problem z zatrudnieniem dobrego kierowcy C+E
ID: 208011

generalnie jest problem z zatrudnieniem kierowcy zawodowego. Nie chodzi tu o Ukraińców czy Białorusinów - bo tych w naszej firmie nie zatrudniamy - ale o Polaków. Jak się ktoś pojawi, to zwykle przychodzi na rozmowę w dużych przeciwsłonecznych okularach (takie jakie miał Tom Cruise w filmie Top Gun) i szybko nudzi się kiedy zaczyna się mówić o parametrach sprawności kierowcy w raportach dostarczanych przez Scania Fleat Management i że od tego zależy duża część wynagrodzenia albo taki, którego nic innego nie interesuje oprócz odpowiedzi na jedno pytanie: "ile u was zarobie?" (przy czym nieważne jaka padnie oferta, ten kandydat będzie szedł dalej, bo mam kilka innych umówionych rozmów o pracę). To się porobiło.

REKLAMA

Posty (881)

konserwacje_zabytkow
2016-11-08 05:45:43
Siergieju - kierowców zgłasza się dużo i jest ich dużo na rynku. Problem jest taki: jak znaleźć dobrego kierowcę? W jaki sposób znaleźć człowieka, któremu można powierzyć ładunki o sporej wartości i mienie i mieć pewność, że wszystko będzie ok? Masz jakiś przepis? Sposób?

-1

Sergiej-TG
2016-11-08 06:39:56
Mam, przestań OSZUKIWAĆ. Sam pisałeś, że wypłata to 4 tys, 5 tys, 6 tys zł a podstawa to 2, 5 tys zł. Do ciebie nie przyjdzie nikt inny jak alimenciarz albo ten który ma problem z komornikiem. Proste?
konserwacje_zabytkow
2016-11-08 06:45:22
Siergieju - dodaj jeszcze do tego: praca od poniedziałku to piątku, weekendy wolne. Nowy zestaw do dyspozycji itp.
I nie zapominaj o tym, że kiedy jakiś kierowca zechciałby pojeździć w systemie 3/1 - wówczas podstawa 2500. 5 tys. na okresie próbnym, 6 tysięcy na umowie na stałe + 1000 ł prowizji za 95% support drive (czyli razem 7 tys. )

powiedz siergieju ile ty zarabiasz aktualnie?

-2

Sergiej-TG
2016-11-08 06:57:52
Tyle, że twoja oferta jest dla mnie mało atrakcyjna :)

1

Sergiej-TG
2016-11-08 08:35:03
2016-11-08 06:45:22 Siergieju - dodaj jeszcze do tego: praca od poniedziałku to piątku, weekendy wolne. Nowy zestaw do dyspozycji itp.
I nie zapominaj o tym, że kiedy jakiś kierowca zechciałby pojeździć w systemie 3/1 - wówczas podstawa 2500. 5 tys. na okresie próbnym, 6 tysięcy na umowie na stałe + 1000 ł prowizji za 95% support drive (czyli razem 7 tys. )

Ble, ble, ble... , w kółko to samo... myślisz że kierowcy (nie mylić z posiadaczami prawa jazdy) są głupi? I im zamydlisz oczy swoimi Scaniami R450 w niskich kabinach? Cały czas piszesz na jakie kierowca może liczyć kwoty. Napisz w końcu od jakiej kwoty płacisz ZUS i podatki i co z resztą kasy...
MarcinSE
2016-11-08 08:40:04
Konserwator - mnie zastanawia cały czas jakie masz układy w US, ZUS... w sumie jest to godne podziwu... wracając do układów - jak masz to zrobione, że takie instytucje zgodziły się na rozliczanie twych podatków i ubezpieczeń od fleeat scani?! Ty im zgłaszasz, że np w danym miesiącu 2 kierowców osiągnęło 95%, czy księgowość oblicza podstawę uwzględniajac te dane i wysyła deklaracje? Zdradź kolegom transportowcom bo to może być ciekawy temat!
Sergiej-TG
2016-11-08 08:55:00
MarcinSE, z tego co rozumiem to podstawa jest stała - 2500 PLNów, mnie bardziej ciekawi co z resztą kasy - wypłacaną różnicą pomiędzy 6tys, 5 tys, lub 4 tys zł? w domyśle wypłacanych "pod stołem"
MarcinSE
2016-11-08 09:23:35
Czyli 3, 5tys oszczędza na fleeat 95% a kierowcy premia tysiąc... No za cholery mi nie wychodzi... może ja coś źle liczę... ? ?
visitors
2016-11-08 09:27:13
"Tyle, że twoja oferta jest dla mnie mało atrakcyjna :) "

to po co tyle tutaj piszesz, sergiej?
Sergiej-TG
2016-11-08 11:49:37
Nie rozumiem "w czem problem"?
konserwacje_zabytkow
2016-11-08 18:50:19
MarcinieSE - jak się domyslasz firma taka jak moja nie pływa w oceanie prawnego niebytu. Na rynku działamy już jakiś czas. Ale gdybym był oszustem i oszukiwał skarb państwa, pracowników, kontrahentów - to jak myślisz? czy długo moja firma istniałaby? Czy ty myślisz, że w polskich instytucjach nadzoru pracują idioci? A może myślisz, że prezentuje rzadki typ samobójcy ekonomicznego. moja firma nie jest spółką z o. o. Odpowiadam za to, co robi moja firma całym swoim majątkiem - wszystkim, co mam i jeżeli byłbym oszustem moja przyszłość byłaby jasno okreslona - za kratkami. Wiem jednak z doświadczenia, że oszustwo nie popłaca. Miałem do czynienia z oszustami, których dawno na rynku nie ma. Uwierz mi - na dłuższą metę tylko działalność zgodna z prawem i zasadami jest możliwa i opłacalna. może nie od razu, może po pierwszym roku nie osiągasz zysku, za który mógłbyś kupić Q7. ale jezeli jesteś wystarczająco cierpliwy i zdeterminowany to osiągniesz prędzej czy później swój cel

-2

300D
2016-11-08 19:19:06
Temu konserwagłupielo nie można zamknąć dzioba. Admin ma to w d.. i firma pod którą się podszywa też ma to w d...
konserwacje_zabytkow
2016-11-08 19:39:32
300D widać nie rozumiesz zasady działania forum branżowego. Jest tutaj tyle samo miejsca dla mnie - jako pracodawcy w branży - ile dla ciebie, jako pracownika. Mi się wydaje, że twój problem bierze się stąd, że ze spokojem znoszę różnego rodzaju impertynencje. Nie denerwuje się, nie złoszczę, nie daje się wyprowadzić z równowagi. Innymi słowy - nie wyczerpuję zakresu pojęcia "dziadtransa", które sobie tutaj zbudowałeś w oparciu o legendy i mity powielane przez kilku kolegów.

-1

MarcinSE
2016-11-08 20:36:12
Konserwator - znasz to... "Wtedy przyszła siła,
Co byt z niebytem spoiła,
Z łącznością rozdzielność,
Ze śmiercią nieśmiertelność... " ty mi tu o oceanach niebytu nie FILOZUJ, bo tu na forum jak i w życiu ludzie transportu walczą z nihilizmem prawnym a nawet nierzadko moralnym... walczą od dłuższego czasu, zanim ty konserwację cegieł zacząłeś i fleeat odkryłeś... !Kup kwiaty i przeproś Panią Ize jak facet a nie poematy filozoficzne podszyte zauroczeniem Izuni wypisujesz na forum... Przeczytała chociaż, inaczej spogląda na ciebie... ? :) :) :)
konserwacje_zabytkow
2016-11-08 20:56:07
MarcinSE - nie masz pojęcia co to takiego praca zdalna? To taki rodzaj pracy, którą wykonujesz siedząc sobie w domu albo spacerując po lesie w poszukiwaniu grzybów ze smartfonem w kieszeni. Innymi słowy: jesteś tam gdzie chcesz, robisz to co chcesz. Nikt cię nie kontroluje, nie patrzy ci na ręce, nie zagląda przez ramię w monitor. Nikt nie sprawdza, czy siedzisz osiem godzin przed biurkiem, w jakich ciuchach, nikt nie sprawdza czy pijesz swoją kawę, czy podbierasz kolegom? nikt cię nie kontroluje. Jest jeden warunek: zadanie, które masz powierzone musi zostać wykonane - to się nazwa praca zdalna. I w takim trybie pracuje nasza Pani Iza. Jeżeli chcesz się czegoś więcej o niej dowiedzieć, to napisz majla - jest podany w tym wątku. Nie gwarantuje, że uzyskasz odpowiedź na wszystkie pytania, które cię nurtują. Nie wiem czy o niebycie nawet pomyśleć nie można i nie wiem czy kłamca, kiedy kłamie, to mówi prawdę czy kłamie? - zatem ja także ci nie pomogę.

-1

MarcinSE
2016-11-08 21:10:55
Tak to sobie nazwałeś... PRACA ZDALNA... czyli np:dostajesz SMS, email, czy wytyczne na odprawie w temacie pracy i nie zawracasz "gitary" szefowi-zlecającemu do momentu wykonania zadania... ? Pozostaje jeszcze kwestia uposażenia za tę pracę czyli opcja umowna lub ewidencja godzin za efektywnie wykonaną pracę... ? !... Jeśli czegoś nie dopisałem to oświadczam ci-tobie, że z taką pracą mam do czynienia od 8lat w firmie w której pracuję właśnie te 8lat... Konserwator - Iza już ma pracę, pracę idealną więc już kup te kwiatki a zaabsorbuj jakimiś fajnymi warunkami kierowców by ich zdobyć... Bo cały czas o to ci chyba chodzi... ? ?Yes or not?? :)
konserwacje_zabytkow
2016-11-08 21:22:20
Marcinku, otóż nie - Iza ma jedno zadanie (w które nie ingeruję smsami, mmsami, telefonami czy tzw. wytycznymi od szefa. ) Prowadzi kierowców i póki co wywiązuje się doskonale. Tak dobrze jej to idzie, że kiedy rozmawiam z kierowcami (czasami), to słyszę, że dzięki Izie udało się szybciej załadować, szybciej rozładować, że iza to, że Iza tamto - i że jest fajna. A wiesz, co usłyszałem od jednego z kierowców, kiedy go zapytałem, czy zna może jakiegoś kierowcę, który chciałby u nas pracować? (po tym, jak jeden z nowo zatrudnionych zrezygnował) - Krzysiek (bo tak ma na imię) powiedział: "mam takiego jednego, dobry jest ale stawia się, rzuca się o byle g... Ale nie chce go tutaj, bo nie chce, żeby mi do Izki pyskował i do niej krzyczał".
MarcinSE
2016-11-08 21:24:13
Oooooo losie - czyli cały czas to samo... były już tu prace w systemie równoważnym (to był system bez wad według niektórych "dawaczy pracy ") praca w dyspozycji - największy kr*ynizm, praca z nakazem pauzowania 100 km przed granicą by nie ruszać delegacji zagranicznych, aż wreszcie ostatni krzyk mody transportowej - płatność z km ale z zastrzeżeniem jazdy 80km/h-teraz uwaga- BY KIEROWCA WIĘCEJ ZAROBIŁ... ! :) :) :) :) :) no i nareszcie twój system pracy ZDALNEJ... Kup te kwiaty chłopie i nie mąć w głowie Izunią kierowcom którzy nie widzą swych rodzin tygodniami!!!
MarcinSE
2016-11-08 21:27:13
aa - OTÓŻ NIE... :) :) :) :) :) tyś się mamie udał... ale muszę ci przyznać, że masz misję, misję bezkwiatową... :) :) :)
MarcinSE
2016-11-08 21:32:42
Wiecie drodzy czytelnicy - obserwatorzy tego wątku czego mi najbardziej brakuje w tych prawie tysiącu wpisów... aż sam się sobie dziwię... Otóż brakuje mi wpisu - opinii ŁYSEGO... :) :) :) Ale on tam walczy dzielnie na innym wątku... :)
MarcinSE
2016-11-08 22:11:12
No i tyle transportu w temacie- jedynej, niepowtarzalnej Izy pijącej kawę w piżamie przed Transem... :) :)
Sergiej-TG
2016-11-08 22:14:57
Dość dużo musi tej kawy wypijać, skoro jeżdżą od poniedziałku do piątku (zjeżdżają na weekendy do Polski) i wychodzi im 18364; za km.
Sergiej-TG
2016-11-08 22:16:51
*wychodzi im 1 EUR za km
eddie
2016-11-08 23:26:32
A ja zachodze w głowę jak można rzetelnie prowadzić firmę i siedzieć 20h na e. transport
Zobaczcie pierwszy wpis o 5:40 rano ostatni ok 22 wieczorem lub jeszcze później

-2

konserwacje_zabytkow
2016-11-09 04:50:58
Eddie rozumiem, ze skoro twoje dokumenty do mnie dotarly to znaczy, ze Izka ci odmowila.
Co sie tyczy czasu pracy to ja wstaje o 4rano, biegam, pozniej sprawdzam poczte, przygotowuje oferty, aktualizuje swoje strony firmowe o nowe wpisy, czytam watki na forum transportu (ostatnio) a pozniej standard czyli to ccego sam doswiadczasz - higiena, sniadanie itp. Dlatego jezeli widzisz moj wpis rano czy wieczorem to nie ma wtym zadnego misterium. Nie potrzebuje duzo czasu na sen

-1

leon
2016-11-09 09:28:43
2016-11-08 21:24:13 Oooooo losie
Marcin SE
raczej... Ooooo 'łosie"... ; -)
Dobrego dnia; -). .
Adek2
2016-11-12 23:42:40
Skończyliście już dyskusje? qrczę, a myślałem, ze te ciekawe rozmowy rozwiną się bardziej...

konserwacje_zaby tków pokazałem Ci swoje wyniki i żadnej odpowiedzi z Twojej strony czy mogę liczyć na wakat w Twojej super firmie czy nie moge. A może po prostu nie byłoby Cie stać, bo wiadomo, że jeśli coś się potrafi to i się ceni. A przypuszczam, ze Ty jesteś z tych co wymaga a od siebie nic nie daje poza najniższą krajową. A te bajki o tych 5-6 tys to wymysliles na potrzebę wątku. Niestety nawet dla Ciebie nie zniże swoich zarobków o 50%. ; )
konserwacje_zabytkow
2016-11-13 06:22:57
Arek jeżeli chcesz u nas pracować, to skontaktuj się z Izą adres email jest w wątku. I nie musisz mi wysyłać załączników z osiągami. Zobaczymy już po pierwszych dwóch tygodniach jak jeździsz i pracujesz. Napisałem, że na okresie próbnym oferuje 4000zl później 5000 i dodatkowo 1000 za 95%support drive. Jeżeli w pierwszym miesiącu pracy okaże się, że naprawde jesteś dobry, że pracujesz a anie miło spędzasz czas w przytulnej kabinie bawiąc się poleć kami, laptopem itp. i twój support drive zbliży się do 95% j a nie będę miał problemów by cie za to stosownie wynagrodzić.

-1

konserwacje_zabytkow
2016-11-13 07:54:23
Mój najlepszy kierowca zarobi 7000 zł w tym miesiącu spędzając weekendy w domu. Mam szczęście, że u mnie pracuje. Ilu się takich kierowców zdarza, którzy nie potrafią stać tylko sami proszą spedytor, żeby ta znalazła jakiś kurs bo mu zostało trochę czasu i że o nie lubi stać. Jak widzisz ja nie mam problemu z wynagrodzeniem kierowcy za jego stosunek do pracy. Jednak za samą tzw. Gotowość do pracy ja nie mam zamiaru płacić

-1

bud_trans_pol_ex
2019-03-18 19:21:24
Nasz konserwator, taki prawy i uczciwy... a z każdym dookoła ma na pieńku. Gdy z nim współpracujesz - uważaj. Będzie dobrze do momentu gdy wszystko idzie po jego myśli, a co później? Obsmaruje cie gdzie tylko się da.

Konserwacje Zabytków Marek Trojanowski
NIP 9251895252
REGON 80044570
lubuskie
67-106 Otyń
ul. Kościuszki 18A

://www. krs-online. com. pl/konserwacje-zabyt kow-krs-1473576. html
://znanefirmy. com/firma/2271906/ko nserwacje-zabytkow-m arek-trojanowski. html
s://gazetalubu ska. pl/co-poetanaukowiec -mial-na-mysli/ar/77 13653
://zielonagor a. wyborcza. pl/zielonagora/1, 35182, 19976450, prosze-nie-niszczyc- otynia-dr-trojanowsk i-o-wycince-pieknej. html
REKLAMA
Tylko dla zalogowanych

Wątek ten komentować mogą tylko posiadacze kont w etransport.pl - Zapraszam do zalogowania lub rejestracji.

Zaloguj się Zarejestruj się

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

REKLAMA

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2020
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Kierowca do zabrania - Potrzebujesz się dostać do auta? A może masz wolne miejsce i możesz podrzucić drugiego kierowcę gdzieś na Twojej trasie?
Kierowca Do Zabrania

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels