ID: 178910
Kierowca-najlepiej opłacany pracownik w PL
ID: 178910
ID: 178910
Chciałem ucywilizować z początkiem roku pracę kierowców w przedsiębiorstwie produkcyjnym w którym zarządzam transportem prowadzonym na potrzeby własne, transport krajowy, nocleg sporadyczny. Ciągniki z naczepami i kierowcy w ilości 96 osób. (przy ucywilizowaniu ich pracy zatrudnił bym jeszcze 34 kierowców. Dla dobra sprawy zarząd firmy się zgodził, żeby nie mieć w przyszłości problemów z PIP i nie słuchać dziamania jak by się mogło wydawać bardzo uciśnionej i poszkodowanej grupy zawodowej.
Założenie było takie, że będą otrzymywali wynagrodzenie netto 17 zł/h (nieosiągalne przez innych pracowników produkcyjnych przedsiębiorstwa, nawet na stanowiskach funkcyjnych) plus wszystkie należności typu dieta i ryczałt, z tym że niedopuszczalne będą żadne nadgodziny. Praca w grafiku 6 dni w max. dopuszczonym przez UoTD czasie, następnie 5 dni wolnego, potem 5 dni pracy i 3 dni wolnego itd. Praca w miesiącu w ilości średnio 168 godzin. Wszystko na pełnym legalu, z Zus i skarbówką na rachunek tak jak dotychczas.
W piękną grudniową niedzielę, tylko w taki dzień załoga jest dostępna, w wynajętej sali zorganizowałem spotkanie z kierowcami żeby zakomunikować im że będą mogli pracować jak biali ludzie, średnio 8 godzin dziennie, czterdzieści tygodniowo i 168 miesięcznie. Będą mieli czas dla rodzin, nie będą zazdrościli innym pracownikom przedsiębiorstwa.
Mniej inteligentni wyrazili nie pohamowaną radość, ci bardziej rozgarnięci sięgnęli po telefony, skorzystali z kalkulatora i wnieśli veto, my się nie zgadzamy. Chcemy jak dotychczas pracować 12 godzin dziennie, 72 godziny w tygodniu i mniej więcej 240 w miesiącu.
Panowie kierowcy, zwracam się do tej grupy rozgarniętych. Nim podniesiecie larum jacy to jesteście pokrzywdzeni skorzystajcie z kalkulatora, policzcie i dopiero potem dziamajcie na forach, piszcie listy do trybunałów, oskarżajcie pracodawców.
Jesteście jedną z niewielu dobrze opłacanych grup zawodowych, nie potrzebujecie i nie macie większych kwalifikacji niż:
-rzeźnik 12 zł/h
-piekarz 12 zł/h
-operator żurawia 15zł/h
-tokarz 14zł/h
-spawacz 16zł/h
-operator lini produkcyjnej 13, 5 zł/h
-dyspozytor 2 języki 15zł/h
i mógł bym wymienić setki innych zawodów i stawki.
Jeżeli ustawowo wywalczycie pracę zgodną z KP to musicie sie liczyć z tym że w waszych portfelach znajdzie sie mniej pieniędzy. Proponowana przeze mnie stawka 17zł/h jest bardzo dobra i wysoka jak na realia gospodarcze naszego Państwa, oraz na kwalifikacje i wykształcenie kierowców więc dlaczego się na nią nie zgadzacie?
Może bardziej interesują was takie stawki:
-lekarz bez specjalizacji 12, 5zł/h
-lekarz ze specjalizacją I stopnia 17 zł/h
-ordynator oddziału szpital powiatowy 23zł/h
-wójt gminy 25 zł/h
-aspirant policji 19 zł/h
-ratownik medyczny 14zł/h
W każdym innym zawodzie pracownik jeżeli chce dorobić łapie drugi etat, chodzi na tzw, fuchy. Wy macie tą możliwość że robicie to na swoim stanowisku pracy, nie musicie szukać dodatkowego zajęcia.
Wasze dziamanie, narzekanie, postawa roszczeniowa jest krzywdząca dla reszty społeczeństwa która nie jest kierowcami, macie dobrze, moim zdaniem aż za dobrze. Rozejrzyjcie sie po rodzinie, znajomych i ci rozgarnięci kierowcy przyznają mi rację, na głupotę nierozgarniętych nic nie poradzę.
