ID: 176418
Brak zezwolenia na wjazd do miejsca rozładunku
ID: 176418
ID: 176418
Witajcie!
Zleciłem przewoźnikowi transport z punktu A do punktu B w transporcie krajowym (24T).
Okazało się, że kierowca zauważył zakaz wjazdu dla aut pow. 5T podczas wykonywania transportu.
Kto w takim wypadku odpowiada za niedopilnowanie obowiązków (brak zezwolenia na dojazd)?
Pozdrawiam
Witajcie!
Zleciłem przewoźnikowi transport z punktu A do punktu B w transporcie krajowym (24T).
Okazało się, że kierowca zauważył zakaz wjazdu dla aut pow. 5T podczas wykonywania transportu.
Kto w takim wypadku odpowiada za niedopilnowanie obowiązków (brak zezwolenia na dojazd)?
Pozdrawiam
~DonMateo*.stalservice.com.pl
*.stalservice.com.pl
Posty (17)
~DonMateo | jak w temacie... | |||
~Dark_Angel | A kto wjechał pod zakaz? Kierowca czy zleceniodawca? Zleceniodawca nie ma obowiązku znać wszystkich zakazów tonażowych, nie ma takiego obowiązku. To zleceniobiorca i jego kierowca odpowiadają za to. Równie dobrze mógłbyś zapytać kto odpowiada za przekroczenie prędkości - kierowca, który prowadzi auto czy zleceniodawca, który narzucił wuśrubowany termin dostawy... | |||
~woytek | Z tego co wiem to tonazowka nie obowiazuje przy rozladunku, jedeli nie ma innej drogi. Oczywiscie nie przez mostek 5 tonowy. Jest cus takiego jak wspolczynnik nosnosci ktory wynosi 2, 3 razy tego co na tablicy. Ot tego sa spedytorzy, by poinformowac kierowce o problemach, i zalatwic sprawe. | |||
ese
| I dlatego spedytor powinien wpierw pojechać na miejsce rozładunku i sprawdzić jakie tam są znaki. I zostać na miejscu do przyjazdu kierowcy, by ktoś do jego przybycia jakiegoś znaku nie postawił, zmienił. | |||
~lolek | woytek puknij sie w cymbał :) to rozładowca ma zapewnic sobie taki transport odpowiadajacy warunkom drogi czyli ma zamówić np. 5 x aut do 5t a nie jedno 24t | |||
ese
| A czasem to nawet kierowca wie co trzeba zrobić gdy widzi przed sobą kółko z cyfrą pośrodku umieszczone na rurce. I niekoniecznie jest to "żem pojechał bo mi kazali". | |||
~woytek | Zwykle spedytor jedzie na miejsce googlami, nie wiedziales o tym ese? Nawet przez centrum Warszawy, ostatnio bylem na Hucie Warszawa. ese co ty jadasz ze ze jestec dowcipny? Jak mam ladunek z obcej spedycji to czesto spedytor pisze co jak i pyta sie jak idzie. | |||
~woytek | Mondrzy juz ziejecie zlosliwosciami ! lotek juz 43 lata za kierownica. | |||
ese
| ~woytek (2016-01-28 14:15:44) - A to od kiedy w Google można widzieć obrazy "na żywo"? Z dzisiejszego dnia? Bo mi umknęło.. | |||
~ptaszek na uwiezi | tylko, ze taniej wychodzi jedno duze. Ten ktory zleca transport dobrze wie o zakazie o ile nie jest ktoryms tam z rzedu posrednikiem:) | |||
ese
| ~ptaszek na uwiezi (2016-01-28 14:21:15) Tu bym miał wątpliwości. Bo jeśli jest to w/g EXW, DDU lub DDP na przykład, to niekoniecznie raczej | |||
~woytek | ese wypluj jad i badz milszy. Mnie to vista, jak ktus se poradzi z, zyciem. ese zawsze mnie smieszysz. | |||
ese
| Jeśli śmieszę, to postaram się nie zmieniać. Śmiech to zdrowie. Ludzie uśmiechnięci przyjaźniejsi | |||
ese
| Jednak nie przekonuje mnie argument, że tam czy ówdzie można jechać, bo na zdjęciach z google żadnego znaku nie ma. Chyba, że faktycznie można oglądac zdjecia z dziś. Wtedy kierowca na znakach tonażowych faktycznie znać się nie musi. Za to o wiele łatwiejsze, jeśli odbiorca/nadawca załatwi -pojedyncze, lub przez tabliczkę pod znakiem-zezwolenie na dojazd do firmy. | |||
~woytek | Zgadzam sie z tem, tez sie staram byc usmiechniety ! Troche to kiepsko wychodzi, wzgledy estetyczne. Najlepszego, dla calego e transportu ! | 1 | ||
ese
| Już milej :) | |||
~kierowiec | czy zna ktos opinie o m. transport z zielonej góry |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz