ID: 204800
Zonk na rozładunku
ID: 204800
ID: 204800
czyli typowo nietypowa sytuacja
czyli typowo nietypowa sytuacja
Posty (19)
Tabaq
| jak w temacie... | |||
Tabaq
| Czy zetknęliście się w swojej pracy z podobnym przypadkiem? Załadowany towar według danych ze zlecenia ma być dostarczony firmie X, kluczowe jest dostarczenie na czas tzw. fix termin. Zatem wysyłasz zestaw i standard ładujesz jedziesz i rozładowujesz, w uproszczeniu jednak na miejscu rozładunku przestój co robisz? Czekasz - no jasne ale masz już wzięty kolejny załadunek i co teraz. Jak możesz postąpić - czekać i przekładać kolejny załadunek - czekać i próbować obciążyć rozładowcę (odbiorcę towaru) - znaleźć magazyn na którym rozładujesz towar i przerzucić towar transportem tego magazynu - inna opcja na która nie wpadłem Wszystko to rozwiązania możliwe, tylko czy sprawdzą się w praktyce i jakie będą konsekwencje podjętych decyzji? Macie jakiś pomysł? Podzielcie się... | |||
visitors
| zatrudnij kogos kompetentnego. nie ogarniasz, nie dajesz rady to sie nie bierz | 2 | ||
visitors
| ps. tutaj wiekszosc to kierowcy, wiec maja w ( ; ) takie problemy. a " kolega " przewoznik tym bardziej. jeszcze bedzie rece zacieral ze sie " udalo " konkurencji | 1 | ||
rafatransport
| zależy od powodu przez który nie chcą rozładować. Czy brak chęci do pracy, brak miejsca na magazynie a może brak jakiejś zapłaconej faktury? | |||
rafatransport
| jeśli nie mają miejsca to szukać jakiejś firmy gdzie to zrzucisz (najlepiej transportowej) i oni później to dostarczą... a jeśli po prostu walą w ch... a to obciążyć dziadów | |||
visitors
| heheh :D a za " zwalenie " gdzie indziej to kto mialby zaplacic? :D | |||
rafatransport
| visitors miałem taką sytuacje we Francji. Rozładunek się przeciągał a załadunek ściśle terminowy. Szybka decyzja i zrzutka 1 km od firmy. Za opóźnienia i tak zapłaciła firma która przetrzymała auto... nie dołożyłem, nie zarobiłem ale następny ładunek podjęty terminowo | |||
visitors
| taa, wiem :D kiedys sie mowilo ze papier przyjmie wszystko. teraz mozna powiedziec : klawiatura wszystko wyklepie | 1 | ||
Tabaq
| visitors a co poniższy post wnosi do powyższej konwersacji??? zatr udnij kogos kompetentnego. nie ogarniasz, nie dajesz rady to sie nie bierz... poczytałem Twoje wpisy i mam dziwne wrażenie że Twoja umiejętność to dowalanie innym... Nie chcesz pomagać, czytać, to tego nie rób, hejtowanie w necie to słaby sposób na naukę, a jak Ty w swoim biznesie osiągniesz tyle co ja w swoim to może pogadamy kto do czego powinien się brać :) Ludzie mądrzy i inteligentni osiągają sukcesy w swoich biznesach bo pytają i słuchają innych (W. Baffet, B. Gates, R. Brzoska i inni którzy mogą się pochwalić osiągnięciami), wielu zaś nie osiąga sukcesu tylko dlatego że albo są próżni, albo wstydzą się pytać. Ja osobiście wolę należeć do tej pierwszej grupy szczególnie w momencie gdy uczę się nowego biznesu. rafatransport dzięki za fajny pomysł i zaangażowanie w wątek :) | |||
Lel
| To o czym ty napisałeś o tych ludziach sukcesu, to tylko 0, 01% ich całościowej postaci, dzięki której mają to co mają. | -1 | ||
ksyzol
| Załadowany towar według danych ze zlecenia ma być dostarczony firmie X, kluczowe jest dostarczenie na czas tzw. fix termin. - inna opcja na która nie wpadłem- czyli zleceniodawca tego ładunku. | |||
Tabaq
| Lel - oczywiście, ale żeby zrobić to co zrobili też kiedyś musieli zacząć, Rafała Brzoskę znam osobiście, miałem też przyjemność rozmawiać o jego biznesie, stąd wiem że aby być tu gdzie teraz jest na początku swojej drogi nie bał się pytać i wspomagać opiniami ludzi którzy juz na rynku osiągnęli sukces innymi słowy w wielu momentach biznesu absolutnie nie mam sensu wyważać drzwi które już są otwarte :) Stąd też ten wątek... | |||
Tabaq
| Ok, zgadzam się, ale zrzucając towar w innym niż docelowy magazynie znam przecież koszty już na wstępie, i mogę zestawić je z kosztami obciążenia za nieterminowe podjęcie kolejnego frachtu co z kolei może wpłynąć na to że informując pierwotny magazyn na którym chciałem rozładować firma jednak znajdzie czas dla mnie. Powyższe zresztą regulują przepisy Polskiego Prawa Przewozowego i konwencja CMR. | |||
Tabaq
| Pozostaje w takim razie kolejne pytanie, czy można coś zrobić mając świadomość powyższego? Czy są jakieś metody niekonwencjonalne? | |||
~nemek | widzę że słabo Panowie znacie konwencję CMR itp dotyczące transportu. po pierwsze - czy to jest ładunek krajowy (nawz) czy międzynarodowy ( na cmr) po drugie - tylko w wyjątkowych przypadkach przewoźnik ma prawo do dysponowania towarem po trzecie - przeczytaj zlecenie które dostałeś od zleceniodawcy ( warto) bo tam pewnie jest zapis o przestojach na załadunkach i rozładunkach | 2 | ||
~kris | kolega nemek ma rację najpier prawo transportowe w kraju albo konwencja cmr za granicą. Poza tym termin fix nie oznacza, że o tej godzinie towar bedzie rozładowany. Samochód ma dojechać. | 1 | ||
~zcx | roszczenie dochodzi sie na podstawie umowy przewozowej. w przewozie krajowym obowiazuje polskie prawo przewozowe a konwencja cmr obowiazuje w przewozach miedzynarodowych. | 1 | ||
ese
| I znów jest okazja do zaprezentowania fachowości. Lepiej by było gdyby nie rodem z parkingu (a kumpel mówił, że jego szwagra brata sąsiad to mówił.. ) , albo wedle "a ja to bym... ". Bo kolejny raz widać, że praca kierowcy to nie tylko kierownica i nawigacja na głośno |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.