Chciałem ucywilizować z początkiem roku pracę kierowców w przedsiębiorstwie produkcyjnym w którym zarządzam transportem prowadzonym na potrzeby własne, transport krajowy, nocleg sporadyczny. Ciągniki z naczepami i kierowcy w ilości 96 osób. (przy ucywilizowaniu ich pracy zatrudnił bym jeszcze 34 kierowców. Dla dobra sprawy zarząd firmy się zgodził, żeby nie mieć w przyszłości problemów z PIP i nie słuchać dziamania jak by się mogło wydawać bardzo uciśnionej i poszkodowanej grupy zawodowej.
Założenie było takie, że będą otrzymywali wynagrodzenie netto 17 zł/h (nieosiągalne przez innych pracowników produkcyjnych przedsiębiorstwa, nawet na stanowiskach funkcyjnych) plus wszystkie należności typu dieta i ryczałt, z tym że niedopuszczalne będą żadne nadgodziny. Praca w grafiku 6 dni w max. dopuszczonym przez UoTD czasie, następnie 5 dni wolnego, potem 5 dni pracy i 3 dni wolnego itd. Praca w miesiącu w ilości średnio 168 godzin. Wszystko na pełnym legalu, z Zus i skarbówką na rachunek tak jak dotychczas.
W piękną grudniową niedzielę, tylko w taki dzień załoga jest dostępna, w wynajętej sali zorganizowałem spotkanie z kierowcami żeby zakomunikować im że będą mogli pracować jak biali ludzie, średnio 8 godzin dziennie, czterdzieści tygodniowo i 168 miesięcznie. Będą mieli czas dla rodzin, nie będą zazdrościli innym pracownikom przedsiębiorstwa.
Mniej inteligentni wyrazili nie pohamowaną radość, ci bardziej rozgarnięci sięgnęli po telefony, skorzystali z kalkulatora i wnieśli veto, my się nie zgadzamy. Chcemy jak dotychczas pracować 12 godzin dziennie, 72 godziny w tygodniu i mniej więcej 240 w miesiącu.
Panowie kierowcy, zwracam się do tej grupy rozgarniętych. Nim podniesiecie larum jacy to jesteście pokrzywdzeni skorzystajcie z kalkulatora, policzcie i dopiero potem dziamajcie na forach, piszcie listy do trybunałów, oskarżajcie pracodawców.
Jesteście jedną z niewielu dobrze opłacanych grup zawodowych, nie potrzebujecie i nie macie większych kwalifikacji niż:
-rzeźnik 12 zł/h
-piekarz 12 zł/h
-operator żurawia 15zł/h
-tokarz 14zł/h
-spawacz 16zł/h
-operator lini produkcyjnej 13, 5 zł/h
-dyspozytor 2 języki 15zł/h
i mógł bym wymienić setki innych zawodów i stawki.
Jeżeli ustawowo wywalczycie pracę zgodną z KP to musicie sie liczyć z tym że w waszych portfelach znajdzie sie mniej pieniędzy. Proponowana przeze mnie stawka 17zł/h jest bardzo dobra i wysoka jak na realia gospodarcze naszego Państwa, oraz na kwalifikacje i wykształcenie kierowców więc dlaczego się na nią nie zgadzacie?
Może bardziej interesują was takie stawki:
-lekarz bez specjalizacji 12, 5zł/h
-lekarz ze specjalizacją I stopnia 17 zł/h
-ordynator oddziału szpital powiatowy 23zł/h
-wójt gminy 25 zł/h
-aspirant policji 19 zł/h
-ratownik medyczny 14zł/h
W każdym innym zawodzie pracownik jeżeli chce dorobić łapie drugi etat, chodzi na tzw, fuchy. Wy macie tą możliwość że robicie to na swoim stanowisku pracy, nie musicie szukać dodatkowego zajęcia.
Wasze dziamanie, narzekanie, postawa roszczeniowa jest krzywdząca dla reszty społeczeństwa która nie jest kierowcami, macie dobrze, moim zdaniem aż za dobrze. Rozejrzyjcie sie po rodzinie, znajomych i ci rozgarnięci kierowcy przyznają mi rację, na głupotę nierozgarniętych nic nie poradzę.
