ID: 209116
Man tgx 440 z jakim przebiegiem
ID: 209116
ID: 209116
Witam mam zamiar za miesiąc kupić mana tgx 440 i ciągle nie mogę się zdecydować z jakim przebiegiem ponieważ pierwszego kupiłem z przebiegiem ponad 800 tys i od roku nic przy nim nie robię po za olejkami itp. teraz chciałem kupić nowszego z przebiegiem 400 tys ale wiem że many przy 500 tys lubią płakać figle z wtryskarki turbina i sprzęgłem w poprzednim zapewne miałem to już naprawione dlatego nie narzekam. Może ktoś doradzi czy jest jakaś reguła na te awarię czy może lepiej kupić coś z przebiegiem 600 tys bo wtedy będzie większe prawdopodobieństwo że już jest po tych naprawach a może nie mam racji z tymi awariomi
Witam mam zamiar za miesiąc kupić mana tgx 440 i ciągle nie mogę się zdecydować z jakim przebiegiem ponieważ pierwszego kupiłem z przebiegiem ponad 800 tys i od roku nic przy nim nie robię po za olejkami itp. teraz chciałem kupić nowszego z przebiegiem 400 tys ale wiem że many przy 500 tys lubią płakać figle z wtryskarki turbina i sprzęgłem w poprzednim zapewne miałem to już naprawione dlatego nie narzekam. Może ktoś doradzi czy jest jakaś reguła na te awarię czy może lepiej kupić coś z przebiegiem 600 tys bo wtedy będzie większe prawdopodobieństwo że już jest po tych naprawach a może nie mam racji z tymi awariomi
Posty (10)
liwtrans
| jak w temacie... | |||
~draiver | U nas na firmie jest jeden co ma 1. 300000 i stary wo gule nie myśli go wymieniać oprócz normalnej obsługi lejemy paliwo i do przodu. Są też nowe ale na gwarancji i też się z nimi nic nie dzieje. Many maja jedną wadę lodówkę na środku kabiny i te chore biegi masakra konstruktora powinni zamknąć na tydzień w nim to by szybko wi8edział gdzie co ustawić. Ogólnie bardzo dobra opinia. | |||
~Pablo | T. Y. L. K. O__D. A. F. 2013r. albo od 2015r | |||
liwtrans
| No wiem ze każdy chwali inna markę ale ja jak mam teraz mana to już napewno zostanę przy manie tylko nie wiem z jakim przebiegiem może te wtryski mają się tylko jeżeli chodzi o tga a w tgx już coś pozmieniali. Największym kosztem w razie czego to są właśnie wtryski i pompa bo reszta to generalnie nie jest wielki koszt | |||
~Pablo | A nie myślałeś o nowym? Różnicę w racie odda Ci różnica w spalaniu i spokojna głowa z wtryskami | |||
liwtrans
| No myślałem ale nowy to jeszcze raz taka suma a to trochę za wiele na moje aktualne możliwości, może kiedyś 128522; | |||
~Pablo | Będąc w sporym dołku wziąłem nowy zestaw akurat DAFa, po pół roku drugi i jest mi lżej. Co prawda leasing na 5 lat | |||
liwtrans
| No ja biorę nowa naczepe a konia chciałem 2012 r w leasing na 3 lata z 40 % wplata pierwszy zestaw mam swój z 2011 r i właśnie 2012 mogę mieć z przebiegiem 300 tys a można mieć i z 600 tys i nad tym się tylko zastanawiam | |||
liwtrans
| No ja biorę nowa naczepe a konia chciałem 2012 r w leasing na 3 lata z 40 % wplata pierwszy zestaw mam swój z 2011 r i właśnie 2012 mogę mieć z przebiegiem 300 tys a można mieć i z 600 tys i nad tym się tylko zastanawiam | |||
~Pablo | Wszystkie marki w euro 6 palą mniej, wydaje mi się że DAF jest najmniej awaryjny. Coś bym pogadał ale chyba nie chcę tutaj |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...

Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.