ID: 210015
Pomocy!! Wysokie spalanie Daf xf 105 2010r
ID: 210015
ID: 210015
Witam Potrzebuje pomocy. Mam Data 105. 460 automat. Przebieg 760000 KM. W zeszłym tygodniu wymienione sprzęgło, filtry, dwa zawory od retardera, ustawione zawory. Dodam że wszystko na oryginalnych częściach. Auto nie schodzi poniżej 36l i straciło troszkę na mocy. Turbo OK, WISKO OK. Jeżdżę sam i wcześniej auto paliło max 32 przy tej pracy. Co jest. Pomocy
Witam Potrzebuje pomocy. Mam Data 105. 460 automat. Przebieg 760000 KM. W zeszłym tygodniu wymienione sprzęgło, filtry, dwa zawory od retardera, ustawione zawory. Dodam że wszystko na oryginalnych częściach. Auto nie schodzi poniżej 36l i straciło troszkę na mocy. Turbo OK, WISKO OK. Jeżdżę sam i wcześniej auto paliło max 32 przy tej pracy. Co jest. Pomocy
Posty (10)
fh16700xl
| jak w temacie... | |||
utkm
| 1. czujnik doładowania turbiny 2. zacisk hamulcowy może nie odbija i "trzyma" | |||
300D
| (W zeszłym tygodniu wymienione sprzęgło, filtry, dwa zawory od retardera, ustawione zawory) to chyba już się samo wyjaśniło, typowa fuszerka, teraz pewnie będą ci wciskać taki kit: Panie, teraz zawory muszą się ułożyć. | |||
Piotrekk
| Po pierwsze sprawdź tak jak napisał utkm sprawdź czujnik doładowania turbiny ( czy nie jest okopcony? ). Jakie ciśnienie turbo pokazuje Ci komputer podczas jazdy z obciążeniem? Czy filtr paliwa nie był np. kolejny parafina? Smok był sprawdzany/czyszczon y? Na koncu smoka jest gęste sitko (a przynajmniej powino być, bo lubi odpadać) może jest zaklęcie. | |||
Piotrekk
| *zaklejone miało być. | |||
darekl74
| kolego sprawdź czujnik temperatury cieczy chłodzącej, bo jak on będzie walnięty to będzie dawał złe sygnał do komputera a komputer wtedy zwiększy dawkę paliwa ale najlepiej podjechać do diagnosty i nich podłączy pod kompa i będzie wszystko jasne bo zobaczy parametry rzeczywiste i będzie wszystko wiedział | |||
fh16700xl
| Ale jak samochód był podłączony pod kompa to z automatu powinno wyjść że jest walniety czujnik doładowania cisnieniA. to cześć elektroniczna i powinno ja pokazać | |||
teksas
| może kierowca? najlepsi są najmłodsi, nie przesiąknięci PRLem i z białymi zębami od wody, nie ropy :) | |||
teksas
| ah, teraz doczytałem że jeździsz sam. ciśnienia w oponach ok? może zmieniałeś na jakieś chińczyki? hamulce w naczepie też ok? nic nie robi oporów? | |||
Piotrekk
| Błąd wyskoczy Ci tylko jak czujnik będzie całkiem "walnięty". W przypadku kiedy zaniża pomiary w skutek np. zabrudzenia nic nie pokaże. Test czujnika komputerem musi odbyć się podczas jazdy z obciążeniem-wtedy widać czy czujnik przekazuje dobre wartości. Osobiście uważam, że warto poświęcić 10 min, rzucić kabinę, wykręcić czujnik i sprawdzić czy jest czysty i ewentualnie podmienić na drugi-koszt nie jest wielki |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...

Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.