~mobilek70*.49.112.133.ipv4.supernova.orange.pl
*.49.112.133.ipv4.supernova.orange.pl
Posty (230)
~mobilek70 9 lat temu | Zapraszam na nową (merytoryczną:) ) dyskusję oddam zestaw w dobre ręce. | |||
~janek 9 lat temu | same scierwa bijom w plecy i nazywajom siem honorowi szmaty | -1 | ||
~janek 9 lat temu | zaloze se konto i bende wciskacl ty zalogowanym | |||
~Pimpek Sadełko 9 lat temu | noo | |||
~janek 9 lat temu | merytorycznom IDIOTA nie wie co mówi | -1 | ||
~janek 9 lat temu | Myslicie ze Ci ktorzy maja Dziewczyny Zony Przyjaciolki Dzisiaj pisza na tym forumie ; ) | |||
~janek 9 lat temu | urazilem hooja i dał minusa frajer zas rany | -1 | ||
~już nie kiero 9 lat temu | Janek 22 do wozu! | |||
~frachter 9 lat temu | mobilek do kogo ty piszesz? przeczytaj dwa posty spójrz na ortografie składnie zdania i wyciagnij wnioski, szkoda słów :)... matoły po 8 klasach i wielcy kierowcy. . znam takich spotykam ich czesto bo sam jestem kierowcą ale z zamiłowania nie dla kasy... chyba, że chciałes przytrolowac to jak najbardziej na tym forum... pozdr. | 2 | ||
~janek 9 lat temu | minus dla mnie a nawet sto jak myslicie zmartwie sie bardzo czy mniej bardzo ; ) | |||
~Rych 9 lat temu | Frachter wyksztalciuchu, a co nawet jeżeli po ośmiu klasach? Przecież żeby prawlo zrobić nie trzeba studiów ani matury Myślisz, że lepszy jesteś?to się kooorwa mylisz, robisz jak każdy z nas a do tego nie trzeba być profesorem! | |||
~Rysiek 9 lat temu | cóż ja znam przeważnie takich kierowców co pracują za 8zł/h wiec gdzie ta lepszość?? | |||
~Waldek 9 lat temu | "Nie macie większych kwalifikacji". No nie mamy, wyślij rzeźnika cysterną na załadunek ADR do Vopak/Antwerpia, to zobaczysz kiedy stamtąd wyjedzie?!? "Jeżeli chce dorobić łapie drugi etat, albo bierze fuchy". No i tu właśnie wychodzą te gówniane zarobki pracowników w Polsce, a pracodawcy maja to w *, chcesz zarobić by przeżyć, ryj jak dzik w nadgodzinach i łap fuchy, bo za 8h pracy nie dociągniesz do pierwszego!!! | |||
~mobilek70 9 lat temu | Co mają do tego pracodawcy? Pracoda wcą jest również Państwo, Pani z okienka w Wydziale Komunikacji, na poczcie, w szpitalu. Osoby z wyższym wykształceniem z zarobkiem 2, 0-2, 5 tys. Taki mamy klimat panowie kierowcy i nie jesteście pokrzywdzeni, jesteście roszczeniowi i tyle, a roszczeniowość wynika z inteligencji. | 1 | ||
~Ł ysy 9 lat temu | Raczej z braku inteligencji. | 1 | ||
~Waldek 9 lat temu | mobilek70, czy się to komuś podoba czy nie, ale każdy pracownik oddelegowany na wykonanie pracy poza siedzibą firmy dostaje pieniądze na wyżywienie, tzw. diety. I nie ważne w jakim zawodzie, rzeźnik w delegacji też dostanie diety. A to że tyyyyyle kierowcy zarabiają to przez to że nie przejadają tychże diet. Nie wciągajmy do tego państwa że tak żałośnie płaci swym pracownikom. A jak się komuś nie podoba to niech łapie za kierownice i będzie zarabiał te grube tysiące. Przecież zawód kierowcy jest najprostszy z możliwych i wystarczy tylko podstawówka. | |||
jacek-kuba
9 lat temu | Czy to możliwe, że ordynator ma wyższą stawkę od Pana Kierowcy??? to co się kurna dzieje??? | |||
~mobilek70 9 lat temu | Wykonywanie zawodu kierowcy to oddelegowanie same w sobie, z za biurka samochodu się nie poprowadzi. Wybierasz zawód kierowcy, będziesz się przemieszczał jak kolejarz, pilot czy marynarz. Oni delegacji nie mają. Jeżeli pociąg, samolot czy statek jest siedzibą pracodawcy to ciągnik siodłowy również. Kierowca tez nie musi być kierowcą jeżeli doznaje takich krzywd wykonując zawód, może być rzeźnikiem, piekarzem. Wolny wybór. | 1 | ||
