~terex
| Fachowiec nie będzie biegał za jaśnie magazynierem, aby ten łaskawie rozladował towar na jego naczepie. Fachowiec pracuje z fachowcami i szybki rozł/zał jest w gestii spedytora. Fachowiec swoją robotę zrobił bez dodatkowych i niepotrzebnych kosztów - dostarczył towar na miejsce. Podział obowiązków musi być zachowany. Wiem, wiem - dziadom transportowym, w tym momencie, leci piana z pyska. | | | |
~terex
| Jeżeli rozładunek przeciąga się, to dziad zadzwoni z mo*dą do kierowcy, że za mało chodzi koło sprawy. Nie przyjdzie mu do głowy, by zadzwonić ddo biura firmy i tam wykazać się swoimi zdolnościami menadżerskimi. Za swoją nieudolność lepiej obwiniać kierowcę. | | | |
~terex
| A najlepiej płacić kierowcy akord i tym samym zdjąć z siebie część obowiązków. Nie są to moje wymysły. Do tych, prostych wniosków doszedłem pracując u dwóch dziadów. Znam ich mentalność, sposób odnoszenia się do podwładnych. Dziś mają to, na co zasłużyli. Sprzęt w opłakanym stanie kierowany przez szmaciarzy. I choćby oferowali lepszą kasę, co w ich przypadku jest totalną abstrakcją, to olewam ich ciepłym mocznikiem. | | | |
~terex
| Gamoniowi nie powierza się sprzętu. Chyba, że na horyzoncie brakuje fachowca. Dziady twierdzą, że nie ma szkół zawodowych i stad te problemy z odpowiednią kadrą. Otóż szkoły są np. technika i zawodówki samochodowe, są nawet absolwenci tych szkół. Tylko jak ściągnąć ich do firmy płacącej najniższą podstawę + akord za pracę w delegacji? | | | |
~terex
| Jak również wytłumaczyć fakt, że właściciele firm transportowych lobbują u lokalnych władz, aby zwiększyć środki finansowe na szkolenia przyszłych kierowców organizowane przez PUP, jak to miało miejsce (o ile się nie myley) w Małopolsce? Robić fachowców z piekarzy i później narzekać na ich kompetencje - takie rzeczy tylko u polskich psich woźników. | | | |
~terex
| Żegnam. | | | |
~Ł ysy
| terex Widzę, że jesteś takim samym gnojkiem jak szukam pracy. Żal do całego świata. To nie szefowie są nieudacznikami. Takie śmieszne gnojki jak ty, to prawdziwi nieudacznicy. Odpad z rynku pracy, zero kwalifikacji zawodowych, zero zawodu. Tylko śmieszny dyplomik śmiesznej szkółki. I oczywiście ambicje.
Leszczu, ciesz się, że jeszcze są przewoźnicy zatrudniający takie miernoty. W przeciwnym razie podnosiłbyś szlabańczyk za 100 zł. | 1 | | |
~Ł ysy
| Za 1500 zł. | | | |
~Ł ysy
| terex. Dlaczego gnojku nie pracujesz w swoim zawodzie?
Już ci odpowiadam. W innych zawodach, aby zarabiać na poziomie kierowców trzeba być naprawdę dobrym. A ty jesteś odpad zbity przez konkurencję. Życie zmusiło do kierownicy. Ale i w tym zawodzie, bardzo prostym też jesteś cienias.
Takich głupków jak ty eliminuje się z firmy po drugim wyjeździe. | 1 | | |
~szukam pracy
| Myślałem że w tym temacie było już wszystko, ale Łysy jednak podniósł poprzeczkę dla de bili wysoko. On mi każe zawór rozkręcać... Stoję w Szwecji na zatoczce w lesie, jest piątek wieczór... oto obraz polskiego dziadostwa transportowego które chce i musi w takich warunkach wymieniać zawór hamulcowy odpowiedzialny za czterdziestotonowy skład... rozje bało mnie | | | |
~Ł ysy
| Nie chcę komentować głupawych tekstów gnojka.
"Fachowiec nie będzie biegał za magazynierem "- to stój ośle do usranej śmierci.
"Fachowiec będzie pracował u fachowca i szybki rozładunek jest w gestii spedytora "-synku, transport znasz tylko z etransport.
Kolejnych głupot gnojka nie chcę komentować.
Gnojku, ciesz się z faktu istnienia niekompetentnych przewoźników. Pomyśl, co mógłby robić taki pajac, jakby nie było dziadtransów? | 1 | | |
~Ł ysy
| szukam pracy. Ty jesteś idiotą. Nawet nie potrafisz czytać. Nie rozumiesz czytanego tekstu.
Przeczytaj jeszcze raz, może zrozumiesz. | | | |
~szukam pracy
| Łysy kłamiesz z kolejkami. Było kiedyś i tak że kolejka zaczynała się na 616 km w Rogoźnicy. Miejsce znaczne bo to łuk drogi i fotoradar stoi. | | | |
~maryjann
| Lysy do renatek potrzebuje mechanikow nie kierowcow, temu tak ujada
Jego system to 3- tygodnie warsztat 1- tydzien trasa
Moj dziad kiedys wyskoczyl z tekstem jak zlom stanol, zebym reperowal, ja niech sam klepie, a on co z ciebie za kierowca zawodowy, ja do niego zebym chcial zostac mechanikiem to bym pracowa na warsztacie | -1 | | |
~Ł ysy
| Podpowiem ci, kompetentny kierowca nie będzie miał pretensji do szefa o stan teczniczny pojazdu w momencie defektu zaworu cztero / sześciodrożnego. To samo dotyczy podstawy osuszacza.
