ID: 176418
Brak zezwolenia na wjazd do miejsca rozładunku
ID: 176418
ID: 176418
Witajcie!
Zleciłem przewoźnikowi transport z punktu A do punktu B w transporcie krajowym (24T).
Okazało się, że kierowca zauważył zakaz wjazdu dla aut pow. 5T podczas wykonywania transportu.
Kto w takim wypadku odpowiada za niedopilnowanie obowiązków (brak zezwolenia na dojazd)?
Pozdrawiam
Witajcie!
Zleciłem przewoźnikowi transport z punktu A do punktu B w transporcie krajowym (24T).
Okazało się, że kierowca zauważył zakaz wjazdu dla aut pow. 5T podczas wykonywania transportu.
Kto w takim wypadku odpowiada za niedopilnowanie obowiązków (brak zezwolenia na dojazd)?
Pozdrawiam
~DonMateo*.stalservice.com.pl
*.stalservice.com.pl
Posty (17)
~DonMateo | jak w temacie... | |||
~Dark_Angel | A kto wjechał pod zakaz? Kierowca czy zleceniodawca? Zleceniodawca nie ma obowiązku znać wszystkich zakazów tonażowych, nie ma takiego obowiązku. To zleceniobiorca i jego kierowca odpowiadają za to. Równie dobrze mógłbyś zapytać kto odpowiada za przekroczenie prędkości - kierowca, który prowadzi auto czy zleceniodawca, który narzucił wuśrubowany termin dostawy... | |||
~woytek | Z tego co wiem to tonazowka nie obowiazuje przy rozladunku, jedeli nie ma innej drogi. Oczywiscie nie przez mostek 5 tonowy. Jest cus takiego jak wspolczynnik nosnosci ktory wynosi 2, 3 razy tego co na tablicy. Ot tego sa spedytorzy, by poinformowac kierowce o problemach, i zalatwic sprawe. | |||
ese
| I dlatego spedytor powinien wpierw pojechać na miejsce rozładunku i sprawdzić jakie tam są znaki. I zostać na miejscu do przyjazdu kierowcy, by ktoś do jego przybycia jakiegoś znaku nie postawił, zmienił. | |||
~lolek | woytek puknij sie w cymbał :) to rozładowca ma zapewnic sobie taki transport odpowiadajacy warunkom drogi czyli ma zamówić np. 5 x aut do 5t a nie jedno 24t | |||
ese
| A czasem to nawet kierowca wie co trzeba zrobić gdy widzi przed sobą kółko z cyfrą pośrodku umieszczone na rurce. I niekoniecznie jest to "żem pojechał bo mi kazali". | |||
~woytek | Zwykle spedytor jedzie na miejsce googlami, nie wiedziales o tym ese? Nawet przez centrum Warszawy, ostatnio bylem na Hucie Warszawa. ese co ty jadasz ze ze jestec dowcipny? Jak mam ladunek z obcej spedycji to czesto spedytor pisze co jak i pyta sie jak idzie. | |||
~woytek | Mondrzy juz ziejecie zlosliwosciami ! lotek juz 43 lata za kierownica. | |||
ese
| ~woytek (2016-01-28 14:15:44) - A to od kiedy w Google można widzieć obrazy "na żywo"? Z dzisiejszego dnia? Bo mi umknęło.. | |||
~ptaszek na uwiezi | tylko, ze taniej wychodzi jedno duze. Ten ktory zleca transport dobrze wie o zakazie o ile nie jest ktoryms tam z rzedu posrednikiem:) | |||
ese
| ~ptaszek na uwiezi (2016-01-28 14:21:15) Tu bym miał wątpliwości. Bo jeśli jest to w/g EXW, DDU lub DDP na przykład, to niekoniecznie raczej | |||
~woytek | ese wypluj jad i badz milszy. Mnie to vista, jak ktus se poradzi z, zyciem. ese zawsze mnie smieszysz. | |||
ese
| Jeśli śmieszę, to postaram się nie zmieniać. Śmiech to zdrowie. Ludzie uśmiechnięci przyjaźniejsi | |||
ese
| Jednak nie przekonuje mnie argument, że tam czy ówdzie można jechać, bo na zdjęciach z google żadnego znaku nie ma. Chyba, że faktycznie można oglądac zdjecia z dziś. Wtedy kierowca na znakach tonażowych faktycznie znać się nie musi. Za to o wiele łatwiejsze, jeśli odbiorca/nadawca załatwi -pojedyncze, lub przez tabliczkę pod znakiem-zezwolenie na dojazd do firmy. | |||
~woytek | Zgadzam sie z tem, tez sie staram byc usmiechniety ! Troche to kiepsko wychodzi, wzgledy estetyczne. Najlepszego, dla calego e transportu ! | 1 | ||
ese
| Już milej :) | |||
~kierowiec | czy zna ktos opinie o m. transport z zielonej góry |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...

Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.