~Dymek
| Witam mam pytanie co do tej firmy jak się tam pracuje, ? Jak wyglądają załadunku i gdzie są trasy? Czy sa wymagane jezyki obce? | | | |
~Jon_doe
| Zapraszamy serdecznie. Jest zajebiscie. Najwyższa krajowa, zajebiste zjazdy, wszystkich obchodzi twój los oraz innych kierowców, ani bykow ani burbach nie naciskają żebyś przekroczył czas pracy i obciążeń też nie ma. Raj na ziemi | | | |
~kakak
| mi wychodzi z pensji 280 zł dniówki, słabo... w biedronce tyle płacą, a robota podobna | | | |
~Driver
| Pracuje w tej firmie od prawie 2 lat i nie narzekam i mam nadzieję że to sie nie zmieni. Praca jak praca ale w porównaniu do innych firm to nie można narzekać. Jeśli ktoś jest w miarę ogarnięty, zna trochę język i ma " jakieś " doświadczenie z jazda po Europie to szczerze polecam i nie czytajcie bzdur maruderów. Dostajesz zlecenie i robisz swoje. Nikt nikogo nie ciśnie, nie zawraca głowy i bezstresowo prace się robi. Wiadomo że czasami gdzieś się na rozładunkach czy rozładunkach się przedłuży ale to jest transport, wysyłasz tylko info o sytuacji i Niemcy już wiedzą co i jak... zresztą wystarczy porozmawiać z kierowcami każdy sobie chwali | | | |
~Jon_doe
| Najniższa krajowa też sobie chwalisz? | | | |
~Tadek
| Podaj kolego Polskie firmy gdzie płacą od całości. | | | |
~Pisiont groszy
| W sklepie wiejskim na prowincji 4300 brutto. Także ten :) | | | |
~Tadek
| Czyli 3063 netto na rękę. Sklep wiejski to nie transport więc dalej czekam na przykłady tych firm transportowych co płacą od całości | | | |
~Xxx
| A nie dydaje ci się ze należy nam się wyższa podstawa? | | | |
~Xxx
| Wiesz ile dostaniesz w razie wypadku w pracy? | | | |
~Kierowca z małym stażem
| Niestety ale tak to działa, swego czasu Rząd zapowiadał, że pensja kierowcy w pełnym etacie ma wynosić min 4 tyś brutto, reszta może być w dietach i ryczałtach. Oczywiście nic się nie zmieniło z prostej przyczyny, jest coraz więcej obcokrajowców za kółkiem w Polsce a im nie zależy na podstawie tylko ile dostanie i do domu wyśle. Kolega w zeszłym roku zderzył się z autobusem miejskim, pół roku na ZLA wpływ 1400 złotych na konto w ramach wypłaty zasiłku chorobowego. | | | |
~Gucio
| Kiedyś było okey teraz ta zbieranina po parkingach, co przekłada się na znacznie dłuższą jazdę busem to jest kiepsko, było fajnie na początku a robi się lipa. | | | |
~Szymon
| Po ilu w busie wracacie? Pytam bo myślę aplikować. | | | |
~TSJNO
| ludzie ! dlaczego w busie jesteście tacy smutni, przecież jedziecie do pracy... | | | |
~Driver
| A jak dispo? Można się dogadać? Są Polacy czy raczej kiepsko? | | | |
~Dymek
| Jak tam praca wyglada? Potrzebny jest język obcy? Gdzie sie najczęściej jezdzi? I jak z urlopami? | | | |
~Ginter
| Kolego Dymek.
