ID: 171761
Prawo jazdy na TIR-y w wieku 49lat.
ID: 171761
ID: 171761
Witam wszystkich. Mam wielką prośbę, mianowicie jak w temacie czy jest jeszcze sens robienia prawo jazdy na tak C+E i kwalifikacje na przewóz towaru w wieku 49 lat, czy już raczej w tym wieku nie ma co liczyć na jakieś zatrudnienie w tej branży.
Witam wszystkich. Mam wielką prośbę, mianowicie jak w temacie czy jest jeszcze sens robienia prawo jazdy na tak C+E i kwalifikacje na przewóz towaru w wieku 49 lat, czy już raczej w tym wieku nie ma co liczyć na jakieś zatrudnienie w tej branży.
Posty (113)
mkmartv
| jak w temacie... | |||
hultaj1
| Chcesz dostać siwych włosów wcześniej? W tym wieku to się już ucieka z za kółka na coś spokojniejszego. | |||
~Donn Diego | warto, robote masz bez problemow, jak ci nie bedzie pasowac to po 3 miesiacach masz kase spowrotem. | 1 | ||
mkmartv
| No może ma kolega i rację, ale co do siwych włosów to nabawiłem się ich już dużo wcześniej przez zajmowanie się moją pracą zawodową elektroniką za granicą która jest jak mi się wydaję dużo bardziej stresująca niż kierowanie samochodem, a tak poza tym dużo bardziej podoba mi się jazda samochodem niż elektronika w której i tak już nie ma na dzień dzisiejszy pracy, Dla tego postanowiłem ze po powrocie do kraju będę właśnie próbował szczęścia w tej branży jaką jest przewóz towarów, tym bardziej że nie chwaląc się mam przejechane tylko po samej Europie około 120 tyś kil. oczywiście osobówką, no i oczywiście po powrocie do kroju w następnym roku nie widzię dla siebie żadnego bardziej sensowniejszego i opłacalnego zajęcia, mimo wszystkich wad i zalet tej pracy jaka jest praca zawodowa w transporcie. | 1 | ||
mkmartv
| Dziękuję bardzo koledze ~Donn Diego za te pozytywne słowa, widze po nich dla mnie jakies światełko w tunelu po moim powrocie do kraju, a co miał kolega na myśli pisząc - jak ci nie bedzie pasowac to po 3 miesiacach masz kase spowrotem. | 1 | ||
~xxx | też jestem ciekaw co miał na myśli... | |||
~woytek | Dziecko, jestem rocznik 53, jutro odnawiam kwity. Bosy sa osrane, brak kierowcow. Idz do jakiejs firmy, zloz propozycie wspolpracy i bos cie chetnie, moze niechetnie zasponsoruje | |||
~Mat | Nie ma cobie barier stwarzać, ważne żebyś to czuł, bo jeśli tylko dla pieniędzy, to wątpię... Powodzenia, długa droga przed Tobą.. | |||
~Mat | Jeżeli chcesz zaczynać od zera, nie masz nic, to Ci współczuje, ale dla chcącego... :) | |||
diabel
| mkmartv Po pierwsze zapomnij o km przejechanych osobówką bo to tylko Ci będzie przeszkadzało, po drugie sama jazda to tylko część tej pracy, po trzecie jeśli elektronikę uważasz za bardziej stresującą to bardzo możesz się rozczarować, w elektronice stresu przysparza brak wiedzy, a im większą posiadasz tym jesteś lepszy jak i praca łatwiejsza, kierowca to coś całkiem innego, no ale może to też być tak, że bardziej nadajesz się na kierowcę jako na elektronika. | |||
mkmartv
| Tak zdaje sobie z tego sprawę że w tym wieku przyswojenie sobie materiału choć by nawet potrzebnego do zdania egzaminów nie jest prostą sprawą, ale jak się coś bardzo chce i lubi to można się nauczyć wszystkiego w każdym wieku, kolego - diabel- masz chyba rację bo elektronikiem zastałem z musu bo tak chciał mój ojciec a samochodem lubiałem i w dalszym ciągu lubie jeździć. | 1 | ||
mkmartv
| -Po pierwsze zapomnij o km przejechanych osobówką bo to tylko Ci będzie przeszkadzało-, a to dla czego przynajmniej mam praktykę w jeździe po Europie przynajmniej tak mi się wydaje, pomijając fakt oczywisty że inne są przyzwyczajenie w jeździe samochodem osobowym a inne w ciężarowym jak miał to kolega na myśli. | |||
~Mat | Dasz rade, tylko się przyłóż solidnie, dobrą szkołę sobie znajdź, i nie poddawaj się łatwo ww razie niepowodzenia | |||
~sid | dziady biorom wszystkich jak leci... | |||
~Mat | będzie przeszkadzało bo dużym pojazdem trzeba inaczej się ustawić by wykonać manewr, zobaczysz... | |||
diabel
| mkmartv Uwierz mi, że 120 tys km to żadne doświadczenie, jak wspomniałeś masz 49 lat, matematycznie tylko licząc to daje ok 300 km miesięcznie, oczywiście to takie matematyczno-statyst yczne liczenie, w każdym razie jak tylko wsiądziesz w ciężarówkę w swoją pierwszą samodzielną trasę to przypomnisz sobie moje słowa i zrozumiesz co miałem na myśli, trudno też oceniać twoje predyspozycje gdyż Cię nie znam, no ale jesteś przecież już bardzo dojrzałym człowiekiem, starszym zresztą ode mnie to i pewnie wiesz czego chcesz, doradzać czy też odradzać można ale to twoja decyzja co zrobisz, musisz z pewnością mieć też dużo samozaparcia i wytrwałości, to nie jest świat poukładany jak w elektronice która zresztą jest moim hobby, to jest bardziej świat absurdów z którymi trzeba się często zmierzyć. | |||
diabel
| W każdym razie na początek musisz nauczyć się jak prawa Ohma przepisów WE 561/2006 | |||
~sid | powozic to i malpe nauczyc mozna gorzej z calom resztom | |||
diabel
| Jak i ich stosowania w praktyce | |||
~Jacek | Nigdy nie jest za późno a w wieku 49 lat tym bardziej. | |||
diabel
| Samo prowadzenie takiego auta jak jakiś zestaw to jak i sid wspomniał, nawet małpę można nauczyć tak więc to bym zostawił bo to w zależności od indywidualnej percepcji przyjdzie wcześniej czy później samo. Trzeba wyrobić sobie tylko odpowiednie nawyki, oczywiście te zdrowe. | |||
diabel
| Czeka Cię też coś takiego jak prawidłowe mocowanie ładunków, często bagatelizowane na szkoleniach, zresztą te wszystkie kursy to są tylko po to żeby ktoś zarobił a nie żeby kogoś czegoś nauczyć, a praktyczna nauka czasem jest bolesna, wiąże się z mandatami w najlepszym przypadku jeśli nic się nie stanie. | |||
diabel
| Zaplanowanie sobie trasy, przerw, odpoczynków, rozładunków i załadunków, w przypadku kiedy znasz trasę jest to proste, nie znając wszystko jest zagadką, gdzie dojadę na te 9 czy 4, 5 godz, czy będzie tam parking, czy na tym parkingu będzie miejsce, czy jest to bezpieczne miejsce, te jak i wiele innych pytań będziesz sobie zadawał setki razy a uwierz, że są to sprawy które bardziej nas męczą niż sama jazda. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.