~kiero 9 lat temu | ja - jak podobnie ponad 90% kierowców dostaje 1850 pln brutto ( w tym jest wliczony ryczałt za nadgodziny) więc dzieląc to na 240 godz = 7. 70 pln/godz... reszta to diety, delegacje KTÓRE NIE SĄ DOCHODRM TYLKO POKRYCIEM KOSZTÓW PODRÓŻY... niektóry dziad tran nawet nie kupi lodówki do auta... dobrze że webasta nie demontują dziady transportowe... | |||
~porch monkey 4 life 9 lat temu | do autora, też jestem za tym aby polusy robili po dwa etaty. Dorabiali, kradli, mataczyli i wszystko wróci do normy. 15 zł netto to miałem 9-10 lat temu płacone na betoniarce *j się w czoło kolo i szukaj kierowców w rodzinie swojej | |||
~woytek 9 lat temu | Guupota jest uczyc siem20 lat i pracowac w wydziale komunikacji w okienku za podstawe ! Sztuka jest po trzy miesiecznym kursie zarabiac 10 000 zl. Jest zabronione uczyc sie? Czy nie uczyc sie? Roczeniowi sa wszyscy rzadajacy pieniedzy, podwyzek za swoja prace ! | |||
~mobilek70 9 lat temu | Właśnie, kierowca po trzy miesięcznym kursie chcący mieć 6-stkę z przodu. Nie wie co o retarder, a co hamulec górski, co zrobić jak wystrzeli poduszka żeby zjechać, dzwoniący że nie może zmienić koła bo lewarek mu zginął, bez GPS i godzin na CB z pytaniami nie mogący dojechać do celu. Po 20 latach w zawodzie nie wie ile piętnastek można zrobić, do czego NOT AUT w tachografie i po co jest wpis manualny. Ale siustka z psiodu musi być !!! Z przodu są jedynki i dwójki, jeżeli wiesz kto to stomatolog to ci to potwierdzi. | 1 | ||
~kierowca 9 lat temu | do mobilka 70 ja jeżdżę dookoła komina, firma budowlana, mam 20 zł netto/h. Więc twoje 17 to żenada. Do bazy z domu mam 6 km, soboty niedziele wolne. Praca od 7 do 15, potem ewentualne nadgodziny. Mam dwa zestawy do jazdy, sporadycznie niskie podwozie z trzyosiowym ciągnikiem (norma 60l/100km) -transport maszyn budowlanych. Drugi zestaw to ciągnik z naczepą burtówką (norma 40l/100km) przewóz materiałów i narzędzi budowlanych. Całość płacona na legalu na moje konto. | |||
~British Patriot 9 lat temu | To powiedz mi dlaczego w Niemczech czy UK ta sama grupa zawodowa z Polski na nic nie narzeka tylko pracuje? Po za tym w czym twoje kwalifikacje są lepsze od hydraulika czy rzeźnika? Po poziomie twojego wpisu wnioskuję że jesteś klasycznym pociotkiem bez szkoły. | |||
~marek 9 lat temu | może i nie najlepiej dobrze zarabiają lekarze/z jakąś praktyką/ prawnicy nie wspominając o komornikach, informatycy itp., ale jako ludzie z szkołą podstawową /czy gumo-filce nawet bez niej/ przebijają tych uczonych co było 15 lat nauki coś nie jest tak. | |||
~Zadowolony 9 lat temu | Kierowcy jak górnicy i rolnicy wiecznie mało ale baba u górnika nie pracuje bo i po co na wszystko wystarcza rolnicy wiecznie to susza to grad jak embargo rusy zrobili to jabłek nagle ov1 mln ton więcej urosła | |||
~SoloUk 9 lat temu | A ja chętnie się zatrudnię podaj proszę namiary i pogadamy się pewnie oboje będziemy zadowoleni Ty jako szef a ja przy wypłacie bo tylko taka praca mnie interesuje. Czekam na info | |||
~Zadowolony 9 lat temu | Niestety prostym umysłom się nie wytłumaczy że czarne jest czarne | |||
~porch monkey 4 life 9 lat temu | Powiedz mi jedno, dlaczego nie wysyłasz swoich dzieciaków rodziny za kółko. Prosta praca większe pieniądze itd. Łatwy i przyjemny zarobek. | |||
~To ja 9 lat temu | Monkey następny de*il po co piszesz takie głupoty nikt nikogo nie zmusza do tej pracy wy chcecie zarabiać jak Niemcy a pracować jak polaki zrozumcie mieszkamy w pałace Niemcy dlatego są tak rozwinięci bo w 8 godzin zrobią tyle ile polak leń w 15 jezdzicie to widzicie ile się stoi w Polsce a ile na zachodzie |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...

Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.