Josephs.ScotBorowiak Properties LtdToll House Properties Ltd

Prawo jazdy na TIR-y w wieku 49lat.

ID: 171761


Witam wszystkich. Mam wielką prośbę, mianowicie jak w temacie czy jest jeszcze sens robienia prawo jazdy na tak C+E i kwalifikacje na przewóz towaru w wieku 49 lat, czy już raczej w tym wieku nie ma co liczyć na jakieś zatrudnienie w tej branży.

Posty (113)

~pic
mkmartv. Jesteś emerytowanym milicjantem, trepem, ubekiem czy kilofkiem?
~Piechu
Do wszystkich ludzi pisujących na tym forum. Zawsze mnie fascynuje polska specjalność, czyli obrzydzanie wszystkiego każdemu na okrągło. Że w zimie jest lód, że wąskie drogi, że na początku będzie dziadtrans, etc, etc.
Panie kierowco Tira i cała reszta ludzi wynajdujących wszelkie problemy, nawet kolesiowi z praktyką za kierownicą 40-letnią, może się wydarzyć zonk. Więc, to żaden argument.
~umiem_jezdzic
Piechu, czemu niektórzy kierowcy mówią że nie wiedzą czy cało wrócą?
~Piechu
Dlaczego? Bo tak na dobrą sprawę nikt nie ma pewności, czy wróci. Górnik, policjant, kierowca, etc. Tego nie wiesz.
~kierowca Tira
Piechu, nie chcę nikogo zniechęcać. Wiem jak to było kiedy ja siadłem pierwszy raz za kierownicą. Do tej pory pamietam. Wg mnie autor watku powinien robic prawko. Wole miec z drugiej strony kierowcę zdajacego sobie z ryzyka i mogacego nawet zwolnic przy mijaniu niz nierozwaznego zbyt pewnego siebie kierowce ktory pedzi 90
~miro
przykład prosty jak cep, mieszkam w dość dużym mieście k/o mnie jeszcze 6 bloków, z tych 6-ciu 4-ech gospodarzy/dawniej dozorca czy cieć/ już są internacjonałami gdzieś od dwóch lat średnia wieku 55 lat ale to nie jest u mnie wyjątek tak że 49 lat to młody chłop tak że kolego dawaj nigdy nie jest za późno, w twoim wieku to już myśli moje było o emeryturze.
~Anna
Napisz czy dostales prace ! Jesli jeszcze czytasz te posty jestem ciekawa sama chce cos zmienic w sowim zyciu w takim wieku.
~z.
Robote znajdziesz, pytanie czy w niej wytrzymasz.
~Leon
A ja mam 71 lat. Robię uczciwe badania i hulam sobie co 2 tygodnie na2 tygodnie na zmianę z drugim dziadkiem. Tak będzie aż mi lekarz powie stop. Cały miesiąc w domu mnie męczy. Romantycznosć tej pracy się skończyła. Flaszki na d. pałzie nie ma z kim Cedziki zapatrzone w laptopy. Na CB nie ma się co odzywać bo innostrańcy są na innym ka*ale. Szef Cię widzi do metra. Już tego nie przeżyjesz co ja ale powodzenia.
~Anzo
Jest sens. Prace znajdziesz bez problemu i to bez doświadczenia warunek ktoś musi ciebie przeszkolić i musisz być w miarę kumaty, ogarnięty życiowo, głowę na karku, doświadczenie w jeździe innymi pojazdami bardzo ułatwia sprawę. Być asertywnym, ale szanować innych.
~Anzo
Filozofia identyczna jak przy broni palnej. Czy mając 59lat mogę posiadać broń palna? Tak możesz, ale niewolno co jej użyć aby zastraszać innych, zabijać i tak dalej Uprawnienia do kierowania dużymi pojazdami to przywilej wynikający z dużej odpowiedzialności.
~Z telefonu
Z tymi przepisami praca przez 15 godzin na dobę mógłby ktoś coś wreszcie mądrego zrobić, bo chcą zajechać człowieka?
~Mira
~Z telefonu. Ależ przepisy są wporzadku. Problemem są pazerne logistyki, spedycję żyłuące swoje "zasoby" (takie odczłowieczenie ludzi) dla coraz większej kasy. Są logistyki sensownie wszystko liczące, są też taki że choćbyś za*ał 9zeta, 15h pracy 3x9 skróconej pauzy dobowej w tyg ciągle będzie mało. Mało, mało. Teraz widzimy tego skutki.
~Mira
Spedytor jak chce tak ci ułoży wszystko, że prace zrobisz do tego się ogarniesz w przerwach. W przepisach masz wytyczne, minimalna regularną pauza dobowa 11h to minimum możesz zrobić i 12 jak chcesz skrócenie do 9 jest zabezpieczeniem na wypadek korków, wypadków trudnych warunków drogowych tak samo z jazda, 9 albo 10h przerwami to wszystko jest dla kierowcy. C*owe spedycję, logistyki chciałyby żeby kierowca najlepiej niespał, teleportował się, a tak w ogóle żeby maszyny dane jeździły, ale wtedy firmy transportowe nie będą potrzebne bo to jest temat do ogarnięcia przez same zakłady produkcyjne, albo magazyny.
~Mira
Ten zawód wykańcza brak rozmowy, brak miłości, brak serdeczności. Normalny człowiek chcący założyć rodzinę, albo ja posiadający raczej nie pcha się w bagno transportu, bo to w dłuższej perspektywie często roz*a rodziny, dzieci o ile są z tych związków cierpią, mają zaburzenia depresyjne co może prowadzić do uzależnień u obu stron kierowcy i jego osamotnionej rodziny.
~Mira
Po jakimś czasie kierowca przyzwyczaja się do warunków i mu wszystko jest obojętne, byle kasa była. Z czasem kasa jest coraz mniejsza, kontakt z rodziną zanika, depresja narasta, objawiając się w różnych już schorzeniach. Przyjmuje się że jeśli człowiek nie zmieni zawodu (nie firmy) w ciągu 5lat to prawdopodobieństwo zmiany diametralnie spada.
~Mira
Ten zawód jest dla pracoholików, którzy niechcą rodziny, znajomych, cieszyć się zdobyczami tylko chcą zarabiać kasę tylko o tym myślą, po latach kochania się w kasie, już nie pragną miłości, tylko samotności. Chore ale prawdziwe.
~Mira
Specjalnie w ten sposób napisałem, aby dać niektórym do myślnia. Kierowca zawodowy to ciekawy zawód. Wbrew temu co jest lansowane w mediach kierowców nie brakuje.
~Mira
Gdyby brakowało, logika podpowiada, że wzrosłyby pensje, polepszyły warunki pracy, a po wielu latach prestiż zawodu zachęciłaby ludzi do pracy w tym zawodzie.
~Lacy 46
Czytam tutaj różne głosy. Część zniechęca część jest za. Ja mam 46 lat i właśnie robie C oraz C+E.
Obecnie pracuję jako magazynier operator wózka widłowego i zarabiam 2500 netto. Żeby mieć 4 tys netto weekendami dorabiam jako taksówkarz. Czyli praca 7 dni w tygodniu 30 dni w miesiącu. Obsługuje często kierowców C i CE i oni jeżdżąc wokół komina bez weekendów mają to samo. Jeśli kogoś satysfakcjonuje 2500 na magazynie to powodzenia ale leżeć też nie będzie.

1

~Lacy 46
Kat C i CE to nie tylko międzynarodowki. Kolega pracuje w FEDEX i jeździ stałą trasę Poznań Warszawa. Tylko to i weekendy wolne.
~Gosc
Uważam że lepiej w starszym wieku zacząć przygodę z ciężarówkami niż w młodym wieku
Dzieciaki odchowane żona ułożona emocjonalnie i to może się powieść a młodym to nie polecam tej pracy ewentualnie zrobić kat ce
~zcx
A co to za różnica w jakim wieku.
~marzenia
jak ktoś szuka pomysłu jak się wykończyć to dobry pomysł niezależnie od wieku
~kontrPiTD
nie wiem skad macie takie zalozenia, ze kazdy musi tak zapiepszac jak wy?
znaczy, troche wiem..
wiekszosc kierowcow, a wszyscy trzymacze maja za ciasne lepetyny, chociaz puste, by zrozumiec ze nie kazdy musi tak robic. nie kazdy ma kredyt, nie kazdy chce robic uj wie ile tylko po to zeby zarobic 500pln wiecej na dwa miechy..
~sid
co to te TIRy
~sid
no bo T. I. R. to wiem ale prawojazdy
~kontrPiTD
odezwal sie orzel polskiej ortografii
~sid
~kontrPiTD
2021-01- 30 18:15:07 odezwal sie orzel polskiej ortografii DOBRE che che che
~siekan7
mam 62 lata z tego 25 przepracowałem w elektrowni. Potem reorganizacja a najbliższa elektrownia 200 km dalej i nie da się dojeżdżać. Zmiana zawodu i w wieku 55 lat zrobiłem C+E + ADR. Tak, że polecam nie przejmuj się gadaniem. Pracodawcy chętnie zatrudnią nowego siofera. Życzę wytrwałości i szerokości (nie dziękuj)
Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 3.145.66.104

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2024
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels