięższy to ladujesz mniej i masz oszędności które mogą sięgać nawet kilku tysięcy euro rocznie... bo jak załadujesz to co umożliwia ta naczepa czyli ponad 25t. to ja cię zważą to kara będzie równa róznicy w zakupie tego droższego ciągnika... Są oszczędnosci... Proste. | |||
~Seba | Zestaw w Polsce na 4 osiach może ważyć do 36 ton. Kronka którą użytkuje ma ładowność chyba 28 ton ale ładuje max 25, 2 tony żeby zmieścić się w 40 tonach. Poza tym ładując na dwie osie do oporu opony długo raczej nie pojeżdżą. No i przede wszystkim samo to że chodzi o naczepę Berger - zwróćcie uwagę na te otwory w ramie. Człowiek wypije 0, 7 gorzały i nie jest tak wygięty jak ta naczepa po załadowaniu 20 ton. Pozdrawiam. | |||
~ktosik | Zestaw w Polsce na 4 osiach może ważyć do 36 ton. bo? | |||
~zcx | ktosik i jego teorie spiskowe. | |||
~Forest glemp | Tak ktosik, doczytaj se. | |||
~Transportowiec | Posiadam 30 naczep Berger firanki. Zakupiłem na testy 6 sztuk 2 osiowych. Masa całkowita 38 T. Ładowność nawet z wyposażeniem auta w łańcuchy itd niezbędne a wymagane na każdym załadunku - 25, 5 T. Spalanie - w porównaniu do 3 osiowych naczep - nawet 4 litry - zależy dużo od kierowcy. Generalnie - polecam | |||
~Conrado | Kolego transportowiec można do Ciebie kontakt. Potrzebne mi parę szczegółów odnośnie tych naczep. | |||
maro12
| Transportowiec twierdzisz, że masa całkowita to 38 ton? | 1 | ||
maro12
| Szkoda tylko, jakiś tam minister ma inne zdanie na ten temat. Rozp. Ministra Infrastruktury. 4) zespołu pojazdów mających 4 osie, składających się z dwuosiowego pojazdu samochodowego i dwuosiowej przyczepy 8211; 36 ton; | |||
maro12
| No i ta różnica 4 litrów w spalaniu. Z czego ona wynika? | 1 | ||
maro12
| Z mniejszych oporów toczenia zapewne. | 1 | ||
maro12
| Zakładając 20 ton obciążenia na naczepę na jedno koło wychodzi 5 ton, przy trzech osiach 3, 33 tony. Należy obliczyć siłę potrzebną do pokonania oporu tocznego jednego koła. Następnie pomnożyć przez ilość kół naczepy. (4 lub 6) Wynik wyjdzie jednakowy. | 1 | ||
maro12
| Opór toczny koła zwiększa się wraz z obciążeniem, więc nie ma różnicy. 6 kół po 3, 33 czy 4 koła po 5 ton mają jednakowy opór toczenia. | 1 | ||
~Wafel | A może ktoś weźmie ppd uwagę koszt zestawu 5 osi a 4 w Niemczech??chyba że wszyscy "znawcy "transportu to po kraju wokół komina jeżdżą | |||
~kierowca | Najwięcej takich naczep jeździ w kurierce (izotermy), Amazon, DPD TNT, faktem jest, że tam ciężarów się nie ciąga. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...

Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.