ID: 174950
Dlaczego Białorusini, Ukraińcy i Rosjanie
ID: 174950
ID: 174950
Dlaczego firmy z Białorusi, Rosji, Ukrainy nie robią kabotaży po Polsce? Przecież u nich jest tanie paliwo jak by zalali 1200 litrów do kotła po 2 zł za liter... i za 2000zł kierowca pracuje tam cały miesiąc! Potaniały by koszty wysyłki paczek i ogólnie koszt wysyłki np palety był by tańszy dla firm. Dlaczego w takim razie oni u nas nie robią kabotaży - przecież my robimy robote w Niemczech czy we Francji taniej jak rdzenni mieszkańcy tych krajów, jak Niemcy chcą wprowadzić płąe minimalne to nasze dziady transportowe się burzą... czemu w takim razie u nas nie może być taniej? Otwórzmy granice szeroko!!!
Dlaczego firmy z Białorusi, Rosji, Ukrainy nie robią kabotaży po Polsce? Przecież u nich jest tanie paliwo jak by zalali 1200 litrów do kotła po 2 zł za liter... i za 2000zł kierowca pracuje tam cały miesiąc! Potaniały by koszty wysyłki paczek i ogólnie koszt wysyłki np palety był by tańszy dla firm. Dlaczego w takim razie oni u nas nie robią kabotaży - przecież my robimy robote w Niemczech czy we Francji taniej jak rdzenni mieszkańcy tych krajów, jak Niemcy chcą wprowadzić płąe minimalne to nasze dziady transportowe się burzą... czemu w takim razie u nas nie może być taniej? Otwórzmy granice szeroko!!!
~Pan Kierowca*.121.121.54
*.121.121.54
Posty (76)
~Pan Kierowca | jak w temacie... | |||
ese
| Na pewno nie robią? | |||
~Pan Kierowca | A robią? Tak jak polacy siedząc u nas po 3 - 6 tygodni - nie. | |||
ese
| Skąd te wiadomości? | |||
~Pan Kierowca | w takim razie powiedz mi ile możesz wykonać załadunków kabotażowych nie posiadając odpowiedniego zezwolenia na takowy transport, oraz w jakim kierunku powinien być prowadzony taki transport? | |||
ese
| Zadałem pytanie. Skąd te dane? | |||
bylykierowca
| w koncu ktos napisal prawde wlasnie tylko o to chodzi czyli zezwolenia o nic wiecej | |||
ese
| A o co poza zezwoleniami może chodzić w takich przypadkach? I czemu te zezwolenia służą? | |||
~Pan Kierowca | chyba raczej niejaki Pan ese nie zauważył tej różnicy w ogóle to chyba on nie wie o czym pisze patrząc na jego posty - polacy w UE muszą mieć stosowne zezwolenie mimo iż jesteśmy w UE ale nie jest to tematem tego wątku, przecież możemy zlikwidować wszelkie zakazy dla naszych sąsiadów ze wschodu :) | |||
~kaktus | ese tylko udaje ze sie zna na transporcie a tak naprawde nie ma pojecia - to nie jest profesjonalista ino pyprok | |||
ese
| ~Pan Kierowca (2015-12-28 17:29:58) -A jak to zezwolenie na kabotaż w UE dla auta z Polski wygląda? | |||
ese
| I kto je wydaje? | |||
~Pan Kierowca | dokładnie skoro wg. naszych DZIADÓW my możemy psuć rynek pracy niemcom francuzom czy angolom to czemu u nas nie mogą imigranci pracować za miche ryżu? ese - wracaj do podręczników, do nauki pogadamy za kilka lat | |||
ese
| ~Pan Kierowca (2015-12-28 17:43:13) - No właśnie! Dlaczego psujesz rynek nie pracując choćby za średnią europejską?? Z komplement dziękuję. | |||
~Skoczek | ese - jeśli firma nie ma zezwolenia na transport wewnątrz danego kraju może podjąć 3 ładunki kabotażowe, firmy które mają stałe kontrakty na wywózkę np do fr czy uk. po prostu robiąpowroty ale często firmy zwane dziad-transami, któe trzymają auta na zachodzie po kilka miesięcy omijają ten przepis podejmując frachty z niemic do niemiec potem do francji i potem znowu po niemczech jadą 3 x ale to nie jest zgodnie z przepisami i są za to mandaty - dlatego milog w D i we francji, nasza firma wiezie swój towar na UK i na powrotach robimy czasem nawet 3 x niemcy po drodze do domu i powrót do kraju, mamy nawet zezwolenie na jazde w niedziele po D | |||
~Pan Kierowca | puchatek - dlaczego mamy zaniżać zarobki kolegom kierowcom na zachodzie? jeśli ktoś będzie chciał tam pracować to sie zatrudni u niemca - proste, po co za 2, 5 e robić skoro można za 8, 5e? ? i nadal będę Pan Kierowca |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.