ID: 198771
Definicja idealnego spedytora...
ID: 198771
ID: 198771
... a realizacja obowiązków spedytora przy realizacji zlecania przewozu towarów niebezpiecznych.
... a realizacja obowiązków spedytora przy realizacji zlecania przewozu towarów niebezpiecznych.
~etransport.pl
Posty (14)
~ktoś | Co za bełkot :) | -2 | ||
fasoona
| Definicja idealnego spedytora??? Nie obrażając nikogo... to chyba żart. | -2 | ||
~antyktoś | fason (a) nie ma idealnego spedytora. myślę, że autor wykazał tu właśnie bezmyślność spedytorów i ciągłe dążenie do szybkiego zysku za wszelką cenę, również kosztem własnych niekompetencji kt oś - twój problem to czytanie ze zrozumieniem | |||
fasoona
| Właśnie o to samo mi chodziło antyktos... Tylko nie rozumiem za co ten czerwieniec :/ | -1 | ||
ese
| Dobrze by zdać sobie sprawę, że transport nie istnieje wyłącznie po to, by kierowcy mieli pracę, a jest typową działalnością usługową. USŁUGOWĄ. I tu naważniejszy jest ten, który za wszystko płaci, a wiec KLIENT. Rolą zaś spedytora jest, by ów klient/płatnik, zadowolony, jeszcze wrócił. | 3 | ||
fasoona
| Ano tak. Widomo... Pinonżki trza robić | |||
ese
| By klient który na wejściu usłyszy, że "będzie pan zadowolooonyy" taki był do podpisania odbioru towaru, a i trochę dłużej :) | |||
fasoona
| No tak... Trzeba przyciągać a nie odpychać od siebie. | |||
proszek
| ese Jeszcze jest potrzebna wiedza: co możliwe, co "jak się uda" i "licz na cud". W każdym rodzaju transportu komputer nic nie pomoże. Jak "tytułowy" spedytor zaczyna, a ma kierowców z doświadczeniem, powinien wykonać telefon do kiero, nim podejmie decyzję. Podjąć jest łatwo, z realizacją bywa różnie | |||
ese
| Pełna zgoda. Pod warunkiem, że owi kierowcy mają świadomość powyższego i współpracują z nim. Że na pytanie "gdzie jesteś/daleko masz?" nie pada odpowiedź "góra godzina i jestem", podczas, gdy się z kumplem trochę dłużej zagadało i za trzy godziny nie dojedzie. Wtedy bajki o "sztauach" idą w ruch, auta się nagle psują itd. A spedytor już klientowi przekazał, że za pół godziny do godziny ma auto u siebie. Choć coraz popularniejsze GPS-y temat upraszczają jednak | |||
ADR-ADVISER
| :) tak "zośka" w pełni zgadzam się z Tobą. Tylko, że autorowi chodziło o zwrócenie uwagi na nieprawidłowości wynikające z obsługi zleceń z ADR. Przesłaniem było aby minimalizacja kosztów nie przysłaniała przestrzegania prawa. ( w tym przypadku ADR). Bo należy pamiętać, że na końcu tego "łańcucha pokarmowego" jest zawsze kierowca... . i to on w pierwszej kolejności ponosi konsekwencje niekompetencji innych uczestników w przewozie. | |||
ADR-ADVISER
| :zośka", :) no właśnie. Nie chodzi mi o "bełkot", jak powyżej piszę "ktoś", czy wymądrzanie się. Ale o bezpieczeństwo - przede wszystkim kierowców... a w konsekwencji i spedytora. Ponieważ, uwierz mi ( a wiem co piszę) - znaczny procent tych, którzy przyjmują zlecenia, nie zdają sobie sprawy z konsekwencji, zarówno tych finansowych jak i prawnych. | 2 | ||
ADR-ADVISER
| :) kurs ADR... dla Kierowców. Dla spedytora szkolenie zgodne z 1. 3. 1. Umowy ADR - "Osoby zatrudnione przez uczestników przewozu wskazanych w dziale 1. 4, których obowiązki dotyczą przewozu towarów niebezpiecznych, powinny zostać przeszkolone w zakresie wymagań związanych z takim przewozem, stosownie do odpowiedzialności i obowiązków tych osób. " A nadmienię, że nieprzeszkolenie kosztuje 2000 zł | |||
ADR-ADVISER
| szkolenia dla spedytorów, to osobny rozdział. Tak jak napisałem powyżej, obowiązek szkolenia wszystkich uczestników w przewozie towarów niebezpiecznych. Szkolenia takie często mylone są ze szkoleniem stanowiskowym BHP, ponieważ tak samo nazywają się - szkolenie stanowiskowe. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.