Josephs.ScotBorowiak Properties LtdToll House Properties Ltd

Joe Monster wyjaśnia: "Dokąd śpieszą się kierowcy tirów?"

ID: 172020


Ze względu na społeczną nagonkę na kierowców samochodów ciężarowych i ich zachowania na drodze, coraz więcej mediów stara się wyjaśnić czym jest to spowodowane.

~etransport.pl

Wątek dotyczy tej informacji prasowej

Posty (189)

diabel
Fajnie, że ktoś to w końcu opisał z naszego punktu widzenia, bo tak naprawdę cały ten pośpiech jest spowodowany przepisami które miały spowodować, że będzie bezpieczniej, tak trochę chyba ''dziecko wylane z kąpielą'' z tego wszystkiego wyszło ale to raczej bardziej przez zbyt rygorystyczne podejście służb kontrolnych w różnych krajach, przepisy miały służyć bezpieczeństwu na drodze a służą bardziej do nabijania kasy bo wszelkiej maści służby zrobiły sobie z transportu swego rodzaju ''dojną krowę'' i tyle.
W artykule brakuje jeszcze jednego przelicznika a mianowicie czasu jazdy dwutygodniowego czyli 90 godzin, biorąc pod uwagę, że obejmuje to powiedzmy 10 dni jazdy to nawet 6 minut dziennie daje godzinę w końcowym rozrachunku, a taka godzina to wiadomo, z niej może się zrobić nawet weekend.

2

~prowokator
1000% racji. :)
diabel
Przykłady i podobne wyliczenia można by mnożyć ale wszystkie mają raczej część wspólną, pośpiech nie wynika z tego, że ktoś zawsze chce być te 10 czy 15 minut szybciej na miejscu bo to z reguły i tak nie ma znaczenia ale bardziej z tego, że zabraknie czasu, że potem problem, czasem z dojazdem do firmy a czasem z dojazdem do domu, zawsze też trzeba myśleć, że czasu zmarnowanego na wolniejszą jazdę dziś może nam brakować w następnym tygodniu.
~Rysiek
niestety jest też drugie dno : ( gdyby podnieść limity nie pozwoli to na spokojniejszą jazde bo automatycznie wzrosną wymagania wiec pośpiech będzie zawsze
wesolek
pośpiech jest tylko wskazany przy łapaniu pchieł::)
diabel
No też racja Rysiek, nie ma złotego środka to jasne.
wesolek
śpiesz sie powoli, a dalej zajedziesz.
pamiętaj, że śmierć bedzie jest szybsza od ciebie na drodze. ::)
zetek
" (... ) Chyba nikt, jadąc 300 km przez kraj, nie lubi jechać tempem narzucanym przez kogoś innego. I nikt nie lubi jechać za tirem, zza którego nic nie widać. Nawet kierowca innego tira. Dlatego lepiej jest być z przodu, nawet jeśli wyprzedzany jedzie tylko minimalnie wolniej. "

Jak ktoś jedzie zbyt blisko, a przeważnie tak jest, to do kogo ma pretensje o widoczność?
Pół-bie dy gdy dany pojazd porusza sie ze stałą prędkością, nie hamuje non stop na zakrętach -jakby kierowca osobowego/ciężaroweg o uczył się jeździć, albo dziwnie zwalnia i znów przyspiesza ( efekty rozmowy przez telefon). To że, jeden nie chce zwolnić o 2 czy trzy kilometry, to inna sprawa. Przysłowiowe awizacje potrafią się w czasie niejednokrotnie przeciągnąć.
diabel
wesolek
Ludowe mądrości to nie tutaj
Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 13.58.67.129

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2025
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels