Josephs.ScotBorowiak Properties Ltd

Kompletnie niezabezpieczony ładunek powodem kontroli

ID: 185939


Kierowca, który wykazał się skrajną nieodpowiedzialnością został ukarany mandatami karnymi w wysokości 600 zł i uniemożliwiono mu dalszą jazdę do czasu zabezpieczenia przewożonego ładunku.

~etransport.pl

Wątek dotyczy tej informacji prasowej

Posty (44)

~gnebca gamoni
za instrukcje zabezpieczenia ładunku odpowiada załadowujacy, nie powinni go wypuscic z firmy

1

~ronin
a jaki problem dociagnac dwa razy pas nawet dla oka ale zeby zadnego nie zapiac to trzeba miec jaja albo pusty leb

1

~BAG
Zalecane jest na każdego big baga euro paletę położyć i od góry to wiązać.

1

~jarek
Big bagi nie powinny być przewożone na takich naczepach. Ani na firanach. Tego nie ma nawet jak dobrze spiąć. Dasz pasy to albo worek pęknie albo jak za słabo zepniesz to pas spanie z baksa. Jeśli ładunek nie jest mocno dociśnięty do podłogi to się nie trzyma. Kierowca tej naczepy nie powinien się godzić na zabranie tego ładunku jednak jak to jest w dziad transach to musisz zabrać albo wypad z roboty.

1

~jarek
gnębca za tonaż odpowiada załadowca, jeśli na kwitach masz podaną wagę towaru. Za zabezpieczenie odpowiada kierowca, to jest jego obowiązek. Jednak bigbagów nie ma jak dobrze zabezpieczyć.

1

~woytek
Pocztowy i masz racje ! W Polsce malo kto nalezycie wypelnia swoje obowiazki. Zabezpieczenie nalezy do obowiazkow zaladowcy i tyle w temacie ! Czy p. Lys y zglosi odrebne zadanie na temat fachowosci dziad transa? Czemu kierowca nie jest fachowcem? Kogo dziad trans zatrudnia?

1

~Marcin SE
To jest tak zwany ładunek "low rigidity" czyli niska-słaba sztywność towaru i w tym momencie wszystkie znane zabezpieczenia są niewystarczające!Jes t kilkanaście sposobów na mocowanie takich ładunków właśnie na odkrytych platformach... niestety tu mamy przykład skrajnej nieodpowiedzialnośći wręcz głupoty zarówno ze strony zaladowcy jak i przewoźnika !

1

~woytek
Neuus ladowalem tasme alu i przyszedl pracownik, pouczyl mnie jak zabezpieczyc ladunek. Skontrolowal zabezpieczenie ladunku i dopiero moglem ruszyc do Delabio. Przydalo sie ! Makaron bydzie makaronem ! Zawsze twierdze ze kierowca musi posiadac obszerna wiedze, a naczelny dzia tyko klozet ! Powinnismy lepiej zarabiac.

1

~woytek
Bylem ostatni raz w 92 roku. ku kus gdzie? Bo ja w kabinie.

1

~woytek
Z marsem uwazaj na cukier ! Pewno bydzie z 407 !

1

~parkingowy
Pierwszy raz spinalem jak zwykłą palete + 2 listwy. Efekt ostatni pas pękł towar na tylnym słupku listwie i deskach (8szt)
~parkingowy
Teraz spinam na krzyż pierwszy rządek z drugim. Trzeci z czwartym. Drugi z trzecim itd. + 2 listwy Czasem jeszcze odciag. Generalnie pasów, czasu o wysiłku nie żałuję. Głowa spokojna kasa w portfelu i bezpieczny powrót.

1

~bogdan
ja ladowalem big bagi w de to dostalem palety na gore i nie ma problemu, nawet nie chcieli mnie wypuscic puki magazynier nie sprawdzil. Nie dawno w worms ladowalem granulat w workach i tez dostalem palety do zabezpieczenia.

1

Poborca
no co zapomniał... na pewno dobry drajwer skoro na niskim podwoziu śmiga-całe szczęście że w big bakach to przewoził a nie luzem

1

ese
~jarek
(2016-03-09 18:33:43) (... ) Kierowca tej naczepy nie powinien się godzić na zabranie tego ładunku jednak jak to jest w dziad transach to musisz zabrać albo wypad z roboty. "-

No i gdzie problem??? Roboty to jest (podobno) tyle, że za podwyżkami kasy nadążyć nie można! A gdyby tylko dać małe ogłoszenie że może... może by się zgodziło pojeździć, to telefonów z firm nie można nadążyć odbierać! Gdzie więc problem? ?

1

~anty dziad
ese problem niektórzy mają z myśleniem. Ten koleś jest tego najlepszym przykładem. Na tym forum to jedynie łysy jest go w stanie pobić.

1

~dob. y
ese-dla fachowca pracy nie brakuje, dla "furmana"zrzucająceg o winę na wszystkich obok (byle nie na niego) pozostaje miejsce w tzw. "dziadtransach":-) :-)

1

ese
Ja to się nie znam. Tylko jakoś mi tu logiki brakuje. Z jednej strony wszędzie brakuje kierowców, z drugiej tłumaczenia że muszę jechać na magnesie, na wariata itd.. bo mnie z roboty wyrzucą i gdzie ja pójdę

1

~dob. y
Ja to też siem nie znam, tylko mi się tak coś "wymckło"niechcący:- ) :-)

1

ese
:)

1

leon
Czegoś tu brak.
WYOBRAŹNI.
U załadowcy i kierowcy.
A mandat dla kierowcy jest stanowczo za niski.

-1

~ZBYCHU
to jakas podpucha. chociaz nie - wystarczy popatrzec kto wybrał tych przy korycie... załosne. *a- koles powinien isc do pierdla. dozywotnio zabrane prawko to juz drobiazg- de*il od urodzenia, kto to zatrudnił? tanszy był. ja *le, to naprawde kraj idiotów

1

~str
Chciałbym osobiście powiedzieć dla tego pseudo kierowcy jakim super jest człowiekiem i odpowiedzialnym. Ja bym na jego miejscu drzwi odkręcił. Po co drzwi przecież nie wypadnie. Słowo de*il naprawdę nabiera nowego znaczenia. Pozdrawiam tego kierowce i życzę mu zdrowia, bo tego brakuje dla tego pana.
Ps. kiedyś za słowo de*il człowiek zastanawia się nad sobą teraz to traktują jak komplement

1

Sergiej-TG
~kris (2016-03-09 14:47:55) Może koledzy napiszcie w takim razie jak się zabezoiecza big bagi z sypkim materiałem? Bo widzę że tu sami znawcy tematu sie wypowiadają.
W mojej galerii masz dwie instrukcje zabezpieczania big-bagów. Instrukcje dawali w Basfie w Antwerpii a ładowaliśmy to na XeLki w Ewalsie.

1

Sergiej-TG
Następny "Miszcz": ://warszawa. tvp. pl/24356926/ladunek- wypadl-na-droge. Jak przejeżdżałem to akurat ładowali HDS'em z powrotem na naczepę.

1

~gnebca gamoni
ponoc kierowca był Ukrainiec

-1

~LBI
stary temat ale odświeżę bo warty uwagi, big bag to rzeczywiście problem bo zawiera towar ziarnisty, który podczas drogi będzie się przesypywać w opakowaniu i wymaga od kierującego kontroli naciągu pasów,
Jak zabezpieczamy, najlepiej ładować na naczepy z burtami burtą dodatkowo zatrzyma big bagi przed przesunieciem, ten rozmiar worków złapałbym tak
4 worki, pas literka u przez uszy do przodu, pas literka u przez uszy do tyłu, i po jednym pasie przez środek worka 2 worki do boku, podsumowanie potrzeba do 4 worków 4 pasy, tak woziłem granulat, Kutna na Rosję pod plomba i było dobrze choć czasami pasy były luźne ale na naczepie była plomba celna i w drodze nie było możliwości poprawy,
pozdrawiam
transportowiec. com. pl

1

~Oset
Najciekawiej to woziło mi się bigbagi po francuskich, niemieckich górkach, pagórkach.
Jazda z tym towarem po równinach to mały pikuś.

1

~Cyprian
To są ci niedoświadczeni kierowcy. Doświadczony chce zarobić 8000zł, ale szef wolał zatrudnić tańszego. No to teraz ma tańszego :) Ja tam się cieszę. Czym więcej takich kierowców zostanie wyeliminowanych, tym lepiej.
Jednak czego nas uczy ten przykład?
W razie wpadki 600zł i jazda. Co to jest dla dziada 600zł? ? Kieszonkowe. Następnym razem też nie będzie chciał spinać, tylko jechać.

1

~Drobny przedsiebiorca
Kolejny fejsbukowy driwer po eu...

1

Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 3.239.52.235

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2024
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels