Josephs.ScotBorowiak Properties LtdToll House Properties Ltd

Niepijący kierowca Biała Podlaska szuka pracy.

ID: 168761


42 lata, uczciwy i odpowiedzialny, nie pijący, nie palący, uprawnienia ADR, UNO, cysterny, karta, aktualne badania, doświadczenie na chłodni, cementonaczepie, plandece, Europa i Anglia. Interesuje mnie spokojna robota w cyklu tygodniowym, praca na umowę o pracę, wypłata : diety plus podstawa, sprzęt tylko w dobrym stanie technicznym nie zasyfiony przez poprzednika, ze sprawną lodówką, klimą, fotelem i elektryką, najchętniej w dużej kabinie ze względu na wzrost ( 180 cm ), z pełnym wyposażeniem : żarówki, przewód do pompowania kół, przewody do odpalania itp. , nie wsiadam do Iveca, na drodze nie używam magnesu, wyłączników itp. nie mam doświadczenia w spuszczaniu paliwa i sprzedawaniu kół zapasowych na parkingach, nie załatwiam spraw prywatnych z firmowego telefonu ani odwrotnie, będę dyspozycyjny od połowy sierpnia. Mój nr. tel. 570-067-870

~szukam pracy
*.9.208.102.ipv4.supernova.orange.pl

Posty (488)

~terex
Fachowiec nie będzie biegał za jaśnie magazynierem, aby ten łaskawie rozladował towar na jego naczepie. Fachowiec pracuje z fachowcami i szybki rozł/zał jest w gestii spedytora. Fachowiec swoją robotę zrobił bez dodatkowych i niepotrzebnych kosztów - dostarczył towar na miejsce. Podział obowiązków musi być zachowany. Wiem, wiem - dziadom transportowym, w tym momencie, leci piana z pyska.
~terex
Jeżeli rozładunek przeciąga się, to dziad zadzwoni z mo*dą do kierowcy, że za mało chodzi koło sprawy. Nie przyjdzie mu do głowy, by zadzwonić ddo biura firmy i tam wykazać się swoimi zdolnościami menadżerskimi. Za swoją nieudolność lepiej obwiniać kierowcę.
~terex
A najlepiej płacić kierowcy akord i tym samym zdjąć z siebie część obowiązków. Nie są to moje wymysły. Do tych, prostych wniosków doszedłem pracując u dwóch dziadów. Znam ich mentalność, sposób odnoszenia się do podwładnych. Dziś mają to, na co zasłużyli. Sprzęt w opłakanym stanie kierowany przez szmaciarzy. I choćby oferowali lepszą kasę, co w ich przypadku jest totalną abstrakcją, to olewam ich ciepłym mocznikiem.
~terex
Gamoniowi nie powierza się sprzętu. Chyba, że na horyzoncie brakuje fachowca. Dziady twierdzą, że nie ma szkół zawodowych i stad te problemy z odpowiednią kadrą. Otóż szkoły są np. technika i zawodówki samochodowe, są nawet absolwenci tych szkół. Tylko jak ściągnąć ich do firmy płacącej najniższą podstawę + akord za pracę w delegacji?
~terex
Jak również wytłumaczyć fakt, że właściciele firm transportowych lobbują u lokalnych władz, aby zwiększyć środki finansowe na szkolenia przyszłych kierowców organizowane przez PUP, jak to miało miejsce (o ile się nie myley) w Małopolsce? Robić fachowców z piekarzy i później narzekać na ich kompetencje - takie rzeczy tylko u polskich psich woźników.
~terex
Żegnam.
~Ł ysy
terex Widzę, że jesteś takim samym gnojkiem jak szukam pracy. Żal do całego świata. To nie szefowie są nieudacznikami. Takie śmieszne gnojki jak ty, to prawdziwi nieudacznicy. Odpad z rynku pracy, zero kwalifikacji zawodowych, zero zawodu. Tylko śmieszny dyplomik śmiesznej szkółki. I oczywiście ambicje.
Leszczu, ciesz się, że jeszcze są przewoźnicy zatrudniający takie miernoty. W przeciwnym razie podnosiłbyś szlabańczyk za 100 zł.

1

~Ł ysy
Za 1500 zł.
~Ł ysy
terex. Dlaczego gnojku nie pracujesz w swoim zawodzie?
Już ci odpowiadam. W innych zawodach, aby zarabiać na poziomie kierowców trzeba być naprawdę dobrym. A ty jesteś odpad zbity przez konkurencję. Życie zmusiło do kierownicy. Ale i w tym zawodzie, bardzo prostym też jesteś cienias.
Takich głupków jak ty eliminuje się z firmy po drugim wyjeździe.

1

~szukam pracy
Myślałem że w tym temacie było już wszystko, ale Łysy jednak podniósł poprzeczkę dla de bili wysoko. On mi każe zawór rozkręcać... Stoję w Szwecji na zatoczce w lesie, jest piątek wieczór... oto obraz polskiego dziadostwa transportowego które chce i musi w takich warunkach wymieniać zawór hamulcowy odpowiedzialny za czterdziestotonowy skład... rozje bało mnie
~Ł ysy
Nie chcę komentować głupawych tekstów gnojka.
"Fachowiec nie będzie biegał za magazynierem "- to stój ośle do usranej śmierci.
"Fachowiec będzie pracował u fachowca i szybki rozładunek jest w gestii spedytora "-synku, transport znasz tylko z etransport.
Kolejnych głupot gnojka nie chcę komentować.
Gnojku, ciesz się z faktu istnienia niekompetentnych przewoźników. Pomyśl, co mógłby robić taki pajac, jakby nie było dziadtransów?

1

~Ł ysy
szukam pracy. Ty jesteś idiotą. Nawet nie potrafisz czytać. Nie rozumiesz czytanego tekstu.
Przeczytaj jeszcze raz, może zrozumiesz.
~szukam pracy
Łysy kłamiesz z kolejkami. Było kiedyś i tak że kolejka zaczynała się na 616 km w Rogoźnicy. Miejsce znaczne bo to łuk drogi i fotoradar stoi.
~maryjann
Lysy do renatek potrzebuje mechanikow nie kierowcow, temu tak ujada
Jego system to 3- tygodnie warsztat 1- tydzien trasa

Moj dziad kiedys wyskoczyl z tekstem jak zlom stanol, zebym reperowal, ja niech sam klepie, a on co z ciebie za kierowca zawodowy, ja do niego zebym chcial zostac mechanikiem to bym pracowa na warsztacie

-1

~Ł ysy
Podpowiem ci, kompetentny kierowca nie będzie miał pretensji do szefa o stan teczniczny pojazdu w momencie defektu zaworu cztero / sześciodrożnego. To samo dotyczy podstawy osuszacza.
Widzisz, kierowca zna sprawy, głupek nie.
Stawiam, powoziłeś Dafem, Manem lub Renowką.

1

~szukam pracy
Łysy to że ty napiszesz że u dziada kierowca robi także za mechanika to nie znaczy że to jest normalne. Pomimo, że pracowałem w warsztacie. Od napraw auta jest mechanik.
~szukam pracy
Przecież płacicie za kilometr a nie od wymiany zaworu. Więc w czym problem?
~woytek
Lysy skoncz te wybitne teorie, ukraincowi powiedzial 1000 euro nie problem, wyplacil 800 euro wiec ukrainiec wysiadl z samochodu. Juz ukraincy maja dosc dziad transow ! A to co pisze terex to najswietsza prawda i tyle w temacie. Dziad ma obowiazki wobec firmy imwobec pracownikow. Przestan wisiec na forum i pilnuj zlomow. Sa awizacje, sliczne panie spedytorki. Burzysz sie bo konczy sie dobroc kierowcow !
~szukam pracy
Po lekturze postów Łysego już wiemy skąd syf w kabinie. Kierowca najpierw tarza się pod autem i wymienia zawór hamulcowy a potem wsiada do kabiny. Syf, syf, syf...

-1

~angielski obywatel marian
Lysy-jestes zwyklym tepawym polskim dziadem ktory nie potrafi poradzic sobie z tak prosta sprawa. Szczekac trzeba umiec, jest dokladnie tak jak napisales powyzej. Zero intelektu i wrodzone chamstwo, czego przykladem moga byc Twoje wypowiedzi powyzej. Polski glupek kreujacy sie na lokalnego wirtualnego gwiazdora ktorego przerosly pewene kwestie. Szukaj az znajdziesz BALWANIE.
~woytek
Bo czas goni, wysylaja kierowce na koniec swiata ktory ma wszystko wiedziec, podejmowac decyzje za dziad transa, sliczne panie spedytorki !
~woytek
I przenajswietsze awizacje, bo juz sa wziete ladunki na tydzien naprzod. Podluz cus, rob tak by bylo dobrze ! Zreszta i bez reszty sam dziad trans dobiera swojich wspolpracownikow, potem beczy jak baran
~Ł ysy
No gnojki poszczekajcie sobie. Dzisiaj możecie. Jutro grzecznie będziecie wykonywać polecenia szefa. Jak nie to wypad. Oczywiście pójdziecie do drugiej firmy, z której też was wy*. Trzeci szef zrobi to samo.
I co będzie z mistrzem kierownicy? W kolejnych firmach usłyszy :przedzwonimy.
Takich miernot snującym się od firmy do firmy są tysiące.
szukam pracy jest najlepszym przykładem.
~Ł ysy
Paradoksalnie, brak kierowców czyści rynek z hołoty transportowej. Nikomu nie opłaca się zatrudniać przygłupów. Brakuje kierowców, hołoty jest do bólu.

1

~Ł ysy
Ten głupek szukam pracy nawet nie wie, dlaczego jest głupkiem.
Taki kompetentny.
~maryjann
Lysy narazie to ty szczekasz, myslisz pojecia, kierowca to kierowca, mechanik to mechanik. Kogo ty szukasz? Takich jak ty sa tysiace co nie maja kasy na mechanika i wciskaja kierowcy ze musi klepac auto, jak nie to won. Temu lepiej zmienic firme niz klepac auto za smieszne pieniadze.

1

~woytek
Wlasnie Lys y prostuje sie transport, kij ma dwa konce ! Padna dziad transy, znikna z transportu kierowcy ktorzy jezdza bo musza,
~woytek
I dziad transow jezdzacych za 0, 5 euro, patologia. Tak Lys y
~Ł ysy
maryann. Dołączasz do grona głupków. Kompetentny kierowca wie co "mówi "auto /nie mylić z komunikatami z komputera/, de*il niestety nie. W przypadku szukam pracy czterodrożny dawał sygnały wcześniej, ale de*il ignorować aż w końcu stanął.
Nie chodzi o naprawianie samochodu na drodze, kompetentny kierowca wie czego można się spodziewać i potencjalne defekty usuwane są na firmie. Głupek jeździ do końca, generuje koszty.
Bo czym jest konieczność wyzwania serwisu do defektu na drodze jak nie generowaniem kosztów?

1

~woytek
Zawsze mowie boss owi, ze to twoj majatek. Wjezdzam na plac, przede wszystkiem doswiadczony mechanik sprawdza auto ! Boss mowi po co, przecie to mercedes, w tamtym roku 4tys euro we francji
Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 3.144.38.184

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2024
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels