Josephs.ScotBorowiak Properties Ltd

Zonk na rozładunku

ID: 204800


czyli typowo nietypowa sytuacja

Posty (19)

Tabaq
jak w temacie...
Tabaq
Czy zetknęliście się w swojej pracy z podobnym przypadkiem?
Załadowany towar według danych ze zlecenia ma być dostarczony firmie X, kluczowe jest dostarczenie na czas tzw. fix termin.
Zatem wysyłasz zestaw i standard ładujesz jedziesz i rozładowujesz, w uproszczeniu jednak na miejscu rozładunku przestój co robisz? Czekasz - no jasne ale masz już wzięty kolejny załadunek i co teraz.

Jak możesz postąpić
- czekać i przekładać kolejny załadunek
- czekać i próbować obciążyć rozładowcę (odbiorcę towaru)
- znaleźć magazyn na którym rozładujesz towar i przerzucić towar transportem tego magazynu
- inna opcja na która nie wpadłem
Wszystko to rozwiązania możliwe, tylko czy sprawdzą się w praktyce i jakie będą konsekwencje podjętych decyzji?
Macie jakiś pomysł? Podzielcie się...
visitors
zatrudnij kogos kompetentnego.
nie ogarniasz, nie dajesz rady to sie nie bierz

2

visitors
ps.
tutaj wiekszosc to kierowcy, wiec maja w ( ; ) takie problemy.
a " kolega " przewoznik tym bardziej. jeszcze bedzie rece zacieral ze sie " udalo " konkurencji

1

rafatransport
zależy od powodu przez który nie chcą rozładować. Czy brak chęci do pracy, brak miejsca na magazynie a może brak jakiejś zapłaconej faktury?
rafatransport
jeśli nie mają miejsca to szukać jakiejś firmy gdzie to zrzucisz (najlepiej transportowej) i oni później to dostarczą... a jeśli po prostu walą w ch... a to obciążyć dziadów
visitors
heheh :D
a za " zwalenie " gdzie indziej to kto mialby zaplacic? :D
rafatransport
visitors miałem taką sytuacje we Francji. Rozładunek się przeciągał a załadunek ściśle terminowy. Szybka decyzja i zrzutka 1 km od firmy. Za opóźnienia i tak zapłaciła firma która przetrzymała auto... nie dołożyłem, nie zarobiłem ale następny ładunek podjęty terminowo
visitors
taa, wiem :D
kiedys sie mowilo ze papier przyjmie wszystko.
teraz mozna powiedziec :

klawiatura wszystko wyklepie

1

Tabaq
visitors a co poniższy post wnosi do powyższej konwersacji???
zatr udnij kogos kompetentnego.
nie ogarniasz, nie dajesz rady to sie nie bierz... poczytałem Twoje wpisy i mam dziwne wrażenie że Twoja umiejętność to dowalanie innym... Nie chcesz pomagać, czytać, to tego nie rób, hejtowanie w necie to słaby sposób na naukę, a jak Ty w swoim biznesie osiągniesz tyle co ja w swoim to może pogadamy kto do czego powinien się brać :)
Ludzie mądrzy i inteligentni osiągają sukcesy w swoich biznesach bo pytają i słuchają innych (W. Baffet, B. Gates, R. Brzoska i inni którzy mogą się pochwalić osiągnięciami), wielu zaś nie osiąga sukcesu tylko dlatego że albo są próżni, albo wstydzą się pytać. Ja osobiście wolę należeć do tej pierwszej grupy szczególnie w momencie gdy uczę się nowego biznesu.

rafatransport dzięki za fajny pomysł i zaangażowanie w wątek :)
Lel
To o czym ty napisałeś o tych ludziach sukcesu, to tylko 0, 01% ich całościowej postaci, dzięki której mają to co mają.

-1

ksyzol
Załadowany towar według danych ze zlecenia ma być dostarczony firmie X, kluczowe jest dostarczenie na czas tzw. fix termin.

- inna opcja na która nie wpadłem- czyli zleceniodawca tego ładunku.
Tabaq
Lel - oczywiście, ale żeby zrobić to co zrobili też kiedyś musieli zacząć, Rafała Brzoskę znam osobiście, miałem też przyjemność rozmawiać o jego biznesie, stąd wiem że aby być tu gdzie teraz jest na początku swojej drogi nie bał się pytać i wspomagać opiniami ludzi którzy juz na rynku osiągnęli sukces innymi słowy w wielu momentach biznesu absolutnie nie mam sensu wyważać drzwi które już są otwarte :) Stąd też ten wątek...
Tabaq
Ok, zgadzam się, ale zrzucając towar w innym niż docelowy magazynie znam przecież koszty już na wstępie, i mogę zestawić je z kosztami obciążenia za nieterminowe podjęcie kolejnego frachtu co z kolei może wpłynąć na to że informując pierwotny magazyn na którym chciałem rozładować firma jednak znajdzie czas dla mnie. Powyższe zresztą regulują przepisy Polskiego Prawa Przewozowego i konwencja CMR.
Tabaq
Pozostaje w takim razie kolejne pytanie, czy można coś zrobić mając świadomość powyższego?
Czy są jakieś metody niekonwencjonalne?
~nemek
widzę że słabo Panowie znacie konwencję CMR itp dotyczące transportu.
po pierwsze - czy to jest ładunek krajowy (nawz) czy międzynarodowy ( na cmr)
po drugie - tylko w wyjątkowych przypadkach przewoźnik ma prawo do dysponowania towarem
po trzecie - przeczytaj zlecenie które dostałeś od zleceniodawcy ( warto) bo tam pewnie jest zapis o przestojach na załadunkach i rozładunkach

2

~kris
kolega nemek ma rację najpier prawo transportowe w kraju albo konwencja cmr za granicą. Poza tym termin fix nie oznacza, że o tej godzinie towar bedzie rozładowany. Samochód ma dojechać.

1

~zcx
roszczenie dochodzi sie na podstawie umowy przewozowej.

w przewozie krajowym obowiazuje polskie prawo przewozowe a konwencja cmr obowiazuje w przewozach miedzynarodowych.

1

ese
I znów jest okazja do zaprezentowania fachowości. Lepiej by było gdyby nie rodem z parkingu (a kumpel mówił, że jego szwagra brata sąsiad to mówił.. ) , albo wedle "a ja to bym... ". Bo kolejny raz widać, że praca kierowcy to nie tylko kierownica i nawigacja na głośno
Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 44.222.64.76

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2024
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels