ID: 172578
Zmiana stanowiska GITD w sprawie kar za nacisk osi
ID: 172578
ID: 172578
Nie będzie kar za dojazd w celu rozładunku lub załadunku dla pojazdów wykonujących międzynarodowy transport drogowy o nacisku osi do 11, 5.
Nie będzie kar za dojazd w celu rozładunku lub załadunku dla pojazdów wykonujących międzynarodowy transport drogowy o nacisku osi do 11, 5.
~etransport.pl
Posty (10)
R2D2
| Szkoda że wybory nie są co miesiąc. Wtedy GITD odszedłby całkowicie od karania i inspektorzy dostali by polecenie aby tylko pouczać. Ja na pewno nie zapomnę że te "tęgie" głowy wymyśliły 3000 zł za bramownicę Viatoll i karę za to na kierowcę. | |||
~ktosik | wynika z twojego wpisu R2D2 ze w ogole ne przeczytales tego stanowiska GITD co to ma wspolnego z wyborami, to pozostanie tylko w twojej glowie | |||
~Zakręcony | swoją drogą POpierniczonym pomysłem było karanie za dojazd do centrów logistycznych nie spełniając wymogów. Nikt wcześniej tego nie wymyslił tzn. musisz, ale nie możesz. Dochód z mandatów był zapewniony. | |||
~ktosik | i wciaz tak bedzie, chyba ze towar bedzie jechal z zagranicy, lub tam bedzie wyjezdzal. krajowka nie podpada pod to zwolnienie | |||
~Romek | Kim jest gttd zeby interpretowac przepisy czy je zmieniac? W *ch sie poprzewracalo... to sluzba tylko i wylacznie od kontroli, egzekwowania prawa. Od stanowienia, interpretacji jest ustawodawca i odowiedni minister. Zatrzyma inspektor, to bedzie ok, ale zatrzyma policja, sluzba drogowa, sluzba celna itd to bedzie mandat, bo jade niezgodnie z przepisami w dalszym ciagu? Wszak oni nie podlegaja pod gitd i maja ich interpretqcje w glebokim powazaniu... calkiem slusznie z reszta | 1 | ||
R2D2
| Przeczytałem ktosik i wciąż mi wychodzi że Połeć stara się "podlizać" branży bo zbliża się w końcu koniec jego panowania po 6 latach (a właściwie to po 14 w ITD). A kto wymyślił karę 5000 zł za przeładowaną oś bez względu na wielkość przeładowania? Jeśli myślisz że posłowie to mało wiesz. Chyba że musisz udawać że nie wiesz :) | |||
~WildS | A na ostatniej stronie, wśród przesłanek do nie karania stoi: - nie istniała alternatywna droga o nacisku osi pojedynczej do 11, 5t prowadząca do miejsca rozładunku lub załadunku. Taka podpucha, potem powie krokodyl, że można było dymać na około 100km | |||
~Poznaniak | Super... Szkoda ze tylko transport międzynarodowy... Bo gdy masz ładunek masy bitumicznej gdzie masę ładuje się na dwie kupki i inaczej być nie może i siła rzeczy os od konia jest przeladowana a inspekcja transportu jak zasze dopierdziela się do tego... | |||
Szakal
| Romek oni nie zmieniają interpretacji tylko zaczynają stosować się do prawa unijnego które nakazuje polsce dostosować drogi dojazdowe do firmy do parametrów nacisku na oś 11, 5t. A to że polska ociąga się z remontami i modernizacjami tych dróg tak ażeby spełniały wymogi WE to inna brocha, tylko czemu z tego powodu po tyłku mamy obrywać my-kierowcy? | |||
~Bolek | Szakal (2015-11-01 09:26:55) Romek oni nie zmieniają interpretacji tylko zaczynają stosować się do prawa unijnego które nakazuje polsce dostosować drogi dojazdowe do firmy do parametrów nacisku na oś 11, 5t. A to że polska ociąga się z remontami i modernizacjami tych dróg tak ażeby spełniały wymogi WE to inna brocha, tylko czemu z tego powodu po tyłku mamy obrywać my-kierowcy? Zagłosuj Zagłosuj Podgląd Trwa zapisywanie twojego posta w wątku Trwa zapisywanie twojego posta w wątku Twój adres IP: 85. 248. 21. 42 = 85. 248. 21. 42 Bo jesteś maleńkim trybikiem w maszynie na który można naciskać do woli. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.