Josephs.ScotBorowiak Properties Ltd

Załóżmy, że Rosja nie przedłuży zezwoleń na wykonywanie przewozów między naszymi krajami. Co wtedy?

ID: 178545


Odpowiedzi na to i inne pytania udzielił redakacji etransport. pl Bartosz Najman, prezes Ogólnopolskiego Centrum Rozliczania Kierowców.

~etransport.pl

Wątek dotyczy tej informacji prasowej

Posty (117)

~Młody
Rosjanie dogadali się z Litwinami i maja litewskie zezwolenia na wjazd. Polacy wioza towar z zachodu i przeładowuja na Rosyjskie ciężarówki. Towar jak szedł to tak cały czas idzie na Rosje. Bialorusy zezwolenia mają i tez jeżdżą tylko my jesteśmy najbardziej z tego powodu stratni...
~qlka
Zamykamy wjazd dla RUS i BY i co wtedy?
~rus
ale problem nie bedziemy tam jezdzic i co sie martwic.
~Młody
Nie dokładnie sprecyzowalem te przeladunki odbywają się na Litwie.
SpoOn
Sprawa wygląda tak, że Nasi przewoźnicy zaczną jeździć w innych relacjach, towar będzie dalej szedł albo na LT na przeładunki, albo kontenerami. Jedyny minus dla klientów, że frachty pójdą w górę o jakieś 30-35%. Kogo będzie stać będzie dalej sprzedawał Polski towar.
ese
SpoOn
(2016-02-08 10:52:36) Sprawa wygląda tak, że Nasi przewoźnicy zaczną jeździć w innych relacjach, .. "-
Przez co stawki tam spadną jeszcze bardziej, a na ładunki się będzie po kilka dni czekało, bo towaru nie przybędzie, aut za to owszem
~rosja
wsystko idzie sprawnie na przeladunkach. jestem zadowolony tak trzymac
~gosc
ruskie nakryją nas beretami i nikt słowa nie powie
~bartek
Jaki to jest ekspert od rynku wschodniego - Bartosz Najman, który żyje z przewoźników rozliczając czas pracy? Chyba są lepsi. No cóż, ale za kasę i można być ekspertem do spraw zezwoleń.

-1

~Pan Kierowca
ekspertem od spraw Rosji to ja jestem -:),
już dawno demu pisałem że polscy przewożnicy zostaną na trwałe w-y. jeb/ani z RUS, a to dlatego że Rosja jest dużym rynkiem dla tego typu usług, a co za tym idzie Rosjanom jest potrzebny transport dochodowy. Ruscy nie potrzebują polskich dzia. dtransów zaniżających ceny na ich terytorium, sami we zakresie własnym wszystko sobie dowiozą i wywiozą od siebie. W przypadku braku taboru pomogą im firmy z D (o LT nie wspominam gdyż to oczywiste). Co zrobi PL - NIC!!! NIC!!! NIC!!! W przypadku strajków, blokad, protestów itd, przyjedzie tu jakiś komisarz EU i nakaże udrożnić tranzyt. To chyba alles w temacie.
~woytek
Dziad transy to tyko robia dziadowstwo w calej europie, potem milogi inne, ruskie maja transport potezny i po co im kto inny?
~Pan Kierowca
Aha, jednak uzupełnię. Polska tym sprawom mogła przeciwdziałać/zapob iec, czas jakiś temu, niestety tego nie zrobiła. Mogła wybudować A2 do Kukuryk, mogła zrobić duży parking "buforowy", mogła wybudować duże centrum przeładunkowe w okolicy Kukuryk, mogła lepiej rozmawiać z BY i RUS.
~Ł ysy
SpoOn. Frachty wyższe o 30-35%?
Skąd te dane?
Dzieciaku, nie masz zielonego pojęcia, nie pisz głuot.
~Ł ysy
Pan Kierowca. Chociaż wiesz o czym piszesz?
Wątpię.
~Pan Kierowca
wiem.
SpoOn
Transport do Wilna, magazynowanie, przeładunek FTL'a oraz transport Wilno>Desytnacja w Rosji.
Dzieciaku Ł ysy, siedź w kabinie i zajmij sie prowadzenie "biznes"uf"
~Ł ysy
etransport mógłby zadbać o lepszych ekspertów.
Koleś rozliczający czas pracy ekspertem kierunku wschodniego raczej nie jest.
~peter
łysy niestety ale pan kierowca ma duzo racji wszystko zmieza w tym kierunku. wkoncu po cos niemcy dotowali nasze autobany
~peter
ja zawsze powtarzam ze nalezy pilnowac wlasnego podworka a nie wtracac sie do innych. to ze nasi szcczekali na majdanie to ze herr thusk szczeka o podtrzymaniu sankcji na rosje w glownej mierze odbija sie na polskich przedsiebiorcach i ich pracownikach
~peter
niemcy rosja i francja zawsze sie dogadaja reszta to pionki w grze jelsi chodzi o europe, no moze jeszcze poza wielka brytania
~egon
co 3 dni jedzie pociąg z łodzi do chiin do czengdu, zazwyczaj jedzie pusty więc po drodze moze zabrac ze 100 kontenerów 20 stek do moskwy
~burak
W styczniu 2016 roku stopa bezrobocia wzrosła do 10, 3 procent z 9, 8 procent w grudniu 2015 a bedzie lepiej po sprawozdaniu Komisji Weneckiej. Inwestorzy bede uciekac szybciej anizeli od bolszewikow.
~burak
Agencja ratingowa Standard & Poor's obniżyła do negatywnej perspektywę ratingu polskiego sektora bankowego. Oznacza to, że istnieje ryzyko obniżenia ratingu tego sektora.

na wiosne cza bedzie sie pogodzic z 5 s psodu

1

~woytek
Ale agencja nie obnizala ratingu, ze pracodawca placi podstawe, plus delegacje, a w reczywistosci kilometry lub procent z frachtu? Nie ma podstaw aby obnizyc zaufanie do gospodarki panstwa, do jego wiarygodnosc?

-1

~przyzwoity
niech wasz rząd macierewicza napadnie na rosję i siła zmusi do wydania pozwoleń, hahahaha pismaki co teraz zrobicie nie pomożecie swoim wyborcom?

1

~przyzwoity
pismaki twierdzą, że sami załatwią są niezależni i mają swój honor poza tym to wolą wrak od zezwoleń co ich interesują transportowcy

1

~burak
Jak 1 sekretarz sie nie uspokoi to polska zostanie wykluczona ze strefy Schengen. Niemic postawi znowu granice. Polak bedzie potrzebowal wize do UE. Skoncza sie przezuty. Polski transport na kolanach. Polska jest plajte.
Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 3.144.171.244

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2024
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce