ID: 212289
koniec przerzutow?? ?
ID: 212289
ID: 212289
WITAM panowie zdaje sie ze tym razem unia zablokuje na zawsze mozliwosci kabotarzu to na sto procent a pewnie przerzuty tez tylko czemu to dotyczy tylko PL RO iBulgari?
WITAM panowie zdaje sie ze tym razem unia zablokuje na zawsze mozliwosci kabotarzu to na sto procent a pewnie przerzuty tez tylko czemu to dotyczy tylko PL RO iBulgari?
~tymek*.stimo.net
*.stimo.net
Posty (140)
~janek | fajnie jak stał a teraz | |||
~znawca prawa | W trolowanie się nie wciągnę. Jak to ma się do praktyki to każdy myślący sam wie. Koniec z kabotażem na dotychczasowych zasadach. Jakieś sposoby na pewno się znajdą. Ale to będzie wymagało większych nakładów finansowych przewoźnika jak dotychczas, np. hotele na całą pauzę. | |||
~ktosik | ~znawca prawa 2017-02-04 14:03:49 Napiszę więcej ta ustawa zabrania nawet przebywania kierowcy w niedzielę w ciężarówce na parkingu. niby na jakiej podstawie? wedle obowiazujacych obecnie przepisow, kierowca nie moze przebywac w aucie, ale kto zabroni przebywania na parkingu? ? co ma kabotaz do kierowcy? dowiezie sie innego do auta, i auto moze pozostawac nawet przez 3 lata na obczyznie. tylko kierowce trzeba dowiesc. z innego parkingu, z burdelu, spod mostu, z namiotu. niewazne. kierowcy nie wolno przebywac w AUCIE. i to wszystko kabotaz nie ma nic wspolnego z kierowca | 2 | ||
darekl74
| a tak się to będzie miało do praktyki, że jak złapią kierowcę że robił pauzę tygodniową w kabinie, to będzie kara i możliwe że półroczny lub roczny zakaz wjazdu do danego kraju i wszystko w temacie. Dania już stosuje zakazy wjazdu za przegięcia, jeśli chodzi grzebanie w tacho. Więc trzeba sobie będzie to sobie przekalkulować czy się to będzie opłacało. | |||
~ktosik | kontrole na zachodzie odnosnie "robienia palz wikendowych " byly juz wczesniej. problem polega na tym, zeby bezwzglednie udowowdnic ze robiony odpoczynek, jest odpoczynkiem tygodniowym regularnym. w zwiazku z licznymi odwolaniami, francuzi sie dosc szybko wycofali z takich kontroli. dlatego najpierw beda musialy nastapic zmiany w 561/06, lub sposob kontroli | 2 | ||
~znawca prawa | Gdyby nie tutejsi trole to napisałbym więcej o tym problemie. Ale szkoda mojego weekendu, w końcu są przyjemniejsze chwile od wklepywania wiadomości do pustych łbów. | |||
~ktosik | napisz o swoim problemie. | |||
~maro | ktosik nie stresuj znawcy, bo się zamknie w sobie. | |||
Dawid87
| No nareszcie jakiś temat, który powinien ruszyć to forum, był milog ryczałt i płace minimalne w Hiszpanii Francji Austrii, i co tam leszcze jeszcze nie wymyslicie. Jak nie pasuje za kółkiem w/y/p/i/e/r/d/a/l/a/ ć po h/u/j żale w sieci | |||
~Borewicz | Do swoich pracowników też tak mówisz. Jak się nie podoba to w_*_j | |||
~znawca prawa | Rynek transportowy przestał się bawić w ceregiele. Europa nauczyła już największych dotychczasowych magnesiarzy i przeginaczy tacha przestrzegania przepisów, mam na myśli Włochów to z ost europą poradzi sobie bez beknięcia. Jak będzie? Będzie normalnie, będziemy ganiać w obrębie czasowych możliwości jak to robią Niemcy, Francuzi czy Włosi i to za przyzwoite pieniądze. Kto pójdzie pracować do przewoźnika który godnie nie zapłaci za pracę. Naturalna selekcja. | |||
~znawca prawa | Taki dawid to pędzie mógł po takiej selekcji sprzedawać tylko grzybki na drodze. Panowie WOLNA AMERYKANKA się szybkimi krokami kończy. | |||
~ktosik | dziwne ze przy takich brakach kadrowych na stanowisko kierowcy, wciaz sa chetni do pracy za darmo, do jazdy " nienormalnej " ( nie wiem co by to mialo znaczyc ) do jazdy nie w obrebie czasowych mozliwosci... | 2 | ||
~maro | Napisz coś więcej, jak ta europa włochów uczyła. | |||
Dawid87
| Borowicz a co i mam powiedzieć, no wiesz z transportu taka kasa ze dach w domu na złoty chce wymienić proszę pracuj u mnie, spoko pracuj 2 tygodnie potem miej dwa wolnego a i tak dam ci 8 z psiodu, w końcu te auta z nieba mi spadły | |||
~maro | Niby znawca prawa, a takie piękne bajki pisze. Lepszy jest od konserwatora zabytków. | |||
ese
| 2017-02-04 14:19:37 a tak się to będzie miało do praktyki, że jak złapią kierowcę że robił pauzę tygodniową w kabinie, to będzie kara i możliwe że półroczny lub roczny zakaz wjazdu do danego kraju i wszystko w temacie.. "- Eee... Dlaczego wszystko? A nie może być możliwe, że pięcioletni zakaz? Albo dziesięcioletni, też może być możliwe? | |||
~maro | Konserwator był tak dobry, że płacił kierowcom za wyrobienie karty kierowcy. | 1 | ||
~garbaty | ktosika wpisami się nie porzejmujcie, to zywkły troll et. natomiast dawid myśli, że jak do tej pory dorobił się paru ton złomu, to mu wszystko wolno. nie ma przeciwskazań ku temu, żeby tenże właściciel złomu sam nim sterował. powodzenia | -3 | ||
~ktosik | garbaty - a sa jakies przeciwwskazania bys sobie nie kupil swojego zlomu i nie zaczal robic na siebie? | |||
~dobry kolega | dziady spotkal wreszcie zasluzony los teraz mimo oszustw unia sie za nich wezmie a kierowcy do pracy w zachodnich firmach za2000 e netto a dziady do komornikow oddawac auta | |||
jacek-kuba
| 2 tys E to sprzątaczka zarabia a nie Pan Kierowca-dobry kolego | |||
~dobry kolega | znam adresy dobrych firm w niemczech uciekac od gumofilcow | |||
~ktosik | znowu? kurde, przeciez na zachodzie od dawna tyle placa. po co bylo wracac? | 1 | ||
jacek-kuba
| Jak chcesz rodzinę utrzymać za drobne? | |||
~dobry kolega | sprzataczka ma 2000 e w dwa miesiace | |||
jacek-kuba
| Adekwatnym wynagrodzeniem do tak ciężkiej pracy jest kwota minimum 5 tys E miesięcznie plus karnet na 3 posiłki dziennie w przyzwoitej restauracji | |||
jacek-kuba
| kolega a czytał kiedyś o stawce minimalnej u wroga? | |||
~ktosik | 2000 to chyba podstawa. . wyzej pisali ze sa jeszcze diety i ryczalty w niemczech.. powinno wyjsc ze 4tys euro. . chyba netto, bo za brutto to szkoda wsiadac. . | 1 | ||
~maro | No i codziennie w domu musi być, bo tam tak wszyscy pracują. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...

Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.