Widzisz, kierowca zna sprawy, głupek nie.
Stawiam, powoziłeś Dafem, Manem lub Renowką. | 1 | | |
~szukam pracy
| Łysy to że ty napiszesz że u dziada kierowca robi także za mechanika to nie znaczy że to jest normalne. Pomimo, że pracowałem w warsztacie. Od napraw auta jest mechanik. | | | |
~szukam pracy
| Przecież płacicie za kilometr a nie od wymiany zaworu. Więc w czym problem? | | | |
~woytek
| Lysy skoncz te wybitne teorie, ukraincowi powiedzial 1000 euro nie problem, wyplacil 800 euro wiec ukrainiec wysiadl z samochodu. Juz ukraincy maja dosc dziad transow ! A to co pisze terex to najswietsza prawda i tyle w temacie. Dziad ma obowiazki wobec firmy imwobec pracownikow. Przestan wisiec na forum i pilnuj zlomow. Sa awizacje, sliczne panie spedytorki. Burzysz sie bo konczy sie dobroc kierowcow ! | | | |
~szukam pracy
| Po lekturze postów Łysego już wiemy skąd syf w kabinie. Kierowca najpierw tarza się pod autem i wymienia zawór hamulcowy a potem wsiada do kabiny. Syf, syf, syf... | -1 | | |
~angielski obywatel marian
| Lysy-jestes zwyklym tepawym polskim dziadem ktory nie potrafi poradzic sobie z tak prosta sprawa. Szczekac trzeba umiec, jest dokladnie tak jak napisales powyzej. Zero intelektu i wrodzone chamstwo, czego przykladem moga byc Twoje wypowiedzi powyzej. Polski glupek kreujacy sie na lokalnego wirtualnego gwiazdora ktorego przerosly pewene kwestie. Szukaj az znajdziesz BALWANIE. | | | |
~woytek
| Bo czas goni, wysylaja kierowce na koniec swiata ktory ma wszystko wiedziec, podejmowac decyzje za dziad transa, sliczne panie spedytorki ! | | | |
~woytek
| I przenajswietsze awizacje, bo juz sa wziete ladunki na tydzien naprzod. Podluz cus, rob tak by bylo dobrze ! Zreszta i bez reszty sam dziad trans dobiera swojich wspolpracownikow, potem beczy jak baran | | | |
~Ł ysy
| No gnojki poszczekajcie sobie. Dzisiaj możecie. Jutro grzecznie będziecie wykonywać polecenia szefa. Jak nie to wypad. Oczywiście pójdziecie do drugiej firmy, z której też was wy*. Trzeci szef zrobi to samo.
I co będzie z mistrzem kierownicy? W kolejnych firmach usłyszy :przedzwonimy.
Takich miernot snującym się od firmy do firmy są tysiące.
szukam pracy jest najlepszym przykładem. | | | |
~Ł ysy
| Paradoksalnie, brak kierowców czyści rynek z hołoty transportowej. Nikomu nie opłaca się zatrudniać przygłupów. Brakuje kierowców, hołoty jest do bólu. | 1 | | |
~Ł ysy
| Ten głupek szukam pracy nawet nie wie, dlaczego jest głupkiem.
Taki kompetentny. | | | |
~maryjann
| Lysy narazie to ty szczekasz, myslisz pojecia, kierowca to kierowca, mechanik to mechanik. Kogo ty szukasz? Takich jak ty sa tysiace co nie maja kasy na mechanika i wciskaja kierowcy ze musi klepac auto, jak nie to won. Temu lepiej zmienic firme niz klepac auto za smieszne pieniadze. | 1 | | |
~woytek
| Wlasnie Lys y prostuje sie transport, kij ma dwa konce ! Padna dziad transy, znikna z transportu kierowcy ktorzy jezdza bo musza, | | | |
~woytek
| I dziad transow jezdzacych za 0, 5 euro, patologia. Tak Lys y | | | |
~Ł ysy
| maryann. Dołączasz do grona głupków. Kompetentny kierowca wie co "mówi "auto /nie mylić z komunikatami z komputera/, de*il niestety nie. W przypadku szukam pracy czterodrożny dawał sygnały wcześniej, ale de*il ignorować aż w końcu stanął.
Nie chodzi o naprawianie samochodu na drodze, kompetentny kierowca wie czego można się spodziewać i potencjalne defekty usuwane są na firmie. Głupek jeździ do końca, generuje koszty.
Bo czym jest konieczność wyzwania serwisu do defektu na drodze jak nie generowaniem kosztów? | 1 | | |
~woytek
| Zawsze mowie boss owi, ze to twoj majatek. Wjezdzam na plac, przede wszystkiem doswiadczony mechanik sprawdza auto ! Boss mowi po co, przecie to mercedes, w tamtym roku 4tys euro we francji | | | |