Josephs.ScotBorowiak Properties Ltd

Jak uchronić się przed karą za nieodśnieżoną pakę?

ID: 209141


Zbliża się zima, a wraz z nią trudny okres dla użytkowników dróg. W perspektywie czeka ich radzenie sobie ze śliską nawierzchnią, hałdami śniegu na poboczu oraz intensywnymi opadami białego puchu ograniczającymi widoczność. Kierowcom aut ciężarowych, przed wyruszeniem w drogę, dochodzi jeszcze jeden obowiązek – odśnieżanie naczep samochodowych. Zalegające na plandekach warstwy śniegu i lodu nie tylko są podstawą do ukarania kierowcy mandatem, ale przede wszystkim stanowią poważne zagrożenie w ruchu drogowym. Jak skutecznie i bezpiecznie je usuwać?

~etransport.pl

Wątek dotyczy tej informacji prasowej

Posty (73)

~misu bu bu
A może ktos odpowie na to pytanie co zadał ET?. w tytule... bo narazie samo szczekanie.

1

MarcinSE
Po co odpowiadać, podpowiadać jak zabezpieczyć drabinę skoro potrzebne są jakieś badania, psychotesty... Każda podpowiedź w tym momencie jest bez sensu!

-1

MarcinSE
To jest ta sama sytuacja co z wózkiem, paleciakiem czy elektrycznym... Niedawno była na forum dyskusja, kończyła się - KIEROWCA NIE JEST OD CIĄGNIĘCIA PALECIAKA!
~driver
dziadtrans niech se odnieza ten zlom
owca
Polecam lekturę:
://isap. sejm. gov. pl/DetailsServlet?id =WDU20031691650

A w ramach ciekawostki: do pracy na wysokości powyżej 3 metrów (oprócz innych wskaźników) osoby z wadą wzroku muszą używać szkieł kontaktowych (w okularach nie można)
~rao
Wczoraj na rozładunku spotkałem się z lepszym numerem. Doki są w dołku, śniegu i pod spodem lodu sporo, ładunek lekki. Już cofanie pod rampę było upierdliwe, bo ślisko i zestaw nie chciał jechać. A wyjazd kompletnie niemożliwy. Wóz ani drgnie. Idę do firmy i mówię, żeby ktoś coś zrobił, firma ma to w pompie. Jak sobie kierowca chce, to niech sobie odśnieży. To jebłem drzwiami, kazałem zadzwonić do mnie jak rampa będzie gotowa do odjazdu (rzecz się działa u mnie w mieście, więc dla mnie nie ma problemu, żeby grat tam stał tydzień). Już w połowie drogi do bramy dzwonili, że mam wracać, że już odśnieżają i piasek sypią.
Normalnie jaja jak berety. Kierowca ma odśnieżać plac na zakładzie... ; )

1

300D
rao- że tak zapytam... po hu... wjeżdżałeś w takie bagno???
jamrozik
nie jeździć zimą :D
~Kunicki
Problem jest znacznie wiekszy niz wiekszosci sie wydaje. Odsniezanie to obowiazek i co do tego nie mam zastrzezen. Pytanie tylko kto ma to robic? Aby odsniezyc dach naczepy wchodzac na niego nalezy miec badania wysokosciowe- kto z Was je ma? Przepis jest dostosowany do samochodow osobowych a nie ciezarowek. Niby mozna pojechac na myjnie, ale co w sytuacji gdy najblizsza jest 20km od zaladunku? I tak zle i tak niedobrze...
~Kunicki
Do kolegi od drabiny i miotly: jak mam Twojego sposobu uzyc w przypadku chlodni?
300D
Nie przeżywaj Kunicki... myśl, działaj, pracuj. Jakby nie było problemu to by nie było tej dyskusji.

-1

~Kunicki
300D ja nie prezywam tylko (w przeciwienstwie do Ciebie) rzeczowo wypowiadam sie w danym temacie... Jak rozwiazalbys ten problem madralo? Z bazy wyjezdza czyste auto, po drodze dach naczepy zasypany. Zaladunek dajmy na to dwie godziny, wciaz pada, na dachu masz 10-15cm sniegu. Myjnia 10km od zaladunku, po drodze kontrola i mandat za zasypany dach - jak sie tlumaczysz?
~kuk
Te 300 a ty co nie fikej kurna!
300D
Spoko... uważam. że jest problem i to wcale nie taki śmieszny... co, podgrzewane dachy opatentować?
Nie przeżywaj bo nie jesteś sam, jakoś trzeba sobie radzić.

-1

~Kunicki
Polak - zeby wejsc na dach legalnie trzeba miec wysokosciowke. Zaden z kierowcow, ktorych znam jej nie ma. Przod-tyl-hamulec sprawdza sie przy miekkim i swiezym sniegu, wilgotny nie spadnie niestety... Nie ma zlotego srodka, dlatego uwazam ze przepis jest bardziej dla osobowek niz naczep...
~gnębca gamoni
same gamonie
MarcinSE
Kunicki i inni "alpiniści "... tak czysto hipotetycznie - co w przypadku gdyby te szkolenia alpinistyczne przypadkiem były... Co wtedy, śnieg pada, czapa na naczepie a jechać trzeba... ? ?

-1

~volvo
nie powinno sie wspinać i chodzić po śliskiej powierzchni na takiej wysokości bez szelek bezpieczeństwa
~Kunicki
Szelki to moze nienajgorszy pomysl, ale co w sytuacji jak np kierowca zlamie noge? Zero odszkodowania, bo beak badan. Malo tego jeszcze jako firma moge dostac po tylku za dopuszczenie do prac wysokosciowych kogos bez uprawnien... I nie mow, ze za wszystki mozna dostac kary. Niektorzy przestrzegaja pewnych praw, pracowniczych rowniez
~kuk
Te 300 a ty co nie fikej kurna!
~Kunicki
Marcin- nie wiem jak inni, wiec nie wypowiem sie. Dla mnie bezpieczenstwo jest na pierwszym miejscu - moze dlatego mam tylko albo az dwa zestawy. Co do ewentualnych spoznien powiem tyle: zawsze jest mozliwosc powilania sie na czynniki wyzsze podczas transportu. A koniecznosc odsniezenia naxzepy takowym jest...
300D
Oooo... widzę że głupki się bawią tematem. Narka.

-1

~Kunicki
Masz racje, to obowiazek kazdego z kierowcow. Niestety glupie prawo to dosc znacznie uniemozliwia wiec w przypadku, ktorego Ci nie zycze ewentualnego wyladowania z dachu ze zlamanym kregoslupem, ktory uniemozliwi Ci jakakolwiek prace NFZ wypnie sie tylkiem niestety. Problem jest bardzo skomplikowany i poki co nie widze racjonalnego rozwiazania...
~Kunicki
300D - o kim piszesz?
~gnębca gamoni
łączymy dwa pasy przerzucamy przez dach, z drugim kierowca biegamy wzdłuż naczepy aż do odśnieżenia

2

rao
Albo jak jest mozliwosc rozpinamy jeden bok firanki, podnosimy i od spodu miotla walimy w dach. Sam snieg to pol biedy. Gorzej jak jakis baran zignoruje tafle lodu na dachu naczepy.

1

~Volvo
W standardzie dach się nie podnosi
~Volvo
Ludzie po co kombinować rozwiązanie jest proste KAZDA FIRMA MUSI MIEC RAMPE DO BEZPIECZNEGO ODSNIEZENIA DACHU NACZEPY !!! a nie za wszystko ma odpowiadać w tym chorym systemie kierowca
~xxxx
Widziałem jak kierowca z Polski w GB na firmie, wszedł na dach żeby zarzucić plandekę do bocznego rozładunku. Nie była to firanka, zwykła szmata. Zleciało się pół firmy porobili zdjęcia, poinformowali kierowcę że ma zakaz wjazdu na firmę. W GB firma odpowiada za wypadki na jej terenie.
~ngine
głupie prawo, głupie państwo.

1

Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 3.141.202.187

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2024
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels