ID: 202121
Nowa naczepa Krone problem z hamulcami
ID: 202121
ID: 202121
Witam. Jest problem z nową naczepa Krone. Mianowicie bardzo grzeje mi lewa strona. Przy jeździe na wprost jest ok ale podczas kilku hamowaniach osie po lewej stronie bardzo się grzeją, momentami do tego stopnia, ze zaczynają dymic. Tak jakby nie odbijaly zaciski, lub odbijaly z opoznieniem. Zastanawiam się czy to nie wina ciagnika bo tydzień wcześniej pod innym autem było ok. Moje to TGX 540 z 12 roku. Może miał już ktoś kiedyś taki przypadek.
Witam. Jest problem z nową naczepa Krone. Mianowicie bardzo grzeje mi lewa strona. Przy jeździe na wprost jest ok ale podczas kilku hamowaniach osie po lewej stronie bardzo się grzeją, momentami do tego stopnia, ze zaczynają dymic. Tak jakby nie odbijaly zaciski, lub odbijaly z opoznieniem. Zastanawiam się czy to nie wina ciagnika bo tydzień wcześniej pod innym autem było ok. Moje to TGX 540 z 12 roku. Może miał już ktoś kiedyś taki przypadek.
~Rys*.122.187.2
*.122.187.2
Posty (15)
~Rys 9 lat temu | jak w temacie... | |||
g-a
9 lat temu | Skoro naczepa jest nowa to musi być na gwarancji. Jedź na serwis i po sprawie. | |||
~Roland 9 lat temu | Wypuscili wadliwa sedrie zaciskow, zmieniają na servisach bez kosztów jeśli masz takie zamontowane. | |||
~Rys 9 lat temu | Tak mój błąd, za bardzo uogolnilem.. Tarcze ewidentnie. Ale dziwna sprawa, że tylko lewa strona. A orientuje się ktoś gdzie po drodze ze świecka do Strykowa jest serwis? | |||
~nadinspektor ku -ku 9 lat temu | W Krużewnikach kurna! | |||
ese
9 lat temu | Serwis Krone MTC Janusz Gruntkowski Adres: Sowia 35, 62-080 Tarnowo Podgórne Telefon: 61 814 28 37 | |||
~apsik 9 lat temu | spadek ciśnienia na siłownikach rozwi ązanie: znaleźć przyczynę siłowniki , przewody, rozdzielacze na zbiorniki o ile to jeszcze aktualne | 1 | ||
~DIXI 9 lat temu | Inter-Gumi Spółka Jawna ul. Gen. Sikorskiego 44a, Dębienko 62-060 Stęszew Centrala: : tel. 061 813 50 96 solidny serwis krone | |||
~BritnejRT 9 lat temu | odepnij abs i sprawdź czy będzie tak samo, jak będzie poprawa to znaczy że zawór ze sterownikiem padł. Jak będzie dalej palił jedną stronę to być może zaciski jak koledzy wspomnieli. | |||
~janek 9 lat temu | mnie zawsze mówili smaruj to będziesz jechał | |||
~zzzzzzzz 9 lat temu | Moja sugestia to modulator przyczepy. Mana nie znam ale w Volvo Daf Renia Scania Merc to potrafi świrować. | |||
~janek 9 lat temu | ty nie hamuj tylko jedź | |||
~zzzzzzzz 9 lat temu | Modulator najczęścięj jest zamontowany za siodłem i odpowiada za rozdział siły hamowania na lewą i prawą strone naczepy, dalej dopiero są kolejne modulatory na poszczególne koła. Jak cos się wyjaśni to napisz proszę. | 1 | ||
~janek 9 lat temu | a może bulgulator mu zaśniedział | |||
~zzzzzzzz 9 lat temu | Z tym odpięciem ABS to też jest jakiś pomysł ale na przykład w Mercu po odpięciu EBS nie działają światła stopu i hamulec jest twardy aż do zablokowania kół a Volvo i Renia po odpięciu ABS hamuje prawie samym przodem tak że to nie jest jazda tylko bez ABS. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...

Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.