~CHERMAN
| jak w temacie... | | | |
~ktosik
| zlecenie masz na 1 palete, wiec druga sprzedaj lub wywal do rowu | | | |
~ktosik
| a tan nawiasem piszac, doczytaj sobie to malym druczkiem na dole zlecenia o karach umownych za niedotrzymanie ktorej kolwiek ze stron warunkow zlecenia | | | |
~zcx
| jak kiero wiedzial ile palet laduje to powinien do cienie zadzwonic przed podjeciem ladunku.
jak w zleceniu jest 1 paleta i 400kg i to samo ma kierowca w cmr to do rowu jedna. | | | |
~CHERMAN
| w zleceniu jest jedna paleta, w cmr już dwie | | | |
~CHERMAN
| a tak dla scislosci - miała być jedna paleta 400X100, wiec pół auta wolne, znalazłem doładunek, a doładowali mi jeszcze 120X100 i jeszcze zeszło na załadunku 4h bo pani ze spedycji "nie wiedziała" czy ja napewno tą palete mam zabrać... | | | |
~CHERMAN
| bo rzekomo klijent o niej nic nie wie - specjalnie mnie przetrzymala do 16 we Włoszech, zebym jej nie odmówił przyjęcia tego zlecenia jako niezgodne. | | | |
~LOGIC
| Zmien temat na - uwaga, co mam zrobic z kierowca baranem ktoremu pisze, ze ma zaladowac 1dna palete 400 kg a on laduje 2 i 800 kg poczym, nie informumac mnie podbija cmry i wyjezdza z firmy? bedzie bardziej pasowalo do opisanej sytuacji. | | | |
~zcx
| to przeczytaj to co mowi o niewywiazaniu si ez ezlecenia i wybierz najkorzystniejsze dla siebie rozwiazanie. | | | |
~CHERMAN
| a czy mogę w jakiś sposób zareklamować zaistniałą sytuacje? dostarczyć np. towar zgodnie ze zleceniem - tą jedną palete. a tą druge zeskładować u siebie? na zleceniu jej nie mam. nikt mi za jej transport nie płaci. na zleceniu mam ze placa mi za transport tej 400X100 | | | |
~ktosik
| LOGIC - pod warunkiem ze spedzio napisal kierowcy co i ile ma zaladowac, a nie ograniczyl sie do podania tylko adresu firmy | | | |
~ktosik
| CHERMAN - a co jest w zleceniu na temat niedotrzymania warunkow umowy? | | | |
~CHERMAN
| no dokładnie, kierowca wiedział ze jedzie na ten adres po załadunek do paryza. jego winy tu nie ma, błąd mój ze mu nie napisałem ze tylko jedna palete ma zabrać. zawsze dzwoni i mówi co mu załadowali, czasem się cos nie zgadza, ale zawsze to było załatwiane ugodowo. proponowałem pani żeby dorzucila mi 60 e (przy trasie 1200km) - opisałem jej ze drugie auto musze sciagnac 330km po doładunek który miałem na ten samochod a ten doładunek mi teraz nie wejdzie po załadowaniu tej dodatkowej palety, ale pani stwierdzila ze woli to ze mną załatwić krzykiem - dzwoniac i drąc się na mnie ze może mi zaraz podstawić inne auto które to odemnie weźmie nie musze jej tego wcale zawozić. odpowiedziałem jej spokojnie - zawiozę pani towar zgodnie ze zleceniem. gdyby tej mo*dy na mnie nie darła to pewnie bym to olał. życie. ale nie będzie się babsztyl na mnie wydzierał :) teraz niech mi da drugie zlecenie na tą drugą palete (1200km - 200e to dalej ukłon z mojej strony) | | | |
~CHERMAN
| ktosik - nie ma za dużo. : "w przypadku niedotrzymania przez zlec. war. niniejszej umowy zlec. zastrzegamy sobie prawo do naliczania stosownych kar lub scedowania na zleceniobiorcę niniejszego zlecenia kar nalozonych na firmie XXX przez jej zleceniodawcę " XXX to firma z której wziolem ladunek. | | | |
~ktosik
| zawsze mozesz zawrocic auto i rozladowac 1 paleta tam gdzie ja zaladowales. a zeby nie bylo draki, jedna przeladowac na drugie auto i dowiesc zgodnie ze zleceniem. wpisujac w cmr aneks | | | |
~zcx
| nadal nie napisales co mowi zlecenie o warunkach jego niedotrzymania. | | | |
~CHERMAN
| pytanie jak się ma zlecenie do CMR, czy mogę zawieżć toar zgodnie ze zleceniem i odmówić rozładowania tej drugiej palety - gdyż mi za nią nie zapłacono, nie mam na nią zlecenia? | | | |
~CHERMAN
| zcx - o dziwo tylko ten jeden punkt w całym zleceniu. cale warunki zlecenia się mieszcza na polowie kartki a4 - nie na 3 calych kartkach jak w innych wielu firmach :D | | | |
~ktosik
| wtedy cie obciaza za przetrzymywanie, lub przywlaszczenie | | | |
~ktosik
| zawsze pozostaje droga sadowa.
oczywiscie zakladana w kraju rejestracji nadawcy ladunku | | | |
~zcx
| ma sie tak ze jak zawieziesz dwie z a dwie to swiadomie dales sie wydymac. | | | |
~CHERMAN
| dobra może zapytam inaczej, bo musza być jakies przepisy które to regulują. masz całego tira, 13, 6 - wysylasz towar po załadunek 2 palet, a na załadunku ładują ci całego - bo kierowca nie wiedział ze jedzie po dwie palety tylko. wzioles te 2 palety w doładunku. to co masz to zawieść i siedzieć cicho bo cie obciążą? | | | |
~ktosik
| jak wyzej - droga sadowa | | | |
~CHERMAN
| zcx - nie rozumiem.
ktosik - ale ja zamierzam wywiązać się ZE ZLECENIA - mam na zleceniu odbiór palety 400X100 w IT rozładunek w FR - i tak zamierzam zrobić załadunek miałem od 11 do 16 - załadowałem o 11:30, rozładunek mam od 8 do 11 rozładuje o 8 rano.
Tą jedną palete. drugą nie - nie mam na nią zlecenia. | | | |
~zcx
| po prostu wydymali cie.
jestes stratny jak zawieziesz bo placa za jedna a wieziesz dwie.
zdejmiesz w miejscu zaladunku masz strate i jeszcze walke o kase. | | | |
~CHERMAN
| Ja nie mam w zlecenie ze mam podstawić całe auto do załadunku, ja mam w "ZLECENIU PRZEWOZOWYM" PUNKT 5: opis ładunku: 400X100X100 waga 0, 36t, opakowanie 1 X paleta | | | |
~ktosik
| podbijaja cmr ze rozladowalem wiecej niz bylo w zleceniu, a przewoznik zaklada sprawe sadowa o zwrot poniesionych dodatkowych kosztow, tj :
- zwiekszone zuzycie paliwa
- wieksza amortyzacja
- utrata zlecenia
- kara umowna za niepodstawienie na doladunek auta | | | |
~CHERMAN
| to ze mnie wydymali to wiem :D nauczka na przyszlosc kierowca musi wiedzieć co laduje i potrafić odmówić załadunku jak coś jest nie tak. | | | |