ID: 206431
NA ZACHODZIE UKRAIŃSKICH KIEROWCÓW WYSADZAJA Z POLSKICH CIEZAROWEK!!!
ID: 206431
ID: 206431
Trzy dni temu pod Frankfurtem na tzw. "ŁAPANCE" prowadzonej przez zool i bag na jednym z parkingów kontrolowano Polskie auta ciężarówe. Efek-18 Ukraińców zatrzymano do kontroli i zakazano im dalszej jazdy -gdyż pomimo że mają pozwolenia na pracę w PL nie mogą wykonywać pracy na terenach UE oprócz Polski. CZYŻBY ZACZYNAŁA SIĘ ERA ZE TRZEBA DBAĆ O POLSKIEGO KIEROWCĘ I PŁACIĆ UCZCIWE PIENIĄDZE A NIE MÓWIĆ ŻE PRZYJDĄ Z UKRAINY KIEROWCY I BĘDĄ PRACOWAĆ I NIE NARZEKAĆ NA WYNAGRODZENIE???
Trzy dni temu pod Frankfurtem na tzw. "ŁAPANCE" prowadzonej przez zool i bag na jednym z parkingów kontrolowano Polskie auta ciężarówe. Efek-18 Ukraińców zatrzymano do kontroli i zakazano im dalszej jazdy -gdyż pomimo że mają pozwolenia na pracę w PL nie mogą wykonywać pracy na terenach UE oprócz Polski. CZYŻBY ZACZYNAŁA SIĘ ERA ZE TRZEBA DBAĆ O POLSKIEGO KIEROWCĘ I PŁACIĆ UCZCIWE PIENIĄDZE A NIE MÓWIĆ ŻE PRZYJDĄ Z UKRAINY KIEROWCY I BĘDĄ PRACOWAĆ I NIE NARZEKAĆ NA WYNAGRODZENIE???
~Lukaash55*.127.164.162
*.127.164.162
Posty (546)
~Ł ysy | Wszyscy wiemy, że jesteście najlepsi w Europie, nikt wam nie dorówna w szybkości podjazdów pod rampy. Ale. No właśnie, co z Ukraińcami wysadzanymi przez Niemców? Dostają chociaż na bilet lub hotel? | |||
~Lukaash55 | DAWID87 Wrzuć skan protokołu z kontroli to Ci uwierzę. Widać że jastes zajebis.. m płatnikiem skoro już u tiebja rabotaju szofiery ze wschodu. GRATULUJĘ SUKCESU!!! | |||
~Lukaash55 | Łysy to Twój problem co z kierowcą z Ukrainy zrobisz bo to Ty zatrudniając takiego kierowcę powinieneś domagać się od niego wszelkich potrzebnych dokumentów pozwalających jeździć UE albo jako fantastyczny pracodawca załatwić mu takie. A jak nie to pakuj mandżur i po auto dymaj. | |||
~Ł ysy | Maliniak przygłupie, teraz jesteś Lukaash55 co nie zmienia poziomu wrodzonej głupoty. Co jeszcze przygłupie wymyślisz? | |||
~Lukaash55 | Łysy ja nie podszywam się pod nikogo. Ale widzę ze moja odpowiedź na twoje pytanie zajmie Ci 2 tygodnie żeby coś sensownego napisać. A co boisz się ze jak pojedziesz po auto do niemiec to nie będziesz umiał z rajki parkingu wyjechać? Nie bój się pójdziesz do kogoś to ci pomogą. | |||
~Lukaash55 | LYSY nie używaj wyzwisk bo twoje IP (JEŚLI WOGOLE WIESZ CO TO JEST TYLKO ŻEBYŚ NIE POMYLIŁ Z IQ) jest bardzo łatwo namierzyć. | |||
~Ł ysy | Miałbym odpowiadać na głupawe pytania dyżurnego przygłupa etransport? Jeszcze tak nisko nie spadłem. | |||
~Lukaash55 | Łysy powiedz Poprostu ze nie umiesz odpowiedzieć. Jesteś pewnie jednym z tych co hak co do wypłaty przychodzi to mówisz -MASZ TU 3000 ZŁ RESZTĘ DAM CI W PRZYSZŁYM TYGODNIU BO ZA LISING PALIWO MUSIAŁEM ZAPŁACIĆ A GDZIE JESZCZE VIATOL I AUTOSTRADY W NIEMCZECH NIE MAM WIĘCEJ. SKĄD MAM WZIĄĆ? !! | |||
~Ł ysy | Jak widać wyżej przygłupowi skończyły się leki. Znowu bredzi. "Jesteś pewnie jednym z tych "-ujmujący tekst. Przykład rozumowania przygłupa, naginanie rzeczywistości do własnych wyobrażeń czy urojeń. Tak trzymaj przygłupie. | |||
~xyz | Do nie tak dawna: Ukrainiec zatrudniony w polskiej firmie, ale tez i Polak zatrudniony w polskiej firmie podczas wykonywania transportu miedzynarodowego w Niemczech lub we Francji nie byli pracownikami delegowanymi (tak jak piloci ). Świadczyli usługi w ramach podróży słuzbowej - wystarczyła wiza schengowska i pozwolenie na prace w Polsce. | |||
~xyz | Do nie tak dawna: Ukrainiec zatrudniony w polskiej firmie, ale też i Polak zatrudniony polskiej firmie podczas wykonywania transportu miedzynarodowego w Niemczech czy też we Francji nie podlegali niemieckiemu czy francuskiemu prawu w zakresie wynagrodzeń i innych swiadczeń z tytułu pracy w tych krajach. | |||
~xyz | Niestety/stety to się zmieniło i jak do tej pory Niemcom i Francuzom można co najwyżej pogrozić paluszkiem. Według starej dyrektywy można było Ukraińca delegować np do Francji, tak jak Turka zatrudnionego w niemieckiej firmie. Według nowej dyrektywy i interpretacji niemieckiej/francusk iej (prawa wewnętrznego) już nie. Stąd problemy z kierowcami z Ukrainy. | |||
~erto | ZA MOMENT UNIJNI POLITYCY ZNIOSĄ VIZY DLA UKRAINCÓW I POJADA WSZYSCY DO NIEMIEC I TYLE BĘDĄ ICH WIDZIELI NASI PRZEWOŻNICY | |||
~Miesnyjeż | no, no. Zniosą też vizy dla turczynów. Wtedy będzie się działo. Trzeba będzie uciekać na Marsa jak nas ta dzicz zaleje. | |||
Dawid87
| Lukaash55 mi pasują kierowcy z Ukrainy, a im pasuje mój system pracy czyli jak najdłużej w trasie, tak zwane przerzuty, w piątek rozmawiałem z kierowcą który jest już 7 tygodni w trasie i pytam czy chce już zjechać do domu, na co on mi odpowiada, szefie wole zostać w trasie i mieć zapłacone | 2 | ||
~Rysiu777 | Widocznie nie ma domu albo go nie lubi | |||
~Rysiu777 | Dawid87 czy płacąc nadgodziny diety i ryczałty nie masz kierowców polskich tylko musisz ich importować? | |||
ksyzol
| Widzę że panowie tworzą nowe definicje zawodu kierowca w transporcie miedzynarodowym. Pan kierowca tira teraz chce być w domu. | -2 | ||
~Rysiu777 | Pan kierowca chce pracować by żyć a nie żyć by pracować | |||
ksyzol
| Z jakiegoś powodu przestałem jeżdzić, nie moja bajka. Dla was puste łby to za trudne bo kasa dobra. maliniak- wyrażnie masz jakiś problem z żydami. | -1 | ||
ksyzol
| ~Rysiu777 2016-10-0 2 15:31:09 Pan kierowca chce pracować by żyć a nie żyć by pracować No i jest problem. Byle kierowczyk chce pracować i zarabiać jak Pan kierowca a być w domu jak Pan prezes. | -1 | ||
Dawid87
| rysiu ty czytaj z zrozumieniem ja płacę diety ryczałt i podstawę ale polski kierowca chce max 3/1 a Ukraiński co ma tak samo płacone chce być jak najdłużej w trasie bo zarobi dla niego nie ma różnicy czy chodzi mi po placu czy wekennd spędza na Niemieckim parkingu | 1 | ||
~Rysiu777 | No ja rozumiem że dla niego bez różnicy gdzie spędza wekend bo na ta chwilę jest głodny i wydaje mu się że podbija świat - a czas pokaże jak długo będzie mu taka praca odpowiadać (ja też po dwa miesiące siedziałem kiedyś w NL i po dwóch latach zbrzydla mi całkiem praca z dojazdem ) | |||
~Rysiu777 | Trzeba zmienić branże bo praca kierowcy jest nie doceniana finansowo - kolega pracuje na taśmie w mleczarni i za pracę od poniedziałku do piątku + dwie soboty bierze 1700e na 3 klasie ale codziennie w domu w PL bo raptem 20km dojazdu | 1 | ||
ksyzol
| Tak pier.. ic można w kółko, mój kolega to a jego znajomy tamto. Mój znajomy obrabia jakieś tytanowe elementy do protez, drugi prezesuje w holdingu samochodowym, trzeci ma kilkanaście zestawów na poziomie euro0, czwarty piąty i szósty to kierowcy, kolejni to sadownicy. Jak się spotykamy to żaden z nas kużwa nie narzeka. | -1 | ||
~J 23 | Ale odbiegacie od tematu! Ukraińcy mają pozwolenie na pracę, owszem ale tylko wPL! Kto da za visę 3 000e do UK /rok, jak kierowca po dwóch miesiącach pójdzie w długą do innej firmy. Oni tylko do Świecka mogą i nawrót. Ale tak ich dziady oszukują, jedź, jedź! Mało tego, lewe prawko -nie wiesz co za de*il z przeciwka nadjedzie. Masakra!!! | |||
ksyzol
| Proste pytanie... Kto narzeka w kółko i na okrągło. Kto w kółko i na okrągło pieprzy o pieniądzach. Kto jest wiecznie nieszczęśliwy i pokrzywdzony. Prosta odpowiedż... Głupki. | |||
~Ł ysy | ksyzol. Dlatego hołduję zasadzie : płace i wymagam. Nie pasuje wypier... j. Jęków szoferskiej hołoty moje uszy nie trawią. | |||
~Ł ysy | J23. " nie wiesz co za de*il z naprzeciwka nadjedzie ". Takie samo mam zdanie o polskich " miscach kierofnicy " po 3miesięcznych kursach. | |||
~koneser jabola | dżentylmyny nie godają ło piniądzach |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.