ID: 178545
Załóżmy, że Rosja nie przedłuży zezwoleń na wykonywanie przewozów między naszymi krajami. Co wtedy?
ID: 178545
ID: 178545
Odpowiedzi na to i inne pytania udzielił redakacji etransport. pl Bartosz Najman, prezes Ogólnopolskiego Centrum Rozliczania Kierowców.
Odpowiedzi na to i inne pytania udzielił redakacji etransport. pl Bartosz Najman, prezes Ogólnopolskiego Centrum Rozliczania Kierowców.
~etransport.pl
Posty (117)
~Młody | Rosjanie dogadali się z Litwinami i maja litewskie zezwolenia na wjazd. Polacy wioza towar z zachodu i przeładowuja na Rosyjskie ciężarówki. Towar jak szedł to tak cały czas idzie na Rosje. Bialorusy zezwolenia mają i tez jeżdżą tylko my jesteśmy najbardziej z tego powodu stratni... | |||
~qlka | Zamykamy wjazd dla RUS i BY i co wtedy? | |||
~rus | ale problem nie bedziemy tam jezdzic i co sie martwic. | |||
~Młody | Nie dokładnie sprecyzowalem te przeladunki odbywają się na Litwie. | |||
SpoOn
| Sprawa wygląda tak, że Nasi przewoźnicy zaczną jeździć w innych relacjach, towar będzie dalej szedł albo na LT na przeładunki, albo kontenerami. Jedyny minus dla klientów, że frachty pójdą w górę o jakieś 30-35%. Kogo będzie stać będzie dalej sprzedawał Polski towar. | |||
ese
| SpoOn (2016-02-08 10:52:36) Sprawa wygląda tak, że Nasi przewoźnicy zaczną jeździć w innych relacjach, .. "- Przez co stawki tam spadną jeszcze bardziej, a na ładunki się będzie po kilka dni czekało, bo towaru nie przybędzie, aut za to owszem | |||
~rosja | wsystko idzie sprawnie na przeladunkach. jestem zadowolony tak trzymac | |||
~gosc | ruskie nakryją nas beretami i nikt słowa nie powie | |||
~bartek | Jaki to jest ekspert od rynku wschodniego - Bartosz Najman, który żyje z przewoźników rozliczając czas pracy? Chyba są lepsi. No cóż, ale za kasę i można być ekspertem do spraw zezwoleń. | -1 | ||
~Pan Kierowca | ekspertem od spraw Rosji to ja jestem -:), już dawno demu pisałem że polscy przewożnicy zostaną na trwałe w-y. jeb/ani z RUS, a to dlatego że Rosja jest dużym rynkiem dla tego typu usług, a co za tym idzie Rosjanom jest potrzebny transport dochodowy. Ruscy nie potrzebują polskich dzia. dtransów zaniżających ceny na ich terytorium, sami we zakresie własnym wszystko sobie dowiozą i wywiozą od siebie. W przypadku braku taboru pomogą im firmy z D (o LT nie wspominam gdyż to oczywiste). Co zrobi PL - NIC!!! NIC!!! NIC!!! W przypadku strajków, blokad, protestów itd, przyjedzie tu jakiś komisarz EU i nakaże udrożnić tranzyt. To chyba alles w temacie. | |||
~woytek | Dziad transy to tyko robia dziadowstwo w calej europie, potem milogi inne, ruskie maja transport potezny i po co im kto inny? | |||
~Pan Kierowca | Aha, jednak uzupełnię. Polska tym sprawom mogła przeciwdziałać/zapob iec, czas jakiś temu, niestety tego nie zrobiła. Mogła wybudować A2 do Kukuryk, mogła zrobić duży parking "buforowy", mogła wybudować duże centrum przeładunkowe w okolicy Kukuryk, mogła lepiej rozmawiać z BY i RUS. | |||
~Ł ysy | SpoOn. Frachty wyższe o 30-35%? Skąd te dane? Dzieciaku, nie masz zielonego pojęcia, nie pisz głuot. | |||
~Ł ysy | Pan Kierowca. Chociaż wiesz o czym piszesz? Wątpię. | |||
~Pan Kierowca | wiem. | |||
SpoOn
| Transport do Wilna, magazynowanie, przeładunek FTL'a oraz transport Wilno>Desytnacja w Rosji. Dzieciaku Ł ysy, siedź w kabinie i zajmij sie prowadzenie "biznes"uf" | |||
~Ł ysy | etransport mógłby zadbać o lepszych ekspertów. Koleś rozliczający czas pracy ekspertem kierunku wschodniego raczej nie jest. | |||
~peter | łysy niestety ale pan kierowca ma duzo racji wszystko zmieza w tym kierunku. wkoncu po cos niemcy dotowali nasze autobany | |||
~peter | ja zawsze powtarzam ze nalezy pilnowac wlasnego podworka a nie wtracac sie do innych. to ze nasi szcczekali na majdanie to ze herr thusk szczeka o podtrzymaniu sankcji na rosje w glownej mierze odbija sie na polskich przedsiebiorcach i ich pracownikach | |||
~peter | niemcy rosja i francja zawsze sie dogadaja reszta to pionki w grze jelsi chodzi o europe, no moze jeszcze poza wielka brytania | |||
~egon | co 3 dni jedzie pociąg z łodzi do chiin do czengdu, zazwyczaj jedzie pusty więc po drodze moze zabrac ze 100 kontenerów 20 stek do moskwy | |||
~burak | W styczniu 2016 roku stopa bezrobocia wzrosła do 10, 3 procent z 9, 8 procent w grudniu 2015 a bedzie lepiej po sprawozdaniu Komisji Weneckiej. Inwestorzy bede uciekac szybciej anizeli od bolszewikow. | |||
~burak | Agencja ratingowa Standard & Poor's obniżyła do negatywnej perspektywę ratingu polskiego sektora bankowego. Oznacza to, że istnieje ryzyko obniżenia ratingu tego sektora. na wiosne cza bedzie sie pogodzic z 5 s psodu | 1 | ||
~woytek | Ale agencja nie obnizala ratingu, ze pracodawca placi podstawe, plus delegacje, a w reczywistosci kilometry lub procent z frachtu? Nie ma podstaw aby obnizyc zaufanie do gospodarki panstwa, do jego wiarygodnosc? | -1 | ||
~przyzwoity | niech wasz rząd macierewicza napadnie na rosję i siła zmusi do wydania pozwoleń, hahahaha pismaki co teraz zrobicie nie pomożecie swoim wyborcom? | 1 | ||
~przyzwoity | pismaki twierdzą, że sami załatwią są niezależni i mają swój honor poza tym to wolą wrak od zezwoleń co ich interesują transportowcy | 1 | ||
~burak | Jak 1 sekretarz sie nie uspokoi to polska zostanie wykluczona ze strefy Schengen. Niemic postawi znowu granice. Polak bedzie potrzebowal wize do UE. Skoncza sie przezuty. Polski transport na kolanach. Polska jest plajte. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.