ID: 169680
Ząbkowanie opon Man tgl
ID: 169680
ID: 169680
Miał ktoś styczność z ząbkowaniem opon na przodzie w Mańku, zarówno na zewnętrznej jak i wewnętrznej stronie opony, dodam że cisnienie w oponie jest odpowiednie, na parkingach zauważyłem że inne modele też mają ten problem, zna ktoś rozwiązanie zagadki? proszę o podpowiedzi
Miał ktoś styczność z ząbkowaniem opon na przodzie w Mańku, zarówno na zewnętrznej jak i wewnętrznej stronie opony, dodam że cisnienie w oponie jest odpowiednie, na parkingach zauważyłem że inne modele też mają ten problem, zna ktoś rozwiązanie zagadki? proszę o podpowiedzi
~Man TGL*.dynamic.mm.pl
*.dynamic.mm.pl
Posty (18)
~Man TGL | jak w temacie... | |||
g-a
| Koleiny + luzy. I to cała tajemnica. | |||
~Man TGL | kolego g-a to raczej nie koleiny bo ząbkuje identycznie zarówno z prawej jak i z lewej strony, od wewnątrz jak i od zewnątrz, robi takie wygłębienia w oponie | |||
~janek | kiero z zabek ci pozombkuje | |||
~janek | zaden serwis tego nie rozgryzł Tej tajemnicy a koleiny to już historia | |||
~janek | i dzieci tyz zompkujom a jak | |||
~STARY | MAN tak robi z oponami... trzeba pilnować ciśnienia, a nawet 0. 5 więcej | |||
~janek | tak napewno 0. 5 ale wskazane jest 0. 7 i wiecej | |||
~MAN TGL | MAN TGL ma problemy ze zbieżnością drążki kierownicze z końcówkami nie sa na śrubach rzymskich co powoduje ze nie da sie ustawić zbieżności albo minimalnie będzie zbieżny bądź rozbieżny a kolejnym problemem jest węższy rozstaw osi niż większe ciężarówki i jedno kolo idzie w koleinie a drugie po kancie jej i zdziera opony | |||
~kołtun | to jak to niemieckie i do dooopy bez sroby rzymskiej a TUV dali i jezdzi | |||
~Szymon | Przerabialiśmy to w naszym MAN'ie. Luz pojawia się na zwrotnicach, tyle że większoć mechaników (przedewszystkim ASO) twierdzi że tego sie nie naprawia. Owszem naprawia się. Głównym odczuciem że jest luz na zwrotnicach jest to że samochód cięzko prowadzić w lini prostej. Nawet na autostradzie są z tym problemy. Polecam to sprawdzić i znaleźć zakład który się tym zajmie. | |||
~kołtun | polecam innego smoka | |||
~Darek | roztsaw osi w TGLu jest węższa niż w duzych autach i w koleinach sie ścierają od środka mam ten sam problem w tgl i w dafie LFie zreszta w kazdym co ma koła 17, 5 cala | |||
~tegieelek | widze sami specjalisci... wymien sobie kolego zwrotnice i amortyzatory i poproblemie:) badz same amortyzatory jesli zwrotnice sa ok:) | |||
~szerokości | Sprawa prozaiczna sprawdź zbieżność. | |||
~koltun | osie nie są równolegle ustawione. | |||
~junior | sprawa w tgl ma się następująco. . zakładam że luzów nie ma zwrotnice ok. amortki też i ładowność ok... w byłej firmie była walka z tymi oponami.. okazało się proste i ba*alne wyjście które pomogło na zawsze. do przedniej belki a konkretnie resora został dolożony dodatkowe pióro fakt auto było twardsze ale problem znikł. przyczyna była taka że po załadowaniu auto nie trzymało geometrii. na pusto sprawdzone oj po załadowaniu * blada. . | |||
~Artur | Tegielek dobrze pisze. Przerabiałem to też w innych autach i niezależnie od marki przyczyna taka sama. Amortyzatory. Nie jestem bajkopisarzem, w ka*ale siedzę pawie trzydzieści lat |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz