Josephs.ScotBorowiak Properties Ltd

POLSKI PRZEWOZNIK BIZNEMAN W LEASINGU

ID: 178613


OPIS POLSKIEGO BIZNESMANA:

1. URODZONY POD SZCZĘŚLIWĄ GWIAZDĄ
1a. Najlepszy w rodzinie (udało mu się, "jak ta Iwonka ma dobrze z tym Krzyśkiem"
1b. W mieście/na wsi/ w kościele rozpoznawalny lepiej od gwiazdy okręgowego zespołu Disco Polo.

2. MA DOM JEDNORODZINNY
2a. Nie przywiązuję do niego uwagi bo to Iwonka nie ma co robić i go urządza, remontuje i inne tego typu pracę zleca lub sama wykonuję
2b. Oczywiście musi to być wielka duża stodoła nie przypominająca domu dla 4 osobowej rodziny, ważne że jest duży. Nie Iwonka tam nie sprząta. Sprząta tam żona jednego z ukraińców, który jeźdź u Krzysztofa.

3. MA FAJNY SAMOCHÓD
3a. Jest to samochód zazwyczaj z marki BMW/AUDI/MERCEDES. Samochód jest ten w Leasingu i co 3 lata Krzysztof ma do wyboru nowy samochód. Koszt takiego samochodu w Leasingu to mniej więcej 1800 zł netto miesięcznie. Oczywiście VAT wliczony jest w koszty firmy.
3b. Żona Iwona ma zazwyczaj samochód tej samej marki co Krzysztof. w 75% jest to SUV, którym nie potrafi jeździć bo jest dla niej za duży, o czym świadczy brak podstawowej umiejętności parkowania i zajmowania 2 miejsc parkingowych. Jednak popularność Krzysztofa w mieście/na wsi nie pozwala ludziom na śmiałość zwrócenia uwagi.

4. MA DWÓJKĘ WSPANIAŁYCH DZIECI
4a. Statystycznie starszym dzieckiem jest syn. Wspaniały syn, który w wieku 20 paru lat nie szuka pracy i szukał jej nie będzie, ponieważ wie, że to właśnie on obejmie firmę po ojcu Krzysztofie.
4b. Najlepszą sytuacją jest gdy drugim dzieckiem jest córka. Wiadomo co oznacza sytuacja kiedy dwóch synów przejmuję prezesurę po ojcu Krzysztofie. Dodajmy, że zrobili to bardzo ciężka pracą.
4c. Na dzieciach zazwyczaj firma się kończy/zamyka. Dlatego szanuj prezesa Krzysztofa bo może być gorzej.

5. CIĘŻARÓWKI W FIRMIE
5a. Krzysztof ma dosyć samochodów używanych i bierze tylko i wyłącznie samochody w leasingu lub kontrakcie.
5b. Samochody są marki takiej jak IVECO/RENAULT
5c. Posiada oczywiście pozostałości samochodów używanych na własność. Zazwyczaj jest to zbieranina samochodów każdej marki jednak stan techniczny tych jest tragiczny.

6. PŁACA W FIRMIE
6a. Krzysztof nie może dużo płacić, ponieważ ma inne wydatki takie jak wyżej wymienione NOWE samochody w Leasingu. Komentuje to w sposób "chcesz jeździć nową maszyną to musisz mniej zarabiać"
6b. Jeżeli chcesz zarabiać więcej musisz jeździć jednym ze składów Krzysztofa. Jednak do jazdy tym autem jest wymagane wyższe wykształcenie mechaniczne. Za taką jazdę Krzysztof jest w stanie dopłacić 200 zł netto miesiecznie.
6c. Jeżdżąc tak jak w punkcie 6b prezes Krzysztof zabrania mycia składu na myjni, a karzę myć kierowcy na bazie dzięki czemu przy 1 myciu składu zwraca się wyżej wymienione 200 zł netto premii.
6d. Krzysztof potrafi liczyć.

7. SYSTEM PRACY
7a. Polacy w firmie Krzysztofa jeżdżą w systemie 2 tygodnie na 2 dni w domu lub 4 tygodnie na 4 dni w domu. Co denerwuję Krzysztofa bardzo.
7b. Rozwiązaniem na Polaków w firmie Krzysztof zatrudnia ukraińców, którzy jeżdżą w systemach takie jak 6 tygodni na 6 w domu (z czego dwa odejmujemy na dojazdy).
7c. Są tacy ukraińcy, którzy nie chcą wracać do domu wcale. Przyczyną tego jest zadomowienie się w nowej ciężarówce IVECO oraz żal pozostawienia sadzonek cebuli w boczkach drzwi. Kolega może je przed wcześnie zjeść, nie czekając na szczypior.

8. MAGNESY ORAZ DRUGIE KARTY
8a. Magnes kierowca zobowiązany jest kupić przy pierwszej lepszej okazji. Krzysztof nakazuję brać fakturę.
8b. Krzysztof odchodzącym ukraińcom płaci za oddanie swojej karty z tachografu za opłatą dzięki czemu gdy odchodzi jeden kierowca z ukrainy, taką oto kartę dostaję Polak.
8c. Oczywiście jak się coś stanie Wypadek, kontrola Krzysztof pomoże.

9. SPALANIE W FIRMIE
9a. Tylko Krzysztofowi udaję się zrobić normę ustaloną przez niego.
9b. Patrz punkt wyżej. Nie ma premii za spalanie.

10. PŁACA
10a. Płaca nie przekracza 6 tys złotych miesięcznie.
10b. Średnia płaca miesięcznie to 4, 5 tys złotych miesięcznie
10c. Krzysztof mówi, że trzeba dostać dobrze w ryj żeby mieć 6 z przodu.

PODSUMOWANIE:
K rzysztof chodzi co tydzień do kościoła na modły. Proboszcz na koniec miesiąca odprawia mszę za tego dobrego człowieka. Jednak jeden jak i drugi baran, który nigdy nie zbrudził się ciężką pracą nie wiedzą co czynią. W firmie jest jak jest każdy wie. Jednak nikt nie powie tego głośno w obecności prezesa Krzysztofa. Zamiast tego jest przysłowiowe lizanie * i słodzenie Krzysztofowi. Dochodzi nawet do tego, że kierowcy przesiadując w gabinecie prezesa nagadują go na innych kierowców dzięki temu taki kierowca chce wyrobić sobie lepszą pozycję na stosie swoich kolegów. Firma rozwija się z roku na rok co przyciąga następnych uchodźców z ukrainy. Ukraina będzie odpowiedzialna za rozwój gospodarczy Polski. Nie wiem jak Polska odwdzięczy się naszym wschodnim sąsiadom. Co by było gdyby nie oni i Krzysztof.

~BADANIEBIZNESU
*.dynamic.inetia.pl

Posty (157)

~mądry
Mam kolegę co robi na budowie średnio 220 godz/mies. x 15 zł daje jakieś 3300 złotówek. Wychodzi z domu o kanapkach ewentualnie zupka w słoiku wraca na obiado-kolację myje się we własnej łazience śpi we własnym łożu i tak dalej Wekend każdy wolny. Jak wracam do domu na wekend to nie wygląda jak by ZAP_IER_DALAŁ.
~KLP
pawelbd - gdyby moi kierowcy mieli z mojego auta tyle co ja to natychmiast nastąpiłoby zbiorowe porzucenie pracy.
Nie wiem skąd to przeświadczenie o krociach uzyskiwanych z żelaza - a już na pewno o wielokrotności względem tego co zabiera kierowca?
~mądry
łysol co ty na to kiedyś mówię byś sobie zrobił prawko. A on na mnie spojrzał i się uśmiechnął, po czym parsknął śmiechem.
~Pimpek Sadełko
mondry
o przpraszam.
Ł ysol ma prawo jazdy na hulajnoge oraz pozwolenie z urzenda gminnego na powożenie zaprzengiem jednokonnym
pawelbd
~KLP

Ja nie twierdzę że ty czy inny przewoźnik zarabia na ciągniku 50tyś netto a kierowcy płaci 5 z czego pensją jest najniższa krajowa a reszta to zaoszczędzenie na dietach itd (przykładowo).
Znam realia wiem jak jest, tutaj chodzi o to tylko że jak szef umawia się z kierowcą na pieniądze to tego powinien się trzymać, kierowca godząc się na warunki zaproponowane przez szefa też i wtedy wszystko gra kiero ma wypłatę na czas i tyle co się umawiał i jest git wtedy nikt nie ma pretensji do nikogo i nikogo nie interesuje czym jeździ szef i czy ma chatę 100 czy 1000 metrów. (choć znajdzie się i taki co dalej psioczył będzie).
Ale w sytuacji kiedy kierowca dostaje wypłatę w trzech ratach i to jeszcze okrojoną o pare setek i ciągle słyszy jak jest źle, a szef zmienia co chwile wozy i stawia chaty dzieciakom to już nie jest w porządku.
~Prezes ku-ku
Tera monit robie kurna zara sie !
~zzzzzzzz
A czy znajdzie się kierowca który potrafi wymienić żarówkę i przy tym nie rozwali całej lampy?
~Pimpek Sadełko
noo.
u gupiego siefa, tak właśnie cza robić
~Pimpek Sadełko
Prezes.
kryncim do memło lud tworek.? ?
~Pimpek Sadełko
zzzzzzzzz
mogie ci, w twojej durna mózgownicy trochu zawory myślowe przeregulować. !!
~mądry
Do kierowców Tak za kilka lat będziecie robić WARTO OBEJRZEĆ do końca
you tube wpisujemy cicha likwidacja polski
~mądry
Do szefów A WY DO TEGO WSZYSCY DOPROWADZACIE !!!
~Kamil
mądry, z tymi weekendami wolnymi na budowie to raczej jako inspektor bhp. Chłopaki cisną każdą sobotę, a jak jest pilny odbiór to niedziela tez się trafi
~zzzzzzzz
sobota 15zł. niedziela 25zł.
~mądry
nie jako robol niestety po prostu ma takiego szefa że nie pracują co by się nie działo
~KLP
pawelbd - poruszyłeś bardzo istotną kwestię chociaż ona nieco odbiega od meritum i tu ogólnie przyjętej formy "myślenia".
Zgadzam się - przewoźnik ma problemy - nie płaci - rozwiązanie musi być i każdy w swoją stronę.
Jeśli nie płaci a świeci "cwaniactwem" - ćwiczyć dziada.
No i jest jeszcze jedna kwestia - mają tyle co umówione, dobrze są traktowani a i tak są chamami.
To jest trzeci koniec kija.

1

~mądry
i jak filmik obejrzany
ese
sid
(2016-02-09 15:54:51) lukasz jak sie chce miec pracownika do dyspozycji 24/h -to niestety trzeba mu odpowiednio zaplacic... "-

Odwrotnie. To pracownik który na być dyspozycyjny całą dobę powinien potrafić się wycenić. Nie brać co dadzą z łaski (nie powiem więcej jak minimalna bo jeszcze mnie nie wezmą!) , a za rogiem stękać, że myślałem że sami dadzą więcej.
ese
~BADANIEBIZNESU
(2016-02-09 16:26:42) pawelbd BRAWO BRAWO. Chodzi o to, żeby mniej ale lepiej. Pytam się jeszcze raz. Po co Krzysztof dobiera w tym roku 100% aut. Czyli ma np 20 i dobiera 20. A płacze w cztery oczy, że transport się nie opłaca. "-

To Ty patrz i ucz się. Bo widać, że można.
~driver uk
rombie polak polaka az wiury leca.
ese
Taa.. Rombie, arz śe mu pszypomni rze som szkoły na świecie co podstaw uczom

1

~mądry
Jeszcze lepszy II JAPONIA W POLSKIM WYDANIU
pawelbd
~KLP
(2016-02-09 19:04:55) pawelbd - poruszyłeś bardzo istotną kwestię chociaż ona nieco odbiega od meritum i tu ogólnie przyjętej formy "myślenia".
Zgadzam się - przewoźnik ma problemy - nie płaci - rozwiązanie musi być i każdy w swoją stronę.
Jeśli nie płaci a świeci "cwaniactwem" - ćwiczyć dziada.
No i jest jeszcze jedna kwestia - mają tyle co umówione, dobrze są traktowani a i tak są chamami.
To jest trzeci koniec kija.

I ja się zgodzę z tym co napisałeś, już wcześniej mówiłem o tym że zdaję sobie sprawę z tego że ludzie są różni, roszczeniowcy itp i tacy szefowie jak napisałeś że nie płaci a "błyszczy" cwaniactwem.
Ja na swoim przykładzie mogę się wypowiedzieć na temat tzw"malkontentów", jak już znalazłem pracę w moim odczuciu super, wszystko jest tak jak się należy, płacone na czas co do grosza a czasami i więcej, wozy są różne, młode (2 latki) starsze (3-4) latki i 7 letnia skakanka, ale wszystkie zadbane i świetnie utrzymane, warunki pracy patrząc ze strony pracownika są eleganckie, i człowiek jest traktowany jak człowiek :), płaca względem obowiązków i systemu pracy jest ok (jak dla mnie), i rozmawiając ze znajomym kierowcą zostałem zapytany jak jest w firmie jaka płaca itd, bez ściemniania mówię że warunki super wozy też nie ma się do czego przyczepić i atmosfera fajna zarobki tyle i tyle, słysze odpowiedź "No wiem wiem słyszałem że u niego zajebiście że nie gania na wariata wszystko legal i fajne pieniądze, ale mogł by dać więcej bo widzisz że synowi chate postawił brykę kupił i sam jeździ Sklasą coupe AMG to stać go żeby dać więcej" :).
Do tego dochodzi nasz były już pracownik, gdzie pracował na takich warunkach jak ja itd, miał to samo a został przypalony przez dyspozytora jak z kotła ciągnął, a chłopu brakowało kawałek do emerytury i tak sobie zayebał sprawę, więc jak pisałem ludzie są różni ale nie wrzucajmy wszystkich do jednego wora.

1

~KLP
Tyle, że % w tym worze marnie wygląda w statystyce polskich szoferaków.
pawelbd
~KLP
(2016-02-09 19:48:11) Tyle, że % w tym worze marnie wygląda w statystyce polskich szoferaków.

Ja powiem tak, czytając inne wątki i opinie o firmach zaczynam myśleć że z użytkowników tego forum to tylko ja pracuję w normalnej firmie:), chociaż tzw. dziad transy nie są mi obce, trochę lat też się tułałem tu i tam, ale znalazłem a nie czekałem na forum aż sama się znajdzie :).

1

~klozetbabka
jakos nie moge ty znalesc zadnego kierowcy ktory napisałby ze to wszystko p. Krzys ma z jego GŁUPOTY!!!
sefie ja pojade
sefje ja zdaze
sefje magnesik i...
p. Krzysztofie ja bede pracował za 100 dniowki abym mjał robote

i co teraz bałwany macie pretesje bo GARBATEGO ze ma proste dzieci???

sami sobie jestesci winni

1

~janek
Juz sie pogubili w zeznaniach i w polskich znakach śkurczybyki
~driver uk
zgadza sie. mondzioly u mondziolow robia. bez znajomosci jezykow i braku wyksztaucenia taka maja robote na ile ich stac. nikt ibecylowi wiele nie zaplaci i dlatego polskie firmy biora robote za nedzne pieniadze.
~Ł ysy
Szok. Trudno uwierzyć, 40tonowe smoki są prowadzone przez przygłupów. Gdyby grupa przygłupów piszących na etransportbyła reprezentatywna dla całej grupy zawodowej byłby koszmar.
Całe szczęście, etransportowe przygłupy stanowią kilka promili.

1

~Ł ysy
Dzisiaj przygłup wesołek jest pimpkiem.
Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 3.15.225.173

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2024
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels