ID: 170029
MiLoG: Dochód powyżej 2. 958 euro brutto zwolniony z obowiązku dokumentacyjnego
ID: 170029
ID: 170029
W odpowiedzi na liczne skargi niemieckich i zagranicznych firm dot. obowiązków zgłoszeniowych oraz ewidencyjnych wprowadzonych wraz z ustawą o płacy minimalnej, Federalna Minister PiSS zmieniała z dniem 1. 08. 2015 r. swe wcześniejsze rozporządzenie dot. obowiązków dokumentacyjnych przedsiębiorców.
W odpowiedzi na liczne skargi niemieckich i zagranicznych firm dot. obowiązków zgłoszeniowych oraz ewidencyjnych wprowadzonych wraz z ustawą o płacy minimalnej, Federalna Minister PiSS zmieniała z dniem 1. 08. 2015 r. swe wcześniejsze rozporządzenie dot. obowiązków dokumentacyjnych przedsiębiorców.
~etransport.pl
Posty (207)
~czesio | dziadtrans ty możesz budować kturyś tam dom a ja sobie kupiłem nowe audi a6 w wersji matrix jeżeli wiesz co to takiego a dom to ja mam i wystarczy mi jeden lubie też w wolnym czasie jechac z żoną na wycieczkę np do prowansji bo tam nam się bardzo podoba | |||
~czesio | któryś | |||
~czesio | jeszcze dla informacji niedowiarków dodam że 11e netto na godzine i 34e za nockę w aucie jest osiągalne bez większych problemów, tylko trzeba sie trochę uczyć panowie np języków obcych | |||
~Rysiek | Dziady. ucichly bo teraz na kierowcę wydają 18tyś zl/mc to uzyskali co chcieli bo Niemcy powyżej 3te już nie wymagają ewidencjonowanie pracy na terenie Niemiec | 1 | ||
~Dominik | Brawo Czesio. Ludzie z jezykami obcymi to przyszlosc.. Polaczki ucichly ; ) | |||
~biało - żółty murzyn :) | Verdienst: Stundenlohn 12-15 EUR AM Spedition GmbH Ahmser Str. 93 32107 Bad Salzuflen Bundeslan d: Nordrhein-Westfalen Land: Deutschland Homepag e: ://www. am-spedition. de Standort: Karte 02. 09. 15 | -1 | ||
g-a
| Do tej oferty już biegną ci co właśnie z Węgier przez Austrię się do Niemiec przemieszczają. | 1 | ||
~PanX | Ale mi to od 2 lata u mnie kierowcy zarabiają 2000 Euro za system 4/1 albo 1100 euro za dwa tygodnie w budzie to ja nie wiem czym tu sie podniecać.. I czar prysł ze stawki 1, 2 na kabotażu... : ( znowu się dziadom upiekło : ( | 1 | ||
silwio
| Noooo. a to dziady, znowu lukę w prawie znalały128520; | |||
~PanX | i teraz patrzyć cena paliwa na zachodzie niska to od października za kabotaż beda placić 0, 85 haha bo im sie bedzie opłacać :D | |||
~pic | PanX. Ci dynamicznie rozwijający się już dymają za 0. 65-0, 7 eur. | |||
~PanX | hahaha to jest jakas masakra. Miałem nadzieje, ze milog podniesie stawki a tu guzik jest jak bylo : ( | |||
~Rysiek | PanX - stawki wzrosną wtedy jak przewoźnicy przestaną wozić za dziadowskie a że wożą to mogą tylko spaść niżej | |||
~PanX | Ale widzisz widze jakiś tam pozytywny efekt milogu z ktorego sie bardzo ciesze. Ceny paliw znacząco spadły a stawka (przynajmniej u mnie ) w ogole z racji tego że tu gdzie ja jezdze kilku ukraincow i romkow sie pożegnało ze współpracą. A polskie firmy to co innego bardziej wzajemne pod****niż uczciwa konkurencja. Czy spedycje niemieckiego czy producenci tak czy inaczej beda wymagać deklaracji milogu. Stawki 1, 5 Euro nie bedziemy miec nigdy jak niemiecki przewoźnik ale mysalem ze chociaż 1, 2 to wyjdzie ale poki co to marzenia :) | |||
~Rysiek | ostatnio dla DHL dostałem 1, 85e/km (650km) i bez żadnych przestoi (załadunek i rozładunek do 30min od przyjazdu) wiec nie mów że nie dostaniemy 1, 5e | |||
~PanX | Zgadzam się, czasem z zagłebia trafiają sie kursy za 2 euro ale chodzi o całość z całego miesiąca zliczając puste pełne itp :) na 12 tys km miesięcznie | |||
~Rysiek | zdarzają się bo takie frachty są wyłapywane przez spedycje które je skutecznie sprzedają za 0, 8e bo ktoś to bierze i taki jest powód stawek na rynku | |||
~PanX | a szczególnie Polskie spedycje o te najbardziej pokrzywdzone są :D i mówią jak to mało dostają a skoro ja zwykly maly przewoźnik dostaje ile razy za fracht koło 2 euro? ! | |||
~!!!iiii | Polskie. Zadzwoń do ND/XPO, Schenker, sostmaier, calberson, gefko, Raben. Wymieniać dalej. Nie oczerniaj i nie uogulniaj. Bo za stawki odpowiedzialny jest ostatni w łańcuchu. | |||
~!!!iiii | I wcale nie bronię tu polskich spedycji. | |||
~Rysiek | Oczywiście że ostatni jest powodem poziomu stawek bo to bierze i jedzie i dlatego mogą być tylko niższe (spedycja testuje rynek i tak na próbę co tydzień urywa z frachtu kolejne 20e a nadal są chętni) | |||
~korales1982 | Jezeli chodzi o wypowiedzi Czesia, ma racje, jak nie znacie zadnego jezyka to jezdzicie za lipe, ja na lokalu w Dublinie mam 600 eur netto za 5 dni i codziennie w domu i w dodatku jezdzac solowka, kumple jezdza car transporterami i z palcem w dziurce maja po 800 eur/ tyg netto:) wiec brac sie za jezyki a nie nadawac na kolege, bo taka kase idzie wyrwac:) a bez jezyka:) sorry ale sie nie uda:) | |||
~korales1982 | Uczcie sie jezykow:) inaczej zawsze bedziecie dymani:) no ale w wiekszosci nikomu sie nie chce uczyc:) wiec biadolcie sobie dalej:) | |||
~ciekawy | Gdzie te miliony? | |||
~Rysiek | Przyjdzie taki dzień że zaniosa Niemcom | |||
~BoSS | Jak tam Kiermani płace? Coś się u Was pozmieniało bo u mnie w firmie jak i u moich znajomych co mają również firmy transportowe nic się nie zmieniło dla kierowcy - tylko troszkę papierków do podpisania. Czekam co u pozostałych. Pozdrawiam Was bardzo gorąco. | |||
~Rysiek | Nigdzie się nic nie zmienia w kwesti plac bo po co płacić więcej? Jak za obecne ochlapy pilnują gratow nawet w niedzielę na parkingu | 2 | ||
ese
| Widocznie ci co pilnują uważają, że dla nich nie są to wcale ochłapy. Wolny wybór. Mający większe potrzeby i kwalifikacje mogą startować do konkursów na prezesów banków, dyrektorów spółek giełdowych itd. | 1 | ||
~itd | U nas w firmie nikt nie płaci 8. 50 Euro za robotę w Niemczech. Tylko dają do podpisu papierki że niby wszystko legalnie. Do kogo to zgłosić??? | |||
~BoSS | Do misia gogo itd musisz to zgłosić. Następnie udać się do psychiatry. | 1 |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...

Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.