Robora zla nie jest. Stale punkty miedzy lotniskami zachodniej europy. Np. Bruksela Amsterdam Paryz Frankfurt at main Lipsk Berlin + od czasu do czasu szwajcaria czechy polska austria i inne kraje. Po 3 miesiacach ogarniesz większość miejsc. Robota dosc prosta. Kasa na czas taka jak sie umowisz. 2 systemy tzw 2na1 i 2na2. Atmosfera i kierownictwo ok. Jezyk niemiecki lub angielski przydaje sie gdy nie ma polskich spedytorow. Co do urlopow to nie wiem. W 2na1 jakis tam jest w 2na2 nie ma. Dużo nocek. Sprzet ok. Ogolnie na plus | | | |
~Gucio
| 2021-06-11 15:10:35 Konkretna opinia, jeszcze warto powiedzieć coś o dojazdach busami, bo to jednak ma też duże znaczenie zwłaszcza że wielu kierowców od bazy w PL ma jeszcze do pokonania średnio po 500km do domu. Często przed zjazdem jesteś po nocnej trasie, potem bus do bazy i osobówka do domu. Może kolega obecny coś więcej podrzuci. | | | |
~Dymek
| Aha rozumiem ja na nocki to przwyczajony bo od 3 lat jeżdżę tylko po nocach. A w systemie 2 na 2 ile rzeczywiście jest wolnego w domu i ile w pracy? | | | |
~Dymek
| A i jest taka sprawa nie jeździłem jeszcze za granica czy to duży problem | | | |
~Kierowca z Georgi
| Kolego dymek. 2/2 jest troche naciągane. W praktyce wychodzi 14/11 doliczajac wyjazd i zjazd busem. Jak jezdziles wogole to dasz i rade na miedzynarodowce | | | |
~Dymek
| Czyli 11 dni jest się w domu czy z tych 11 dni trzeba jeszcze odliczyć zjazd | | | |
~Jach
| Ile tej dniówki jest? Dajo choć 100 ojro? | | | |
~Fred Flinston
| Generalnie największy problem to taki że jesteśmy dymani na urlopy... 13/12 zero urlopu, 13/6 jakieś ochłapy typu 12 dni. O urlopie na dziecko itp też można zapomnieć. A należy nam się 26dni urlopu w roku jak psu buda niezależnie od systemu. | | | |
~Marek
| Do Fred Flinston... jak ci nie pasuje to sie zwonij | | | |
~Max
| Masz 12 dni wolnego w każdym praktycznie miesiącu i jeszcze masz śmiałość żeby o urlopach wspominać. *j się w łeb | | | |
~TSJNO
| jeszcze niech mad Max dopisze że firemka nie powinna płacić za urlop | | | |
~Pozdrawiam
| Widzę, że za chwilę Kupa - Jacek mianuje siebie na naczelnego inkwizytora kraju. Syfilis głowy w stopniu zaawansowanym. !!! | | | |
~heniek
| Co do urlopów to Fred ma rację gdyż nasze urlopy znikają w jakiś magiczny i niewytłumaczalny sposób na rzecz wewnętrznych przepisów firmy. A Maxxiowi zamiast produkowac się na forum polecam wziąć miotłę i pozamiatac plac koło biura gdyż jego wiedza z zakresu kodeksu pracy mocno kuleje... Pozatym robota może być. Kierownictwo ok nie czepia się o byle co. | | | |
~Kierowca
| Panowie i Panie nie narzekajcie bo firma jest naprawdę Ok... róbcie swoje a jeśli są jakieś problemy to wystarczy zadzwonić do waszych "mentorów " I na pewno wam pomogą. Pracuje tu już jakiś czas i parę minusów by się znalazło ale to jest transport i niestety tak bywa ale doceniam to że jest dobra atmosfera w firmie wszystko można załatwić, bezstresowo sie pracuje i swoje robi a najważniejsze że ludzie się szanują bo naprawdę w większości firm tego nie ma. A jeśli komuś to nie odpowiada to niech idzie do dziad transa gdzie większość to Ukraińcy zobaczy co to syf brak szacunku di kierowcy i ciągle pretensje i tłumaczenia o wszystko i nie będzie miał nawet czasu z toalety skorzystać czy prysznica | | | |