ID: 171605
Jakie stawki na Timo
ID: 171605
ID: 171605
Witam! Jakie stawki na busy sa na Timo? Jak z ta platforma przetargowa? Da sie tam pozyskac stałego klienta czy nie bardzo?
Witam! Jakie stawki na busy sa na Timo? Jak z ta platforma przetargowa? Da sie tam pozyskac stałego klienta czy nie bardzo?
~Tom*.static.oc3.zagan.visnet.pl
*.static.oc3.zagan.visnet.pl
Posty (19)
~Tom | jak w temacie... | |||
~KLP | Spoko. Bawara i Basen w jeden rok jak nic ! | |||
~Tom | Pytam sie powaznie glupich odpowiedzi nie potzrebuje. A jezeli twoim marzenie jest bawara i basen to moze to osiagniesz ja niestety nie naleze no do ludzi Twojego pokroju i mam przzyziemne marzenia | |||
vaniek
| Idiotów mających swoje komentarze za zabawne nie brakuje na tym forum... Szkoda, że administratorzy pozwalaja na takie zaśmiecanie... | |||
~Tom | Vaniek nic na to nie poradzisz to jego jedyna rozrywka | |||
~szyderca | Sześć postów (z moim) i nikt nic nie wniósł do tematu... | |||
mkpoziomka
| na Timo słabo, znaczy mało zleceń przynajmniej po Polsce w międzynarodówce może więcej. na trans. eu jest dużo więcej i kogoś stałego można wychaczyć szybciej | |||
~Nowy2000 | ahahahahaahh mkpozi omka to jakiś żart??? na transie to już w ogóle bieda. | |||
mkpoziomka
| no to na tomie jest jeszcze mniej | |||
mkpoziomka
| a polecasz coś innego? chętnie skorzystam | |||
~KLP | No i powymieniali się lukratywnymi wiadomościami... nici z basenu. | |||
~Maciek | Na Transie dużo zleceń krajowych, zagranicznych zresztą też ale stawki, hmm pozostawiają wiele do życzenia, z Timo dopiero co zacząłem korzystać także nie jestem w stanie odpowiedzieć na pytanie odnośnie stawek. Trans bardziej przystępny dla użytkownika moim zdaniem- komunikator i inne dodatkowe aplikacje. Z tego co czytałem i pytałem na forach to na Timo stawki nieco lepsze niż na Transie ale tego sam nie wiem- nie sprawdziłem jeszcze... | |||
~tyuuui | Kiedyś używałem Timo, ale było mało ładunków do PL. Jak ktoś robi przerzuty to spoko. Ostatnio się przymierzałem, żeby znowu mieć ale kolega odradził jeśli jeżdżę PL-UE-PL, bo ładunków do PL jak na lekarstwo. | |||
~tyuuui | A koszt z tego co pamiętam teraz 140e/ miesiąc. Przy 2 autach jakie ja mam to ciężko by było pewnie o zwrot tych kosztów w różnicach frachtów. | |||
~Wojtula. | Giełda to cenowe dno. Każda. Możesz traktować ją jako wyjście awaryjne, w przypadku poszukiwania ruchu na konkretnej relacji, jednorazowo lub incydentalnie. Jeśli zaś wydaje Ci się, że możesz ją traktować jako źródło utrzymania to padniesz szybko. | |||
~tyuuui | Wojtunia - nie zgodzę się z Tobą. Miałem stałą kwotę u producenta na trasie 550km do Drezna z PL - stawka około 1, 05e/km. Aż mnie nosiło jak na tej "słabej" giełdzie spedycje się biły o auta na eksport za dużo większe stawki i relacje po 1000-1500km. Trzeba być elastyczny, tak zwane z pierwszej ręki nie zawsze jest idealne. | |||
~nygus8 | Też mam z pierwszej ręki: PL - NL 680km/700EUR. Szkoda po takie coś auto ściągać do Polski. Lepiej na przerzutach zostawić, a szofera zwieźć busem. | |||
~tyuuui | nygus8 - w Twoim przypadku to jeszcze sporo gorzej. Większość drogi po D przy sporych kosztach opłat drogowych. Blisko 90 euro w samym D na opłaty zostawisz i jeśli wpakujesz się jeszcze na drogą A2 u nas to słabo to wychodzi. W moim przypadku opłaty drogowe PL + D mieściły się w okolicach 10 euro (przejście Gubinek). | |||
~nygus8 | Bez wchodzenia w zbędne szczegóły - PL za darmo, D - 85 EUR. To dla tych, którzy sądzą, że z pierwszej ręki zawsze tak słodko smakuje. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz