ID: 204475
Badania Gallupa
ID: 204475
ID: 204475
Badania Instytutu Gallupa udowadniają, że firmy, które dbają o swoich pracowników odnoszą większe sukcesy od tych, które traktują ludzi przedmiotowo. Mam nadzieję, że do polskich pracodawców trafi w końcu, że zyskają o wiele więcej, także w kategoriach ekonomicznych, jeśli zaczną godziwie traktować swoich podwładnych. Bo jeśli tego nie zrobią, za kilka lat, może się zdarzyć, że w ich opustoszałym miasteczku nie będzie już kogo zatrudnić.
Badania Instytutu Gallupa udowadniają, że firmy, które dbają o swoich pracowników odnoszą większe sukcesy od tych, które traktują ludzi przedmiotowo. Mam nadzieję, że do polskich pracodawców trafi w końcu, że zyskają o wiele więcej, także w kategoriach ekonomicznych, jeśli zaczną godziwie traktować swoich podwładnych. Bo jeśli tego nie zrobią, za kilka lat, może się zdarzyć, że w ich opustoszałym miasteczku nie będzie już kogo zatrudnić.
~porch monkey 4 life*.play-internet.pl
*.play-internet.pl
Posty (266)
~z. | Pozdro Ząbek. Zauważ, że ludzie sami pozwalają sobie na takie a nie inne traktowanie. Jeśli ktoś jest" fer" wobec kogoś, z reguły ktoś to doceni lub powinien. Wątkiem nieodwracalnych procesów nie zmienisz. Kto jak kto, ale ty powinieneś wiedzieć ze światem rządzi pieniądz-) Zawsze o kasie pisałeś -) Tylko, że z odwrotnym skutkiem-pozwolę sobie stwierdzić. Ja to z tych nieudaczników z polskiej firmy; -) -) Zdrowia życzę, to ważniejsze niż kasa | 1 | ||
trucking
| ~Ł ysy 2016-08-21 15:22:57 ciapowaty. Nadinterpretacja moich słów. Nie jestem zmuszony, a chcę zatrudniać Białorusinów. Mam dość użerania się z Polaczkami. Firma na przynosić dochód i nie być ciężarem. Emocjonalnym ciężarem. Nie lubię użerać się z ludzmi. Ktoś dogodził polskiemu kierowcy? dogodzi ł... niestety pracodawca z drugiej strony Odry... | -2 | ||
gustav
| trucking, Ł ysy to jest taki gość który uważa polskiego kierowcę za szmatę. Przyznam mu rację, ale tylko w 80%, ni mniej ni więcej. Idąc tym samym tropem należy podejrzewać, że 80% szefów firm transportowych można nazwać podobnie. Kim jest Ł ysy, że nie udało mu się zatrudnić chociażby jednego normalnego polskiego szofera? | -1 | ||
gustav
| Czy ciągnie swój do swego? Zatrudniałem niewielu kierowców i o żadnym z nich nie powiem złego słowa. Ci których nie przyjąłbym na pewno, sami rezygnowali po pierwszej rozmowie. | |||
gustav
| Jest jeszcze ciekawsza strona rozumowania Ł ysego, wschodni kierowcy u niego żyją jak pączki w maśle i są patriotami, u niego i u siebie. Polacy pracujący za granicą są głodującymi żebrakami i zdrajcami. Coś jak Macierewicz z kumplami! | 1 | ||
~Ł ysy | gustav. Trochę ci się popieprzyło. Białorusa pracującego u nas zarabiającego 5-5, 5 tyś zł nie porównuj z Polaczkiem dymającym u Szwaba za 1700eur. Odliczając koszt dojazdu, życia na zachodzie, te same pieniądze Polaczek zarobi pracując u polskiego przewoźnika. Na Białorusi kierowca zarabia około 600 eur. Wiem, parkingowi mędrcy wiedzą lepiej ile zarabiają Białorusini. | 1 | ||
~Ł ysy | Wiem, większość z was pracuje za min 2500 eur, ale w wolnej chwili szukacie spokojnej pracy za piątkę z weekendami w domu. | |||
~Ł ysy | gustav. Znajdz post, w którym płaczę na swoich kierowców. Nie znajdziesz, więc swoje przemyślenia zostaw dla siebie. Myśl chłopie, to nie boli. | 1 | ||
~marcin | Dziwne rzeczy tu piszecie. ja pracuje u Ukrainca, jestem w kazdy piatej w domu i wyjezdzam w trase w poniedzialek po 8 rano. Ukrainiec placi 5800-6200zl. Ktory polski dziad tyle zaplaci? | |||
~marcin | Dodam, ze robie do 8tys km na miesiac. U naszego dziadtransa robilem po 12000-14000km i nie bylo go stac, zeby zaplacic 5500zl | |||
ese
| Nie było stać, czy nie miał ochoty? Bo to różnica. Przecież z auta zostaje min. 10 000 euro/m-c. Więc te 300 euro więcej czy mniej różnicy nie mogło robić | |||
~marcin | On mowil, ze go nie stac. Nie wiem, ile zarabialy jego auta i jakos mnie to nie interesuje. | |||
maarek75
| "Nie lubię użerać się z ludzmi. Ktoś dogodził polskiemu kierowcy?" Otóż dogodziły firmy brytyjskie i niemieckie. Dlaczego nikt z tych kierowców którzy tam wyjechali i nie chce wrócić do Polski? Wręcz przeciwnie, ściągnęli rodziny i żyją i pracują jak ludzie. | |||
gustav
| Ł ysy co ty możesz wiedzieć o zarobkach i poziome życia poza twoją wsią? Przecież swoje dane (z. j. biście niedokładne) posiadłeś od kolegi architekta, podejrzewam, że z randkowego portalu miałbyś dane bliższe prawdzie, może znalazłby tam ktoś związany z transportem? Spróbu j, bo ta złość do ludzi robi wielkie spustoszenie w twoim umyśle... | -1 | ||
gustav
| Ł ysy niczym się nie różnisz od tak zwanej przez ciebie hołoty transportowej. Dla nich i dla ciebie Europa zaczyna i się kończy w Niemczech. | -1 | ||
gustav
| ~Ł ysy 2016-08-22 10:04:39 gustav. Znajdz post, w którym płaczę na swoich kierowców. Nie znajdziesz, więc swoje przemyślenia zostaw dla siebie. Myśl chłopie, to nie boli. ~Ł ysy 2016-08-21 15:22:57 ciapowaty. Nadinterpretacja moich słów. Nie jestem zmuszony, a chcę zatrudniać Białorusinów. Mam dość użerania się z Polaczkami. Firma na przynosić dochód i nie być ciężarem. Emocjonalnym ciężarem. Nie lubię użerać się z ludzmi. Ktoś dogodził polskiemu kierowcy? Tzn. że nie narzekasz na swoich byłych kierowców? Faktyczn ie, ja to mam napieprzone w głowie. W twoich ustach brzmi to jak komplement. | |||
gustav
| Poszukać innych takich wpisów? Może po prostu nie wiesz co piszesz? | |||
abydoprzodu
| Takie czasy ze jak trzeba zaspokoić zachcianki rodziny to godność trzeba schować do kieszeni i zapier_dalac u dziada w budzie przez miesiąc | |||
trucking
| ~Ł ysy 2016-08-22 09:58:43 gustav. Trochę ci się popieprzyło. Białorusa pracującego u nas zarabiającego 5-5, 5 tyś zł nie porównuj z Polaczkiem dymającym u Szwaba za 1700eur. Odliczając koszt dojazdu, życia na zachodzie, te same pieniądze Polaczek zarobi pracując u polskiego przewoźnika. Na Białorusi kierowca zarabia około 600 eur. Wiem, parkingowi mędrcy wiedzą lepiej ile zarabiają Białorusini. To ja wolę "dymać" u Niemca niż "pracować" u Polaka... Chłopie, Ty nie wiesz o czym mówisz... A co do kosztów... po odliczeniu dojazdów i utrzymania zostaje mi więcej, niz od polskiego pracodawcy... czekam na kolejny minusik, smiało... | |||
gustav
| trucking spokojnie, Ł ysy jest tylko zgorzkniałym mitomanem, on zna swoją gminę, jedną plażę na Litwie, Białoruś (z opowiadań kierowców) i życie kierowców w Norwegii ( z opowiadań kumpla architekta który był raz w spożywczaku w Oslo). | -2 | ||
trucking
| gustav... ja jestem bardzo spokojny ; ) | |||
g-a
| Pracujący za Odrą - czy zrobiliście już zapasy wody i żywności na co najmniej 10 dni? Tam chyba właśnie kończą się żarty... | -1 | ||
gustav
| g-a ten minus od ciebie czy jakiegoś nieznanego mi mojego "wielbiciela"? Tak z ciekawości tylko... | -2 | ||
g-a
| Znasz polskie przysłowia? | |||
wesolek
| giguś ty miliunerze bez grosza. żeby nie et. nikt nie chciałby z tobą sie zadawać. jedyne co potrafisz, to wycinać i minusować. hi hi hi. ::) | |||
silwio
| A "mogiem"sie dowiedzieć "paciemu"piszac jako niezalogowany nie widać moich postów?-:) | |||
wesolek
| bo jesteś w dniu dzisiejszym nie godzien, by pisać, wedle uznania gigusia. un dzisiej jest bohiem i panem etransu. ::) | |||
g-a
| ://www. wiocha. pl/1374228, Niektorzy-producenci -odpowiadaja-juz-na- potrzeby#comform | |||
silwio
| Kurna, ale ja od piątka mam tego problema i dzisiaj chytnąłem już se na to poteżnego nerwa-:) | |||
gustav
| Wiem giguś wiem, ty Anglię robisz omijając Niemcy. | -1 |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.