Josephs.ScotBorowiak Properties LtdToll House Properties Ltd

CHŁODNIA

ID: 211604


WITAM. Planuję zacząć jeździć na chłodni, mam pytanie jak sprawa z tymi temperaturami, czy firma w zleceniu daje na jakiej temperaturze ma jechać np. Owoce czy coś mrożonego i w którym momencie trzeba uruchamiać agregat czy przed załadunkiem żeby była dana temperatura czy dopiero po. Proszę o porady co i jak. Z góry dzięki.

Posty (25)

rmik151710
jak w temacie...
~pepe
Powiem tak... na ogół temperaturę masz podaną w zleceniu, a jak nie to pytasz żeby nie było (spedytora) ewentualnie na cmr masz napisane. Wiadomo jak na minusie to trzeba wcześniej zmrozić bo inaczej nawet nie załadują, też podają temperature, np. u gebelsa ładowałem lody to stałem prawie 2 h. aż mi z plus 18 na minus 18-20 spadnie. A pozatym nic skomplikowanego, wszdzie wydruk itd. itp.
Tekst typu CHCESZ ŻYĆ GODNIE IDŹ NA CHŁODNIE już nie pasuje do dzisiejszych czasow, ale robota w dobrej firmie nie jest zła, trzeba się tylkoo do agregatu przyzwyczaić no i na parkingu parkować z glową żeby Ci de*ile awantury nie robili że im np. warczy... heh
Sam latałem z chłodnia a teraz na szmacie, niby gorzej niby się zabrudzisz, zmarzniesz czy spocisz ale w domu jak człowiek, pieniądze te same... w moim pzypadku..
pozdro
rmik151710
Ok dzięki.
300D
pepe latał, a inny też latał i wie... goowno prawda. Pytaj, dzwoń, pytaj, dzwoń w jakiej temp. masz się podstawić i jaką trzymać... łaski ci nikt nie robi, masz żądać instrukcji i się stosować... pytaj, dzwoń, pytaj, dzwoń żeby nie było... znam temat.
300D
... znamy też te numery- termograf się przekalibruje, kubota na żółwia a mth leci jak na maksa.
rmik151710
Co do wydruków to rozumiem że przed załadunkiem czy rozładunkiem trzeba pokazać że temperatura jest ok
300D
a, i jeszcze to-OCP nie obejmuje każdej szkody...
~abc
300d jesteś w błędzie wystarczy ze w polisie będzie klauzula ubezpieczenie od GŁUPOTY KIEROWCY, i wszystko masz ubezpieczone
300D
2017-01-21 20:22:58 Nie... jeden chce wydruk, drugi zmierzy temp. ścian, trzeci temp. towaru...
Żądaj, wymagaj czytelnych poleceń... najlepiej na papier czy sms... to specyficzna branża.
300D
abc- proszę, błagam daj namiary na takiego ubezpieczyciela.
~Pan Kierowca
zatrudnij sobie dobrych kierowców dziadu a nie ubezpieczaj od głupoty, jak cię nie stać na dobrego pracownika to taczką zacznij gnój wozić
MateuszHSF
pepe a jak mam zrobić wydruk skoro w chłodni nie ma drukarki... ale jest jak pisze 300D pytać dzwonić dowiadywać się, transport chłodniczy to specyficzny rodzaj transportu, z uk wozimy praktycznie odpady z kurczaka na belgie i holandie praktycznie ten sam towar ale do belgi musi jechać na minus 7 a na holandie minus 4 niby niewielka różnica ale przywieź do holandi na minus 7 i nie przyjmą towaru... owoce możesz wieźć niby te same ale raz weźmiesz na plus 2 a raz na plus 12 ponieważ ktoś wymyślił że na naczepie mogą jeszcze dojrzeć...

-1

irish_dude
mateusz - ty jesteś masochistą, czy kr*ynem?
Masz objawy obu tych przypadłości i jakoś trudno cię umiejscowić...

Napisz jeszcze kilka postów, może zdeklarujesz się w końcu.
MateuszHSF
irish_dude może napiszesz o co ci teraz chodzi??? napisałem jak jest... taka prawda chłodnia=specyficzna praca
irish_dude
Chodzi mi o idiotyzmy, które wypisujesz na większości wątków i chamskie wyzwiska wobec innych użytkowników forum.
MateuszHSF
podaj przykład? jaki teraz w tym wątku napisałem idiotyzm??? kogo wyzwałem??
irish_dude
Chyba jednak kr*yn...

Pisz dalej, poczytam.
MateuszHSF
sam mnie wyzywasz a złego słowa nie napisałem na Twój temat, nawet nie potrafisz uargumentować swojej wypowiedzi to świadczy tylko o Tobie...
~abc
300D - napisałem "od głupoty kierowcy' po to aby zrozumiał to pan kierowca, w rzeczywistości klauzula ta nazywa się " od nieodpowiedzialności kierowcy'. co do pana kierowcy - wyobraz sobie ze stać mnie na dobrego pracownika z tym ze płace za prace nie za obecność. A może spróbuj mi wyjasnic co rozumiesz przez określenie dobry pracownik??
MateuszHSF
abc kolejny pracodawca płacący od km czy frachtu... ciekawe jak zapłacisz kierowcy który utknie w trasie weekend z nie jego winy (w końcu płacisz za prace a nie za obecność)

-1

~Seba19852
A ja mam takie pytanie co do wydruków, np. rejestruje temperaturę co 15min, no i wiadomo że temp. -18 st, spada do -17 więc załącza się agregat, agregat zaciąga to ogrzanie powietrze więc przez chwilę temp. Wynosi -16st rejestrator to zapisze. pytanie :czy jest tolerancja w czasie transportu, czy jaką jest w zleceniu to taka trzeba trzymać przez całą droge
~kiero
Mrożone nastawiasz na start-stop na -23 i powinno być okna wydruku
~kiero
Przecież robisz przerwy w czasie jazdy więc jaki problem zrobić wydruk po dwóch czy trzech godzinach i sprawdzić jak wygląda. W razie potrzeby włączyć na prace ciągłą na kilka godzin lub zejść jeszcze na -25
~zcx
praca ciągła i problemów mniej.
~kiero
Idiota
Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 3.142.40.195

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2024
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels