ID: 207030
Płaca minimalna dla pracowników delegowanych również w Hiszpanii?
ID: 207030
ID: 207030
Stowarzyszenie hiszpańskich przewoźników naciska na nowy rząd, aby implementacja Dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady 2014/67/UE z dnia 15 maja 2014 r. w sprawie delegowania pracowników uregulowała również trudny rynek transportu międzynarodowego.
Stowarzyszenie hiszpańskich przewoźników naciska na nowy rząd, aby implementacja Dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady 2014/67/UE z dnia 15 maja 2014 r. w sprawie delegowania pracowników uregulowała również trudny rynek transportu międzynarodowego.
~etransport.pl
Posty (86)
~Zakręcony | ese... innemu pracownikowi być może pasuje 500 euro, kierowcy UA mają inne wymogi. | |||
ese
| ~Zakręcony 2016-10- 15 17:29:38 ese... zawsze się znajdzie jakiś, któremu się uda wykorzystać głos ludu. Miejmy nadzieję. :-) "- Nie chcę się czepiać, ale sam widzisz, że jest to to o czym ciągle mówię.. W rodzaju "Może się znajdzie ktoś.. " Poza tym, zgoda :) | |||
~Wielki Szu | 500 juro za tydzień. esemu się pomyliło | |||
ese
| ~Zakręcony 2016-10- 15 17:34:42 ese... innemu pracownikowi być może pasuje 500 euro, kierowcy UA mają inne wymogi. "- Zapewniam Cię., że są kraje, gdzie taka kwota jest nie do osiągnięcia dla przeciętnego pracownika. | 1 | ||
~Zakręcony | np. Uganda | |||
ese
| Wcale nie aż tak dawno temu w Polsce było trudno osiągnąć taki zarobek ROCZNIE | 1 | ||
~Zakręcony | w tamtych czasach nie było jeszcze waluty EURO. | |||
ese
| No fakt.. Za to był USD, dość blisko porównywalny obecnie | |||
~Zakręcony | ese.. Do czego zmierzasz? Do udowodnienia tego, że dziś prywaciarz może oszukiwać pracownika w przeciwieństwie do tamtych czasów? | |||
~Zakręcony | ... brak kontroli | |||
ese
| Do tego właśnie, że albo sprzedaję swoją pracę samemu ją wyceniając, albo tego nie robię. A jeśli już sprzedałem, to nie stękam, że ktoś mnie oszukał, bo zapłacił tylko tyle co zadeklarowałem, a nie więcej jak miałem nadzieję. Jeśli dostaję tyle za ile się zobowiązałem pracować, to gdzie tu oszukiwanie? A jeśli nie dostaję, to zmieniam pracę. I gdzie to oszukiwanie? Za to wstyd mi zwyczajnie gdy widzę podskakiwanie na widok najniższego możliwego wynagrodzenia, a jednocześnie czytuję i słucham opinii kierowców zza Odry na nasz temat. | 1 | ||
~Zakręcony | ese... na siłę chcesz zmienić system. Mieszkamy w Polsce (UE) i póty co nie jesteśmy ugandą do której dążą co niektórzy. | |||
ese
| Nie rozumiemy się. Nie chcę zmieniac systemu, ale uświadomić podstawowy fakt, że nie ma przymusu tak podejmowania pracy w ogóle, jak sprzedawania jej poniżej ceny rynkowej. A cena rynkowa zależy nie tyle od nabywcy (pracodawcy) który nie chce nie wiadomo czemu zapłacić więcej z własnej woli, ale od wspóloferenta, który taki sam towar (pracę) sprzedaje tanio. Przez co ja drożej nie dostanę. Dlatego jeśli KAŻDY zacznie od siebie (ewentualnie koledze patrząc też na ręce) , to ceny pójść mogą w górę. Nie od plucia na tych, którzy "przecie by mogli dać więcej a nie chcą". Nie tędy droga. Sami pracujemy na obcych rynkach tak tanio, że taniej się już nie da, a w ślad plujemy (obok choćby) na przysłowiowych Ukraińców, życząc im wszystkiego co najgorsze, z wyrzuceniem z kabiny na początek na obcym parkingu | 1 | ||
~Zakręcony | ese... ogólnie wiadomo włącznie z Tobą, że kierowca pracujący u dziada ma mocno okrojone prawdziwe godziny swojej pracy. Najczęściej wszelakie czynności inne niż jazda są traktowane przez osoby rozliczające jako nieuzasadnione przerwy. W całokształcie zmierza to do nierzetelnego rozliczania czasu pracy i związanej z tym wypłaty. Wiesz coś o tym? | |||
ese
| ~Zakręcony 2016-10- 15 18:13:02 - Temat prosty: Nie pasuje mi robota=nie pracuję-=zmieniam. Nie stękam. że mi źle tym głośniej im dalej od firmy | |||
~Zakręcony | ese.. ot wysnuł argument. | |||
~Zakręcony | ese... jak zauważę w jakimś afrykańskim kraju konkurs na "prezydenta" to z całą dozą zaufania do Twej osoby przedstawię Twoją kandydaturę. Uważam, że będziesz sperkrólem. | |||
~ksyzol | 2016-10-15 17:56:22 Do tego właśnie, że albo sprzedaję swoją pracę samemu ją wyceniając, albo tego nie robię. A jeśli już sprzedałem, to nie stękam, że ktoś mnie oszukał, bo zapłacił tylko tyle co zadeklarowałem, a nie więcej jak miałem nadzieję. Jeśli dostaję tyle za ile się zobowiązałem pracować, to gdzie tu oszukiwanie? A jeśli nie dostaję, to zmieniam pracę. I gdzie to oszukiwanie? Za to wstyd mi zwyczajnie gdy widzę podskakiwanie na widok najniższego możliwego wynagrodzenia, a jednocześnie czytuję i słucham opinii kierowców zza Odry na nasz temat. Dużymi literami to napisz ese... może ktoś przeczyta, może nawet zrozumie. Może nawet taki zakręcony łeb w co wątpię ale może może... | 1 | ||
~Zakręcony | ksyzol. marzenia o potędze, o wszechwładztwie zaczynają się w łbach ludzi myślących, że robią łaskę dając pracę. Dlaczego ci z gówna rodem chcą kształtować zarobki w cywilizowanych krajach? | |||
~ksyzol | Bo jak znajdę wydajnego dobrego robola za miske ryżu to go wykorzystam, wydoję oszukam i będę bogaty. Jak znajdę tańszego to tego za całą miskę zwolnie i będę jeszcze bogatszy. Metafora taka. | |||
~Zakręcony | ksyzol... metafora u Ciebie to branża. | 1 | ||
~ksyzol | Dobra... przenośnia. | |||
~gram | Ese. Powtarzasz w kolko to samo ze facoiwcowi nie przystoi imać sie pracy za najniźsza moźliwą. Oceń w takim razie czy w przypadku Francji 41, 28 zl zagodzinę pacy zawodowego kierowcy to dużo czy mało? | -2 | ||
~ksyzol | No tak... bo kierowca sobie sam nie oceni tylko zapyta ese-go na forum. I w koło macieju. | 1 | ||
~kierowca | ESE w sumie dobrze napisał... tylko jest jedno ale... Pracodawca płaci tyle ile sie umówiliśmy. ZGODA. Tylko dlaczego pracodawca wykazuje w papierach dodatkowe koszty, które niby przysparza mu kierowca/pracownik?T u jest problem. I to jest oszukiwanie!! | |||
~ksyzol | Kierowca oczywiście wie co pracodawca wykazuje w papierach, i w koło macieju. | 1 | ||
~Zakręcony | ksyzol... kierowca pracujący na rynku krajowym porównuje swoją pracę do innych zawodów. Wybierając się za granicę był postrzegany przez tamtejszych jako chwilowy pracownik (incydentalny). Niestety polski pracownik nie jest za granicą w celach "chwilowych". On tam został wysłany w celach świadczenia usług długoterminowych. | |||
~kierowca | ja nie wiedzialem dopoki pracodawca nie wyplacil mi ostatniej wyplaty jak odchodzilem. Zaznaczam ze nic mu nie uszkodzilem w sprzecie. Odszedlem po zachowaniu okresu wypowiedzenia. Po prostu znalazlem robote blizej za lepsze pieniadze. Zglosilem sprawe do PIP i wtedy sie dowiedzialem co mi placil a co wykazywal w papierach. Protokol pokontrolny mam w domu | -1 | ||
~ksyzol | Wniosek nasuwa się sam... kierowce interesuje wszystko to co go interesować nie powinno. To jest priorytet głaba, podstawowe obowiązki to drugi plan. | 1 | ||
~kierowca | głabie, interesowała mnie moja wyplata. Gumofilc nie zaplacil bo myslal ze jak odszedlem to jest po sprawie. Bardzo sie zdziwil jak mu inspekcja pracy nakazala wyplate roznicy tego co mi zaplacil a co wykazywal | -1 |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...

Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.