ID: 201722
ROZLICZANIE LOI MACRON /MILOG /PIP
ID: 201722
ID: 201722
W związku z dużym zapotrzebowaniem ze strony naszych klientów, możemy powiadomić że w dniu dzisiejszym sfinalizowaliśmy umowę z przedstawicielem na terytorium Francji.
Firma w pełni jest gotowa do przyjęcia obowiązku reprezentowania zgodnie z dekretem obowiązującym od 1 lipca 2016r. naszych klientów których rozliczamy.
Dekret nr. 2016-418 Loi Macron przewiduje liczne obowiązki nałożone na pracodawcę wykonującego przewozy transportowe we Francji m. in. konieczność opracowania dokumentacji pracowniczej w języku francuskim, wyznaczenia przedstawiciela do kontaktu na terenie Francji, przechowywanie dokumentacji pracowniczej w pojeździe i inne. Dla naszych klientów przygotowaliśmy ofertę współpracy z firmą posiadająca swoje przedstawicielstwo we Francji, dysponującą profesjonalną wiedzą w dziedzinie transportu i wieloletnią praktyką w kontaktach z organami francuskiej administracji. Razem zapewnimy Państwu kompletną obsługę na terenie Republiki Francuskiej. Dokumenty wymagane dekretem 2016-418 Loi Macron.
Zaświadczenie o delegowaniu
Deklaracja oddelegowania (zaświadczenie delegacji wskazane w art. 1331-2 Loi Macron)
Umowa o pracę oddelegowanego pracownika wraz z aneksem dotyczącym stawki minimalnej we Francji
Szczegółowa lista płac
Potwierdzenie wypłaty wynagrodzenia
Umowa Przewoźnik- przedstawiciel
Oświadczenie powołania reprezentanta na terenie Francji
Kopie zleceń/umów/kontrakt ów na terenie Francji
Oświadczenie o ilości kontraktów i obrotów na terenie Francji i na terenie Polski
W celu poznania dokładnych warunków współpracy prosimy o kontakt telefoniczny:
Tel. 512-249-551
Tel. 501 692 443
Tel. 514-054-792
W związku z dużym zapotrzebowaniem ze strony naszych klientów, możemy powiadomić że w dniu dzisiejszym sfinalizowaliśmy umowę z przedstawicielem na terytorium Francji.
Firma w pełni jest gotowa do przyjęcia obowiązku reprezentowania zgodnie z dekretem obowiązującym od 1 lipca 2016r. naszych klientów których rozliczamy.
Dekret nr. 2016-418 Loi Macron przewiduje liczne obowiązki nałożone na pracodawcę wykonującego przewozy transportowe we Francji m. in. konieczność opracowania dokumentacji pracowniczej w języku francuskim, wyznaczenia przedstawiciela do kontaktu na terenie Francji, przechowywanie dokumentacji pracowniczej w pojeździe i inne. Dla naszych klientów przygotowaliśmy ofertę współpracy z firmą posiadająca swoje przedstawicielstwo we Francji, dysponującą profesjonalną wiedzą w dziedzinie transportu i wieloletnią praktyką w kontaktach z organami francuskiej administracji. Razem zapewnimy Państwu kompletną obsługę na terenie Republiki Francuskiej. Dokumenty wymagane dekretem 2016-418 Loi Macron.
Zaświadczenie o delegowaniu
Deklaracja oddelegowania (zaświadczenie delegacji wskazane w art. 1331-2 Loi Macron)
Umowa o pracę oddelegowanego pracownika wraz z aneksem dotyczącym stawki minimalnej we Francji
Szczegółowa lista płac
Potwierdzenie wypłaty wynagrodzenia
Umowa Przewoźnik- przedstawiciel
Oświadczenie powołania reprezentanta na terenie Francji
Kopie zleceń/umów/kontrakt ów na terenie Francji
Oświadczenie o ilości kontraktów i obrotów na terenie Francji i na terenie Polski
W celu poznania dokładnych warunków współpracy prosimy o kontakt telefoniczny:
Tel. 512-249-551
Tel. 501 692 443
Tel. 514-054-792
Posty (41)
MarcinSE
| brixten - oddychaj (: (: | |||
~kiero | Marcin se sam podpiszesz co dostaniesz do podpisu, frajerzy tak zrobia, a nie prawdziwi kierowcy co sie szanują. Nawet jak podpiszą będą brali udział w przestępstwie. Wkurzony może w każdej chwili donieść gdzie trzeba. Albo oświadczyć podczas kontroli w F że to nie prawda. Dziady płakali za skarżenie do sądu o ryczałty, tu będzie lepszy efekt. | |||
MarcinSE
| Teeee Łysy, przeceniłem cię... W innym wątku za 50 euro ogarniasz rezydenta Francji... Tyś się mamie udał (: (: (: (: | -1 | ||
~kiero | Pies mu tak powiedział, to powtarza po nim. | |||
~Piotr Dobrzycki | Witam serdecznie, W związku z niedawno wprowadzonymi zmianami dotyczącymi usług transportowych na terenie Francji proponujemy Państwu nasze usługi w zakresie oficjalnego przedstawicielstwa na terenie tego kraju; W zryczałtowanej opłacie w wys 60 EUR netto proponujemy wsparcie telefoniczne 24/24 w razie kontroli; Ponadto pomagamy w przygotowaniu niezbędnej dokumentacji oraz bezpłatne tłumaczenie dokumentów; Nasze doświadczenie w kontaktach z francuskimi organami kontroli transportu drogowego pozwala nam na bezkonfliktowy i sprawny przebieg ewentualnej kontroli; Z poważaniem, Piotr Dobrzycki 357 avenue de la Gare 60320 Béthisy Saint Pierre kraps@neuf . fr | 2 | ||
g-a
| I do tego wszystko się sprowadziło. Przedstawiciele w IRF (Islamskiej Republice Francuskiej) wezmą kilka euro i zapewnią alibi. Poza tym nic się nie zmieni. Szoferzyny jak podpisywali "diety" w ciemno tak dalej będą podpisywać. Było robić szum na forum? "Firmy padajom jak muchy" i takie tam. | |||
kester
| Kierowca szukam pracy, podpisze loi macroi, milog diety, ryczałty, weksel inblanco i inne dokumenty które podsunie mi dziadotrans. | |||
kester
| Dobrze że jest takie forum kiedyś posłuży dla prokuratury jako dowód przeciwko dziadom. | |||
~kontradmirał ku -ku | Gumofilce kurna wysiadka! | |||
~AZIR | KESTER, PODPISZE POD WARUNKIEM ŻE JEST RÓWNIE GŁUPI JAK TY. | 1 | ||
~ptaszek na uwiezi | mamy tylu przedstawicieli w unii wysoko postawionych z reszta i nikt nie jest w stanie zablokować tego durnego przepisu? | |||
~Filozoff z KW | kester podpiszesz mi kredyt??? | |||
~pląba | ~Paweł 2016-06-24 01:52:25 Powiem wam tak przewoźnicy nie kupujcie aut rodem z tych państw a może pomyślą ile tracą Tak? a to dziwne... to może napisz za jakich kupować? bo jak na razie... to liczące się marki produkują właśnie w "tych" krajach, chyba że w Jelczu znowu otworzyli fabrykę? | |||
Rysiu777
| w jelczu nadal powstają auta ciężarowe :) fakt - montowane z podzespołów od tych europejskich marek | |||
~wariat | Niedługo Polska uchwali coś takiego, ja zostanę przedstawicielem dla zachodnioeuropejskie j swołoczy. I będzie się zarabiało. | 1 | ||
~kester | podpiszę filozofie jak zrozumiesz co to sarkazm. | |||
Rysiu777
| czyli za 60e można ze złodzieja zostać dobrą firmą? ?? | |||
Rysiu777
| przygotowywując tą poniekąd lepszą ustawę od Miloga, Macron nie przewidział żeby nałożyć na przedstawicieli obowiązek odpowiedzialności za preparowane dokumenty które są tworzone dla służb kontrolnych - wtedy nie byłoby tych śmiesznych ofert o wybielaniu firm | |||
Rysiu777
| choć na wiele się to nie zda bo jeżeli dojdzie do kontroli na drodze to bynajmniej ja chętnie opowiem dlaczego mam takie a nie inne papiery i nie mają one nic wspólnego z rzeczywistością ! - ciekawe jak wybrnie z tego przedstawiciel? ?? | |||
kolega_maliniaka
| Nijak Rysiu777, zostaniesz natychmiastowym bezrobotnym. Dziady mają coś w rodzaju pantoflowej poczty. Będziesz musiał poszukasz roboty daleko od tego dziada. Tak jest przynajmniej w Lubelskim, co roku zbierają się nad jeziorem Białym i knują co i za ile mają robić. | |||
Rysiu777
| właśnie wydrukowałem sobie potwierdzenie wypłaty wynagrodzenia za miesiąc lipiec gdyby czasem ktoś pytał na Francji o to albo super przedstawiciel chciał coś mataczyć - ech a tam nawet nie wyszło euro za godzinę - też rozliczyć to potraficie i wyjaśnić? ?? | |||
Rysiu777
| nie planuje pracować w tym kraju bo dziad dziadem dziada pogania wiec lotto mi to | |||
kolega_maliniaka
| Już dochodzą słuchy, ze dziady znaleźli jakiś myczek na tę ustawę. Jaki i jak skuteczny, to naradzie tajemnica, znana tylko im. | |||
kolega_maliniaka
| Niemcy czy inne kraje ich lewackich kumpli dostali cichą dyspensę od żab. Atak ten jest, skierowany przeciwko wschodniemu blokowi. Chcą wysiudać z rynku Polaków, Wągrów, Rumunów, Bułgarów. Czechów i Słowaków. | |||
kolega_maliniaka
| Jakby im się to udała, to podzielą Europ jak mafia na strefy wpływów. Znajdą się wśród nich Francja, Niemcy, Austria, Włochy, Hiszpanie, Portugalia, Kraje Beneluksu, Dania i Szwecja. Anglia ma to w... Oni sporadycznie jadą poza wyspę. Ale tylko wtedy kiedy by im się udał ten dziki zamach. Myślę, że to nie koniec niespodzianek lewków. | |||
~xxxpo | Francuzi wymagają aby w tych dokumentach był podany ZUS do którego odprowadzane są składki. Wniosk z tego że na podstawie danych ZUS będą oceniać wiarygodność wypłaty. W xpo już mamy takie dokumenty, firma podaje uczciwie że zarabiamy 2, 5 eur za godzine. Czekamy do pierwszych kontroli. Bedzie tak jak z pauzami 45 godz, firma najpierw kombinowała a po paru miesiącach posypały się kary i teraz na te pauzy jeździmy do hoteli. XPO to duża firma i szybko dojdzie do kontroli któregoś z kierowców, zobaczymy wtedy jakie powinny być stawki wynagrodzeń. | |||
kolega_maliniaka
| Dla dziadów teraz to jest bardzo twardy orzech do zgryzienia, A Polski kierowca czy coś zyska na tym? Tylko wtedy kiedy się wyniesie na stałe do jednego z tych lewackich krajów, Bo w Polsce będzie trzepał krajówkę lub blok wschodni i to za o wiele mniejsze pieniądze niż dzisiaj zarabia. Na mikro transporcie nie ma za dużych zysków. Może otworzą tutaj swoje filie molochy transportowe z zachodu, ale nie po to żeby nam płacić stawki zachodnie tylko za jak najmniejsze pieniądze przejąć jeszcze wschodni blok. 12 zł za godzinę plus 24 zł. diety i to będzie wszystko czego może oczekiwać tutaj kierowca. | |||
kolega_maliniaka
| Jedynie kto z Polskich firm transportowych będzie się liczył w tym mafijnym rozdaniu, to Polskie molochy, z flotą od 200 aut. Zaraz się skończy Finlandia, Szwecja. Lewaki kładą wielki nacisk na te kraje w prowadzeniu jakiś eliminacyjnych ustaw. Finlandia również sporadycznie gania poza Skandynawie. Dlaczego nie wymieniłem Litwy Łotwy czy Estonii? Bo oni się już dogadali. Wszystkie kraje poniżej Litwy won ze Skandynawii i tamci będą ją oblatywać. To nie jest proces krótkotrwały i na ten rok, tak będzie od 2020. | |||
~Lel | kolega_maliniaka Transport lokalny zajęty jest przez zachód i zniszczony do szpiku kości. Bo zachód zajął rynki tylko jako pośrednik, a niewolniki ze swoimi trupami euro 2 dla nich jeżdżą za głodowe stawki. W Polsce wygląda to tak: Zagraniczna firma zabiera rynek, zarzynając go stawkami Polski właściciel klamota idzie z klamotem do tej firmy Firma zarzyna właściciela Profit dla firmy zagranicznej A Polaczek w długach i to u siebie haha, mało tragedii powstało przez Rabena, Schenkera itp? W Polsce rynku lokalnego od dawna NIE MA. | |||
~Przewoźnik | Lel - powiem więcej. Polski jako Polski też już nie ma. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.