ID: 209373
Dlaczego brakuje kierowców zawodowych w Polsce? Dowiesz się tego dzisiejszej nocy słuchając "Jedynk
ID: 209373
ID: 209373
Od 0:10 do 3:00 Maciej Wroński, prezes Związku "Transport i Logistyka Polska" przedstawi wyniki raportu, który szczegółowo opisuje sytuację w transporcie, mówi o przyczynach i daje sugestie do działań w tej dziedzinie.
Od 0:10 do 3:00 Maciej Wroński, prezes Związku "Transport i Logistyka Polska" przedstawi wyniki raportu, który szczegółowo opisuje sytuację w transporcie, mówi o przyczynach i daje sugestie do działań w tej dziedzinie.
~etransport.pl
Posty (523)
~URME1 | tam jest szpital psychiatryczny. chu.. mnie interesuje twoja lisica. niestety ciezarowka sie sama nie poprowadzi. miej sobei swoicj kierowcow godnych swoich reno premium i placi im na wschod 4000zl to jeszcze ci posprzataja obore w sobote z wdziecznosci. | |||
~URME1 | łysy zatrudnia kierowcow bez dostepu do internetu bo gdyby sie dowiedzieli co ich szef tu wypisuje o kierowcach to nie wiem co by to bylo. | |||
Ł ysy
| UMRE1. Doskonale wiedzą jakie mam podejście do szoferskiej hołoty, a jakie do kierowców. Oni są kierowcami, ty szoferską holotą. Ot, cala różnica. | 3 | ||
~chris | ~URME1 2016-12-04 13:43:49 Łysy tobie sie cos pomylilo. Gdzie tak jest, ze to szef powie spier.. kierowcy. Chyba raczej jest zupelnie odwrotnie jak to wynika z mojego wieloletniego doswiadczenia w tej imitacji transportu. w zeszłym tygodniu powiedziałem podobnemu do ciebie, tak samo jak ty nie zrozumiał dlaczego... | 3 | ||
Ł ysy
| UMRE1. Kończę z tobą dyskusję, budzisz we mnie obrzydzenie. | |||
~URME1 | dobra dobra. | |||
~Falsyfikot | URME1 dobry jest. Czyta sie przyjemnie. Na pohybel dziadom i swołoczy. | -2 | ||
~Falsyfikot | ł ysego Białorusy czytać nie potrafią. Ludzmi mało światłymi łatwiej się steruje. To cała filozofia dziadtransów. | |||
wesolek
| C ycol ty już masz tymi plusami cała doope oklejoną. a ilu procentowo jest kierowców a ile hołoty, bo to ważne w dalszej dyskusji. za to mogie ci powiedzieć, jak to sie ma u przewozników zorganizowanego transporta gminnego. ::) | -1 | ||
konserwacje_zabytkow
| ja nie mam takich doświadczeń jak Łysy z kierowcami zawodowymi, ale mam doświadczenie w zatrudnianiu pracowników. I prawda jest taka: jeżeli ktoś - dla uproszczenia załóżmy, że jest to murarz a nie kierowca zawodowy - i że ten murarz uważa, że musi zostać zatrudniony, bo w gazecie napisali, że np. dużo murarzy wyjechało do Anglii i że należy mu się wynagrodzenie tzw. "z nieba" - to musi być bardzo, ale to bardzo naiwny. Prawda jest taka, że wypłaty w firmach prywatnych zależą TYLKO od UMIEJĘTNOŚCI i ZAANGAŻOWANIA - ja nigdy nie płaciłem za leżenie, za tzw. gotowość do pracy czy za cokolwiek innego. Nie płaciłem za opowieści o tym, że "Panie, w internetach napisali, że teraz murarzy w Polsce nie ma, to murarz musi przecież zarobić, co nie?" - za takie coś NIKT NIGDY NIE OTRZYMAŁ PENSJI. Ale prawdą jest, że jeżeli już trafi się pracownik zaangażowany, pracowity i taki, który traktuje pracę jak coś własnego a nie przymus, to takiego pracownika wynagradzam w taki sposób, że żaden pracodawca z Niemiec czy Holandii itp. nie będzie mógł ze mną rywalizować w tej kwestii | |||
wesolek
| te konserwator renowacyjny. a za co niby miaĹeĹ jeszcza pĹaciÄ. jak kierowca czekaĹ na zaĹadunku lub rozĹadunku, takĹźe mu nie pĹaciĹeĹ zapewne na czole masz wytatuowany napis "wyzyskiwacz kierowcĂłw".. ::) | -1 | ||
konserwacje_zabytkow
| tak, jestem dziadtransem, de*ilem, głupkiem, oszustem, gumofilcem - tego dowiedziałem się po pierwszym dniu na tym forum. A od pracownika wymagam jednej prostej rzeczy: ma traktować pracę i powierzone mu mienie tak jak by to była jego własna praca i jego własne mienie. Wiem, że dla ciebie to pojęcia abstrakcyjne, dlatego nie musisz rewanżować się ripostą. zrozumiem to. | |||
konserwacje_zabytkow
| *jakby - byka sam sobie poprawię :) | |||
wesolek
| a godziny nadliczbowe, nocne oraz nalezne diety wypĹacaĹes???::) | -1 | ||
konserwacje_zabytkow
| wesołek - ja wypłacam stałe, miesięczne wynagrodzenie. nieważne ile km przejedziesz i o której godzinie. u mnie jest jak w raju: czy się stoi, czy się leży... resztę znasz. Ale żeby była jasność: już po pierwszych 2 tygodniach wiem, czy będziesz pracował dalej czy nie - o tym mnie informuje moja niezawodna i doskonała spedytorka - Pan Iza | |||
wesolek
| nic dodaÄ nic ujÄ
Ä. najlepiej, jak zatrudniasz nowego pracownika, skieruj go na badanie krwi. niech specjaliĹci ocenia, czy ma twojÄ oferowanÄ pracy w doopie czy we krwi. na moje wychodzi, ze ma w doopie jak i caĹÄ reszte, za te pieniÄ dze, ktore mu oferujesz za prawie 300 godzin, spedzonych w kabinie, takze nie pitol gupot, wielki wirtualny psiewoĹźniku. ::) | |||
~Falsyfikot | Końserwator- takich jak ty jest na pęczki. Spadaj dziadu | |||
wesolek
| konserwator chciaĹ bym poznaÄ ta ize. ha ha ha ::) | |||
wesolek
| zle hasĹo wyznajesz. wszystko w rÄkach pani izy. jak jest robota poukĹadana w miare, az sie milo pracuje. gdy tego brakuje, to albo magnes w dĹon i na koĹ lub olewa sie wszystko. ja olewaĹem. nic mnie nie byĹo w stanie wyprowadziÄ z rownowagi. ::) | |||
konserwacje_zabytkow
| wesołek - ja rozmiem, że większośc swojego życia zawdowego spędziłeś w kabinie luksusowego ciągnika siodłowego za pół bańki i że czujesz w związku z tym dyskomfort, bo dowiedziałeś się, że prezes NBP zarabia 50. 000 zł miesięcznie a ty tylko 5. 000. uwierz mi, to nie jest powód do zmartwień - ludzie mają większe problemy | |||
konserwacje_zabytkow
| falsyfikot - mnie nie złapiesz na popperowską metodologię ; ) | |||
konserwacje_zabytkow
| wesołek, popisałbym z tobą ale brakuje mi kamienia z Rosetty - i nie potrafię odcyfrować twoich hieroglifów | |||
konserwacje_zabytkow
| o falsyfikacji masz pojęcie szczątkowe zdaje się | |||
wesolek
| konserwator. kierowcy na kraju powinni miec pĹacone minimum 5500. sa firmy, ktore tyle pĹacÄ i jakoĹ nie bankrutuja. jazda na caĹkowitym legalu. napisze ci hieroglifami nazwe jednej z firm, ktĂłre tak pĹacÄ -RT.. ::) | |||
konserwacje_zabytkow
| Popperysto, wszystkie parametry otrzymuje od scanii - wyobraź sobie - średnie spalanie miesięczne: 27 L. - przy ładunkach 24. 000 kg. O auta się nie martwię, bo jadą i kierowcy też świetni. dlatego Pani Iza ma mało pracy i nie musi się przemęczać - i o to chodzi w pracy. Tak mi się wydaje | |||
konserwacje_zabytkow
| wesołku, gdyby kierowca w mojej firmie chciał użyć magnesu lub lewej karty - natychmiast by pożegnał się z pracą. Już 10 raz piszę na tym forum: ja bardzo lubię święty spokój. mi nie sa potrzebne problemy z kontrolami, z magnesami, z lewymi kartami itp. | |||
~Falsyfikot | Kiepskich masz spedytorów co ładunki po 24 tony łatwią. Same odpady. Czym tu się chwalić? | -1 | ||
konserwacje_zabytkow
| Popperysto, chcesz przez to powiedzieć, że wesołek - prosty kierowca - uzywa TOR? fiu, fiu no to trafiłem na forum ; ) | |||
wesolek
| konserwator trochu przesadziĹes moĹźe i tak jest, gdy kierowiec nie przekroczy 70 km/h. ::) | |||
~Falsyfikot | Dziś kierowca który żegna się z pracą idzie do jeszcze lepszej pracy. Kogo ty grubasie straszysz? |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...

Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.