Josephs.ScotBorowiak Properties Ltd

Belgia wypowiada wojnę zagranicznym przewoźnikom

ID: 178092


Polscy przewoźnicy winni utracie pracy ponad 5 tysięcy belgijskich kierowców i pracowników firm przewozowych? Według belgijskich władz tak. A wszystko to poprzez zaniżanie stawek.

~etransport.pl

Wątek dotyczy tej informacji prasowej

Posty (129)

~tyran
Na Belgii są fajne frachty zazwyczaj
~sid
kier a co to ten elmexu
~sid
- jakis dziadtrans -to nic dziwnego ze sie zwolnil
~sid
ktosik -dobrze nazwane...
~Pan Profesor Parkingowy
5000 belgijskich kierowców nie ma pracy heh he he he a ilu w Belgijskich firmach robi Polaków, Rumunów, Pepików i innej sowołczy? Po co ich zatrudniali - niech wezmą swoich!
~sid
-swoi to wiecej na zasilku maja jak w firmie gdzie polski kierman robote popsul
~burak
~sid
(2016-02-06 14:50:01) -swoi to wiecej na zasilku maja jak w firmie gdzie polski kierman robote popsul

im tansza sila robocza tym wiecej pieniedzy do podzialu z urzedu :-)
~piero82
Winni to są pracownicy. Mniejsze uposażenie, powoduje spadek cen usługi. Niestety polska jest obecnie bardzo elastycznym krajem w kwestii wynagrodzeń, dlatego rozumiem rozszczenia zachodnich firm.
ese
~piero82
(2016-02-06 15:10:29) - A w których krajach są sztywne siatki płac/zaszeregowań?

-1

~sid
burak mylisz sie- im tansza sila robocza tym mniejsze wplywy do urzedu z tytulu podatku dochodowego
~sid
-na poparcie mej tezy za przyklad podam Polske
~piero82
Ese np. słynne Niemcy, W. Brytania. Nie wiesz?
ese
~piero82
(2016-02-06 15:15:59) - Ależ skądże.. Nie wiem. Bo i skąd.. A możesz przytoczyć kilka przykładów? Na przykład jaka stawka należy się za kierowanie zestawem z cysterną chemiczną, z praktyką siedem lat w jednej firmie, wykształceniem średnim, doświadczeniem dwanaście lat w międzynarodowym transporcie, a czternaście w ogóle?

-1

~piero82
Ese ty nie rozumiesz o czym ja pisze. Nie rozumiem twojego dziwnego toku rozumowania z cysterną. W krajach"normalnych" kierowca ma płacone za godzinę pracy + np, diety. Dlatego ciężko jest konkurować eropejskim krajom ze wschodnią dziczą. Dlaczego? Bo dzicz tzn. wschodni przewoźnik, weżmie fracht za parę euro bo: diety odpisze, tak naprawdę zapłaci od widzi mi się, o ile wogóle zapłaci. Wschodni wyrobnik (pracownik) dużo krzyczy a itak godzi się na wszystko. A dlaczego belgowie będą ganiać polaków? Bo nas jest od ch... wszędzie.
~burak
~sid
(2016-02-06 15:13:31) burak mylisz sie- im tansza sila robocza tym mniejsze wplywy do urzedu z tytulu podatku dochodowego

dotyc zy taniej sily roboczej ale nie Belga
ese
~piero82
(2016-02-06 15:27:26) Ese ty nie rozumiesz o czym ja pisze. Nie rozumiem twojego dziwnego toku rozumowania z cysterną.. "-

Jeden z nas nie rozumie co to są/były siatki zaszeregowań. I nie jestem to ja. Popytaj ludzi, którzy wiedzą co to.
~burak
Polska jest spychana na boczny tor. Wkrotce zostanie wypchnieta ze strefy Schengen.

Londyn bez zgody Paryza i Berlina nie moze podejmowac jakichkolwiek waznych decyzji.


Ludzie beda gonic pajacow ktorych wybrali.

Ale bedzie za pozno.
Super szybki inteligentny nie do zastapienia polski drajfer zostanie wymieniony na ukrainca.
Na europejskich parkingach znowu beda prowadzone dyskusje o 6 s psodu i raczaltach za nocleg w kabinie. Po ukrainsku.
Jelcze i Stary beda znowu krolawac na polskich drogach

Zostana wprowadzone wizy dla polakow.

Putin zaciera rece
Amen
~piero82
ese wiem co to siatka zaszeregowania. Ale uwierz, mi, dyskutujesz bez zrozumienia pojęć. Artykuł dotyczy zupełnie innej kwesti, niż to o czym ty piszesz.
~burak
Podgląd konta eseese
(2013-01-25 08:48:55) Wypadałoby założyc rownolegly wątek pod tytułem "Polscy kierowcy z radością witają każdego kierowcę z zagranicy, który zechce na ich miejscu pracować"

1

~prowokator
ese
siatka zaszeregowań a płaca w danej firmie ileś lat, to dwie różniste sprawy.
jeżdżąc cysterną chemiczną miałeś ustaloną stawkę minimalną w chwili zatrudniania się na tego typu prace (wykonywanie przewozów adr)
dopiero póżniej pracodawca, jak chciał to ci podwyższał
ese
~piero82
(2016-02-06 15:10:29) Winni to są pracownicy. Mniejsze uposażenie, powoduje spadek cen usługi. Niestety polska jest obecnie bardzo elastycznym krajem w kwestii wynagrodzeń, dlatego rozumiem rozszczenia zachodnich firm. +

Siatka płac nie pozwalała na elastyczność. Z jednej strony, każdy dostaje wedle pozycji do której można go zaszeregować, z drugiej, na uszach można stawać, a i tak więcej się nie dostanie
~Polski Dziod
Już nikt was nie chce Polskie psewozniki złodzieje transportowe, całą Europe zeście zrujnowali
~waza
zarobek polskiego kierowcy na miedzynarodówce powinien wynosić minimum 10000 tysięcy zlotych
~prowokator
ese
niby racja.
siatka plac obowiazywala w wielu zawodach, ale nie byla tak sztywna, jak piszesz.
powiem ci na przykladzie kierowcow oraz dyspozytorow, bo tak siem wteda ich nazywalo.
jezeli w zawodzie kierowcy obowiazywala we wczesnych latach 70, siatka plac, to byla ona elastyczna, pozwalajaca na podwyzki.
mlody kierman przychodzacy do firmy po szkole dostawal na poczatek 12 zl. na godzine.
po roku czasu mial juz prawo do podwyzki., minimum 1 zl na godzine.
po nastepnym przepracowanym roku znowu mial prawo do podwyzki.
starzy kiermani potrafili dojsc do 20 zl. na godzine. to samo bylo z dyspozytorami, z ta roznica, ze dysposytor musial miec srednie wyksztalcenie.
najlepiej techniczne
~prowokator
ese
siatka plac byla po czesci, system motywujacym grupy pracownicze, poniewaz, jak sam wiesz, na wynagrodzenie sklada sie wiele skladnikow,
stala pensja to tylko czesc wynagrodzenia
docho dza do tego jeszcze roznorakie premie, ktore pracownik moze dostac lub nie, nagrody oraz swiadczenia dodatkowe, zwane inaczej benefitami.
~pks poland
Bardzo dobrzwe. Jestem ZA końcem transport made in poland. Dalej się nie szanujcie, podkładajcie lewe karty, magnesy. Polski kierowca jest DZIADEM, który płacze jaki to szef nie dobry. Po powrocie na bazę jest tylko sefie, sefie i bez mydła by mu do d.. y wlazł.

1

~Art
A ta, gdyby belgijski zyd nie chcial zarobic no tanim przewozniku, to frachty bylyby wieksze, i konkurencja normalna. Wiekszosc z uk zjezdza za darmo albo turla sie na cenie promu

-1

~driver uk
nie wojne tylko cywilizowany raj w ktorym placi sie od godziny kierowcom nie chce u siebie dziadowskich przewoznikow placacych swym kierowcom trzy krotnie mniej niz belgijska najmniejsza krajowa. zrozumiale
ese
~driver uk
(2016-02-07 11:34:24) - 1. A dlaczego mają płacić więcej, jeśli są chętni do jeżdżenia za 1/3 tego, co miejscowy zarabia??
2. A aby nie dlatego tylu ze wschodu ma tam pracę, że są po prostu dużo tańsi?
3. Podwyżki nie biorą się ze stękania "przecie powinni... przecie by mogli... " i liczenia na cud, ale z niepodejmowania pracy za 30% tego co miejscowy, lub za kasę, która mi na wejściu nie pasuje.
~Wielki Szu
Poczatek rozpadu unii jewropejskiej. Zbyt duze roznice w zamoznosci obywateluf. Znamy z historii rozne sztuczne twory polityczne ktore na dluzsza mete rozlecialy sie w proch i to z wielkim hukiem wywolujac zawieruche wojenna. Jygoslawia Austro Wegry czy ZSRR.
Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 3.137.180.32

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2024
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels