ID: 169959
Opłacalne przerzuty?
ID: 169959
ID: 169959
Od ponad roku na europejskim rynku transportowym nasilił się trend realizacji zleceń w ramach tzw. "przerzutów". Taka forma pracy to wyzwanie dla polskich przewoźników, którego podjęcie umożliwia osiągnięcie wyższych zysków.
Od ponad roku na europejskim rynku transportowym nasilił się trend realizacji zleceń w ramach tzw. "przerzutów". Taka forma pracy to wyzwanie dla polskich przewoźników, którego podjęcie umożliwia osiągnięcie wyższych zysków.
~etransport.pl
Posty (57)
~bodzio | Ameryki tutaj nie odkryliście. Transport tak wygląda od czasu kiedy Polska weszła do UE. Pewnie nie wiecie ale są firmy, których auta przez cały rok nie zjeżdżają do Polski. A jeśli już trzeba zjechać na przegląd lub serwis to bierze się ładunki żeby zwróciło się paliwo i opłaty. Lub zjeżdżają same ciągniki. | |||
~Bogaty emeryt | Przyznaje kiedyś robiłem na przeżutach u polaka to największy syf same polskie czarnuchy tam robią w pore się zorientowałem że robiąc na przerzutach moge robić u niemca za zajebiste pieniądze dużą pdstawę i diety i na dzieci dostaje 380 euro. | -1 | ||
~POD*ACZ | tak jest bo Niemcy w ogóle tego nie sprawdzają i tak samo będzie z MIGLOGIEM BUAHAHAHAHAHA, JEBA. ŃCY WPROWADZAJA PRZEPISY ZEBY JE OLA. Ć BO CHCA TANIEGO TRANSPOTU OSZCZEDNISIE | |||
~POD*ACZ | POD*LIC SMIAŁO MOŻECIE SZEFA JAK WAZ WIECEJ NIZ 3 RAZY NA PRZERZUTACH GANIA | |||
~rozwód | Bogaty Emeryt jak znasz jezyk niemiecki to nie widze lepszej opcji niz robota u Niemca. Sam gdybym znal niemiecki biegle nie czekalbym tu ani chwili | |||
~mysia pysia | Jestem ciekaw kiedy wezma sie za te zachodnie firmy, co maja pootwierane filie w polsce, a z polska nie maja nic wspolnego. Jak nazwac takiego kierowce co jedzie tam do roboty na 3... 4... 5 tyg, bo to mi kojarzy sie z pracownikiem sezonowym, co jedzie bo roboty na zachod zeby troche sobie popracowac przy szparagach, troskawkach, czy w szklarni. | |||
~mysia pysia | nikt minusów ani plusów nie daje? | |||
~meta | W Polsce wszystko już jest roz. pi. red. ol. one. Tu już nic się nie produkuje bo ludzie nie mają za co kupować. To się wozi towar zachodnim Panom. | |||
~kik | wystarczy nie zapłacić śmierdzielowi kierowcy i już się przeżut opłaca... a siofer poszczeka na et i znajdzie drugą firmę która go wydyma... taka natura głupiego poskramiacza 40 tonowych smoków po podstawówce | |||
~maro | kik zapewne ty jesteś jednym z tych śmierdzieli, bo tak dobrze znasz ten temat. | |||
barracuda
| NIGDY nie pracowałem na przerzutach i jakoś żyję. | |||
~mysia pysia | Czy ja pracuje na przezutach jak jade do zachodniego pana na 3 tyg do roboty? | |||
~joł | do kik, brawo za celną uwagę, bo tu złodziej złodzieja złodziejem pogania, szkoda że polaki to taki głupi naród | |||
~mysia pysia | Przeżuty to są jak ktos ma raka, i jest chory!!! | |||
~joł | Latam na przerzutach 2 x 2 tygodnie i nie zamienię tego na nic innego, niech żyją przeżuty | |||
~joł | ale faktycznie, niech żyją przerzuty, bo z czasem trza zrobić miejsce młodym ; ) | |||
Locio
| Joł a co to za firma w której pracujesz - interesuje mnie taki system 2/2. | |||
~Zakręcony | i już wiadomo skąd potęga Polski w transporcie międzynarodowym. Dziad dziada dziadem pogania. | |||
~kolo | Jazda na przerzutach zalety: brak problemu ze zjazdami, 1550pln plus 49e, dojazd do auta platny!!! Dieta od chwili wyjazdu z bazy, po dojeździe do auta obowiazkowa pauza 9-11h, jaździłm na systemie zjazdow weekendowych i dla mnie to psełodoweekendy. Wystarczy tylko zjechac w piatek na parkingi przy A2 ile aut pustych zotawionych i kierowcy na stopa wracaja na pl. Dzis pisze z Wegier bo juz drugi raz w tym roku wyjechałem na wczasy bo zjazdy mam ustalone na 3msc do przodu. A krytykowac moga wg mnie ci co jako kierowcy po skonczonej szychcie śpią we własnym domu | |||
Locio
| Mnie tam się przeżuty podobają chociażby pod tym względem, że cała kasa jest wyrywana od zachodnich firm i trafia do Polski. Szef kupuje paliwo w Polsce, opony w Polsce, naprawy w Polsce, pracownicy z Polski, podatki do Polski. | |||
~adi | Ja też pracuje w systemie 3/1 i jestem zadowolony. Zjazdy ustalone na 3 miesiące do przodu, auto w miarę nowe, serwisowane, tydzień w domu to 7 dni, płaca 2000 netto podstawy+ diety. Dodam, że pracuje w małej firmie- 4 zestawy, jestem traktowany jak człowiek i nigdy nie nazwałbym swojego szefa dziadem. | |||
~Zakręcony | Niemiec u siebie ma minimum 8, 5 euro za godzinę pracy (pracy czyli wszystkiego co robi w związku ze swoimi obowiązkami pracowniczymi) plus do tego dostaje dietę w wysokości 21 euro na dzień. Przy 12 godzinach pracy (co jest normą w tym zawodzie) wychodzi już dobrze ponad 100 eurusków dziennie przy najniższej krajowej. Ten człowiek rodem z zachodu chcąc iść na urlop nic nie traci, jeżeli zachoruje również nie musi żebrać. Tak więc... chwalcie dziadów dziady. | |||
~Zakręcony | kolo, Locio, adi... czy Wy aby nie piszecie listów pochwalnych w celach poparcia urzędów dla bezrobotnych skąd wcześniej otrzymaliście możliwość zrobienia prawka kategorii CE? | |||
~adi | Ja nie pisze listów pochwalnych :-) ale jestem za tym by wszyscy co im w Polsce nie pasuje zasilili kadry w Anglii, Irlandii, Niemczech... , razem z górnikami- tam dają wszystko nieudacznikom życiowym. | |||
~Zakręcony | adi... uważasz, że Polak godzący się na wszystko co "Pan" każe jest zaradny? | |||
Locio
| ~Zakręcony (2015-08-27 08:38:46) Mam prawo jazdy CE od 10 lat i jak robiłem uprawnienia to nie było jeszcze takich możliwości. | |||
Locio
| ~Zakręcony (2015-08-27 09:03:25) Do kogo ty pijesz i po co w ogóle, czy nie można być zadowolonym pracownikiem firmy jeżdżącej na przerzutach? ? Po co ten jad u ciebie. Jaki" pan ", jakie "każe" wykonuje swoje obowiązki i mi za to płacą. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...

Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.