ID: 204570
Pracodawca nie płaci ustawy Loi Macron
ID: 204570
ID: 204570
Co robić, co robić ma ktoś jakąś rade?
Co robić, co robić ma ktoś jakąś rade?
~awant*.w86-216.abo.wanadoo.fr
*.w86-216.abo.wanadoo.fr
Posty (180)
wesolek
| bo takie doniesienie o fałszowaniu dokumentacji oraz oszustwie na masowa skale, składa sie do prokuratury. urząd skarbowy czy każda inna instytucja kontrolna, stwierdziwszy fakt fałszowania dokumentacji przez przewoznika ma obowiązek zgłosić to do prokuratury. ::) | |||
wesolek
| także C ycol bój sie kija i marchewki bedziesz pierdział w pasiaki. odpowiesz wreszcie, jak płacisz kierowcy wynagrodzenie. nad stołem czy pod stołem przelewem czy do łapy rozumie, że to 1860 zł. podstawy jest za około 170 godzin pracy w miesiącu. co dalej. jakieś godziny nadliczbowe, nocne może diety lub ryczałty za noclegi. to wszystko chcielibyśmy wiedzieć to chiba nie jest tajemnica handlową. ::) | -1 | ||
~Ł ysy | Na co w takim razie czekają szoferskie przygłupy? Czy ktoś potrafi to wytłumaczyć? Przygł upy wiedzą co robić, jak robić i co? Cisza. | 2 | ||
wesolek
| ese wytłumacz koledze C ycolkowi, że stoi na przegranej pozycji. ::) | |||
wesolek
| niech sie nie miota na foruma, jak żyd po pustym sklepie, bo marnie skończy. ::) | |||
wesolek
| C ycol żal ci doope ściska, że są lepsi od ciebie. psie furman zawsze bedzie psie furmanem, tak jak sioferzyna od tatarzyna::) | -2 | ||
~Ł ysy | wesołek. Jedyną osobą, która się miota jesteś ty stary, głupi ubeku. | |||
wesolek
| C ycol pragne cie wyprowadzić z błędu. nigdy nie byłem ubekiem a tym bardziej esbekiem jedyne co mnie z nimi łączy, to nazwa "agent socjalny"::) | |||
ksyzol
| 2016-09-04 16:15:57 skarże miało być. Bredze miało być. | |||
wesolek
| kiziol maliniak ma racje to ty bredzisz. cheba cie wirus ebola zaatakował. ::) | |||
ksyzol
| maliniak nie raz miał racje tylko obecnie jest postrzegany tak jak sam sobie zapracował. | |||
~pląba | Temat jest prosty : płać i płacz, wszedł milog już był duży problem a teraz to już abstrakcja, więc sprzedałem 4 auta (1 zostało i 1 bus) w razie "wu" prawda jest taka że ci pracodawcy którzy dają do podpisu "papier" a nie idą za tym środki prędzej czy później kręcą na siebie bacik. Jeżeli ktoś twierdzi inaczej to pogrąży siebie i rodzinę przy pierwszej krzyżowej kontroli. Ustawy/zarządzenia "milogowe" są tworzone po to żeby wyeliminować przewozników z "nowej ue" Jeżeli ktoś napiszę że chodzi tu o dobro kierowcy to od razu mu odpowiem że jest w błędzie, decydenci mają w głębokim "poważaniu" pracowników. | |||
~pląba | maliniak, nie ma takiej możliwości z bardzo prostego powodu przewoźnicy "wyżynają" się wzajemnie zaniżając stawki, nawet w tak zwanych "zrzeszeniach" jeden wbija nóż w plecy drugiemu. Poza tym jest wolny rynek a co za tym idzie : "tsza kombinować" Podobnie jest po drugiej stronie barykady, kierowcy też nie potrafią się zjednoczyć i tupnąć nogą, godzą się na "podpisywanie" więc jest jak jest na własne życzenie... | |||
~pląba | Najlepszym przykładem buty było rico, tak naprawdę to rico zapoczątkowało "wyżynanie" a ich prezesi z dumą oświadczali że przejmą 80 % runku w Polsce, wszyscy wiemy jak to się skończyło. | 1 | ||
~dob. y | Ja pierdziu-zcx baranie-nawet jak jest wyłącznik tacho w żelazie to dopóki sam go nie urzyjesz to nic Ci nie grozi (więc podpisanie dokumentów nie jest problemem). Gorzej bo wielu "sioferów"zakłada magnes bez wiedzy pracodawcy, a potem beczą że musieli-:) | 1 | ||
~dob. y | Tak, tak Rysiu... Ty masz racje, a w szczególnosci o tych 95 euro puszczanych w koszta... -:) | 1 | ||
~Przewoźnik | pląba - rozumiem, że zamiast tyrać na zachcianki szlachty to spuściłeś ją do klozetu. No, no... można i tak. A w zasadzie to najrozsądniejsze rozwiązanie. U mnie 30% straciło pracę z tego powodu. Na pozostałych kierunkach "zmieniam" częściowo narodowość szlachty. Polska "szlachta" tak czy tak wniosków nie wyciągnie. | 1 | ||
~barabasz | Noooo | |||
Olender73
| Ludzie dlaczego wy nie chcecie założyć własnych firm transportowych... ? Zakładajcie, róbcie tak jak chcecie... nie będziecie mieć do nikogo pretensji... | 1 | ||
~Lel | Nie chcą, bo wiedzą, że by otworzyć firmę i działać, trzeba oszukiwać ludzi. Nie każdy jest s*ysynem, który otworzy działalność tylko po to, by działać na ludzkiej krzywdzie. To te firmy, co teraz są mają się ucywilizować tak, jak działały przed zalewem dziczy z Polski ze swoimi mikro stawkami. Polskie firmy rozjechały rynek i nakradły roboty tylko i wyłącznie dla tego, bo kierowcy z Polski mają mniejsze brzuchy i nie oczekują niczego od życia... Tragedia i syf. Kierowca za tak absurdalną pracę jak kilka tygodni w budzie po Niemczech-Francji kiedyś, jako Niemiec czy Francuz dostałby z 10 tysięcy Euro, ale nikt nawet nie pomyślał o czymś tak absurdalnym. Przylazły polaczki z niewolnikami co po miesiąc w budzie siedzą i dymają od zlecenia do zlecenia za jakieś grosze. | |||
~Lel | A teraz jeszcze niech UA i inny syf wlezie na miejsce polaczka, 2 miesiące w budzie za 800 dolarów będzie dymał i będzie jeszcze lepiej. | |||
~Lel | Dla tego milogi i inne MUSZĄ w końcu być z żelaznym przestrzeganiem i gargantuicznymi karami. Inaczej w końcu chinole się dokopią do europy i będą w rocznych przerzutach po 400 dolarów na*ać swoimi ciężarówkami. | |||
Olender73
| Wow... znaczy każdy kto otwiera działalność oszukuje ludzi... To bądź pierwszy który nie oszukuje... A jak się nie godzisz na pensje to zmień pracodawcę... to proste... Jejku dlaczego tyle pretensji... to jest takie proste... Nikt Ci nie każe zatrudniać ludzi... możesz kupić sobie TIR-a i samemu dymać... będziesz szczęśliwy... nikogo nie oszukasz, będziesz zarabiał po 10 tysięcy Euro... zrób to... | 1 | ||
Olender73
| ~ktoś 2016-09-07 19:38:31 ja się nie boję konkurencji... naprawdę... to jest wolny kraj. Naprawdę jeśli ktoś chce zakładać własną firmę, to niech zakładają... naprawdę. Wierz mi lub nie ale żadna z firm transportowych nie boi się konkurencji... problemem firm nie jest konkurencja tylko niestabilne przepisy lub wymyślanie nowych... | |||
~Zakręcony | dawno się tak nie ubawiłem... "żadna z firm transportowych nie boi się konkurencji". Czyżby była jakaś zmowa cenowa? :-) | |||
~Zakręcony | Oleander73... muszę Cię zmartwić. Zaczyna się podkupowanie bezdomnych ludzi. Konkurencja nie śpi. | |||
~Lel | Olender73 Ja otworzyłem, a raczej mój ojciec. Przepalacz cnc 4000 zł za 160 godzin pracy. Ma rodzinę, dzieci, dom, pasję, hobby, oszukujemy go? Dymamy go na stawkach? Robi dla nas 500 godzin w miesiącu w miejscu, gdzie kasjerka zarabia 1100 euro? Mamy firmę, by mieć miliony, a pracownicy mieli dobrze. Każdy kto otwiera firmę w transporcie otwiera ją tylko po to, by * swoich pracowników na przerzutach za grosze, inaczej się nie da, bo jest taki s*iony rynek bez regulacji. | |||
~Lel | Milogi i inne wymysły powinny podwyższyć frachty o ten procent, który należy się kierową i karawana dalej będzie jechać. Ale na bardziej ludzkich zasadach. Bo teraz to działa tak, że jakiś brudas z Indii może przyleźć, pojeździć 2 miesiące w budzie za 400 dolarów, wrócić do siebie i żyć przez 10 miesięcy. Tak robią polaczki, tylko polaczek jeździ za stawki, które nie pozwolą mu żyć przez te 10 miesięcy, bo ma drogi kraj w porównaniu do Indii. Brak regulacji w transporcie międzynarodowym to syf i patologia, która musi się skończyć. | |||
~Ł ysy | Ktoś. Już wygryzają, ale nia ma się czym przejmować. Będą to robić do końca pierwszych opon. | |||
ese
| ~Lel 2016-09-07 18:57:29 Nie chcą, bo wiedzą, że by otworzyć firmę i działać, trzeba oszukiwać ludzi. Nie każdy jest s*ysynem, który otworzy działalność tylko po to, by działać na ludzkiej krzywdzie... "- Na jakiej krzywdzie działa ktoś, kto kupuje jedno auto i jeździ dla siebie? Kogo oszukuje jeżdżący dla siebie>? Dlaczego nie można prowadzić działalności przykładnie i tym samym pokazać innym, że się da? |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.