ID: 176690
Scania r420 czy Man tgx euro5
ID: 176690
ID: 176690
Witam wszystkich.
Chce kupic auto z uzywane Euro 5. Zastanawiam sie nad Scania r420 i Manem tgx.
Ktory. Byl by lepszy i jaki silnik wybrac w manie. Bede jezdzil sam a moze z kolega na miedzynarodowe.
Bedzie to moje Pierwsze auto. Znam sie troche na mechanice ale nie chce pod nim lezec non stop
Chce zeby byl wygodny do jazdy i nie kosztowny w utrzymaniu.
Co byscie polecili?
Witam wszystkich.
Chce kupic auto z uzywane Euro 5. Zastanawiam sie nad Scania r420 i Manem tgx.
Ktory. Byl by lepszy i jaki silnik wybrac w manie. Bede jezdzil sam a moze z kolega na miedzynarodowe.
Bedzie to moje Pierwsze auto. Znam sie troche na mechanice ale nie chce pod nim lezec non stop
Chce zeby byl wygodny do jazdy i nie kosztowny w utrzymaniu.
Co byscie polecili?
Posty (28)
PatrykS
| jak w temacie... | |||
~Zenek | Jak scania to tylko V8 | |||
~janek | Resoraka | |||
~VIKINGFIORD | Jasne że man, najlepiej 480 13litrów, oszczędne autko i bezawaryjne, trochę drogie poduszki zawieszenie kabiny, to jedyny minus porównując do scanii, a scania to padlina | |||
~użytkownik | Man Auto bezawaryjne, spalanie podobne Man i Scania, jeżeli chodzi o moc Scania 420km zrobi Mana 480 km jak tylko chce, koszt zakupu Man tańszy, kabina o wiele lepsza, dużo więcej miejsca. . decyzja należy do Ciebie. . Ja bym brała Mana Tgx | |||
PatrykS
| Ok! Kusi mnie ten TGX, lecz caly czas myslalem o 18. 440 z mysla ze mrzy mniejszych ladunkach spali mniej niz 480. I jaka skrzynia biegow lepsza | |||
~irun | haha man a porownywac do scanii!!! jedyna zaleta mana to kabina ciut wieksza. jakość wykonanie materialy scania. MAN przeważnie zaciera się miedzy 700-1 mln km. a scania 1, 3 -1, 5 nic nie musial będziesz ruszac. poza tym awarie drogie jak diabli w manie wszystko drogie nie przemyślane, poduszki z regulatorami za 1, 6 tys /szt, mega amortyzator przod 4 tys netto szt! peknie zbiorniczek wyr mysisz wymienić chlodnice. poza tym ciagla dyskoteka na desce rozdzielczej. kto0 jeździ manem? tego kogo nie stać na prawdziwe auto jak scania czy volvo. nod mana lepsze już iveco | 1 | ||
~irun | cena używek nie wziela się z sufitu. żeby kupic scanie musisz do mana dolozy 1, 5-2 razy | |||
~irun | acha dlaczego się zacierają- man ciśnienie oleju -silnik igla 80 stopni C ciśnienie max 1, 8 atm, scania 3 atm. , man jest tak zrobiony by nie jezdzil za długo w przeciwieństwie do scanii | |||
~ESS | Tak czy siak Scania i Man to zupełnie inne historię Mana kupuje się z serwisem na 5 lat i wypad Scania oprócz 440 niewypały to auto do jazdy do pracy MAN miły w środku i nic więcej Jak ktoś chce trzymać autka do 600 tysi isprzedawać to tylko MAn bo po co przepłacać ale jak ktoś chce auto na dłużej to tylko Scania i Volvo ( oczywiście nie te nowe Volvo ) | 1 | ||
~tiptop | Też polecałbym Scanię. Jeżdżę 440 i nie narzekam. Musisz tylko uważać co kupujesz. Scania ma dwa rodzaje silników HPI i XPI. Bierz tylko i wyłącznie HPI oraz z AdBlue. Wszystkie inne opcje to skarbonka bez dna. pzdr | |||
PatrykS
| Ok, r420 bo e440 tez slyszalem ze ma jakies tam problemy ALE JAKA SKRZYNIA BIEGOW LEPSZA AUTOMAT CZY MANUAL? | |||
~zawsze pierwszy | Man to badziewie, jak nie uszczelka pod głowicą to jakiś wtrysk walnie, a na koniec silnik się zatrze przy 800 i finito, tyle po PANIE MANIE. Wieczne problemy. Na Scanie narzekają Ci co w życiu nie widzieli scani | |||
~zawsze pierwszy | jak zawsze pierwsi na miejscu | |||
~zawsze pierwszy | he he | |||
~Kamil | Jak dbasz tak masz, kupisz za jazda po katingu to się nie dziw. Tga e3 440 bańka na liczniku chodzi jak zegarek, żadnej choinki, tga e5 440 840 tys, Tgx e4 440 700 tys na liczniku to samo, wszystkie w automacie. Tylko my dmuchamy I chuchamy na te auta w firmie. Co nie zmienia faktu, że scania o wiele trwalsza i wyższa liga niż maniek. | 1 | ||
~BRIO | U mnie scania r420 e4 2007r. 1. 2 mln i jeździ bez zarzutów, r440 e5 bez adblue masakra, 600 tyś przebiegu, w listopadzie cały silnik wymieniany, został z niego tylko blok stary, no to jak tam się nie maiło co zepsuć to główny sterownik komputera - "koordynator" padł na drodze... | |||
~zawsze pierwszy | BRIO scania e4 to totalny nie wypał, bo więcej pali, ale ogólnie zaślepić EGR i bez zarzutów. | |||
~BRIO | pali porównywalnie do r420 e5 HPI, 31 max 31. 5 przy pełnym obciążeniu, a r440 w 35 czasem ciężko się zmieścić... Może tak świetny egzemplarz mi się trafił, ale na prawde złego słowa na to auto powiedzieć nie mogę | |||
~zawsze pierwszy | 440 to padliny, masz rację. Ja tam nie jestem zwolennikiem euro4 z egr. wolę euro 5 adblue, | |||
PatrykS
| Faktycznie widze ze zdaaie jest jedno na r420, i chyba przy tym zostane. Ale jaka skrzynie biegow Automat czy Manual Ktory lepszy (bardziej ekonomiczny)? | |||
~BRIO | Zależy który rocznik Cię interesuje, od 2010-2011 scania miała już fajnie dopracowanego opticruise, więc jeżeli coś w tych rocznikach to polecam tą skrzynie, a jeśli starsze to jednak manual | |||
~MAN FAN | MAN -y TGX 2010 r jako jedyne odpaliły za 1 razem w styczniowe mrozy - 20 mamy jeszcze nowe RENAULT PREMIUM SCANIE R IVECO STRALIS najgorzej te nowe PREMIUMKI EURO 6 odpalały MAN średnie spalanie z 860000 km przebiegu 27. 8 ładunki pod MEGE | |||
PatrykS
| Wlasnie 10-11r. chce kupic, bo ponizej to juz ponad 800km. A z 2010 juz mozna znalezc cos do 500km. W Polsce jak widze sa mniejsze przebiegi niz na zachodzie, nie tylko krajowe, a jak robie wydruk tacho to juz inna sprawa. Man Tgx No ladniejszy i tanszy z mniejszymi przebiegami mozna znalezc. Ale juz sam nie wiem, chyba jednak ta r420 mi pozostaje. | |||
~JAMCI | KUPUJ MANA TGX Z AUTOMATEM. 1. 300000 PRZEBIEGU I PROBLEMY TYLKO PO ZALANIU BRUDNEGO AD-BLUE. | |||
dunek
| Scania i Volvo to Szwedzkie traktory dla drwali, nie nadają się do transportu dalekobieżnego ponieważ kabiny tam są jak buda dla psa. Tylko Man i Mercedes to auta dla kierowcy a nie kierowca dla auta. | |||
~Paweł | Man Fan - Nie widziałem jeszcze Premium Euro 6 | |||
~kto k... | gow nianego MANa porownywac ze Scania hehehe |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz