ID: 208011
problem z zatrudnieniem dobrego kierowcy C+E
ID: 208011
ID: 208011
generalnie jest problem z zatrudnieniem kierowcy zawodowego. Nie chodzi tu o Ukraińców czy Białorusinów - bo tych w naszej firmie nie zatrudniamy - ale o Polaków. Jak się ktoś pojawi, to zwykle przychodzi na rozmowę w dużych przeciwsłonecznych okularach (takie jakie miał Tom Cruise w filmie Top Gun) i szybko nudzi się kiedy zaczyna się mówić o parametrach sprawności kierowcy w raportach dostarczanych przez Scania Fleat Management i że od tego zależy duża część wynagrodzenia albo taki, którego nic innego nie interesuje oprócz odpowiedzi na jedno pytanie: "ile u was zarobie?" (przy czym nieważne jaka padnie oferta, ten kandydat będzie szedł dalej, bo mam kilka innych umówionych rozmów o pracę). To się porobiło.
generalnie jest problem z zatrudnieniem kierowcy zawodowego. Nie chodzi tu o Ukraińców czy Białorusinów - bo tych w naszej firmie nie zatrudniamy - ale o Polaków. Jak się ktoś pojawi, to zwykle przychodzi na rozmowę w dużych przeciwsłonecznych okularach (takie jakie miał Tom Cruise w filmie Top Gun) i szybko nudzi się kiedy zaczyna się mówić o parametrach sprawności kierowcy w raportach dostarczanych przez Scania Fleat Management i że od tego zależy duża część wynagrodzenia albo taki, którego nic innego nie interesuje oprócz odpowiedzi na jedno pytanie: "ile u was zarobie?" (przy czym nieważne jaka padnie oferta, ten kandydat będzie szedł dalej, bo mam kilka innych umówionych rozmów o pracę). To się porobiło.
Posty (881)
konserwacje_zabytkow
| Siergieju - kierowców zgłasza się dużo i jest ich dużo na rynku. Problem jest taki: jak znaleźć dobrego kierowcę? W jaki sposób znaleźć człowieka, któremu można powierzyć ładunki o sporej wartości i mienie i mieć pewność, że wszystko będzie ok? Masz jakiś przepis? Sposób? | -1 | ||
Sergiej-TG
| Mam, przestań OSZUKIWAĆ. Sam pisałeś, że wypłata to 4 tys, 5 tys, 6 tys zł a podstawa to 2, 5 tys zł. Do ciebie nie przyjdzie nikt inny jak alimenciarz albo ten który ma problem z komornikiem. Proste? | |||
konserwacje_zabytkow
| Siergieju - dodaj jeszcze do tego: praca od poniedziałku to piątku, weekendy wolne. Nowy zestaw do dyspozycji itp. I nie zapominaj o tym, że kiedy jakiś kierowca zechciałby pojeździć w systemie 3/1 - wówczas podstawa 2500. 5 tys. na okresie próbnym, 6 tysięcy na umowie na stałe + 1000 ł prowizji za 95% support drive (czyli razem 7 tys. ) powiedz siergieju ile ty zarabiasz aktualnie? | -2 | ||
Sergiej-TG
| Tyle, że twoja oferta jest dla mnie mało atrakcyjna :) | 1 | ||
Sergiej-TG
| 2016-11-08 06:45:22 Siergieju - dodaj jeszcze do tego: praca od poniedziałku to piątku, weekendy wolne. Nowy zestaw do dyspozycji itp. I nie zapominaj o tym, że kiedy jakiś kierowca zechciałby pojeździć w systemie 3/1 - wówczas podstawa 2500. 5 tys. na okresie próbnym, 6 tysięcy na umowie na stałe + 1000 ł prowizji za 95% support drive (czyli razem 7 tys. ) Ble, ble, ble... , w kółko to samo... myślisz że kierowcy (nie mylić z posiadaczami prawa jazdy) są głupi? I im zamydlisz oczy swoimi Scaniami R450 w niskich kabinach? Cały czas piszesz na jakie kierowca może liczyć kwoty. Napisz w końcu od jakiej kwoty płacisz ZUS i podatki i co z resztą kasy... | |||
MarcinSE
| Konserwator - mnie zastanawia cały czas jakie masz układy w US, ZUS... w sumie jest to godne podziwu... wracając do układów - jak masz to zrobione, że takie instytucje zgodziły się na rozliczanie twych podatków i ubezpieczeń od fleeat scani?! Ty im zgłaszasz, że np w danym miesiącu 2 kierowców osiągnęło 95%, czy księgowość oblicza podstawę uwzględniajac te dane i wysyła deklaracje? Zdradź kolegom transportowcom bo to może być ciekawy temat! | |||
Sergiej-TG
| MarcinSE, z tego co rozumiem to podstawa jest stała - 2500 PLNów, mnie bardziej ciekawi co z resztą kasy - wypłacaną różnicą pomiędzy 6tys, 5 tys, lub 4 tys zł? w domyśle wypłacanych "pod stołem" | |||
MarcinSE
| Czyli 3, 5tys oszczędza na fleeat 95% a kierowcy premia tysiąc... No za cholery mi nie wychodzi... może ja coś źle liczę... ? ? | |||
visitors
| "Tyle, że twoja oferta jest dla mnie mało atrakcyjna :) " to po co tyle tutaj piszesz, sergiej? | |||
Sergiej-TG
| Nie rozumiem "w czem problem"? | |||
konserwacje_zabytkow
| MarcinieSE - jak się domyslasz firma taka jak moja nie pływa w oceanie prawnego niebytu. Na rynku działamy już jakiś czas. Ale gdybym był oszustem i oszukiwał skarb państwa, pracowników, kontrahentów - to jak myślisz? czy długo moja firma istniałaby? Czy ty myślisz, że w polskich instytucjach nadzoru pracują idioci? A może myślisz, że prezentuje rzadki typ samobójcy ekonomicznego. moja firma nie jest spółką z o. o. Odpowiadam za to, co robi moja firma całym swoim majątkiem - wszystkim, co mam i jeżeli byłbym oszustem moja przyszłość byłaby jasno okreslona - za kratkami. Wiem jednak z doświadczenia, że oszustwo nie popłaca. Miałem do czynienia z oszustami, których dawno na rynku nie ma. Uwierz mi - na dłuższą metę tylko działalność zgodna z prawem i zasadami jest możliwa i opłacalna. może nie od razu, może po pierwszym roku nie osiągasz zysku, za który mógłbyś kupić Q7. ale jezeli jesteś wystarczająco cierpliwy i zdeterminowany to osiągniesz prędzej czy później swój cel | -2 | ||
300D
| Temu konserwagłupielo nie można zamknąć dzioba. Admin ma to w d.. i firma pod którą się podszywa też ma to w d... | |||
konserwacje_zabytkow
| 300D widać nie rozumiesz zasady działania forum branżowego. Jest tutaj tyle samo miejsca dla mnie - jako pracodawcy w branży - ile dla ciebie, jako pracownika. Mi się wydaje, że twój problem bierze się stąd, że ze spokojem znoszę różnego rodzaju impertynencje. Nie denerwuje się, nie złoszczę, nie daje się wyprowadzić z równowagi. Innymi słowy - nie wyczerpuję zakresu pojęcia "dziadtransa", które sobie tutaj zbudowałeś w oparciu o legendy i mity powielane przez kilku kolegów. | -1 | ||
MarcinSE
| Konserwator - znasz to... "Wtedy przyszła siła, Co byt z niebytem spoiła, Z łącznością rozdzielność, Ze śmiercią nieśmiertelność... " ty mi tu o oceanach niebytu nie FILOZUJ, bo tu na forum jak i w życiu ludzie transportu walczą z nihilizmem prawnym a nawet nierzadko moralnym... walczą od dłuższego czasu, zanim ty konserwację cegieł zacząłeś i fleeat odkryłeś... !Kup kwiaty i przeproś Panią Ize jak facet a nie poematy filozoficzne podszyte zauroczeniem Izuni wypisujesz na forum... Przeczytała chociaż, inaczej spogląda na ciebie... ? :) :) :) | |||
konserwacje_zabytkow
| MarcinSE - nie masz pojęcia co to takiego praca zdalna? To taki rodzaj pracy, którą wykonujesz siedząc sobie w domu albo spacerując po lesie w poszukiwaniu grzybów ze smartfonem w kieszeni. Innymi słowy: jesteś tam gdzie chcesz, robisz to co chcesz. Nikt cię nie kontroluje, nie patrzy ci na ręce, nie zagląda przez ramię w monitor. Nikt nie sprawdza, czy siedzisz osiem godzin przed biurkiem, w jakich ciuchach, nikt nie sprawdza czy pijesz swoją kawę, czy podbierasz kolegom? nikt cię nie kontroluje. Jest jeden warunek: zadanie, które masz powierzone musi zostać wykonane - to się nazwa praca zdalna. I w takim trybie pracuje nasza Pani Iza. Jeżeli chcesz się czegoś więcej o niej dowiedzieć, to napisz majla - jest podany w tym wątku. Nie gwarantuje, że uzyskasz odpowiedź na wszystkie pytania, które cię nurtują. Nie wiem czy o niebycie nawet pomyśleć nie można i nie wiem czy kłamca, kiedy kłamie, to mówi prawdę czy kłamie? - zatem ja także ci nie pomogę. | -1 | ||
MarcinSE
| Tak to sobie nazwałeś... PRACA ZDALNA... czyli np:dostajesz SMS, email, czy wytyczne na odprawie w temacie pracy i nie zawracasz "gitary" szefowi-zlecającemu do momentu wykonania zadania... ? Pozostaje jeszcze kwestia uposażenia za tę pracę czyli opcja umowna lub ewidencja godzin za efektywnie wykonaną pracę... ? !... Jeśli czegoś nie dopisałem to oświadczam ci-tobie, że z taką pracą mam do czynienia od 8lat w firmie w której pracuję właśnie te 8lat... Konserwator - Iza już ma pracę, pracę idealną więc już kup te kwiatki a zaabsorbuj jakimiś fajnymi warunkami kierowców by ich zdobyć... Bo cały czas o to ci chyba chodzi... ? ?Yes or not?? :) | |||
konserwacje_zabytkow
| Marcinku, otóż nie - Iza ma jedno zadanie (w które nie ingeruję smsami, mmsami, telefonami czy tzw. wytycznymi od szefa. ) Prowadzi kierowców i póki co wywiązuje się doskonale. Tak dobrze jej to idzie, że kiedy rozmawiam z kierowcami (czasami), to słyszę, że dzięki Izie udało się szybciej załadować, szybciej rozładować, że iza to, że Iza tamto - i że jest fajna. A wiesz, co usłyszałem od jednego z kierowców, kiedy go zapytałem, czy zna może jakiegoś kierowcę, który chciałby u nas pracować? (po tym, jak jeden z nowo zatrudnionych zrezygnował) - Krzysiek (bo tak ma na imię) powiedział: "mam takiego jednego, dobry jest ale stawia się, rzuca się o byle g... Ale nie chce go tutaj, bo nie chce, żeby mi do Izki pyskował i do niej krzyczał". | |||
MarcinSE
| Oooooo losie - czyli cały czas to samo... były już tu prace w systemie równoważnym (to był system bez wad według niektórych "dawaczy pracy ") praca w dyspozycji - największy kr*ynizm, praca z nakazem pauzowania 100 km przed granicą by nie ruszać delegacji zagranicznych, aż wreszcie ostatni krzyk mody transportowej - płatność z km ale z zastrzeżeniem jazdy 80km/h-teraz uwaga- BY KIEROWCA WIĘCEJ ZAROBIŁ... ! :) :) :) :) :) no i nareszcie twój system pracy ZDALNEJ... Kup te kwiaty chłopie i nie mąć w głowie Izunią kierowcom którzy nie widzą swych rodzin tygodniami!!! | |||
MarcinSE
| aa - OTÓŻ NIE... :) :) :) :) :) tyś się mamie udał... ale muszę ci przyznać, że masz misję, misję bezkwiatową... :) :) :) | |||
MarcinSE
| Wiecie drodzy czytelnicy - obserwatorzy tego wątku czego mi najbardziej brakuje w tych prawie tysiącu wpisów... aż sam się sobie dziwię... Otóż brakuje mi wpisu - opinii ŁYSEGO... :) :) :) Ale on tam walczy dzielnie na innym wątku... :) | |||
MarcinSE
| No i tyle transportu w temacie- jedynej, niepowtarzalnej Izy pijącej kawę w piżamie przed Transem... :) :) | |||
Sergiej-TG
| Dość dużo musi tej kawy wypijać, skoro jeżdżą od poniedziałku do piątku (zjeżdżają na weekendy do Polski) i wychodzi im 18364; za km. | |||
Sergiej-TG
| *wychodzi im 1 EUR za km | |||
eddie
| A ja zachodze w głowę jak można rzetelnie prowadzić firmę i siedzieć 20h na e. transport Zobaczcie pierwszy wpis o 5:40 rano ostatni ok 22 wieczorem lub jeszcze później | -2 | ||
konserwacje_zabytkow
| Eddie rozumiem, ze skoro twoje dokumenty do mnie dotarly to znaczy, ze Izka ci odmowila. Co sie tyczy czasu pracy to ja wstaje o 4rano, biegam, pozniej sprawdzam poczte, przygotowuje oferty, aktualizuje swoje strony firmowe o nowe wpisy, czytam watki na forum transportu (ostatnio) a pozniej standard czyli to ccego sam doswiadczasz - higiena, sniadanie itp. Dlatego jezeli widzisz moj wpis rano czy wieczorem to nie ma wtym zadnego misterium. Nie potrzebuje duzo czasu na sen | -1 | ||
leon
| 2016-11-08 21:24:13 Oooooo losie Marcin SE raczej... Ooooo 'łosie"... ; -) Dobrego dnia; -). . | |||
Adek2
| Skończyliście już dyskusje? qrczę, a myślałem, ze te ciekawe rozmowy rozwiną się bardziej... konserwacje_zaby tków pokazałem Ci swoje wyniki i żadnej odpowiedzi z Twojej strony czy mogę liczyć na wakat w Twojej super firmie czy nie moge. A może po prostu nie byłoby Cie stać, bo wiadomo, że jeśli coś się potrafi to i się ceni. A przypuszczam, ze Ty jesteś z tych co wymaga a od siebie nic nie daje poza najniższą krajową. A te bajki o tych 5-6 tys to wymysliles na potrzebę wątku. Niestety nawet dla Ciebie nie zniże swoich zarobków o 50%. ; ) | |||
konserwacje_zabytkow
| Arek jeżeli chcesz u nas pracować, to skontaktuj się z Izą adres email jest w wątku. I nie musisz mi wysyłać załączników z osiągami. Zobaczymy już po pierwszych dwóch tygodniach jak jeździsz i pracujesz. Napisałem, że na okresie próbnym oferuje 4000zl później 5000 i dodatkowo 1000 za 95%support drive. Jeżeli w pierwszym miesiącu pracy okaże się, że naprawde jesteś dobry, że pracujesz a anie miło spędzasz czas w przytulnej kabinie bawiąc się poleć kami, laptopem itp. i twój support drive zbliży się do 95% j a nie będę miał problemów by cie za to stosownie wynagrodzić. | -1 | ||
konserwacje_zabytkow
| Mój najlepszy kierowca zarobi 7000 zł w tym miesiącu spędzając weekendy w domu. Mam szczęście, że u mnie pracuje. Ilu się takich kierowców zdarza, którzy nie potrafią stać tylko sami proszą spedytor, żeby ta znalazła jakiś kurs bo mu zostało trochę czasu i że o nie lubi stać. Jak widzisz ja nie mam problemu z wynagrodzeniem kierowcy za jego stosunek do pracy. Jednak za samą tzw. Gotowość do pracy ja nie mam zamiaru płacić | -1 | ||
bud_trans_pol_ex
| Nasz konserwator, taki prawy i uczciwy... a z każdym dookoła ma na pieńku. Gdy z nim współpracujesz - uważaj. Będzie dobrze do momentu gdy wszystko idzie po jego myśli, a co później? Obsmaruje cie gdzie tylko się da. Konserwacje Zabytków Marek Trojanowski NIP 9251895252 REGON 80044570 lubuskie 67-106 Otyń ul. Kościuszki 18A ://www. krs-online. com. pl/konserwacje-zabyt kow-krs-1473576. html ://znanefirmy. com/firma/2271906/ko nserwacje-zabytkow-m arek-trojanowski. html s://gazetalubu ska. pl/co-poetanaukowiec -mial-na-mysli/ar/77 13653 ://zielonagor a. wyborcza. pl/zielonagora/1, 35182, 19976450, prosze-nie-niszczyc- otynia-dr-trojanowsk i-o-wycince-pieknej. html |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...

Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.