~kiero
| Przeładowany chyba nie był, wiózł opony w kontenerze, a z mazdy niewiele zostało. | | | |
~max
| Co on odwalił że się tak położył... | | | |
~kiero
| zdaje się że ściągnęło go na miękki środek, zasnął, albo guma. Potem gwałtownie odbił w prawo hamując i go złożyło. Wyprostował się jak już leżał na boku. | | | |
~DIXI
| proponuje szczegółowa kontrole we firmir transportowej do której nalezało auto ciezarowe tylko naprawde bardzo szczegółowa i jezeli sie okaze ze były jakies przegiecia to wtedy niech firma płaci po 1 mln zł odszkodowania za kazda ofiare tego wypadku moze wtedy przewoznicy na kontenerach zaczna stawiac na jakos wykonywanych usług a nie na ilosc | | | |
~kiero
| DIXI pokaż mi firmę wożącą kontenery bez przeginek i wynalazków. Niemcy musieli zakazów nastawiać na landówkach z Hamburga, bo tamtendy transportowcy z Polski kazali jeździć. | | | |
~DIXI
| bo to de*ile mam na mysli przewozników zanizyli stawki bo jezdzili landami teraz jak pojawiły sie zakazy to na powrocie woza przesyłki kurierskie zeby im sie to opłacało ale cóz zrobic transport kontenerowy to najgorsza patologia bo zabieraja robote busom, wywrotkom i pozostałym | | | |
~Tom
| Kontener na numerach WML czyli z okolic Warszawy firma | | | |
~Tom
| Chłopak który kierował scania miał 27 lat chwilą moment i sobie można zrójnowac życie firma zwali całą winę na kierowcę jak będzie się bronić | | | |
~Bolek
| Tom
(2015-10-21 11:53:22) Chłopak który kierował scania miał 27 lat chwilą moment i sobie można zrójnowac życie firma zwali całą winę na kierowcę jak będzie się bronić
A to nie kierowcy wina? ? Właściciel firmy to o tej porze spał. | | | |
~Kriss
| Kontenery na WML to tykajace bomby na kołach, kierowcy pod presją szefa czy spedytor jeżdżą ma magnesach lub na innych kartach bo go późno wypuścili z portu, wystal się na załadunku i czekanie na papiery a kontener musi być na rano na miejscu. I potem kierowcy jeżdżą przemeczeni, niewyspani, taka to jest patologia | | | |
~kiero
| Jeśli zgadzacie się jeździć niezgodnie z przepisami to poniesiecie konsekwencję tego wy, nie kto inny. A paczki do kryminału to rodzina będzie wysyłać, nie szef. Znam firmy w których kierowcy robią miesięcznie ponad 20 tys km, szef montuje pstryki, jest wtedy współodpowiedzialny. Kierowcy jeżdżący pod duńskimi spedycjami dostają ekstra 100-150 euro za strzała 1000 km bez pauzy dobowej, mało się nie pobija o te "złote strzały" a potem widzimy leżące chłodnie na poboczu. | | | |
~kiero
| Bo firmy biorą frachty na podwójną (większa kasa) a w kabinie jeden kierowca. | | | |
~Kriss
| Trzeba mieć wszystko w du. pie tak jak firmy nas mają w d. Życie jest tylko jedno nieraz zarobić 500 zł mniej i nie spaprac sobie go bo w razie nieszczęścia każdy się od ciebie odwróci wtedy jest się dobrym kiedy zapierniczasz i kasę dla firmy zarabiasz! | | | |
~DIXI
| BOLEK własciciel firmy kładł sie spac ze swiadomoscia ze wiadomo mu ze kierowca byc moze jedzie nie zgodnie z przepisami bo to nie kierowca przyjmuje ładunek od spedycji lecz własciciel firmy lub jego spedytor wiec juz na poczatku zaproponowałem szczegółowa kontrole we firmie | | | |
~DIXI
| kiero fiemy na kontenerach jezdza za stawki nawet nie liczac kosztów kierowcy i opłat drogowych i tez sie zabijaja o kazdy ładunek | | | |