ID: 192174
Wielka Brytania zatwierdziła testy autonomicznych ciężarówek
ID: 192174
ID: 192174
W środę władze skonsultowały w parlamencie zniesienie barier prawnych w celu umożliwienia autonomicznym pojazdom poruszania się po głównych brytyjskich drogach w nadchodzącym sezonie letnim.
W środę władze skonsultowały w parlamencie zniesienie barier prawnych w celu umożliwienia autonomicznym pojazdom poruszania się po głównych brytyjskich drogach w nadchodzącym sezonie letnim.
~etransport.pl
Posty (28)
~Diler | Hmmm zobaczymy co komputer zrobi jak pomiędzy ciężarówki wjedzie po angielsku na chama w ostatniej chwili samochód za nim drugi trzeci piąty i po konwoju. Oni chyba nie wiedzą jak anglicy jeżdżą albo myślą całkiem coś innego. A zupełnie z innej beczki to trzeba myśleć o pracy na magazynie jak ciężarówki już zaczną same jeździć. | |||
visitors
| niby jak wjedzie jak odstepy pomiedzy pojazdami beda zbyt male? | |||
~niezalog. operatorskakanki | visitors, a skąd wiesz jakie będą odstępy? Dla wprawnego i cwanego kierowcy małej osobówki 10m między autami jest wystarczające, a sam wiesz, że takich kierowców jest całkiem sporo, zwłaszcza tych cwanych. | |||
visitors
| zeby jechac w 10m odstepach nie trzeba wydawac milionow na systemy i badania. duzo tanszym i sprawdzonym rozwiazaniem jest zatrudnienie polskiego miszcza. pojazdy autonomiczne jezdza w duzo mniejszych odleglosciach | |||
operatorskakanki
| @visitors Poniekąd masz rację ; ) ale takie pytanie, ile metrów w ciągu 1sec przejeżdża auto jadące z prędkością np. 70km/h? | |||
~Marchewa666 | Visitors, w dużo mniejszych odległościach ni z 10 m? Czyli ile? 1, 2 metry 5 metrów? Zastanów się co piszesz | |||
SoloUk
| Diler widać że nie miales okazji jeździć z aktywnym tempomatem bo zrozumiał byś jaki kierowca jest wolny w stosunku do komputera on reaguje tak szybko że jak byś nie miał pasów zaciętych to wylądował byś na szybie jadąc autostrada czy inną drogą a nagle zajechał by Ci ktoś drogę. Po prostu masz wrażenie że auto wrzucilo wsteczny bieg | 1 | ||
~ktosik | Marchewa - mowa jest właśnie o takich odległościach. Chodzi o to że auto z tyłu hamuje w tym samym momencie co auto z przodu. Nie ma żadnych opóźnień reakcji. dlatego że elektronika jest szybsza niż reakcja kierowcy. Solo też się trochę mijasz z prawdą. Jeżdżę autem które ma tempomat adaptacyjny ( bo tak się to nazywa) i auto wie jak ma się zachować w przypadku zajezdzania drogi przez inne auto. faktem jest że w pewnych sytuacjach w przypadku braku reakcji kierowcy tak użyje hamulców że wszystko z kabiny co nie jest zamocowane może być przed kabina | |||
~gnebca gamoni | a pod rampe to auto tez podjedzie? jak snieg spadnie to będą jaja silos tez będzie samo obslugiwac | |||
ese
| ~Diler 2016-03-18 22:40:10 Hmmm zobaczymy co komputer zrobi jak pomiędzy ciężarówki wjedzie po angielsku na chama w ostatniej chwili samochód za nim drugi trzeci piąty i po konwoju.. "- Noo.. A w Anglii to już szczególnie jeden przez drugiego tak jeździ. Po chodniku, na skos, bez kierunkowskazów itd. Prawda? | |||
MarcinSE
| To, że zatwierdzają testy nie znaczy, że kierowcy stracą pracę ale w dalszej perspektywie załadunki proste - rampa rampa, mogą i pewnie będą obsługiwane w taki sposób na jakichś odcinkach wybranych | |||
SoloUk
| Anglia to najbardziej komfortowy i przyjazny kraj dla kierowcy ciężarówki tu kierowcy mają bdb a oni jeszcze chcą im polepszyć warunki pracy. Nic tylko cieszyć sie | |||
ese
| , że przy dalszym rozwoju tego pomysłu można większa część będzie mogła w dobrych warunkach, w domu sobie siedzieć | |||
MarcinSE
| ese -pewnie tak będzie, to nie jest trudne do wydedukowania :-) -jeśli firmy zakupią takie zestawy... | |||
visitors
| gnebca - nie strachaj. kierowca bedzie podprowadzal zestawy na parking, a z parkingu pod rampe podjedzie sobie wozkowy. takze jak chcesz sobie pojezdzic autem przyszlosci, czym predzej rob kurs wozkowego i szukaj pracy na magazynie | |||
MarcinSE
| visitors-a to, takowych kursów kazdy kierowca nie musi mieć... ? | |||
visitors
| a ja wciaz mam wizje iz kierowca w niedalekiej przyszlosci bedzie kierowal ciezarowka z domu lub z firmy. bedzie siadal do, nazwijmy to symulatorem, i bedzie sterowal nie ruszajac sie z domu. jak mu sie skonczy czas pracy, auto bedzie przejmowal nastepny pracownik. bo ciezko bedzie wtedy nazwac takiego kogos kierowca.. | |||
visitors
| nie Marcin, nie musi miec. | |||
~utopia | visitors - może i będzie pracował w domu, tylko poco? Żeby w razie problemu można było zwalić winę na operatora a gdy okaże się, że ludzie nie są do niczego potrzebni - wtedy już tylko redukcja populacji do niezbędnego minimum. | |||
~SoloUk | Największy Port kontenerowy w Hamburgu obsługiwany jest wyłącznie przez bezobsługowe wózki które przewoza tysiące kontenerów dziennie i jakoś nikt nie widzi w tym problemu | |||
visitors
| utopia - nie wiem po co. nie ja nad tym pracuje.. moze po to zeby " kiero " jezdzil po swiecie nie opuszczajac domu i rodziny? | |||
~Edek | Panowie kierowcy rynek potrzebuje takich pracowników niestety wy za wiele chcecie :) zastąpią was komputery i taka jest prawda :) Nikt nie będzie was potrzebował :) | |||
~Marcin SE | visitors... to jak się mogą rozładować lub załadować gdy jest potrzeba i konieczność a obsługa może ładować za np:4godz... | |||
visitors
| Marcin - to zadanie dla logistyki. ale tak mysle ze w zwiazku z tym iz bedzie wiecej pojazdow ktore potrzeuja mniej kierowcow problemu raczej nie bedzie. moze bedzie u nas ( w europie ) tak jak jest w stanach np. zaladowane naczepy bede czekaly na ciagnik | |||
~Marcin SE | Visitors ale brak licencji na wózki robi problem w łańcuchu logistycznym w teraźniejszości... , (: (: | |||
visitors
| super. tyle ze w tym momencie mam inne, fajniejsze zajecia niz piertolenie bez sensu | |||
~Marcin SE | Tylko nie przerywaj visitors, nie przerywaj... (: (: (: | |||
~Wielki Szu | to juz koniec dziadtransuf. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...

Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.