ID: 204738
To Polscy kierowcy zrobili z Pracodawców Dziadtransów!
ID: 204738
ID: 204738
Dla mnie przy zatrudnianiu kierowcy podstawa to własna działalność i procent od tego co zarobisz lub płatne od kilometra, zarabiasz dla firmy? zarabiasz i Ty, kombinujesz ze zwolnieniami lub pauzami żeby tylko nie wyjechać na weekend - nie zarabiasz, większość firm w Polsce tak płaci. Na zachodzie jeszcze to nie jest tak popularne bo nie wiedzą że "Polak Potrafi " i się poźniej dziwią. A kierowcy na pracodawców w Polsce narzekają bo u Niemca inaczej, za chwilę i Niemiec się pozna na naszych kierowcach i ciekawe gdzie wtedy pójdą Polscy kierowcy jeździć.
Kierowca który chce jeździć i zarabiać dla firmy i też dla siebie zgadza się na to, problem mają Ci którzy nastawiają się na kombinowanie. Nastawiają się na mało pracy a duże zarobki, tak to niestety nie działa nie przyniesiesz firmie dochodu - nie będziesz dobrze zarabiał. Ja nie generalizuję są i bardzo w porządku kierowcy, dbają o samochód potrafią pomyśleć żeby pauzę zrobić jeszcze w Niemczech przed wjazdem do NL żeby nie płacić winiety za dodatkowy dzień a drugi ma to w d... I wjedzie na pół godziny bo firma płaci. Tylko że defacto firma to też Ty, zarabiasz razem z nią a jeśli masz to gdzieś to tacy kierowcy robią z naszych firm dziadtransy.
Ile razy miałem sytuacje jak kierowca opowiada że stoi w korku lub jest wypadek żeby tylko nie dojechać na załadunek w piątek bo chce weekend w domu, a drugi samochód w tym samym czasie jedzie bez problemu tą trasą. Kierowca weekend w domu a firma tysiąc euro kary za niepodstawienie samochodu pod załadunek, tak to wygląda. Gdy wie że od tego załadunku zależy wysokość jego wypłaty to najpierw się zastanowi czy mu się opłaci bardziej weekend w domu czy w pracy. Moim zdaniem najuczciwszy sposób wynagrodzeń bo powiązany z efektywnością.
A ja mam trochę złych doświadczeń jeśli chodzi o kombinujących kierowców chwalących się na parkingach jak to wydymali pracodawcę, czyli kogoś kto dał im pracę a później płaczą że wypłata nie w terminie i firma cienko płaci, skoro ją się okrada to nic dziwnego.
Polscy kierowcy zrobili z naszych firm dziadtransy a teraz zabrali się za niemieckie ; ) zapomnieli że nie kąsa się ręki która Cię karmi
Dla mnie przy zatrudnianiu kierowcy podstawa to własna działalność i procent od tego co zarobisz lub płatne od kilometra, zarabiasz dla firmy? zarabiasz i Ty, kombinujesz ze zwolnieniami lub pauzami żeby tylko nie wyjechać na weekend - nie zarabiasz, większość firm w Polsce tak płaci. Na zachodzie jeszcze to nie jest tak popularne bo nie wiedzą że "Polak Potrafi " i się poźniej dziwią. A kierowcy na pracodawców w Polsce narzekają bo u Niemca inaczej, za chwilę i Niemiec się pozna na naszych kierowcach i ciekawe gdzie wtedy pójdą Polscy kierowcy jeździć.
Kierowca który chce jeździć i zarabiać dla firmy i też dla siebie zgadza się na to, problem mają Ci którzy nastawiają się na kombinowanie. Nastawiają się na mało pracy a duże zarobki, tak to niestety nie działa nie przyniesiesz firmie dochodu - nie będziesz dobrze zarabiał. Ja nie generalizuję są i bardzo w porządku kierowcy, dbają o samochód potrafią pomyśleć żeby pauzę zrobić jeszcze w Niemczech przed wjazdem do NL żeby nie płacić winiety za dodatkowy dzień a drugi ma to w d... I wjedzie na pół godziny bo firma płaci. Tylko że defacto firma to też Ty, zarabiasz razem z nią a jeśli masz to gdzieś to tacy kierowcy robią z naszych firm dziadtransy.
Ile razy miałem sytuacje jak kierowca opowiada że stoi w korku lub jest wypadek żeby tylko nie dojechać na załadunek w piątek bo chce weekend w domu, a drugi samochód w tym samym czasie jedzie bez problemu tą trasą. Kierowca weekend w domu a firma tysiąc euro kary za niepodstawienie samochodu pod załadunek, tak to wygląda. Gdy wie że od tego załadunku zależy wysokość jego wypłaty to najpierw się zastanowi czy mu się opłaci bardziej weekend w domu czy w pracy. Moim zdaniem najuczciwszy sposób wynagrodzeń bo powiązany z efektywnością.
A ja mam trochę złych doświadczeń jeśli chodzi o kombinujących kierowców chwalących się na parkingach jak to wydymali pracodawcę, czyli kogoś kto dał im pracę a później płaczą że wypłata nie w terminie i firma cienko płaci, skoro ją się okrada to nic dziwnego.
Polscy kierowcy zrobili z naszych firm dziadtransy a teraz zabrali się za niemieckie ; ) zapomnieli że nie kąsa się ręki która Cię karmi
~Ram*.dynamic.gprs.plus.pl
*.dynamic.gprs.plus.pl
Posty (247)
MarcinSE
| Hofman Łysego już przeczytał :) :) gin już ci powiedziałem kiedyś - twoje czerwone są dla mnie jak plusy :) a straszenie armaturą to krzyk bezsilności!! :) :) | |||
MarcinSE
| ksyzolku - uwierz mi, że to żadne wpienienie, nie ten Marcin :) | -1 | ||
gustav
| Marcin, tyle jego co sobie pominusuje lub pousuwa niewygodne wpisy. W tym odnajduje swój sens życia. Na Naszej Klasie z nim nie gadają, w Kąciku Na Kawę olewają. Realizuje się jeszcze trochę w wątku o Zdradzanych Żonach. Zdradza go ktoś czy zdradzającą żoną jest? Trudno dociec, w tym środowisku wszystko możliwe... | -1 | ||
MarcinSE
| Taa jak widać masz rację gustav :) :) :) Idę spać jutro na Elmia do Jönköping lecimy z firmy :) Pzdr | -1 | ||
gustav
| Najważniejsze, że czyta co piszemy... Po minusach Go poznacie!!! 3m się. | -1 | ||
rafatransport
| Wystraszyliście Ram-a i tyle... pisał o konstruktywnym dialogu ale nie odpowiedział na żadne z zadanych pytań żyjąc własnym życiem : | |||
rafatransport
| MarcinSE to jutro widzimy się w Jonkopingu na Statoilu :) trzymam miejsce | |||
~Zakręcony | rafatransport... z założycielem wątku jest taki sam konstruktywny dialog jak z babą. Zapewne się popłakał. | 1 | ||
~bula cebula | kuzwa a co z kluczykami w baku? | |||
rafatransport
| kluczyki w zbiorniku nie pozwolą mi dziś zasnąć :) szkoda takich ludzi a tym bardziej szkoda kierowców jeśli faktycznie jest właścicielem. | |||
Dawid87
| temat ruszył z kopyta jak fantazje kierowców o Loi Macron i mologu no i też tak szybko się skończył. co post to większa fantazja kogoś ponosiła albo może to wina piątku i upojenia alkoholowego? trzeba wypić kawę i brać się do roboty | |||
~Psychiatra | Znam pacjęta ma zaburzenia osobowości podaję silne dawki, czas pokaże. | |||
~xxx | Odwrotnie Dziadtransy zrobiły z Kierowców Dziadów, biegaja PO parkingach Kierowcy daj papierosa ze 3 ziemiory itp | |||
~AZIR | de*ilE | |||
~ooo | Dziad dziada jest wart, ooo ! nie ma co mieć zalu | |||
~volvo | rumun stanął pod oknami i przepala od rana, sobota, holandia, parking 500 metrów dalej... potęgi transportowe... ; ) każdy sie z was śmieje | 1 | ||
~Bankier | Ram ma dużo racji. Niestety tak jest. | |||
Locio
| Nie poszedłbym do takiej firmy pracować gdzie wypłata zależy od kilometrów albo od frachtu | |||
~Darek3M | Locio Ty nie ale ilu jest mistrzów którzy to robią i sie jeszcze tym chwala ile zrobili km | |||
~Ł ysy | Nie przyjmę żadnego nieroba, który chce mieć płacone za leżenie w kabinie. Płacę za wykonaną pracę. | 1 | ||
~ksyzol | Locio- A za 80gr. za kilometr też nie? | |||
~killer dziadów | POLSKI DZIADTRANS. Pracownik ma mu zysk wypracować! Poczytaj przepisy chłopku ze wsi! Weekendy sam sobie ładuj! A najlepiej zwiń majdan i wróć z widłami na pole! | 1 | ||
wesolek
| C ycol to zle, że tak robisz. oszukujesz w ten sposoba kierowce jak i samego siebie. pomyśl, zanim odpiszesz. !1::) | |||
~Zimny | Do ram. I tak i nie. z drugiej strony wiele super firm i nie tylko w polsce ( pracowałem w Irl tez ) robi wszystko by jak najwiecej człowieka przegonic a jak najmniej zapłacic. I to działa w dwie strony bo jak wiem ze za stanie nikt mi nie zapłaci i nie opłaca mi sie brac ładunku aby sobie postac i zrobic wiecej pracy tylko lepiejmając okazję zjechac i poniesc mniejszą stratę - no to trudno się dziwic. Ja się nie dziwię. Wszystkiemu winne jest kominowanie z niskim wynagrodzeniem niepłacenie za dodatkowo wykonaną pracę albo płacenie groszowo. Zgadzam sie ze pracownik to równoczesnie firma ale on tez musi czuc ze ma sie na czym oprzeć. Za granicą wciąż jest tak ze jezdzi się mniej krócej a zarabia się więćej nawet jak sprzęt jest starszy i gorszy sam sprawdziłem. Nie twierdze ze nie ma gdzie indziej wyzysku. Jednak patenty polskich pracodawców mozna by przesłac do księgi rekordów guinnesa sorry ale to są fakty. Nigdzie jak własnie w pl nie masz gwarancji ze firma zapłaci za twoją pracę większosc dochodu kompletnie nierejsestrowana - i mozna by tak wymieniac a to są podstawowe rzeczy więc i kierowcy mają wywalone na to i przychodzi tez wielu ludzi przypadkowych jest tez mnostwo przypadkowych pseudopracodawcow ktorzy nie maja pojęcia o tym temacie ale mają leasingi na tym sie znają i kalkulatory w firmach biora głupich i naiwnych az chciwych i tak to wygląda. Pozdrawiam serdecznie. | |||
Locio
| A dlaczego mama mi ktoś płacić za leżenie to Chef powinien zapewnić żeby auto nie stało jeżeli Stoję pod rampą 8 godzin przecież to nie jest moja wina tylko szefa i spedycji | |||
Locio
| Ci co chcą płacić za kilometr to muszę mieć jakieś problemy ze spedycja i obawiają się Że auto będzie więcej stało jak jechało | |||
wesolek
| Locio czy sie stoi czy sie leży zawsze stówka sie należy. ::) | |||
Locio
| Jak stoję to przecież nie z mojej winy. | |||
~sas | ram nie płacz tylko płać wszystkie składniki wynagrodzenia to dostaniesz takich kierowców jakich chcesz. a od km lub frachtu? ? przepraszam ale co ma do tego kierowca że TY nie masz roboty i bierzesz wszystko jak leci i my mamy harować po weekendach bo TY nieporadny jesteś. przepraszam ale coś wspomniałeś że nazywasz się dziadtrans. to kto jest winien?? | 1 | ||
~z. | Polska magnesiarsko patologia i latający z bańkami zrobili swoje i nieuczciwym praktykom psewoźniczym i spedycyjnym. Niektórzy stracili rachubę czasu, siedząc tygodniami w kabinie za dietę. Wolę mieć zapłacone z realnego frachtu, efektywnego przewiezienia ładunku, będąc częściej w domu. Każdy wozi pewnie za co najmniej 1, 5 euro netto. A z powrotem to ładunki pod sam dom. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.